Şimdi Ara

D-Smart Üyelik İptali Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
10
Favori
132.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Bu Konu Üzerinden Size D-Smart Üyeliğinizi Fax Yöntemi İle İptal Etmeyi Göstereceğim

    Bu İşlem İçin D-Smart 'ın Bayileri [15 TL] Gibi Fahiş Bi Bedel Almaktadır.

    Öncelikle Lazım Olanlar

    1 Adet A4 Kağıdı
    1 Adet Kurşun Kalem
    1 Adet Silgi
    1 Adet Kimlik Fotokobisi


    İlk Önce Müşteri Hizmetlerini Arıyoruz Üyeliğimi İptal Ettirmek İstiyorum Diyorsunuz Onlarda İptal Talebiniz Alındı 15 Gün İçinde iptal
    Faxınızı Yollayın Diyorlar.

    Buyrun Sizin İçin Hazır Bir Dilekçe Hazırladım Bu Dilekçeyi Abonelik Bilgilerinize Göre Düzenleyerek Hazırlayın Daha Sonra

    Oluşturmuş Olduğumuz Dilekçeyi 0212 478 03 33 nolu adrese faxlıyoruz. Faks numarası genellikle meşgul çalıyor ara ara deneyin, Sakın pes etmeyin.

    Dilekçenin onlara ulaşmasının ardından sizi defalarca arayıp vazgeçirmeye çalışıyorlar, iptal konusunda kararlıysanız onları dinlemeyin

    İptal işlemi başladıktan sonra size bir kısa mesaj geliyor, bu mesaja istinaden varsa elinizde Dsmart uydu alıcınızı 7 gün içerisinde en

    yakın Dsmart bayine teslim ediyorsunuz. Aksi takdirde cihaz bedeli de son faturanıza yansıtılıyor.[350 TL]

    Cihazıda teslim ettikten Bayi Size

    Ekipmanlar Sorunsuz Teslim Edildi Diye Bir Kağıt Veriyor sonra iptal işleminiz sonlanıyor.

    Not: Bayinin Size Verdiği Kağıdı İyi Saklayın 1, 2 yıl sonra üyeliğini iptal eden arkadaşlara bazen avukat eşliğinde (Haciz) gelebiliyor ekipmanları teslim etmedi diye .

    D-Smart Üyelik İptali Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-69EABE05A -- 15 Nisan 2018; 9:59:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • En garanti olan Diğer bir yöntem ise eğer yakınınızda faks cihazı yok ise veya dışarıda uğraşmadan evde halletmek isteyenler için açıklıyorum. Gerekenler:

    1) Bilgisayar (paint, word kullanımı için)

    2) android cep telefonu ( kullanilan faks uygulaması ios da var mı bilmiyorum)

    3) Cep Fakshttps://play.google.com/store/apps/details?id=xyz.onlinefaks.cepfaks&hl=tr&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dcep+faks&pcampaignid=APPU_1_nh0QW7DBFuik6ASbio74BA uygulaması (uygulamada 1 sayfa faks 1.25₺ gönderiliyor. Garanti bir uygulamadır. google ödüllü anketler ile birikenler kullanılabiliyor.)

    4) Ödüllü anketlerde parası olmayan veya ios kullanıcıları ücretsiz 5 sayfa faks veren şu adrese gidebilirler üyelik gerektirir google hesabı ile hızlıca üye olunuyorhttps://app.hellofax.com/account/logIn

    şimdi sırasıyla önce 0850 266 0 266 numarasını arayıp iptal başvurunuzu yapın. Sizden faks isteyecekler bu aşamadan sonra. kimliğinizin önlü arkalı fotoğrafını aydınlık bir ortamda flaş olmadan en yüksek çözünürlükte cekin ve bilgisayara aktarın.

    bir word belgesi açin ve başlığı

    DOĞAN TV (D-SMART) GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE

    İSTANBUL

    Sahip olduğum ........... smart kart numarasına ait aboneliğimi vaktim olmadığı için yayınları izleyecek zaman ayıramadığımdan dolayı iptal ettirmek istiyorum.

    Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    D-Smart Üyelik Numarası:

    T.C. No:

    Telefon:

    Adres:

    Tarih

    Ad-Soyad

    İmza Atın.

    sonra paintte mouse ile imzanızı siyah renkte atın ve word dosyaniza ekleyin. kimlik resimlerinizi de paintte düzenleyin ve word dosyasına ekleyin.Dikkat İmza ve Kimlik Boyutlarını iyi ayarlayın. word dosyanızın tek sayfa olmasına boş sayfa olmamasına özen gösterin. Dosyanızı farklı kaydetten pdf olarak kayıt edin ve Cep faks uygulaması veya hellofax üzerinden 0212 478 03 33 numarasına iletin.

    toplam hazırlik ve gönderim süreniz 10dk da iptal işleminizi tamamlarsınız.

    Bu yöntemi benim gibi elinde uydu alıcı mülkiyeti kendine ait olan aboneler yapabilir tavsiyemdir.

