Şimdi Ara

DACIA DUSTER KULLANANLAR (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
615
Cevap
22
Favori
345.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21
    diğer topikte sordum fakat cevap veren olmadı ambiance ile lauretta arasında çok fark var mı acaba

    olmaz mi, deli gibi fark var, biri boş biri full model
  • Yav dusterda ne var ki full olsun benim hatirladigim opsiyonsuz laurent ile ambiance arasındaki en belirgin fark arka cam otomatiğe ve yol bilgisayari. Benzinli alıp ilerde lpg takacagim için yol bilgisayarı işime yaramaz. Kismetse 4*4 benzinli ambiance alacagim yukardaki soruyu o nedenle sordum. Ilginiz için teşekkürler
  • Dacia Duster Türkiye şartlarında fiyat/performans açısından başarılı bir araç. Bununla birlikte 2011 yılı Euro Ncap'ten 3 yıldız aldığını da akılda bulundurmak gerekli. Yeni nesil araçların çoğu 5 yıldız alıyorken içinde bulunduğumuz zamanda 3 yıldız pek başarılı değil maalesef. Bu nedenle lütfen aracın limitlerini bilelim ve araç ne kadar güvenli olursa olsun dikkatli olalım.

    Kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle...

    http://www.euroncap.com/results/dacia/duster/2011/421.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetefendi -- 8 Haziran 2011; 15:46:17 >
  • dusterın 3 yıldız almasının nedeni yaya güvenliğinden zayıf not almasıdır, yoksa aracın güvensizliğinden değil....
  • Ve Esp standart olmadığı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21
    Yav dusterda ne var ki full olsun benim hatirladigim opsiyonsuz laurent ile ambiance arasındaki en belirgin fark arka cam otomatiğe ve yol bilgisayari. Benzinli alıp ilerde lpg takacagim için yol bilgisayarı işime yaramaz. Kismetse 4*4 benzinli ambiance alacagim yukardaki soruyu o nedenle sordum. Ilginiz için teşekkürler

    ne demek dusterda ne var... yükseklik ayarlı koltuk Ve direksiyon, elektirikli aynalar ısıtmalı ayna, 4 cam otomatik, aynalarda ya da dış tasarımda çeşitli krom aksesuar veya renkler, bilmem ne. birşey var ya da Yok laureate full ambiance boş modeli.
  • Bu saydiklariniz 3000 tl farka değer mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    Bu saydiklariniz 3000 tl farka değer mi

    kullanımdan kullanıma öyle bi değer ki... sizce değmeyebilir doğaldır ama bu herkese göre bu farka değmez gibi bir sonucu çıkarmanızı gerektirmez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    Bu saydiklariniz 3000 tl farka değer mi

    kullanımdan kullanıma öyle bi değer ki... sizce değmeyebilir doğaldır ama bu herkese göre bu farka değmez gibi bir sonucu çıkarmanızı gerektirmez...



    muhakkak öyledir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    Bu saydiklariniz 3000 tl farka değer mi

    kullanımdan kullanıma öyle bi değer ki... sizce değmeyebilir doğaldır ama bu herkese göre bu farka değmez gibi bir sonucu çıkarmanızı gerektirmez...



    muhakkak öyledir....

  • Arkadaşlar symbolüme alternatif düşünüyorum, bu yüzden Duster bir seçenek benim için.
    1,5 110 bg lik dizel motoruna diyecek sözüm yok. Sonuçta reno motoru. öncesinde kardeşimin 85 bg lik kangosunu kullandım birkaç kez. Performansı gayet iyiydi.(kardeşimde 65 bg lik vardı beğenmeyince satıp 85 lik olanı aldı).
    Evet motora sözüm yok ama youtube da dusterin fabrikasında üretim aşamasını gösteriyordu. Onu izledim pek tatmin olamadım. Şasi çok basit insana hiçbir sağlamlık hissi vermiyor. İzlediğim videoyu şu an bulamadım ancak şuradan belki bulabilirsiniz.
    http://www.youtube.com/watch?v=2MPrUS1XZZg&feature=player_embedded
    Kısacası motor iyi şasi - kaporta ve güvenlik vasat ve altı gibi geldi bana.
    Siz ne dersiniz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bars2010

