Selam arkadaşlar.... Konu birçok insana ilaç olmuş. Benim de enteresan bir sorunuma ilaç olur mu diyerek yazmak istedim.
Ben hem D-Smart hem digitürk lig tv (Türksat) üyesiyim.
Dsmart rehberi de muazzam kullanırım. İzlemek istediğim programları işaretlerim keyfime bakarım. Fakat digitürkte program yapsanız alıcıdan alıcıya sıçrayan bir rehber maalesef yok :D. Eskiden lig tv kanalı D-smart rehberde gözüküyordu. Maçı işaretliyordum, uyarı verdiğinde manuel digitürke geçiyordum. Fakat artık gözükmüyor.
Sorum şu.
* Dsmart uydu alıcısında Lig tv 1-2-3 kanallarını 600.-800. kanallar aralığında gösteriyor. (Bende 600-601-602. Kendim ayarladım.) * Fakat bu kanalları 1.- 599. kanallar aralığına taşıyamıyorsunuz. Taşıyamadığım içinde D-Smart rehberde gözükmüyor. Çünkü rehberde 1.-599. kanallar aralığını gösteriyor. 600.-800. kanallar aralığını göstermiyor.
1- 600.-800. kanallar aralığında bulunan bir kanalı 1.-599. kanallar aralığına taşımanın bir yolu var mıdır? 2- Ya da rehberde 600.-800. kanallar aralığını da göstermenin bir yolu var mıdır?
Şimdiden değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.
Malesef eskiden anlaşması vardı D-smart'ın Digitürkle. Ancak şuan sadece 600'den sonraya ekleyebiliyorsunuz. 1 - 600 arası olan kanalların hiç biri silinemiyor ve değiştirilemiyor ne yazık ki.
arkadaşlar merhaba dün itibariyle 2 ay deneme dsmart HD üyesi oldum. Aynı zamanda Teledünya kullanıcısıyım. görüntü kalitesi SD kanallarda çok kötü. TV marka modelim samsung 40 D 6500 cihaz ayarları HD 1080 i. bizim sitede her apartmanın başında 3 adet anten mevcut (türksat-digiturk-hotbird) Dsmart ile hem türksat hemde hotbird kanallarını izleyebiliyorum. sinyal seviyem %55-%60 arası sinyal kalitesi %100. sinyal seviyesi (dsmart TP1) göre normal mi ? ya da başka TP ayarınımı denemem gerekiyor? apartmanda ortak kullanım olduğu için mi düşük? SD kanallarda gerçekten görüntü kötü (Teledünya ya göre) bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
quote:
Orijinalden alıntı: muticoo
arkadaşlar merhaba dün itibariyle 2 ay deneme dsmart HD üyesi oldum. Aynı zamanda Teledünya kullanıcısıyım. görüntü kalitesi SD kanallarda çok kötü. TV marka modelim samsung 40 D 6500 cihaz ayarları HD 1080 i. bizim sitede her apartmanın başında 3 adet anten mevcut (türksat-digiturk-hotbird) Dsmart ile hem türksat hemde hotbird kanallarını izleyebiliyorum. sinyal seviyem %55-%60 arası sinyal kalitesi %100. sinyal seviyesi (dsmart TP1) göre normal mi ? ya da başka TP ayarınımı denemem gerekiyor? apartmanda ortak kullanım olduğu için mi düşük? SD kanallarda gerçekten görüntü kötü (Teledünya ya göre) bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
Merhaba, öncelikle çözünürlük ayarlarını kontrol edelim.
Menü>Ayarlar> Sistem Ayarları> Hd Kurulumu kısmına gelelim. Görüntü formatı SD mi HD mi veya çözünürlük 720p mi? 1080i mi? Bu değerleri televizyonunuza uygun olarak değiştirin. Ve örneğin 1080i ise 720p yapın. Çözünürlük yoğunlaşacağı için görüntü kalitesi artacaktır. Eğer bu şekilde problem giderilmezse farklı bir kablo ile denemenizi öneririm. D-smart'ın verdiği HDMI kabloları standart ucuz üretim kablolardır. Altın uçlu kaliteli bir kabloyla denemekte fayda var.
