Şimdi Ara

D-smart modül değişimi sonrası kanalları açmaması hata E016-0

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Defalarca müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen çözemedikleri problem.


    Biraz detaylandırayım.


    Paketim temel giriş paketi ancak taahhütüm kapsamında ek paketler dahil tüm kanallarımın açık olması gerekiyor. Fakat bende açık olan kanallar filmbox, movietürk gibi giriş paketinde açık olan kanallar. Diğer şifreli kanalları izleyemiyorum. Müşteri hizmetleriyle her görüştüğümde aktivasyonunuz yapıldı efendim gün içinde açılacak ifadesiyle karşılaşıyorum. Yarın iptal dilekçemi gönderip üyeliğimi sonlandıracağım.




  • Bende aynı sorunu yaklaşık 1 aydır yaşıyorum e016 hatası...
    Bir türlü çözemediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun var. Modül değişimi yapılmıştı. İlk taktığımda açıktı kanallar fakat formula başlıyor bugün o sebeple ssport u açtım bi baktım izlemeye yetkiniz Yok diyor. E016 hatası var. Aradım bişey yapamadılar. Ücretli teknik servis yollayalım diyor. Benden kaynaklı olmayan hata için servis neden ücretli geliyor dedim bık bık bişeyler dedi sinirlendim kapattım. Varmı çare bulan 😔

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    Ben de aynı sorunu yaşadım, şöyle çözdüm(çözüyorum): Önce kendim Dsmart online işlemlerden sinyal yenilemesi yaptım, kanalların çoğu açıldı. Spor kanallarının da olduğu bazıları ise açılmadı. MH 'lerini arayıp durumu anlatınca açılmayanlar da açıldı.


    Sorun şu sanıyorum: Ana pakete hediye olarak tanımlanan spor, belgesel vs.kanallar zaman zaman sistemden düşüyor ve modül bu kanalları açmıyor. Malum D Smart yeni yılda yeni sisteme geçti. Ben modül değiştirdikten sonra 2 ayda 3 kez bu sorunu yaşadım. MH temsilcisine her seferinde ana pakete hediye kanalları izleyemiyorum diye de belirttikten sonra kanallar açılıyor.


    Kolay gelsin..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de aynı sorun var 4 aylık üyeyim 2 ay izleyemedim iptal edicem 450 tl cayma bedeli çıkarıyorlar . benim bu 3 ya da 4. modül benimde bu hatayı verdi yetki yok dedi yine modül gümledi diye aldım modülü bayiiye gittim verdiği yeni modülü aktif edemediler sistemlerde çalışmıyor. geçen 50 tl verdik allah belasını versin dedik bu sefer ben gittim bayiye. yok aga bunlar modül işini beceremediler vaatlerini yerine getiremiyorlar ama sözleşmeyide iptal ettirmiyorlar gidin değiştirin diyorlar ücretsiz ulan değişiyorum yine açmıyor hepsi mi bozuk bu modüllerin. aldığım modül 3 hafta çalışmıyor anasını satayım. izleyemediğimiz günleri faturadanda düşmüyorlar 2 haftadır yayın yok. ben sinyal yeniledim onlar yeniledi yok yemiyor yetki yok diyor açan kanal yoktu hayırlısı en son katil olucaz



    edit bugün hata e017 ye düştü çağrı merkezini aradım yapamadılar kayıt açıyorum dediler şuan baktım hepsi düzelmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 3 Nisan 2021; 16:35:7 >




  • Sorunu çözen oldumu

  • Ben mecburen kutuya geçmek zorunda kalmıştım. Önümüzdeki ay tekrar modül deneyeceğim, sistemleri oturmuşsa devam ederim, yoksa TV+ gibi birşey alırım

  • Modül değişikliğini kabul etmediğim için, üyeliğimi sonlandırmamdan kaynaklı, tarafıma yansıyan cayma bedeline itiraz etmiştim. E-devlet üzerinden tüketici haklarına başvurdum ve başvurum olumlu sonuçlandı. Şimdi alınan bedel tarafıma iade edildi. Bu durumda olan arkadaşlarımız varsa bu yolu izleyebilirler. Ben kurtuldum çok şükür. Darısı sizlere diyorum…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.