    Arkadaşlar symbolüme alternatif düşünüyorum, bu yüzden Duster bir seçenek benim için.
    1,5 110 bg lik dizel motoruna diyecek sözüm yok. Sonuçta reno motoru. öncesinde kardeşimin 85 bg lik kangosunu kullandım birkaç kez. Performansı gayet iyiydi.(kardeşimde 65 bg lik vardı beğenmeyince satıp 85 lik olanı aldı).
    Evet motora sözüm yok ama youtube da dusterin fabrikasında üretim aşamasını gösteriyordu. Onu izledim pek tatmin olamadım. Şasi çok basit insana hiçbir sağlamlık hissi vermiyor. İzlediğim videoyu şu an bulamadım ancak şuradan belki bulabilirsiniz.
    http://www.youtube.com/watch?v=2MPrUS1XZZg&feature=player_embedded
    Kısacası motor iyi şasi - kaporta ve güvenlik vasat ve altı gibi geldi bana.
    Siz ne dersiniz....


    Bunları izlediniz mi peki

    TAT 2011, Offroad Mures Trophy 2011 ve BORC 2011'e katılan Duster'ın Offroad Performansı














    Bir önceki videoda Duster'ın çıktığı yeri çıkamayan araçların hali


    Bunlar da 2010 videoları












    Ben 2010 Ekim'den beri 4x4 Duster kullanıyorum. Yaptığım km'nin çoğu da bozuk yollardadır. Parasının hakkını veren ender araçlardan biridir. Devrim niteliğinde bir araçtır, tabii anlayana Son sözüm şudur, aracı hor kullanmama rağmen şu ana kadar ne bir sorun çıkardı ne de bir tıkırtı var içinde. Gerçekten Duster çok sağlam bir araç. Kaporta inceliğine bakarak araç değerlendirmeyelim. Bu tür değerlendirmeler 30-40 yıl önce yapılıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 15 Temmuz 2011; 11:12:42 >




  • 2011 leri izlememiştim. Güzelmiş gerçekten.
    Acaba bu videolardaki araçlarda herhangi bir modifiye değişiklik var mı ki? Off road için belki ufak tefek değişiklikler yapılmış olabilir. Ve hangi motor versiyonları. Dizel mi benzinli mi? 4x2 mi 4x4 mü?
    Aslında bu videolar türkçe olarak yayınlansa ne güzel olur. Çünkü adamlar birşeyler söylüyor ama biz anlamıyoruz. Renault/Dacia firması için bu videolara türkçe dublaj yaptırmak çok mu maliyetli ki?
    Sonuçta bu da bir reklem ve pazarlama yöntemi işte. Bizler de bilgilenmiş oluruz. Eğer bu firmalar bu forumları takip ediyorsa bence türkçe dublaj yapmaları çok güzel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bars2010

    2011 leri izlememiştim. Güzelmiş gerçekten.
    Acaba bu videolardaki araçlarda herhangi bir modifiye değişiklik var mı ki? Off road için belki ufak tefek değişiklikler yapılmış olabilir. Ve hangi motor versiyonları. Dizel mi benzinli mi? 4x2 mi 4x4 mü?
    Aslında bu videolar türkçe olarak yayınlansa ne güzel olur. Çünkü adamlar birşeyler söylüyor ama biz anlamıyoruz. Renault/Dacia firması için bu videolara türkçe dublaj yaptırmak çok mu maliyetli ki?
    Sonuçta bu da bir reklem ve pazarlama yöntemi işte. Bizler de bilgilenmiş oluruz. Eğer bu firmalar bu forumları takip ediyorsa bence türkçe dublaj yapmaları çok güzel olur.


