Şimdi Ara

D-smart Teknik Yardım (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
810
Cevap
15
Favori
133.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir aydır Goldmaster sd cihazla birlikte dsmart kullanıyorum. Aldığım günden bu yana bazı sorunlarım var. Birincisi standby konumundayken cihaz kendiliğinden açılıyor. İkincisi kumandayı bi süre kullanmayınca ve cihazı ilk açtığımda komutları karışıyor. Üçüncüsü mail gelmemiş olmasına rağmen cihazın üzerindeki mail ışığı sürekli yanıyor.
    Bir de kanal değiştirirken çekmeyen hd kanallar canımı sıkıyor boş yere kanal menüsünde yer kaplıyor. Bu kanallardan kurtulmanın yolu var mı?
    Ayrıca bazı arkadaşlar nasıl güncelleme yapılıyor diye sormuş dsmart cihazlar kendiliğinden güncellenmiyor mu?
    Son olarak ben eski cihazımda kanalları ve ses seviyesini kumandanın yön tuşlarını kullanarak değiştiriyordum. Bu şekilde daha kullanışlı oluyor ama dsmartın kumandasında yön tuşlarının böyle bir işlevi yok. Farklı bir kumanda kullanarak bu sorunu halledbilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknik657

    Bir aydır Goldmaster sd cihazla birlikte dsmart kullanıyorum. Aldığım günden bu yana bazı sorunlarım var. Birincisi standby konumundayken cihaz kendiliğinden açılıyor. İkincisi kumandayı bi süre kullanmayınca ve cihazı ilk açtığımda komutları karışıyor. Üçüncüsü mail gelmemiş olmasına rağmen cihazın üzerindeki mail ışığı sürekli yanıyor.
    Bir de kanal değiştirirken çekmeyen hd kanallar canımı sıkıyor boş yere kanal menüsünde yer kaplıyor. Bu kanallardan kurtulmanın yolu var mı?
    Ayrıca bazı arkadaşlar nasıl güncelleme yapılıyor diye sormuş dsmart cihazlar kendiliğinden güncellenmiyor mu?
    Son olarak ben eski cihazımda kanalları ve ses seviyesini kumandanın yön tuşlarını kullanarak değiştiriyordum. Bu şekilde daha kullanışlı oluyor ama dsmartın kumandasında yön tuşlarının böyle bir işlevi yok. Farklı bir kumanda kullanarak bu sorunu halledbilir miyim?

    Standby konumundayken kendiliğinden açılması normal değil, ya kumanda da bir problem var kısadevre gibi, kendiliğinden açıyor cihazı zaten ikinci sorununuzda bundan kaynaklı olabilir.

    Bmail ile ilgili cihazınızı fabrika ayarlarına döndürün. Bu tür problemler bu şekilde gideriliyor. Menü > Ayarlar > Sistem Ayarları > Fabrika Ayarları.

    Hd kanalları malesef çıkaramıyoruz listeden.

    Dsmart cihazları kendini güncelliyor, kapalıyken özellikle. Eğer manuel güncellemek isterseniz cihazın fişini çıkarın. tekrar takın. cihazın önünde 3 kırmızı ışık aynı anda yanar yanmaz hızlı bir şekilde geri-geri 2485'i tuşlayın.

    D-smartın kumandasında malesef yön tuşlarıyla ses açma işlemi veya kanal değişimi sağlanmıyor. D-smart uyumlu farklı bir kumanda bulabilirseniz tabi ki bu problem ortadan kalkar. Ancak piyasada d-smart'a tam uyumlu kumanda çok az sayıda bulunmakta.




  • merhabalar elimde ilk çıkan aylık ödemesi olmayan dsmart var goldmaster marka ,sorunum şu ekarnın altında 000A9697 diye bir yazı çıkmaya başladı v dsamrtın kumandasından ses kontrol edilemiyor,acaba sorun ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furniture78

    merhabalar elimde ilk çıkan aylık ödemesi olmayan dsmart var goldmaster marka ,sorunum şu ekarnın altında 000A9697 diye bir yazı çıkmaya başladı v dsamrtın kumandasından ses kontrol edilemiyor,acaba sorun ne?

