Şimdi Ara

D-Smart ile Yaşadığım İnanılmaz Saçma Mağduriyet Hikayesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar sesimin duyulması için yaptığım onlarca müşteri temsilcisi görüşmesi artık fayda etmiyor. Ardı ardına gelen onlarca hata ile D-Smart ile yaşadığım berbat müşteri deneyimi hikayesini öne çıkararak bana destek olun lütfen:


    D-Smart Mega Paket + 24 Mbps İnternet paketine başvuru yapmıştım. Başvuru sırasında görüştüğüm tüm müşteri temsilcileri ilgili paket için 94.90 TL ödeyeceğimi bunun dışında hiçbir aylık ödeme ve kurulum masrafı olmadığını tarafıma ilettiler. Ben de paketi kabul ettim. O dönemde TV henüz almadığım için sonrasında hizmetten vazgeçtim. Tekrar arayan ilk görüştüğüm müşteri temsilcisi önce internet sonra TV hizmetine abone olabileceğimi ve önceki şartların tamamen aynı olacağını hiçbir değişiklik olmayacağını iletti. Bunun sonrasında önce İnternet sonrasında da TV hizmetini bağlattım. Bu süreçte de tekrar görüştüğüm müşteri temsilcilerine belirtilen tutar dışında bir ödeme olup olmayacağını sordum. Olmayacağını tarafıma ilettiler. İlk gelen faturamda her ay ödemem gereken faturam haricinde 15 TL'lik bir cihaz kullanım ücreti olduğunu gördüm. Bunun dışında da kurulum içinde ayrıca alınmış bedeller vardı. Bu sebeple şikayet kaydı oluşturdum ancak durumun aciliyetini aksi takdirde iptal edeceğimi bildirmeme rağmen hiçbir şekilde dönüş olmadı 35 gündür. Bu süreçte yaşanan müşteri temsilcisi deneyimi tamamen fiyasko. 15 TL'lik her ay alınacak uydu alıcısı bedeli için en az 10 müşteri temsilcisi ile görüştüm hepsi mi farklı bir şey söyler tamamen hepsi ayrı ayrı şekilde cümleler kurdu. Bu paketininiz içerisinde sadece ilk ay alınmıştır diyen mi ararsınız bu her ay alınacak bunu biliyor olmanız diyeni mi istersiniz! Telefon ile satışta ve sözleşmede yazmayan tutarları bir müşteri nasıl bilebilir!


    Sonrasında ben de D-Smart ile aramızda olan sözleşmede yazan 4.1.18. Mesafeli Satış Halinde Cayma Hakkı maddesinde olduğu gibi 14 gün içerisinde yalnızca TV hizmetinin iptali için D-Smart'a faks çektim. TV ve İnternet hizmetlerini ayrı ayrı aldığımı bir kez daha belirtmek istiyorum burada. Bu süreçten sonra tarafıma 2 kez teklif araması yapıldı. İki seferde de sistem hata veriyor denerek biz sizi tekrar arayacağız dendi ve arama yapılmadı. Aradık ulaşamadık diye mesajlar atıldı ama telefonum elimdeydi ve aramalar yapılmadı. Sorduğumda ise sistem bu mesajları otomatik atıyor dendi! Daha sonraki süreçte D-Smart uydu alıcımı teslim etmem gerektiği tarafıma iletildi. Karantina sürecinde olduğum için teslim edemedim ve bunu D-Smart'a da bildirdim sorun olmayacağı söylendi. Uydu alıcısını istedikten 20 gün sonra bir mesajda internet hizmetinin de iptal edildiğini ve cihazı teslim etmem gerektiğini belirttiler. Ayrıca tarafıma 1031 TL ceza çıktığını söylediler.


    Ben tüm konuşmalarımızda ve faks ile sadece TV hizmetinin iptalini istediğimi belirttim. İnternet hizmetimin kesinlikle iptal edilmesini istemediğimi de belirttim. Hiçbir müşteri temsilcisi bana iki hizmetin de iptal edileceğini falan söylemedi. Bunun hakkında bilgi vermedi. Bana ceza çıkacak mı diye sorduğum müşteri temsilcilerinin hiçbiri tarafıma bir cezanın gözükmediğini söyledi. Son müşteri temsilcisi ise sözleşmede yazmasına rağmen cayma hakkımın olmadığını söyledi.


    Kısaca:

    1. D-smart belirtilen paket tutarında her ay 15 TL fazla alacak. Ücretsiz kurulum diye 30-40 TL para kesecek. Bunun için açtığım hiçbir destek kaydına hiçbir şekilde dönmeyecek.
    2. Sözleşmede yazan 14 gün cayma hakkını onun kullanamazsın diyecek! Sözleşmede yazmasına rağmen iptal ettim diye benden 1031 TL para kesmeye çalışacak.
    3. Teklif yapmak için arayacak sistemde hata var deyip kapatacak. Tekrar arayacağını söyleyip aramayacak.
    4. Sadece TV hizmetini iptal etmek istediğimde yok biz internet hizmetini de iptal edeceğiz size de ceza keseceğiz gibi bir tavır takınacak.


    Baştan sona berbat bir deneyim yaşıyorum yaklaşık 2 aydır D-Smart ile.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laboral -- 5 Aralık 2020; 15:22:22 >







  • Dsmartta çözüm sıfır hocam. Ben 2 sene önce net+tv paketine başvurmuştum, interneti bir türlü bağlayamadılar ve iptal etmek durumunda kaldım ancak tv paketi iptal kapsamı dışında kalıyor dediler. 50 kere görüşüp bu durumun saçma olduğunu söylesem de sonuç alamadım. Kullanmadığım net ve tv için 40 tl fatura kesmişlerdi hatta tüketici hakem heyeti o fatura için beni haklı bulup iademi sağlasalarda tv hizmetini iptal ettiremedim.

  • d smart pazartesi verdiği modülün resmini çekmemiş bugün cuma pazartesiden beri uğraşıyorum kaç kere modülün seri numarasını bilgisini okudum hala sisteme tanımlayıp aktif edemediler 1 haftadır tv yayını yok ama fatura ederken tam ay fatura ederler çözüm sıfır cidden teknik servisi bir şeyden anlamıyor adama modül diyorum uydu cihazının ışıkları yanıyor mu diyor pdf den çözüm okuyorlar hiç cihaz üstünde eğitim almamışlar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.