    2011 videolarındaki araçlardan kahverengi olanı 4x4 Dizel, Gri renkli olanı ise 4x4 Benzinli modelidir. Araçlarda offroad yarışları için standart modifikasyonlar yapılmıştır. Örn. Yükseltme, MT Lastik, Vinç vs... ama onun dışında motor ve mekanik orjinaldir. Yani yüksek mühendislik harikası modifikasyolar yapılmamıştır, o yarıştaki çoğu diğer arazi araçlarından daha az modifiyelidir. Fabrikasyona en yakın araçtır diyebilirim.




  • Borc 2011 ilk Duster videosunda diğer araçların bazılarının çıkamadığı ama Duster'ın çıktığı yerlerin videosu

  • TAT 2011'den yeni kareler













  • Evet gerçekten de güzel çekimler.
    Ancak youTube de seyrederken araçlar hiç yolda kalmıyor nedense!!!
    Yada o kısımlar makaslanmış.İzleyiciye gösterilmiyor. Aslında bizler onlar gibi kullanamıyoruz. Adamların oldukça Off road tecrübesi var. Bizler sadece bir sebeple araziye çıktığımızda zaten gözümüzün kesmediği yere aracımızı sokmuyoruz. Çünkü yolda kalsak bizi çekecek başka araç yok. Hadi gideceksin köyden traktör çağıracaksın falan uzuuuun iş yani. Ama yine de ufak engelleri aşmak için insanın gönlü 4x4 istiyor yani.
    Bir de Duster 4x4 benzinlinin LPG uyumu nasıl acaba ? Bilgisi olan cevaplarsa memnun oluruz. Bildiğim kadarıyla Suzuki Grand Vitaraların Subapları Magnezyum alaşımlı.Bu yüzden de Grand Vitaraya LPg takıldığında ortalama 40.000 Km de bir subapların değişmesi gerekiyor. Dusterde durum nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bars2010

    Evet gerçekten de güzel çekimler.
    Ancak youTube de seyrederken araçlar hiç yolda kalmıyor nedense!!!
    Yada o kısımlar makaslanmış.İzleyiciye gösterilmiyor. Aslında bizler onlar gibi kullanamıyoruz. Adamların oldukça Off road tecrübesi var. Bizler sadece bir sebeple araziye çıktığımızda zaten gözümüzün kesmediği yere aracımızı sokmuyoruz. Çünkü yolda kalsak bizi çekecek başka araç yok. Hadi gideceksin köyden traktör çağıracaksın falan uzuuuun iş yani. Ama yine de ufak engelleri aşmak için insanın gönlü 4x4 istiyor yani.
    Bir de Duster 4x4 benzinlinin LPG uyumu nasıl acaba ? Bilgisi olan cevaplarsa memnun oluruz. Bildiğim kadarıyla Suzuki Grand Vitaraların Subapları Magnezyum alaşımlı.Bu yüzden de Grand Vitaraya LPg takıldığında ortalama 40.000 Km de bir subapların değişmesi gerekiyor. Dusterde durum nedir acaba?


    Videolarda kırpma olsaydı Duster 7. olmazdı, meşhur arazi araçları diplerde geziniyor.

    İşte bunlar da TAT 2011 sonuçları



    1. 68 - 939 minutes
    Fabio Nascetti + Bucur Milancovici / Suzuki
    Costin Fintana + Andrei Hazgan / Toyota

    2. 51 - 1011
    Maurilio Zani + Ioana Nistor / Defender 90
    Sorin Parvulescu + Laura Adela Cocis / Suzuki

    3. 56 - 1324
    Josep Meler Moreno + Pedro Calleja Gasulla / Nissan Patrol
    Marcos Torondel + Alberto Casado Solano / Defender

    4. 66 - 1326
    Elias Sarantavgas + Christos Papagiannakis / Defender 90
    Andreas Sarantopoulos + Alexandros Perros / Defender 90

    5. 54 - 1582
    Christof von Luttich + Didier Nelissen / VW Iltis
    Koen De Ridder + Tudor Timotin / Toyota

