Şimdi Ara

DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
0
Favori
21.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yrv-T kullanicisi olarak sorularinizi alabilirim :)

    Ozetle;

    Ic mekan genisligi ve kullanisliligi olarak cok guzel bi alet. Toyota Yaris Verso'nun kardesi. Tipi dar ve yuksek olmasindan dolayi gercekten cok iyi degil. Ama on taraf idare ediyor iste :) Yol tutus olarak tabii ki cok sey beklememek gerekli ama kesinlikle kotu de degil. Bundan once 3sene kadar Saxo VTS kullandim. Yol tutus mukemmelliginin limitlerini de biliyorum yani :) Motor gercekten cok iyi. 1.3lt dilde, 1.8lt arac kullaniyorsunuz gibi. Otomatik modda sakin kullanimda alet hemen vites buyutuyor, turbo calismaya firsat bulamiyor neredeyse. 2000devri gecmeden buyutuyor. Gaza basisiniza gore degisiyor tabi bu. Kick down tepkileri cok hizli degil. Tabi manuel modda durum cok farkli. Dugmeye bastiktan sonra bekletmiyor sizi. Buyutmenize hic karismiyor ama vites ufaltmayi unutursaniz sizin icin kendisi yapiyor. Kis dusunulerek soyle bir de ozellik eklenmis; mesela 1 de kalktiniz, 2-3 hizlandiniz, sonra tumsek geldi yavasladiniz, hatta durdunuz, bakiosunuz 1e almis kendisi. Amaaa, 2.viteste kalkis yaparsaniz eger, o zaman durdugunuzda da 2de kaliyor. Guzel bi ayrinti.

    (-) yonler fiks Japon eksileri. Camurluklarda yalitim yok, ic lamba igrenc, bagajda, torpidoda aydinlatma yok.

    Fotolar;www.skd.cjb.net

    Saygilar...




  • Bu arada 6.0 ve 6.8sn degerlerini dogru hatirliyorsunuz lakin 4. ve 5.vitesler degil, D'de 60-100 ve 80-120km/h hizlanma verileri onlar...

    Bir YRV-T kullanicisi; Almanca ama babel.altavista.com yardimiyle ingilizce yapilabilir;

    www.pampersbomberonline.de.vu/
  • Hocam eline sağlık, bütün ayrıntıları fotoğraflamışsın
    yeni mi aldın, kadranda 20 km falan gözüküyo?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    Merhabalar,

    Yrv-T kullanicisi olarak sorularinizi alabilirim :)

    Ozetle;

    Ic mekan genisligi ve kullanisliligi olarak cok guzel bi alet. Toyota Yaris Verso'nun kardesi. Tipi dar ve yuksek olmasindan dolayi gercekten cok iyi degil. Ama on taraf idare ediyor iste :) Yol tutus olarak tabii ki cok sey beklememek gerekli ama kesinlikle kotu de degil. Bundan once 3sene kadar Saxo VTS kullandim. Yol tutus mukemmelliginin limitlerini de biliyorum yani :) Motor gercekten cok iyi. 1.3lt dilde, 1.8lt arac kullaniyorsunuz gibi. Otomatik modda sakin kullanimda alet hemen vites buyutuyor, turbo calismaya firsat bulamiyor neredeyse. 2000devri gecmeden buyutuyor. Gaza basisiniza gore degisiyor tabi bu. Kick down tepkileri cok hizli degil. Tabi manuel modda durum cok farkli. Dugmeye bastiktan sonra bekletmiyor sizi. Buyutmenize hic karismiyor ama vites ufaltmayi unutursaniz sizin icin kendisi yapiyor. Kis dusunulerek soyle bir de ozellik eklenmis; mesela 1 de kalktiniz, 2-3 hizlandiniz, sonra tumsek geldi yavasladiniz, hatta durdunuz, bakiosunuz 1e almis kendisi. Amaaa, 2.viteste kalkis yaparsaniz eger, o zaman durdugunuzda da 2de kaliyor. Guzel bi ayrinti.

    (-) yonler fiks Japon eksileri. Camurluklarda yalitim yok, ic lamba igrenc, bagajda, torpidoda aydinlatma yok.