Eğer bunlar problemi gidermezse malesef anteniniz kaynaklı bir mozaiklenme yaşıyorsunuzdur. Sinyal kaybı yok ancak birden fazla dağıtım olduğu için görüntü mozaikli olarak karşınıza geliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: bc_
quote:
Orijinalden alıntı: muticoo
arkadaşlar merhaba dün itibariyle 2 ay deneme dsmart HD üyesi oldum. Aynı zamanda Teledünya kullanıcısıyım. görüntü kalitesi SD kanallarda çok kötü. TV marka modelim samsung 40 D 6500 cihaz ayarları HD 1080 i. bizim sitede her apartmanın başında 3 adet anten mevcut (türksat-digiturk-hotbird) Dsmart ile hem türksat hemde hotbird kanallarını izleyebiliyorum. sinyal seviyem %55-%60 arası sinyal kalitesi %100. sinyal seviyesi (dsmart TP1) göre normal mi ? ya da başka TP ayarınımı denemem gerekiyor? apartmanda ortak kullanım olduğu için mi düşük? SD kanallarda gerçekten görüntü kötü (Teledünya ya göre) bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
Merhaba, öncelikle çözünürlük ayarlarını kontrol edelim.
Menü>Ayarlar> Sistem Ayarları> Hd Kurulumu kısmına gelelim. Görüntü formatı SD mi HD mi veya çözünürlük 720p mi? 1080i mi? Bu değerleri televizyonunuza uygun olarak değiştirin. Ve örneğin 1080i ise 720p yapın. Çözünürlük yoğunlaşacağı için görüntü kalitesi artacaktır. Eğer bu şekilde problem giderilmezse farklı bir kablo ile denemenizi öneririm. D-smart'ın verdiği HDMI kabloları standart ucuz üretim kablolardır. Altın uçlu kaliteli bir kabloyla denemekte fayda var.
Eğer bunlar problemi gidermezse malesef anteniniz kaynaklı bir mozaiklenme yaşıyorsunuzdur. Sinyal kaybı yok ancak birden fazla dağıtım olduğu için görüntü mozaikli olarak karşınıza geliyor.
tv çözünürlük ayarı HD 1080 i dir. şöle arz edeyim TV marka modelim dahili uydu içermektedir. dahili uyduya bağladığımda SD kanalları gayet güzel fakat Dsmart kutusunu takınca SD yayınları çok kötü mozaiklenme yok ta puslu bir görüntü var. sinyal TP ayarı 1. olanından yapılmış. sürüsüne TP var sırasıyla denicem ya da teknik servis çağıracağım. dediğin gibi HDMI kablodan olabilir. getirdikleri standart kablo duruyor benim kendi kablomla bağladılar çok kaliteli değil. fakat onların kabloyla denicem biraz TP ayarlarına bakarım. olmadı geri vericem :S
quote:
Orijinalden alıntı: muticoo
quote:
Orijinalden alıntı: bc_
quote:
Orijinalden alıntı: muticoo
arkadaşlar merhaba dün itibariyle 2 ay deneme dsmart HD üyesi oldum. Aynı zamanda Teledünya kullanıcısıyım. görüntü kalitesi SD kanallarda çok kötü. TV marka modelim samsung 40 D 6500 cihaz ayarları HD 1080 i. bizim sitede her apartmanın başında 3 adet anten mevcut (türksat-digiturk-hotbird) Dsmart ile hem türksat hemde hotbird kanallarını izleyebiliyorum. sinyal seviyem %55-%60 arası sinyal kalitesi %100. sinyal seviyesi (dsmart TP1) göre normal mi ? ya da başka TP ayarınımı denemem gerekiyor? apartmanda ortak kullanım olduğu için mi düşük? SD kanallarda gerçekten görüntü kötü (Teledünya ya göre) bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
Merhaba, öncelikle çözünürlük ayarlarını kontrol edelim.
