Şimdi Ara

DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
0
Favori
21.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler bu otomobile neredeyse aşık oldum ya - bir çok eksi yönü bulunmasına rağmen sürüşü çok zevkli ve çok tatlı duruyor

     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


     DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK


    araç 1.3 motora sahip ve direksiyondan kumandalı otomatik vitese sahip

    130 bg @6400dd

    170NM @ 2800dd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 29 Ağustos 2005, 18:34:23 >







  • evet ya araba bu işte ben az kaldı babama aldıracaktım bu arabayı ama 1.3 130hp olduğunu sölememişttim tabi öğrenince iş yattı 0-100km=8.2sn 106gti a rahat rakip olabilecek bir araba gerçi 160dan sonra havalanacak bir tipi var ama bence 10numara drag arabası bu aghh bitane olsada şöle dua etsem ışık kırmızı yansın diye
  • 160tan sonra uçtuğu yok yere zamk gibi yapışıyor - denedik hem de virajlı yollarda çok da güzel yol tutuyor ama aşırı sert bi süspansiyonu var

    bi de 180i geçemedik hiç..

    drag arabası değil bu malesef - 0-100 9.2 sn
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    160tan sonra uçtuğu yok yere zamk gibi yapışıyor - denedik hem de virajlı yollarda çok da güzel yol tutuyor ama aşırı sert bi süspansiyonu var

    bi de 180i geçemedik hiç..

    drag arabası değil bu malesef - 0-100 9.2 sn

    yanlışın var benm bayiden aldığım kitapçığa ve autoshow a göre 8.2sn yeydi zaten 900kilo gelmeyen bi araç istemesede 9sn den yawaş kalkamaz
  • haklısın autoshowda kalkış verisi 9.2sn yeymiş ama ben nie ole hatırladım alla alla verilere göre 100-130arası bitiyor gibi araç o zaman vazgeçtim sevmiyom ben yrv yi
  • Aracin motoru, ve agirligi oldukca iyi. Fakat ask genisligi cok dusuk ve arac cok yuksek. Bunlar yuksek hiz stabilitesini ve viraj kabiliyetini bozar. Sorun olur demiyorum ama tersi olsaydi cok daha iyi olurdu. Aracin 4. ve 5. vitesleri cok yuksek oranlara sahipler ve birbirine yakinlar. 60-100 test degerleri 4 ve 5 inci viteste oldukca iyi. Ama cok yuksek hizlara cikmakta zorlanacaktir. Bu araba atak spor bir sehir ici arabasi mantiginda dizay edilmis. Orjinal bir tasarim.
  • iyi de bu aracın 5.vitesi yokki??

    ara hızlanmalar D konumunda yapılıyor testlerde genelde
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Vectra C1 Vs Ford Mondeo Mk3
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Valla haklisin hocam. Arabam.com daki test i incelemistim. Orada 60-100 esneklik testlerinin 4.ve 5. vites degerleri vardi. Degerler 6.0 ve 6.8 di. Bu degerlerin hem cok yakin olusu hemde diger araclara gore cok dusuk oluslari dikkatimi cekmisti. 5. vites esneklik degeri verilmesinden dolayi 5. vites var gibi hatirliyordum. Sen yazinca baktim hakikaten yokmus. Eee 6.8 i nerelerinden uydurdular bunlar?
  • O ARAÇ HAKKATTEN ÇOK TATLI GAYTTE SERİ BİR KERE GEÇEN SENE KULLANDIM.
  • o motoru kaldırlar yalnız artık cıkmıo
  • motor süpermiş harbi 1.3 130bg
  • motor iyide dış görünüşü pek hoşuma gitmedi biraz daha agresif olsaydı keşke



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_gs -- 30 Ağustos 2005, 17:52:39 >
  • aerodinamik biraz daha iyi olsaymış!
  • ya bunun düz vitesi yokmuydu???
  • Walla yok herhalde
  • geçen trafikde bir tane görmüştüm bundan gerçekten çok seri makas atıyordu baya hızlı kaçıyor araç
  • bu motor satılıyor halen - bugün daihatsu -SİVAS taydım ve aracı bayağı bi inceledim.

    bagaj ve ortadaki uyuz saat hariç herşey mükemmel
  • ewt abi motor hala çıkıyo.
  • Ne saati kol saati mi
  • otomobil gerçekten güzelmiş emek verilmiş
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.