    Fotolar;www.skd.cjb.net

    Saygilar...

    dostum bu araçta turbo timer yok dimi bide kalkış yaptıysan gtilar vts ler fln yanında performansı ne düzeyde sence




  • Ferazdak tesekkurler, 20km de idi evet, ilk gun :) o 20km'de bayiden eve gelene kadar oldu :)

    alper1001 kardes, rodaj dolmadi daha. Rodaji doldurayim, eski Saxo'm ile (chipli, Remus'lu) ve bir arkadasin Vti'i ile deneyecegim zaten. Ikisini de gecebilecegimi sanmiyorum ama test edecegim. Zaten rodaj dolar dolmaz 0-100, 0-180 videolari felan da cekecegim. Gerci gecen verdigim adreste 0-190 videosu var. Ama kadran hatali saniyorum, biraz fazla gosteriyor...
  • abi neden sarısını almadın bea.gümüş pek belli etmiyo kendini.
  • Sarıyı çok severim ama biraz dikkat çekici :) Zaten yoktu da sarı...

    Bide turbotimer sorusu vardı pardon, turbotimer standart yok. Almak lazım ama. İnsan dalgaya düşüp hemen stop edebiliyor aleti.

    Açık filtre taktım, turbo sesi duyulmaya başladı :) Elektrik süpürgesi gibi hava çekiyor hayvan :) Ayağı gazdan çekince de blow off misali bi hapşuruyor alet :)

    Tiptronik olayının vites değişimlerinde bir katkısı oluyor mu acep... Debriyaj felan yok ya, vites daha çabuk değişiyor tabi, o açıdan diyorum...
  • beyler madem konu daihatsudan açıldı bende bir sirion 1.3 touring + sport paket kullanıcısı olarak konuya dahil olayım

    1- motor yrv yle aynı olup sadece turbo şarjırı yoktur ve 102 bg / 7400 devirde
    2- konfor bence bu paraya alınabilecek en iyi donanım park sensörü,webasto sunrof,full deri koltuk,klima,elek.aynalar camlar vs.
    2- mükemmel derecede tutumludur 98 oktan 6,5 lt/100 km şehir içinde yakmaktadır
    3- kalkış ara gaz kick down tek kelime ile mükemmel 200 km ü rahat devirdim ( 4 kişi vardı arabada )

    ve son olarak kalkışta eline verdiğim arabalar( HEPSİNİ ARKADAŞLARLA BİZZAT DENEDİK)

    1- 2004 A3 1.6 DUZ
    2- 2003 WW BORA TDI ( HACMINI HATIRLAMIYORUM )
    3- 2004 BMW 3.16 DUZ
    4- 2002 HONDA CIVIC (VTEC DEGIL)

    soruları cevaplıyabilirm
  • Selam fulmonty,

    Sirion cok guzel gercekten. Kapilari felan daha agir YRV den...

    Ya bayi bana kesinlikle 98oktan kullanma, eksoz kisminda bi sensor var bozuluyor dedi, boyle bir uyari kitapcikta felan yok ama 2 kez baslarina gelmis. Ayni motor ya o acidan sordum.

    Bir de deri olayini sorayim, serviste kazali vardi bir tane, icine felan baktim, deri dosemesi acaip hosuma gitti, opsiyonel degil mi? Ne kadardi? Hmm, simdi farkettim, sport paket demissin, onun nimetleri sanirim...

    Sunroof ben de taktirdim...
  • benim spor paket 2.500 ytl webasto sunroof+krom ayna kaplama çıtalar+full deri döşeme extradan var bende opsiyonel olarak
  • Bu arada motor YRV ile ayni ama YRV nin turbosuzu 87PS. Kafa karistirmasin :)

    Sirion kac kilo idi? Belki agirlik/guc orani YRV-T den iyidir...

