Şimdi Ara

Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.) (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
711
Cevap
8
Favori
105.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    duster arıza yapmıyor. doğru. ama kütük gibi araba. ağır direksiyonu var ve uzun yolda çok ciddi yoruyor.
    Eski kasanin agirdi direksiyonu, hidrolikti. 2018den itibaren tüy gibi direksiyonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski kasalarda ağır olduğu doğru 2014 4x4 modelini kullandım gerçekten ağır ancak 2019 modellerde o kadara hafif ve güzel ki :)

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5.7 yakıt tuketımı pekı sehır dısımı bırde arac lpg teketımını vewrıyor dırek olarak reel yada yuzde 20 ılavemı edıycez benzın degerıne aracın
  • bu 2020 modellerde bır oncekı kasa Duster gelmıyor degılmı 2020 olanı genıs büyük kasası sanırım ....
  • oznk40 O kullanıcısına yanıt
    1300 km oldu benimde. 28 km/s hız ortalama ile 6.8 L yakıt tüketimi full ankara şehir içi. ECO mod ve start stop ile kullanıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lag3

    5.7 yakıt tuketımı pekı sehır dısımı bırde arac lpg teketımını vewrıyor dırek olarak reel yada yuzde 20 ılavemı edıycez benzın degerıne aracın
    Sizin aracınız da lpg mi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ECO-G 100 (TCE), 5 degil 6 ileri vites olacak dedi satis temsilcisi, ama pek inandirici gelmedi bana.
    Mevcut 1.0 TCEnin LPGli surumuyse neden farkli bir sanziman olsun ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    ECO-G 100 (TCE), 5 degil 6 ileri vites olacak dedi satis temsilcisi, ama pek inandirici gelmedi bana.
    Mevcut 1.0 TCEnin LPGli surumuyse neden farkli bir sanziman olsun ki
    www.auto-data.net
    Dacia Duster II 1.0 ECO-G (101 Hp) LPG | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/dacia-duster-ii-1.0-eco-g-101hp-lpg-38689


    5 vites




  • bu araca sahip olan arkadaşlar 2020 / 1 mtv vergisi ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpjasper

    bu araca sahip olan arkadaşlar 2020 / 1 mtv vergisi ne kadar?
    530 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    1.0 tce motor sanırım, turbosu nasıl acaba aracın. Ecobost motorlarda blok içinde, olası sorunlarda çok ciddi masraflar açıyor, bunda dışarıda ise gayet iyi
    The Wheel Networkyoutube
    Renault 1.0 TCe 100 Engine Joins Dacia Duster Range
    https://www.youtube.com/watch?v=vbcqEJdVVeY&feature=youtu.be





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Hocam az kaldı sabredin, 1 ay sonra Landirenzo takili 1.0 TCEler gelecek. Ancak LPGde yasanan yaklasik %5 kayip dusunulerek torkun 170 nm'ye cikarilmis olmasi bence benzinli 1.0 TCEye sonradan takilacak LPG sistemlerinde basi hassasiyetler gerektirecek diye dusunuyorum.
    Ornegin BRCde VSR Correction (benzin karistirma) gibi ek komutlatlr atanabilir. En azindan dip gazdaki performans kayiplari ve subaplara aşırı yuklenmelerin önüne gecilmis olur.

    Alıntıları Göster
    supaplara zarar veren en önemli faktör, lpg ayarlarının düzgün yapılmamaından dolayı, aracın fakir yada zengin karışımda çalışmasıdır, çelik süpap diye bir uygulama yoktur, zaten süpaplar ve yatakları yüksek ısıya dayanıklı çelikten yapılmak zorundadır.
    renault motorlarının tümü dayanıklı ve lpg uyumludur, gelecek olan lpg li 1,0 motor ile şimdiki motor aynı motordur,
    yalnız şu var, eğer fabrikasyon lpg li bir araç alırsanız servise mahkum olursunuz ki. servislerde lpg den anlayan muhattap bulamazsınız, çünkü başka yerlerde kurcalanmasın diye LPG ECU suna şifre koymuşlar. ve servis dışında kimse müdehale edemiyor. bence LPG siz alıp dışarıda taktırmak daha mantıklı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    supaplara zarar veren en önemli faktör, lpg ayarlarının düzgün yapılmamaından dolayı, aracın fakir yada zengin karışımda çalışmasıdır, çelik süpap diye bir uygulama yoktur, zaten süpaplar ve yatakları yüksek ısıya dayanıklı çelikten yapılmak zorundadır.
    renault motorlarının tümü dayanıklı ve lpg uyumludur, gelecek olan lpg li 1,0 motor ile şimdiki motor aynı motordur,
    yalnız şu var, eğer fabrikasyon lpg li bir araç alırsanız servise mahkum olursunuz ki. servislerde lpg den anlayan muhattap bulamazsınız, çünkü başka yerlerde kurcalanmasın diye LPG ECU suna şifre koymuşlar. ve servis dışında kimse müdehale edemiyor. bence LPG siz alıp dışarıda taktırmak daha mantıklı

    Alıntıları Göster
    LPG firmalarının yalanlarına ortak olmayin
    Fabrikasyon LPGli araclarin egzos subaplari farklidir. Kobalt oranı cok yuksektir.Zengin/fakir yanmalari tolere edebilir.
    Ama standart Euro5-6 motorlu araclarin subaplari bu karışım hatalarini tolere edemez.
    Kendinizi kandırmayın. Arastirin bilgi sahibi olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    LPG firmalarının yalanlarına ortak olmayin
    Fabrikasyon LPGli araclarin egzos subaplari farklidir. Kobalt oranı cok yuksektir.Zengin/fakir yanmalari tolere edebilir.
    Ama standart Euro5-6 motorlu araclarin subaplari bu karışım hatalarini tolere edemez.
    Kendinizi kandırmayın. Arastirin bilgi sahibi olun.

    Alıntıları Göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 6 Şubat 2020; 13:19:1 >




  • 1.0 Tce için son zamanda fiyat alan varmı hiç ? Şuan bütün bayilerde eco-g modelinden çokça mevcut her renkten, 1.0 bitti diyorlar istanbulda 3 bayide bulamadım. Eco-g de mantıklı ama uzun yol yapmadığım için ve mtv den dolayı biraz vazgeçtim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26



    Alıntıları Göster
    Egzos subaplarini degistirmek icin ayri motor uretmeye gerek yok. Bu kadarcik da bilginiz olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Egzos subaplarini degistirmek icin ayri motor uretmeye gerek yok. Bu kadarcik da bilginiz olsun.

    Alıntıları Göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 6 Şubat 2020; 13:19:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Hocam Dacia Romanya ve Renault Fransa’ya yazdınız ve size, “eğer fabrika çıkışlı LPG’li araç alırsanız hem ecuya kilit koyuyoruz, hem de parça değiştirmiyoruz. Servise mahkum oluyorsunuz. Dışarıda taktırsanız daha iyi.” mi dediler?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26



    Alıntıları Göster
    Siz bence lpgsiz arac aldiginiz icin kendinizi kandiriyosunuz.
    Tamam kendinizi kandırın hiç önemli degil ama bari yalan yanlış bilgilerinizle baskalarini kandırmayın.

    Marka bile ECO-G diye özel bir bolum ekleyip avantajlarindan bahsetmis siz hâlâ subaplari bile ayni diyorsunuz.
    Subaplarin parca kodlari bile farkli servise sorsaniz soylerler.
    Ayrica Dacia ECO-G yazip web sitesindeki yaziyi da mi okumadiniz?

    Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 31 Ocak 2020; 0:11:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.