    000A9697 bu tamamen illegal yayını kontrol etmek amaçlı çıkar. bu sizin bireysel bir abone olduğunuzu belli eder. mesela discovery channel kanalı size hediye durumda. siz bu kanalı toplu gösterim olan bi yerde gösterirseniz telif haklarını ihlal etmiş olursunuz.

    d-smart kumandası üzerinden diğer işlemler sağlanıyor sadece ses mi kontrol edilemiyor? cihazın fişini çıkarıp takmayı deniyebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: furniture78

    merhabalar elimde ilk çıkan aylık ödemesi olmayan dsmart var goldmaster marka ,sorunum şu ekarnın altında 000A9697 diye bir yazı çıkmaya başladı v dsamrtın kumandasından ses kontrol edilemiyor,acaba sorun ne?

    000A9697 bu tamamen illegal yayını kontrol etmek amaçlı çıkar. bu sizin bireysel bir abone olduğunuzu belli eder. mesela discovery channel kanalı size hediye durumda. siz bu kanalı toplu gösterim olan bi yerde gösterirseniz telif haklarını ihlal etmiş olursunuz.

    d-smart kumandası üzerinden diğer işlemler sağlanıyor sadece ses mi kontrol edilemiyor? cihazın fişini çıkarıp takmayı deniyebilir misiniz?

    slm mesajınızdan önce fişi söküp takmıştım bir on dakika için düzelmişti,sonra aynı rakamlar tekrar çıktı ,bir süre sonra kendiliğinden düzeldi,şu an için bir sorun yok o saatlerde şifreli bir maç bişeymi vardı acaba ondanmı oldu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furniture78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: furniture78

    merhabalar elimde ilk çıkan aylık ödemesi olmayan dsmart var goldmaster marka ,sorunum şu ekarnın altında 000A9697 diye bir yazı çıkmaya başladı v dsamrtın kumandasından ses kontrol edilemiyor,acaba sorun ne?

    000A9697 bu tamamen illegal yayını kontrol etmek amaçlı çıkar. bu sizin bireysel bir abone olduğunuzu belli eder. mesela discovery channel kanalı size hediye durumda. siz bu kanalı toplu gösterim olan bi yerde gösterirseniz telif haklarını ihlal etmiş olursunuz.

    d-smart kumandası üzerinden diğer işlemler sağlanıyor sadece ses mi kontrol edilemiyor? cihazın fişini çıkarıp takmayı deniyebilir misiniz?

    slm mesajınızdan önce fişi söküp takmıştım bir on dakika için düzelmişti,sonra aynı rakamlar tekrar çıktı ,bir süre sonra kendiliğinden düzeldi,şu an için bir sorun yok o saatlerde şifreli bir maç bişeymi vardı acaba ondanmı oldu?

    doğrudur özellikle maç günleri illegal yayınları tespit amacıyla çıkar bu rakamlar ve fingerprint olarak geçer zaten.




  • ben dün d smart hd+ paketi aldım teknosadan

    320gb hdd var.

    monte edildi kuruldu. iki sorun var
    1 : bazı kanallar zaman zaman açılmıyor. bir yukarı bir aşağı kanal değiştiğinde veya sinyal kontrolü yaptıktan sonra kanal değiştirip geri gelindiğinde düzelebiliyor.
    2 : kayıt yapmak istediğimde hd+ aboneliğiniz y ok diyor. müşteri hizmetlerini aradım. üyeliğiniz aktif çift girişi de kullanmanız gerekiyor yoksa kayıt yapamamazsınız dedi.
    cihaz merkezi sisteme bağlı. merkezi sistem çatıda bi switc var ordan tek kablo halinde dairelere dağılıyor.
    merkezi sistemimizde türksat ve hotbird çanakları var birer lnb ve birer kablo gelior onlardan bu çift giriş nasıl olacak. farklı bir durum varsa sorunu nasıl çözebilirim.
    yardımcı olursanız sevinirim.
  • 15 aydır Next 2010 CIC Tiger uydu alıcı ile Full Hd modüllü D smart üyesiyim.Sorunum smart spor HD de maç yayınlarını duraklamalı seyrediyorum.Star hd veya TRT HD de bu duraklamalar yok.720p de receiver ayarım,çünkü televizyonum full hd değil,1366*768 HD ready 32 inç,5 yıllık. Ne yapabilirim.?Not receiverı 1080i yapamıyorum,yaparsam renkler mavi oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxicpoet

    ben dün d smart hd+ paketi aldım teknosadan

    320gb hdd var.