Menü>Ayarlar> Sistem Ayarları> Hd Kurulumu kısmına gelelim. Görüntü formatı SD mi HD mi veya çözünürlük 720p mi? 1080i mi? Bu değerleri televizyonunuza uygun olarak değiştirin. Ve örneğin 1080i ise 720p yapın. Çözünürlük yoğunlaşacağı için görüntü kalitesi artacaktır. Eğer bu şekilde problem giderilmezse farklı bir kablo ile denemenizi öneririm. D-smart'ın verdiği HDMI kabloları standart ucuz üretim kablolardır. Altın uçlu kaliteli bir kabloyla denemekte fayda var.
Eğer bunlar problemi gidermezse malesef anteniniz kaynaklı bir mozaiklenme yaşıyorsunuzdur. Sinyal kaybı yok ancak birden fazla dağıtım olduğu için görüntü mozaikli olarak karşınıza geliyor.
tv çözünürlük ayarı HD 1080 i dir. şöle arz edeyim TV marka modelim dahili uydu içermektedir. dahili uyduya bağladığımda SD kanalları gayet güzel fakat Dsmart kutusunu takınca SD yayınları çok kötü mozaiklenme yok ta puslu bir görüntü var. sinyal TP ayarı 1. olanından yapılmış. sürüsüne TP var sırasıyla denicem ya da teknik servis çağıracağım. dediğin gibi HDMI kablodan olabilir. getirdikleri standart kablo duruyor benim kendi kablomla bağladılar çok kaliteli değil. fakat onların kabloyla denicem biraz TP ayarlarına bakarım. olmadı geri vericem :S
Dahili uydu alıcınızda görüntü kalitesi iyiyse çanak kaynaklı değildir. Çünkü ikiside aynı kablodan sinyal alıyor. Ama tabiki diğer tp'leri denemekte fayda var. tp1'den 5'e kadar denerseniz yeterli olur. Dahili uydu alıcınız sd mi hd mi bu da önemli tabi ki. Eğer sd ise çanak anten kaynaklı olma ihtimali yine akıllara gelir. HD ise geniş bant sinyal aldığı için fark olmaz. Çanak anten kaynaklı değildir sorun.
Dsmart HD uydu alıcı... diğer TP leri de denedim fayda etmedi :( sinyal gücü %60 ı geçmiyo kalite güzel.. bazı kanallarda %30 a kadar düşüyo o kanallarda da görüntü sinyal kalitesi %95-100 olmasına rağmen puslu :S
quote:
Orijinalden alıntı: muticoo
Dsmart HD uydu alıcı... diğer TP leri de denedim fayda etmedi :( sinyal gücü %60 ı geçmiyo kalite güzel.. bazı kanallarda %30 a kadar düşüyo o kanallarda da görüntü sinyal kalitesi %95-100 olmasına rağmen puslu :S
o zaman teknik servis, çanak anten kontrolü şart.
d-smart 2008 üyesiyim 5 günden beri hiç bir kanal çekmiyo bu problemi yaşayan varmı acaba beylikdüzünde oturuyorum merkezi uydu sistemi va apartmanda
Yeni bir apartmana taşındık. merkezi uydu sistemi kullanıyoruz. televizyonun dahili hd uydu alıcısında bütün kanallar varken, next ye15000 markalı uydu alıcımda bir kaç kanal dışında (kanal 7, semerkand hd vs.)hiç bir kanalı izleyemiyorum. sinyal gücü %65 kalitesi ise 0. sorun acaba anten veya lnb de mi yoksa cihazda mı. eğer antende ise tv deki dahili uydu alıcıdan nasıl hd kanallar dahil hepsini izleyebiliyorum. Cevaplar için şimdiden tşk.
quote:
Orijinalden alıntı: barbosa78
Yeni bir apartmana taşındık. merkezi uydu sistemi kullanıyoruz. televizyonun dahili hd uydu alıcısında bütün kanallar varken, next ye15000 markalı uydu alıcımda bir kaç kanal dışında (kanal 7, semerkand hd vs.)hiç bir kanalı izleyemiyorum. sinyal gücü %65 kalitesi ise 0. sorun acaba anten veya lnb de mi yoksa cihazda mı. eğer antende ise tv deki dahili uydu alıcıdan nasıl hd kanallar dahil hepsini izleyebiliyorum. Cevaplar için şimdiden tşk.