    6. 59 - 1643
    Jordi Gonzalez Sole + Miguel Angel Ruso / Jeep Wrangler
    Labrador Albert Vilarnau Sellares + Oriol Vilarnau / Suzuki

    7. 65 - 1861
    Alain Dubois + Marian Marin / Dacia Duster
    Karol Constantin Pereteanu + Francois Galliot / Dacia Duster


    8. 60 - 1877
    Pierre Verheugen + Jean Michel Verheugen / Nissan Patrol
    Stephane Goossens + Geoffroy Gendarme / Nissan Patrol

    9. 67 - 1892
    Sylvin Tarabbia + Jaquand Matieu / Toyota 4 Runner
    Deronne Philippe + Van Hoorebeeck David / Nissan Patrol

    10. 58 - 2306
    Georg Sticha + Thomas Ruzicka / Mitsubishi
    Milan Jurkovic + Alexander Rohlfing Puch G

    11. 70 - 2512
    Luc Baerts + Roeland Brouillard / Toyota
    Viorel Ognean + Valentin Rosianu / Range Rover
    301 1344 257 497 TM+1CP 113

    12. 61 - 2611
    Dirk Leroy + Gert Mampaey / Toyota
    Guy Smets + Kristel Caes / Toyota

    13. 64 - 2816
    Mugur Nicolae + Mircea Moldovan / LR Discovery
    David Palumbo + Neil Danks / Toyota LC

    14. 63 - 2824
    Christian Schneider-Wagner + Michael / Mercedes G
    Wagner Jurgen Holler + Patrik Verhnjak / Mercedes G

    15. 62 - 2827
    Stefan Koren + Karl-Josef Baier / Puch
    Michael Pagger + Elisabeth Pagger / Puch

    16. 55 - 3066
    Peter De Raeymaekers + Gert van Eggermond / VW Iltis
    Kristian Whole + Jochen Whole / VW Iltis

    17. 73 - 3850
    Ulrich Barth + Rene Rosin / Suzuki
    Rudi Frankenberger + Marcus Grimm / Suzuki


    Bu arada 4x4 Duster'ın 1.6 16v Motoru LPG'ye gayet iyi uyumludur, yıllardır piyasada olan Renault motorudur.




  • Sn Ümit Erkan Bey size Dacia Duster ile ilgili sormak istediğim sorular var.

    dervis_ali04@yahoo.com adresine bir e-posta gönderirseniz çok sevinirim.

    Saygılar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bars2010

    Arkadaşlar symbolüme alternatif düşünüyorum, bu yüzden Duster bir seçenek benim için.
    1,5 110 bg lik dizel motoruna diyecek sözüm yok. Sonuçta reno motoru. öncesinde kardeşimin 85 bg lik kangosunu kullandım birkaç kez. Performansı gayet iyiydi.(kardeşimde 65 bg lik vardı beğenmeyince satıp 85 lik olanı aldı).
    Evet motora sözüm yok ama youtube da dusterin fabrikasında üretim aşamasını gösteriyordu. Onu izledim pek tatmin olamadım. Şasi çok basit insana hiçbir sağlamlık hissi vermiyor. İzlediğim videoyu şu an bulamadım ancak şuradan belki bulabilirsiniz.
    http://www.youtube.com/watch?v=2MPrUS1XZZg&feature=player_embedded
    Kısacası motor iyi şasi - kaporta ve güvenlik vasat ve altı gibi geldi bana.
    Siz ne dersiniz....


    Aynen öyle. 105'lik dizel motor çok güzel. Full olanı 6 ileri vites ve 4 çeker. ESP bitek bunda eklenbiliyor. Motor güzel. Kaporta, donanım, sağlamlık, konfor ve güvenlik kofti. Bunlar da olsaydı zaten kaşkay olurdu araç. Yani bunları baştan bilerek alırsanız bişey olmaz. Ama sonradan cam suyu sıkınca silecek çalışmayınca sorun edebilirsiniz. Şimdi düzeldi mi bilmiyorum.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.