    monte edildi kuruldu. iki sorun var
    1 : bazı kanallar zaman zaman açılmıyor. bir yukarı bir aşağı kanal değiştiğinde veya sinyal kontrolü yaptıktan sonra kanal değiştirip geri gelindiğinde düzelebiliyor.
    2 : kayıt yapmak istediğimde hd+ aboneliğiniz y ok diyor. müşteri hizmetlerini aradım. üyeliğiniz aktif çift girişi de kullanmanız gerekiyor yoksa kayıt yapamamazsınız dedi.
    cihaz merkezi sisteme bağlı. merkezi sistem çatıda bi switc var ordan tek kablo halinde dairelere dağılıyor.
    merkezi sistemimizde türksat ve hotbird çanakları var birer lnb ve birer kablo gelior onlardan bu çift giriş nasıl olacak. farklı bir durum varsa sorunu nasıl çözebilirim.
    yardımcı olursanız sevinirim.

    yukarıdakı santralden bır kablo daha çektirmenız lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihmc

    quote:

    Orijinalden alıntı: toxicpoet

    ben dün d smart hd+ paketi aldım teknosadan

    320gb hdd var.

    monte edildi kuruldu. iki sorun var
    1 : bazı kanallar zaman zaman açılmıyor. bir yukarı bir aşağı kanal değiştiğinde veya sinyal kontrolü yaptıktan sonra kanal değiştirip geri gelindiğinde düzelebiliyor.
    2 : kayıt yapmak istediğimde hd+ aboneliğiniz y ok diyor. müşteri hizmetlerini aradım. üyeliğiniz aktif çift girişi de kullanmanız gerekiyor yoksa kayıt yapamamazsınız dedi.
    cihaz merkezi sisteme bağlı. merkezi sistem çatıda bi switc var ordan tek kablo halinde dairelere dağılıyor.
    merkezi sistemimizde türksat ve hotbird çanakları var birer lnb ve birer kablo gelior onlardan bu çift giriş nasıl olacak. farklı bir durum varsa sorunu nasıl çözebilirim.
    yardımcı olursanız sevinirim.

    yukarıdakı santralden bır kablo daha çektirmenız lazım

    yukarıdaki santralden bir daireye inen bir kablo daire içinde switch ile ikiye ayrılıyor iki farklı odaya bu şekilde bir çoklandırma mümkün müdür?

    yukarıdaki santralden bir kablo daha indirmek epey bir inşaat işi isteyecek pratikte imkansız zaten bütün duvarlardaki kablolalama kanallarının kırılarak açılması gerek. daha pratik veya farklı bir çözümü var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxicpoet

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihmc

    quote:

    Orijinalden alıntı: toxicpoet

    ben dün d smart hd+ paketi aldım teknosadan

    320gb hdd var.

    monte edildi kuruldu. iki sorun var
    1 : bazı kanallar zaman zaman açılmıyor. bir yukarı bir aşağı kanal değiştiğinde veya sinyal kontrolü yaptıktan sonra kanal değiştirip geri gelindiğinde düzelebiliyor.
    2 : kayıt yapmak istediğimde hd+ aboneliğiniz y ok diyor. müşteri hizmetlerini aradım. üyeliğiniz aktif çift girişi de kullanmanız gerekiyor yoksa kayıt yapamamazsınız dedi.
    cihaz merkezi sisteme bağlı. merkezi sistem çatıda bi switc var ordan tek kablo halinde dairelere dağılıyor.
    merkezi sistemimizde türksat ve hotbird çanakları var birer lnb ve birer kablo gelior onlardan bu çift giriş nasıl olacak. farklı bir durum varsa sorunu nasıl çözebilirim.
    yardımcı olursanız sevinirim.