Sinyal kalitesinin %90'ın üzerinde olması gerekiyor. Sorun lnb gibi gözükmekte
2 hafta önce uydu alıcım sinyal sorunu verdi. Cihazın bozulduğu anlaşıldı ve başka bir cihazla değiştirildi. Yeni cihazla sorunlarım başladı. 2 gün cihazı kapatıp açmazsam çok yavaşlıyor. rehber tuşuna basınca ekran 10 saniye sonra geliyor, kapatıp açıyorum cihazı düzeliyor. Ancak 5-6 saat sonra yavaşlamaya başlıyor, cihazı tekrar servise götüreceğim ancak sizin bir fikriniz var mı? Cihaz HD bu arada.
quote:
Orijinalden alıntı: monsera
2 hafta önce uydu alıcım sinyal sorunu verdi. Cihazın bozulduğu anlaşıldı ve başka bir cihazla değiştirildi. Yeni cihazla sorunlarım başladı. 2 gün cihazı kapatıp açmazsam çok yavaşlıyor. rehber tuşuna basınca ekran 10 saniye sonra geliyor, kapatıp açıyorum cihazı düzeliyor. Ancak 5-6 saat sonra yavaşlamaya başlıyor, cihazı tekrar servise götüreceğim ancak sizin bir fikriniz var mı? Cihaz HD bu arada.
Yazılımsal bir durum olabiliyor genellikle. Ve ısınmaya bağlı da tabii. Kullandığınız cihaz Pace mi yoksa Nextstar mı? Buna göre bir yazılım güncelleme yönergesi aktarabilirim. Yazılımla ilgiliyse kolaylıkla problemi çözebilirsiniz.
bc_
kullanıcısına yanıt
USB giriş ön tarafta olanlardan, markaya bakmadım açıkçası.
quote:
Orijinalden alıntı: monsera
USB giriş ön tarafta olanlardan, markaya bakmadım açıkçası.
Cihazın ön panelinde OK tuşu ve etrafında yön tuşları bulunuyor mu? Eğer bulunuyorsa cihazı fişten çıkarın, Sol yön tuşuna basılı tutarak fişi takın. Karşınıza yazılım güncelleme ekranı gelene kadar sol yön tuşuna basılı tutmaya devam edin. Yazılım güncelleme ekranı gelmeden cihaz açılırsa sağ yön tuşuna basılı olarak deneyin.
Ancak cihazın ön panelinde bu yön tuşları yok ise veya sadece CH+ CH- kanal değiştirme tuşları bulunuyorsa, CH- tuşuna basılı tutarak yazılım güncellemeyi deneyin.
bu sorun muhtemelen sadece bende var. sorunum şu çoğu d-smart bünyesinde bulunan kanallar bugün göstermiyor. mesela 1-2-3-4-5-6-20-21-22-50-66 arası-74-77-78-79-80-81-82 nolu kanallar listeden silinmiş. bunun sebebi ne olabilir acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: victorty
bu sorun muhtemelen sadece bende var. sorunum şu çoğu d-smart bünyesinde bulunan kanallar bugün göstermiyor. mesela 1-2-3-4-5-6-20-21-22-50-66 arası-74-77-78-79-80-81-82 nolu kanallar listeden silinmiş. bunun sebebi ne olabilir acaba?
Müşteri hizmetlerini arayıp sinyal yeniletin, fişten çıkarın takın cihazı. Problem giderilir. Olmazsa fabrika ayarları çözümler. Kanallarla ilgili problem olsa listede çıkar uyarı alırsınız. Ancak hiç gözükmüyorsa d-smart kaynaklı veya cihaz kaynaklı bir problemdir. Tabii ki cihaz kaynaklı olsa diğer kanallarda da problem olur. Kesinlikle sinyal diyorum ve müşteri hizmetlerinden destek almanızı öneriyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: bc_
quote:
Orijinalden alıntı: victorty
bu sorun muhtemelen sadece bende var. sorunum şu çoğu d-smart bünyesinde bulunan kanallar bugün göstermiyor. mesela 1-2-3-4-5-6-20-21-22-50-66 arası-74-77-78-79-80-81-82 nolu kanallar listeden silinmiş. bunun sebebi ne olabilir acaba?
