Şimdi Ara

DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
21.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2000'de turbo başlıyo zaten icraata, 2800'de maksimum tork olduğuna göre 3000de pati olabilir. Az kaldı, bi 150-200km daha yapayım :) Hepsini deneyecem insallah.

    CarTest diye bir program var, simulasyon programi, acaip gerçekçi sonuçlar veriyor, oraya göre de aletin son sürat 198 felan. Yani 190'dan sonrası zor. Bu nedenle de 0-1000m hızlanma da 106 ve Saxo daha avantajlı bence. Tabi bahsettiklerim standart olmayan çipli mipli 106-Saxo'lar... 4.vites çok uzun, zaten dediğim son sürat 3.viteste :)

    Link orada, iyi bakmamışsın, dur bakayım ben,http://home.arcor.de/dwd6180/auto/yrv/yrvvideo.html

    Selamlar...




  • evet gördüm gerçekten güzel bi alet

    keşke siriona da koysalarmış şu turbo şarjırı


    .))
  • Bu motor şimdiki Yaris'i uçururdu valla:) 3kapı falan olsa hoş olurdu. 206 GTİ'a sağlam rakip.
  • Harbiden kasa biraz daha iyi olsaymış
  • peki skd hocam aracı ne kadar aldın??

    bir de frenlemelerde stabil mi araç?
  • palio 1.6 hl nin standart 1.6 hl nin dragda ayırdıgına şahit oldum videosu mevcut
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    dostum eğer bu aracın videolarında bi oyun yoqsa şöle söleyim çok sağlam gidiyor 100den sonra koparıyo bence bu 106gti 0-400de olmasada 0-1000mt de yer


    yavasss gel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    çok sert kalkışlar yapmadım henüz. Optimal kalkışın frenle 1700rpm'de olduğunu tespit ettim ama denemedim.

    onun dışında 1de bi kaç kez hızlı kalktım ama ptinaja hiç düşmedi. Araba da rodajı beklio demek ki, ipinden kurtulmuş boğa gibi olcak sonradan :)))

    mail attım bu arada sabah.


    dostum sen yanlız arabayı daha rodaj dolmadan bu kadar devirli kullanırsan motoru yersin bilgin olsun

    kitapçığa bakmanı öneririm

    ben ilk 1000 km 100 km ü geçmedim hiç devirde max 4000 de kullanmıştım

    tabi şuan coştu alet ama çok agresif kullanma bence motorun ömrünü çabuk yersin
  • Selam cumleten,

    fulmonty kardis saolda zaten onu yazdim ya, rodaj var diye zorlamiyorum dedim.

    maxiboost kardis standart palio'nun yrv-t 'yi gecmesi kagit uzerinde ve teknik olarak pek mumkun gozukmuyor. Palio'nun agirligini tam bilmiyorum ama 950kg diye hatirliyorum, asagi olmasi da mumkun degil zaten. Yrv-T'de 930kg. Simdi 950kg olup 103PS ve 145Nm torka sahip bir arac nasil olupta 930kg 130PS ve 170Nm torklu bir araci gecsin? Kullanimdir vs dir olabilir ama onun disinda mumkun degil. Sporting desen neyse... Yani yigitlerin hakkini yemeyiz. Gecen gecsin yani sorun o diil yanlis anlasilmasin :) Yoksa Saxo'yu satmazdim zaten :))) 0-100 6,9sn idi. Iyi rakam...

    Saygilar...
  • m.C.k pardon, seni unuttum...

    28,5'a aldım. Sunroof + alarm yaklaşık 29,5.

    Frenler güzel. Arkalarda kampana olması psikolojik olarak rahatsız ediyor ancak frenlerde sorun yok. Zaten biliyorsun ABS'ye ek olarak EBD'de var. Çok aman aman birşey değil ama denge konusunda yardımcı oluyor tabi. Testlerde de fren mesafesi 39m.

    Saxo'ya TEM'de 200lü km'lerden ani frenlemeler yapmak zorunda kalmıştım, bunu henüz öyle test etme ortamı olmadı. Umarım da olmaz :)
  • hocam 0 km mi aldın 29a??

    arkada kampana olması problemn değil - yeni ford focusta bile bazı modellerde kampana

    930 kglik bir araca arkaya disk gerekmez bence - zaten arkaya binen ağırlık çok az
  • Evet "0". 2005 model...

    Ya tabi, öyle de görüntü olarak bile güzel oluyo diks firen :)))

    Gerçi kampanaların üzerine dandik bi sac aksesuar aldim, disk gibi gözükecek :)))
  • hoca 0ına 37milyar diyorlar sen nerden aldın bu kadar uyguna;??

    ben de almayı düşünüyorum ilerde - önerir misin??

    ya ama koltuklar o resimdeki RECARO koltuklardan değil - sinir oldum

    alınca Ziebarttan ses yalıtımı yaptırracağım o zaman kullanılabilir hale gelir herhalde
  • İndirim muhabbeti oluyor. 37milyara pek satabileceklerini sanmıyorum. Zaten piyasaya çıktığından beri indirimli satılmış aletler. Hoş bu fiyata bile bu kadar satılıyo işte :)))

    Benim ihtiyaç ve beklentilerime göre çok güzel bir araç. Zaten onun için aldım çevremden gelen onca tepkiye rağmen :)

    Koltuklar Recaro olsa manyak olurdu gerçekten...

    Yalıtımla çok iyi olur tabii ki. Ama ben gürültüden şikayetçi değilim zaten. Zira Saxo'da K&N ve Remus orkestrası iş başında idi...

    Saygilar...
  • motor sesi zaten problem değil - ama rüzgar ve yol sesi gerçekten beni deli edecek seviyede olyor abi - test aracı ile 100 civarındayken o arka lastiklerin ordan gelen ses sinir etti beni - ses izolasyonu 0 neredeyse

    ama araç gerçekten harika

    *****bu arada Car Test diye program var demiştin abi linki var mı??*****
  • oo hocam bayağı bi veri istiyor ya program
  • @skd abi bu arabayı sen nerden aldın?
    internette 36milyar gösteriyoda

    ankardaysan bayi adını ve yerini yazarsan sevinirim
  • m.C.k bişi yok ya, girilmiş data var, göndereyim istersen. Mail adresin neydi? Bunda sadece YRV var, evde Saxo, 106, CRX, Vti, Clio RS felan da var, baya bişi girmiştim. Onu yarın getiririm.

    Asil istanbuldayim ben, Ozay Otomotivden aldim.www.ozayoto.com

    Bu araba hic bir zaman liste fiyatindan satilmadi bilginize... (bildigim kadariyla yani :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    m.C.k bişi yok ya, girilmiş data var, göndereyim istersen. Mail adresin neydi? Bunda sadece YRV var, evde Saxo, 106, CRX, Vti, Clio RS felan da var, baya bişi girmiştim. Onu yarın getiririm.

    Asil istanbuldayim ben, Ozay Otomotivden aldim.www.ozayoto.com

    Bu araba hic bir zaman liste fiyatindan satilmadi bilginize... (bildigim kadariyla yani :)

    saol abi
    bende baya bi sevdim bu arabayı alırım belki..
    yakıt tüketimide ii dimi?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.