    yukarıdakı santralden bır kablo daha çektirmenız lazım

    yukarıdaki santralden bir daireye inen bir kablo daire içinde switch ile ikiye ayrılıyor iki farklı odaya bu şekilde bir çoklandırma mümkün müdür?

    yukarıdaki santralden bir kablo daha indirmek epey bir inşaat işi isteyecek pratikte imkansız zaten bütün duvarlardaki kablolalama kanallarının kırılarak açılması gerek. daha pratik veya farklı bir çözümü var mıdır?

    ne kadar çoklayıcı kullanırsanız o kadar sinyal kalitesi düşer. o yüzden sağlıklı sinyal için doğrudan bir kablo çekimi sağlatmak. ya da yan dairelerden rica edip onların kullanmadığı kabloyu çekmek :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: salvadordali03

    15 aydır Next 2010 CIC Tiger uydu alıcı ile Full Hd modüllü D smart üyesiyim.Sorunum smart spor HD de maç yayınlarını duraklamalı seyrediyorum.Star hd veya TRT HD de bu duraklamalar yok.720p de receiver ayarım,çünkü televizyonum full hd değil,1366*768 HD ready 32 inç,5 yıllık. Ne yapabilirim.?Not receiverı 1080i yapamıyorum,yaparsam renkler mavi oluyor.


    duraklama derken? mozaiklenme gibi mi? cihazda görüntü kasmaz normalde. sinyal kaynaklı problem olabilir.




  • 3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S

    modemde dsl ve internet ışığı yanıyor mu peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S

    modemde dsl ve internet ışığı yanıyor mu peki?

    yanmıyor hocam asıl problemim o zaten ):




  • quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S

    modemde dsl ve internet ışığı yanıyor mu peki?

    yanmıyor hocam asıl problemim o zaten ):

    daha önce sorunsuzdu diyorsunuz, kablolarda problem yok diyor adamlar. olacak iş değil. bence farklı bir modem deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S

    modemde dsl ve internet ışığı yanıyor mu peki?

    yanmıyor hocam asıl problemim o zaten ):

    daha önce sorunsuzdu diyorsunuz, kablolarda problem yok diyor adamlar. olacak iş değil. bence farklı bir modem deneyin.

    hocam kendime ait başka bir modem var,onu denedim onda da dsl ışığı yanmadı. diyorum ya kafayı yememek elde değil (:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Artı SIFIR

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    3 aydır dsmart+internet abonesiyim, 15 gündür internet hizmetini alamıyorum daha öncesinde sorunsuz kullandım. müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdular. Daha sonra Telekom yetkilileri geldi ve ankastreye kadar sorun olmadığını söylediler. ankastre'den daireme kadar olan kısma sözleşme gereği benim baktırmam gerekiyormuş. Ben de 2 ayrı elektrikçi getirerek hattımı kontrol ettirdim ve sorun olmadığı bilgisini aldım. Dsmart'ı tekrar aradım ve tekrar arıza kaydı oluşturacağız diyorlar. Anlayacağınız çözümsüz bir sürece girdim, yine telekom gelecek ve yine sinyal ankastreye kadar var deyip gidecek. kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin.

    valla internetle ilgili bir şey diyemeyeceğim ama, baktırdığınız elektrikçi işinde usta mıdır? bir de modem veya splitter kullanıyorsanız modem/splitter değiştirmeyi deneyebilir misiniz?

    splitter kullanmıyorum yalın internet var bende. modemi müşteri hizmetlerine söyledim, burdan görebiliyoruz modemde bir sorun yok diyorlar :S

    modemde dsl ve internet ışığı yanıyor mu peki?

    yanmıyor hocam asıl problemim o zaten ):

    daha önce sorunsuzdu diyorsunuz, kablolarda problem yok diyor adamlar. olacak iş değil. bence farklı bir modem deneyin.

    hocam kendime ait başka bir modem var,onu denedim onda da dsl ışığı yanmadı. diyorum ya kafayı yememek elde değil (:

    usta bir elektrikçi tercih edin bence.




  • pace hd cihazım ön ödemeli aldım, online işlemlerde paket yükseltme seçeneği yok nasıl çözebiliriz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.