Şimdi Ara

DAİHATSU YRV TURBO - DELİFİŞEK (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
21.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • walla autoshowdaki 3 yıl önceki testinde ortalama 8 yakıyor denilmişti - yani az bence
  • İhtiyaçlarını ve beklentilerini belirle, sonra al :) Ben çok memnunum ama eksi yönleri de var tabikine.

    istanbuldaysan demo yaparız sana :)

    yakıt tüketimi iyi ama neye göre... Yine beklenti meselesi. Hem 130PS kullanip hem ekonomik dersen olmuyor tabi. Ama kendini otomatik vitesin güvenli kollarına bırakıp sağ ayağınla pedal arasında da yumurta var diye düşünürsen sorun yok. Ben biraz dikkatli kullanarak (ara sıra otomatik viteste kick downlarla 170'lere de vararak ama) geçen depoda 7.7lt ortalama yakaldım. Bence oldukça iyi rakam. Sonuçta 1.3lt tabi, otomatik halde sakin kullanirsan 2bin devri geçmiyo hemen vites büyütüyo. Turbo devreye girmeden yani. Öyle olunca yakıt azalıyo tabi. Autobild'in bi testinde Seat Ibiza Cupra (1.9TDi 160PS), Lupo GTİ (1.6lt 125PS) ve YRV testinde YRV'nin maksimum yakıtı 16lt felandı. Ciddi rakam.
  • maksimum yakıt da maksimum hızda sabit giderkenki yakıt - 16ltden daha fazla rahatlıkla yakılır ama galiba 180 le giderken

    16lt - o da iyi bir rakam bence - scenic 180le giderken 23 lt civarında yakıyor.

    7,7lt bence oldukça iyi bir değer - motor hem çok güçlü - hem de istenince oldukça ekonomik (bence)
  • maxiboost video var demiştin, göndersene...

    Yakıt konusunda haklısın m.C.k ama aynı testte Lupo'nunki 13.2lt :)

    http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=3853

    (babel.altavista.com 'dan tercüme edilebilir)
  • hocam 0-100 8.3 sn diyor

    ya bu araç 4.viteste niye hızlanmıyor sinir oldum, 3.vites bitene kadar süper gidiyor, çoğu aracı geçer 3.viteste ama 4e geçince motor bu ya biraz daha gitse..yokuş aşağı 200-220 civarına çıkar bence rahtlıkla ve düz yold abu hızı korur bence
  • ne deli fişeği ya siz de. ben kullandım yol tutuş berbat. Toyota elinden geleni yapmış ama daihatsu sonuçta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JTrulli

    ne deli fişeği ya siz de. ben kullandım yol tutuş berbat. Toyota elinden geleni yapmış ama daihatsu sonuçta


    ne toyotası hocam anlıyamadım ?

    + bu arabayı test ettiğine emin misin ?

  • m.C.k abi araba yüksek. 200'ün üzeri zor. 4.vites aletin son vitesi. Tamamen ekonomi amaçlı. Oranı o kadar uzun ki teorik olarak 7000 devirde aletin 280km/h felan yapması lazım.

    JTrulli kardeş, yol tutuş berbat demişsin, neye göre dedin? Saxo'ya göre berbat mesela, senin ölçütün nedir? Ayrıca hatırlatırım "delifişek" de bildiğim kadarıyla kafasına göre gider. O yüzden "deli" zaten :) Bu arada benim beklentilerimin çok üzerinde yol tutuş onu söyleyeyim. Sonuçta yüksek bir alet. Ama eski bir Saxo VTS, yeni bir YRV-T kullanıcısı olarak KESİNLİKLE "berbat" olmadığını söyleyebilirim.

    Not : Bu arada Pug 106GTi'in TopGear'ın 1997'deki testinde F355, Lambo, Lotus, Impreza, 911 gibi bir çok süper spor otomobil arasından yol tutuş açısından ikinci en iyi otomobil olduğunu hatırlatırım. İnternette belgeleri mevcuttur.

    fulmonty motoru Toyota ya, onu diyor Trulli.




  • bu arabanın motoru toyota mı bunu nerden çıkardınız

    daihatsu nun kendi ana firması motor zaten beyler ??
  • "Toyota ile birlikte geliştirilmiş" diyorlar, Toyota işte...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd



    "Toyota ile birlikte geliştirilmiş" diyorlar, Toyota işte...


    skd hocam yanılıyosun

    dahiatsu heavy industries adı altında başta gemi makinaları
    olmak üzere dahiatsunun ana firması ve gayesi motor
    üretmek esas toyota dahiatsudan bişeyler görmüştür

    bu motorun patenti dahiatsuya ait çünkü içindeki motor DVVT
    vvt-i degil tamamiyle düşük hacim yüksek sıkıştırma oranına
    sahip dahiane bi motor kim demiş toyota diye inanmam..

    hatta servisine kendin sor götürdüğünde yani bana inanmassan


    not:bu bilgi daihatsunun küçükyalı servisinden onaylanmıştırki
    türkiyenin en iyi servisidir.
  • ingilizcesi olanlar aşağıdaki linki incelesinler

    dahiatsuların motoruna laf söliyecek adamın arabadan pek bişey anladığını sanmam

    http://www.daihatsu.com/technology/engine/eng_tech/index.html
  • ancak bu otomobil Toyota ile ortak üretildi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    m.C.k abi araba yüksek. 200'ün üzeri zor. 4.vites aletin son vitesi. Tamamen ekonomi amaçlı. Oranı o kadar uzun ki teorik olarak 7000 devirde aletin 280km/h felan yapması lazım.