Müşteri hizmetlerini arayıp sinyal yeniletin, fişten çıkarın takın cihazı. Problem giderilir. Olmazsa fabrika ayarları çözümler. Kanallarla ilgili problem olsa listede çıkar uyarı alırsınız. Ancak hiç gözükmüyorsa d-smart kaynaklı veya cihaz kaynaklı bir problemdir. Tabii ki cihaz kaynaklı olsa diğer kanallarda da problem olur. Kesinlikle sinyal diyorum ve müşteri hizmetlerinden destek almanızı öneriyorum.
Bu Smart kart bu uydu alıcısına ait değildir diyor
14 numaralı uyarı kodu ile musteri temsilcisini arayın gibi birseyler soyluyor
ama cogu kanal cıkıyor sadece birkac kanal cıkmıyor
Musteri temsilcisini aradım fisi takıp cıkarttı felan ama olmadı sonra temizleyin dedi bende temizledim smart kartı ama yine aynı durumla karsı karsıyayım
quote:
Orijinalden alıntı: Stacker80
quote:
Orijinalden alıntı: bc_
quote:
Orijinalden alıntı: victorty
bu sorun muhtemelen sadece bende var. sorunum şu çoğu d-smart bünyesinde bulunan kanallar bugün göstermiyor. mesela 1-2-3-4-5-6-20-21-22-50-66 arası-74-77-78-79-80-81-82 nolu kanallar listeden silinmiş. bunun sebebi ne olabilir acaba?
Müşteri hizmetlerini arayıp sinyal yeniletin, fişten çıkarın takın cihazı. Problem giderilir. Olmazsa fabrika ayarları çözümler. Kanallarla ilgili problem olsa listede çıkar uyarı alırsınız. Ancak hiç gözükmüyorsa d-smart kaynaklı veya cihaz kaynaklı bir problemdir. Tabii ki cihaz kaynaklı olsa diğer kanallarda da problem olur. Kesinlikle sinyal diyorum ve müşteri hizmetlerinden destek almanızı öneriyorum.
Bu Smart kart bu uydu alıcısına ait değildir diyor
14 numaralı uyarı kodu ile musteri temsilcisini arayın gibi birseyler soyluyor
ama cogu kanal cıkıyor sadece birkac kanal cıkmıyor
Musteri temsilcisini aradım fisi takıp cıkarttı felan ama olmadı sonra temizleyin dedi bende temizledim smart kartı ama yine aynı durumla karsı karsıyayım
Yanlış işlem yaptırmışlar. 14 numaralı uyarı kodunda öncelikle sinyal yenilenmesi gerekir. Problem giderilmezse Menü>Ayarlar>Sistem Ayarları>Sistem Bilgisi kısmında STB Label no, yani uydu alıcısı numarası bulunur. Bunu müşteri hizmetlerine paylaşarak kontrol etmelerini isteyin. Mutlaka sorun çözülür.
Muhtemelen size gelen müşteri temsilcisi deneyimsiz ve konu hakkında bilgi sahibi değildi.
Bu sizinle ilgili olan bir problem değil. Tamamen D-smart kaynaklıdır.
Arkadaşlar bende 1 haftadır TV ye takılı olarak dsmart modül kullanıyorum fakat 1 haftada 2-3 defa tv yi açtığımda şifreli program yazısı çıkıyor kanalları göstermiyor müşteri hizmetlerini arıyorum sonra düzeliyor dün akşam konuştuğum ise modülünüz arızalı olabilir şifre eşleşmiyor olabilir dedi aldığınız yere başvurun dedi ben bimeks ten web üzerinden aldım değişim işide uğraştırır sanırım sizce ne yapmalıyım......
Merhaba arkadaşlar,
Yeni normal d-smart abonesi oldum. Online üyelik kaydını açtırmak istedim siteden ancak portal şifresini almak için 400. kanala girdiğimde ana menü geliyor ancak alt menüye geçemiyorum direk TV kanalına geri dönüyor. Müşteri hizmetlerini aradım portal şifresini söyleyemediler. Bazen geç geliyor 10 dk kadar bekleyin yine deneyin dediler ama ne kadar beklediysem de sonuç yok. Tekrar adamları aramadan sizlere bir sorayım istedim. Teşekkürler.