    YRV -> 930/130 = 7,15
  • 850/102@7400 DD = 9,1 0-100 km (bunu tam hatırlamıyorum)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    Ferazdak tesekkurler, 20km de idi evet, ilk gun :) o 20km'de bayiden eve gelene kadar oldu :)

    alper1001 kardes, rodaj dolmadi daha. Rodaji doldurayim, eski Saxo'm ile (chipli, Remus'lu) ve bir arkadasin Vti'i ile deneyecegim zaten. Ikisini de gecebilecegimi sanmiyorum ama test edecegim. Zaten rodaj dolar dolmaz 0-100, 0-180 videolari felan da cekecegim. Gerci gecen verdigim adreste 0-190 videosu var. Ama kadran hatali saniyorum, biraz fazla gosteriyor...

    dostum eğer bu aracın videolarında bi oyun yoqsa şöle söleyim çok sağlam gidiyor 100den sonra koparıyo bence bu 106gti 0-400de olmasada 0-1000mt de yer
  • Gerçekten oyun yoqsa çiğ çiğ yer
  • skd benle temas kurar mısın?

    msn: mckaradag@yahoo.com
  • ya sdk araç her kalkışta gazı kökleyince patinaja başlıyor mu??

    geçen test sürüşü yaptığımda araç 1.viteste 3000dd civarında patiye başlıyordu ama yol biraz tozluydu
  • çok sert kalkışlar yapmadım henüz. Optimal kalkışın frenle 1700rpm'de olduğunu tespit ettim ama denemedim.

    onun dışında 1de bi kaç kez hızlı kalktım ama ptinaja hiç düşmedi. Araba da rodajı beklio demek ki, ipinden kurtulmuş boğa gibi olcak sonradan :)))

    mail attım bu arada sabah.
  • allah allah - ben gaza asılınca devir birde 2000e çıktı sonra 3000 civarı aşırı bi patinaj başlamıştı..

    abi bu 190 ı geçmez mi?? 4.viteste ivmelenmesi biraz zor ama ??
  • işte testi "arabam.com"


    Minik samurai performansıyla rakiplerini kıskandıracak

    İlk kez 2001 yılında düzenlenen Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtılan Daihatsu YRV, Türkiye'ye 1.3 litre 86 HP ve yine 1.3 litre turbo beslemeli 130 HP motor seçenekleri ile ithal ediliyor. Avrupa'da ise bu motorların dışında bir de 1.0 litre 64 HP'lik motor seçeneği bulunuyor. Direksiyondan kumandalı tiptronic otomatik şanzıman sistemine sahip olan Turbo versiyonun dışında bu ekipman opsiyonel olarak alınabiliyor.


     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


    Karoser, iç mekan
    Yüksek bir yapıya sahip olan Daihatsu YRV, önden incelendiğinde sportif aksesuarlarıyla ilgi çekiyor. Özellikle motor kaputunun üzerindeki intercoolerı soğutma görevli hava girişi, otomobilin adeta gücünü vurgular nitelikte. Avrupalı otomobilleri çağrıştıran farlar ise ön tasarıma agresiflik katıyor.
    Yüksek yapısı nedeniyle yan bölümden bir stationwagonu andıran YRV'nin arka tasarımıysa en az ön bölüm kadar etkileyici. Daha önce testini yaptığımız YRV 1.3 modelinden farklı olarak saydam tasarlanmış stop lambalarına sahip olan otomobilin sıra dışı bir tarza sahip tasarım grubunun kaleminden çıktığı belli oluyor.

    Otomobilin iç mekanı ise dış tasarımla karşılaştırıldığında tam bir hayal kırıklığı. Test otomobilimizde yer alan ve iç mekanı ferahlatan panoramik tavan camı dışında aracın sportif yapısını destekleyen hiçbir ekipman yok denilebilir. Daihatsu'nun ön konsolunda kullanılan malzemenin kalitesi vasat ve sert bir yapıya sahip.
    Orta konsolun en üst bölümünde havalandırma ızgarası ve analog saat yerleştirilmiş. Bunların hemen altındaysa bir eşya gözü ve radyo teyp bulunuyor. Radyo teybin hemen altındaysa sırasıyla havalandırma kumandaları, çakmak ve küllük yerleştirilmiş. Vites kolu önündeyse bardaklık yer alıyor.
    YRV'nin viteslerini direksiyondan değiştirmeyi sağlamak için kullanılan "Steer Shift" butonu 1.3 litrelik versiyonda direksiyonun solunda yer alıyordu. Turbo versiyonda ise bu buton orta konsoldaki çakmağın yanına taşınmış. Açıkçası bu butonu bulabilmek için de daha önce aracı kullanmış birinden ipucu almak gerekiyor.
    Otomobilin kapılarına yerleştirilen cam açma-kapama butonlarının kullanımı problemsiz. Fakat direksiyonun soluna yerleştirilen sis farı, ayna kumandaları gibi butonların kullanımıysa problemli.
    Daihatsu YRV'nin koltukları konforlu ve yan destekleri yeterli ölçüde. Arka koltukların öne arkaya hareket ettirilebiliyor olmasıysa değişken bir bagaj hacmi sunuyor. Koltuklar en ön pozisyondayken 238 litre olan bagaj hacmi, en arkaya alındığında 166 litreye düşüyor. Koltuklar tamamen yatırıldığındaysa bagaj hacmi 1075 litreye yükseliyor.