    Ayrica işini BTK ile faks göndermeden halledeceklere sözüm, Tüketici hakları mevzuatının 18. Maddesine sığınarak iptal için kimlik fotokopoli yazılı dilekçeyi faks, posta veya bayii'ye gönderilmesini istiyorlar siz BTK ile iptal edersiniz ancak ileride başıniz ağrıyabilir.

    Faksın ellerine ulaşmasından sonra 1 gün icerisinde size Sms gelir. 1 hafta içinde de ararlar. Sözleşmenizde bu süre maksimum fakstan sonra 72 saat olarak belirlenmiş olması lazim eğer faks gönderildikten 3 gun içinde geri dönüş olmazsa BTK ya şikayet edebilirsiniz.
  • Bunu okuduğum iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade işlemin de cihazın kutusunu istiyorlar mı ?
  • İptal etmek için bu işlemlere gerek yok. Taahhüt yaparken telefonda onay verince üyelik uzatılıyorda iptal etmek isteyince işi zorlaştırmak için fax çekin diyorlar. Uğraşmayın. Direk BTK nın sitesinden şikayet oluşturun paşa paşa sizi nasıl arayıp yola geliyorlar görün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Machextreme

    İade işlemin de cihazın kutusunu istiyorlar mı ?

    Cihaz , kart , hdmi , kumanda , pil , hepsini istiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncel herkez faydalansın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamı bundan bir ay önce aramışlar taahüt yenileme için yok demiş. Geçtiğimiz 30 nisan da bayi kafasına göre taahüt yenilemesi yapmış, üstelik en üst paketten bunu yapmış mega paket normal de haziran gibi bitiyordu taahüt 2 ay öncesinden geçirmişler bize, bugün aradım. Biz böyle bir talepte bulunmadık dedim. Ses kayıtları incelenip 2 gün içinde dönüş yapacaklarmış bize böyle üçkağıtcılık görmedim bayi nasıl taahüt yenilemesi yapar diyorum bazı bayilerin böyle bir hakkı var diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Portraitclub kullanıcısına yanıt
    Kafalarina gore uzatirlar banada yapmislardi ustunde durun saglam konusun iptal ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahudunuzun bitmesine 3 ay kala her ay online işlemlerden kontrol edin taahudunuzu uzatabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En garanti olan Diğer bir yöntem ise eğer yakınınızda faks cihazı yok ise veya dışarıda uğraşmadan evde halletmek isteyenler için açıklıyorum. Gerekenler:

    1) Bilgisayar (paint, word kullanımı için)

    2) android cep telefonu ( kullanilan faks uygulaması ios da var mı bilmiyorum)

    3) Cep Faks uygulaması (uygulamada 1 sayfa faks 1.25₺ gönderiliyor. Garanti bir uygulamadır. google ödüllü anketler ile birikenler kullanılabiliyor.)

    4) Ödüllü anketlerde parası olmayan veya ios kullanıcıları ücretsiz 5 sayfa faks veren şu adrese gidebilirler üyelik gerektirir google hesabı ile hızlıca üye olunuyor
    app.hellofax.com
    Log In | HelloFax
    https://app.hellofax.com/account/logIn


    şimdi sırasıyla önce 0850 266 0 266 numarasını arayıp iptal başvurunuzu yapın. Sizden faks isteyecekler bu aşamadan sonra. kimliğinizin önlü arkalı fotoğrafını aydınlık bir ortamda flaş olmadan en yüksek çözünürlükte cekin ve bilgisayara aktarın.

    bir word belgesi açin ve başlığı

    DOĞAN TV (D-SMART) GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE

    İSTANBUL

    Sahip olduğum ........... smart kart numarasına ait aboneliğimi vaktim olmadığı için yayınları izleyecek zaman ayıramadığımdan dolayı iptal ettirmek istiyorum.

    Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    D-Smart Üyelik Numarası:

    T.C. No:

    Telefon:

    Adres:

    Tarih

    Ad-Soyad

    İmza Atın.

    sonra paintte mouse ile imzanızı siyah renkte atın ve word dosyaniza ekleyin. kimlik resimlerinizi de paintte düzenleyin ve word dosyasına ekleyin.Dikkat İmza ve Kimlik Boyutlarını iyi ayarlayın. word dosyanızın tek sayfa olmasına boş sayfa olmamasına özen gösterin. Dosyanızı farklı kaydetten pdf olarak kayıt edin ve Cep faks uygulaması veya hellofax üzerinden 0212 478 03 33 numarasına iletin.

    toplam hazırlik ve gönderim süreniz 10dk da iptal işleminizi tamamlarsınız.

    Bu yöntemi benim gibi elinde uydu alıcı mülkiyeti kendine ait olan aboneler yapabilir tavsiyemdir.

    Ayrica işini BTK ile faks göndermeden halledeceklere sözüm, Tüketici hakları mevzuatının 18. Maddesine sığınarak iptal için kimlik fotokopoli yazılı dilekçeyi faks, posta veya bayii'ye gönderilmesini istiyorlar siz BTK ile iptal edersiniz ancak ileride başıniz ağrıyabilir.