     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


    Motor, performans
    YRV Turbo'da Toyota ile birlikte geliştirilmiş olan 1.3 litre hacminde 16 supaplı ve turbo destekli bir motor kullanılıyor. Teknolojik açıdan gelişmiş olan motor değişken zamanlı supap sistemine sahip. 6400 d/d'de 130 HP güç, 2400 d/d'den itibaren de 170 Nm'lik maksimum tork üreten bu motor her devirde istenilen performansı gösteriyor. Ancak özellikle turbonun devreye girdiği devirden itibaren motor adeta çıldırırcasına çalışıyor ve otomobili büyük bir hızla ileri atıyor. Performans testlerinde YRV Turbo ile 0'dan 100 km/s hıza 9.5 saniyede ulaştık. Ara hızlanma testlerinde ise 60-100 km/s hızlanmasını 5.9, 90-120 km/s hızlanmasını ise 6.5 saniyede tamamladık. Motor ile uyumlu çalışan otomatik şanzıman 'kick down' esnasında hızlı bir şekilde vites ufaltıyor. Direksiyondan vites değiştirilmesine olanak tanıyan manuel mod konumunda ise sportif karakter artıyor. Testimiz süresince 100 km'de 8 litre kurşunsuz benzin tüketen YRV Turbo, sunduğu performansın yanında ekonomik bir otomobil olarak da kendini kanıtladı. 40 litrelik deposu ile YRV Turbo'nun menzili 500 km.

     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


    Kullanım, konfor
    YRV Turbo sunduğu performans ile kullanım zevki yüksek bir otomobil. Ancak otomobilin yüksek yapısı sebebi ile çok sert tutulan süspansiyon sistemi yoldan gelen darbeleri ememiyor. Bu da bozuk yol şartlarında rahatsızlığa yol açabilir. Virajlarda başarılı bir yol tutuşa sahip olan YRV Turbo, çok zorlandığında arkasını bırakabiliyor. Özellikle bu ıslak zeminde daha kolay hale geliyor. Ayrıca otomobilin yüksek gücü ani hızlanmalarda ön tekerleklerin patinaja düşmesine sebep olabiliyor. Önde yeterli iç mekan sunan YRV Turbo'nun arkası ise uzun boylular için biraz dar. YRV Turbo başarılı fren sistemiyle test süresince güven verdi. ABS devreye girdiğinde sertleşmesinin dışında başarı ile çalışan fren sistemi 100 km/s hızla giderken yapılan ani frende otomobili 39 metrede durdurmayı başardı.

     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


    DONANIM

    Sürücü, yolcu, yan ve perde hava yastığı, ABS+EBD, klima, direksiyondan kumandalı (Steer Shift) tiptronik şanzıman, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, önde ikili bardaklık, elektrik kumandalı dört cam, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, elektrik kumandalı yan aynalar, far yükseklik ayarı, radyo-CD çalar/MP3 çalar, aktif gergili beş emniyet kemeri, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, katlanabilir, kaydırılabilir, sırtlık eğimi ayarlanabilir arka koltuklar, bagaj örtüşü, ön/arka sis farları, kaza anında devreye giren benzin kesici +dörtlü flaşör+iç aydınlatma+kapı kilidi iptali, sesli far açık uyarışı, arka tavan spoyleri, 15 inçlik alaşım jantlar, kromajlı egzoz çıkışı + park sensörü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 7 Eylül 2005, 14:03:49 >




  • videolar nerede ?? ben linki göremiyorum ??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.