    Faksın ellerine ulaşmasından sonra 1 gün icerisinde size Sms gelir. 1 hafta içinde de ararlar. Sözleşmenizde bu süre maksimum fakstan sonra 72 saat olarak belirlenmiş olması lazim eğer faks gönderildikten 3 gun içinde geri dönüş olmazsa BTK ya şikayet edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok şükür



    D-Smart Üyelik İptali Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben fax ile uğraşmadım hiç. Önce müşteri hizmetlerini arayıp kapatma talebinde bulundum. Sonra Dilekçeyi,dsmart kartı ve cam modülü aldım bayiye gittim. Oradan işlemleri tamamladılar. 5 dakika içinde bitti işlem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapatmayayım diye mega paketi 22 TL’ye teklif ettiler. Şimdi baktım İnternet sitelerinde mega paket 49 tl görünüyor. saçmalık. Yeni abone olup da 49 tl verecek olanlar enayi mi? Yeni anona olacak varsa, Bence önce en düşük paketten abone olun bir ay sonra müşteri hizmetlerini arayıp ben kapatacağım deyin. 22 TL’ye en üst paketi size teklif ediyorlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4B3058CAB

    Bu mesaj silindi.
    4 ayım kalmıştı aynen bu mesaja istinaden belirttim ama 248 TL cayma bedeli çıkarttılar, TV aboneliğimi uzatalım dedim dinlemediler, ikisi birden iptal olurmuş sonra tekrar TV aboneliği açtırmam gerekirmiş..

    Ben telefondan yaptırmaya çalıştım siz nereden kiminle muhatap yaptırdınız acaba bu cayma bedeli olmadan internet iptalini...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarumanjotun

    4 ayım kalmıştı aynen bu mesaja istinaden belirttim ama 248 TL cayma bedeli çıkarttılar, TV aboneliğimi uzatalım dedim dinlemediler, ikisi birden iptal olurmuş sonra tekrar TV aboneliği açtırmam gerekirmiş..

    Ben telefondan yaptırmaya çalıştım siz nereden kiminle muhatap yaptırdınız acaba bu cayma bedeli olmadan internet iptalini...

    Alıntıları Göster
    Size zorluk çıkarmışlar. Saçmalamışlar.

    Ben de iki senelik taahhütle internet+tv almıştım. 1. senenin sonunda taşındım. Taşındığım yerde internet altyapısı olmadığı için müşteri hizmetlerini aradım. tv aile paketi aboneliğim devam etti, internet aboneliğimi bitirdiler. geçtiğimiz aylarda da taahhütüm doldu. bugün itibarı ile tamamen kapattırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sred

    Size zorluk çıkarmışlar. Saçmalamışlar.

    Ben de iki senelik taahhütle internet+tv almıştım. 1. senenin sonunda taşındım. Taşındığım yerde internet altyapısı olmadığı için müşteri hizmetlerini aradım. tv aile paketi aboneliğim devam etti, internet aboneliğimi bitirdiler. geçtiğimiz aylarda da taahhütüm doldu. bugün itibarı ile tamamen kapattırdım.

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle ama kendileri kaybedecek, 4 aya zaten 50 TL'den 200 ödeyeceğim zaten cayma bedelinden daha az.

    Taahhüt bittiği anda da güle güle D-Smart kendini şımart. 8 yıllık birliktelikte ayrılma zamanı, insan müşterisine bu kadar insafsız davranmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarumanjotun

    Aynen öyle ama kendileri kaybedecek, 4 aya zaten 50 TL'den 200 ödeyeceğim zaten cayma bedelinden daha az.

    Taahhüt bittiği anda da güle güle D-Smart kendini şımart. 8 yıllık birliktelikte ayrılma zamanı, insan müşterisine bu kadar insafsız davranmaz.

    Alıntıları Göster
    Bence tekrar tekrar arayın. farklı personellerle görüşün. daha önce yapılan örnekleri söyleyin.
  • selamlar,

    iptal işlemine geçeceğim.

    kumanda pil yatağı tarafında gövdeden tırnak kırık .

    arka kapak bantlı yani :)

    iadede sorun yaşar mıyım ??
  • sarumanjotun S kullanıcısına yanıt
    Geçen sene ev taşımasından dolayı interneti bir türlü nakledemediler ( tamamen Telekom’un hilesi yüzünden, bölgede port yok demişler). İnterneti dondurup taahhüt bitimine süreyi ekleriz dediler. Bir çok müşteri temsilcisi ile görüştüm. Zaten 30 günde internet hizmeti veremezlerse otomatik iptal oluyormuş. Otuz günün sonunda neti iptal edip, tv için sözleşme yeniledim.



    Bu arada Telekom müdürlüğüne gidip internet bağlatmak istedim, anında port bulup bir günde bağladılar.



    Size tavsiyem benim gibi her gün müşteri temsilcilerini ısrarla rahatsız edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spiegel -- 10 Ağustos 2018; 10:57:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahüt 20.09.2018 de bitiyor iptal için bu tarihi beklemek zorundamıyız. Önceden şu tarihden itibaren iptal başvurusu yapabilirmiyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.