    JTrulli kardeş, yol tutuş berbat demişsin, neye göre dedin? Saxo'ya göre berbat mesela, senin ölçütün nedir? Ayrıca hatırlatırım "delifişek" de bildiğim kadarıyla kafasına göre gider. O yüzden "deli" zaten :) Bu arada benim beklentilerimin çok üzerinde yol tutuş onu söyleyeyim. Sonuçta yüksek bir alet. Ama eski bir Saxo VTS, yeni bir YRV-T kullanıcısı olarak KESİNLİKLE "berbat" olmadığını söyleyebilirim.

    Not : Bu arada Pug 106GTi'in TopGear'ın 1997'deki testinde F355, Lambo, Lotus, Impreza, 911 gibi bir çok süper spor otomobil arasından yol tutuş açısından ikinci en iyi otomobil olduğunu hatırlatırım. İnternette belgeleri mevcuttur.

    fulmonty motoru Toyota ya, onu diyor Trulli.

    106diyince akan sular duruyormuş gerçekten biz marmaris datça yolunda kapıştık hakkaten ole bir yol tutuş büyük başarı 106aynı virajda yolundan hiç sapmazken biz virajlarda koltuğa yapıştık gerçi pek savrulma olmadı ama hakkaten yol tutuşu süpermiş yaff gerçi bizde 160hp lik oto. volvoyla arkasından gidebildik bizm avantajımız da tork heralde
    sorry biraz konu dışı bir yorum oldu ama bunu sizle paylaşmak istedim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001


    quote:

    Orjinalden alıntı: skd


    m.C.k abi araba yüksek. 200'ün üzeri zor. 4.vites aletin son vitesi. Tamamen ekonomi amaçlı. Oranı o kadar uzun ki teorik olarak 7000 devirde aletin 280km/h felan yapması lazım.

    JTrulli kardeş, yol tutuş berbat demişsin, neye göre dedin? Saxo'ya göre berbat mesela, senin ölçütün nedir? Ayrıca hatırlatırım "delifişek" de bildiğim kadarıyla kafasına göre gider. O yüzden "deli" zaten :) Bu arada benim beklentilerimin çok üzerinde yol tutuş onu söyleyeyim. Sonuçta yüksek bir alet. Ama eski bir Saxo VTS, yeni bir YRV-T kullanıcısı olarak KESİNLİKLE "berbat" olmadığını söyleyebilirim.

    Not : Bu arada Pug 106GTi'in TopGear'ın 1997'deki testinde F355, Lambo, Lotus, Impreza, 911 gibi bir çok süper spor otomobil arasından yol tutuş açısından ikinci en iyi otomobil olduğunu hatırlatırım. İnternette belgeleri mevcuttur.

    fulmonty motoru Toyota ya, onu diyor Trulli.

    106diyince akan sular duruyormuş gerçekten biz marmaris datça yolunda kapıştık hakkaten ole bir yol tutuş büyük başarı 106aynı virajda yolundan hiç sapmazken biz virajlarda koltuğa yapıştık gerçi pek savrulma olmadı ama hakkaten yol tutuşu süpermiş yaff gerçi bizde 160hp lik oto. volvoyla arkasından gidebildik bizm avantajımız da tork heralde
    sorry biraz konu dışı bir yorum oldu ama bunu sizle paylaşmak istedim



    olm senin volvonun ynında 106 tüy gibi bir şey ya...

    aslında ben 106nın yol tutuşunu sevmiyorum - aslında güçlü ve önden çekişli olmasıyla alakalı - ıslak zeminde kafadan kayıyor virajda gaz verince (106ya özgü değil bu orası ayrı mesele)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: skd
    Not : Bu arada Pug 106GTi'in TopGear'ın 1997'deki testinde F355, Lambo, Lotus, Impreza, 911 gibi bir çok süper spor otomobil arasından yol tutuş açısından ikinci en iyi otomobil olduğunu hatırlatırım. İnternette belgeleri mevcuttur.



    Ben bunu anlamıyorum.Bu yazılan şeyi bi kaç yerde daha okumuştum.106 GTI ile Saxo VTS hemen hemen aynı araç.Arkadaşımda Saxo 2 VTS var.Denemeler yapıyoruz.Onda 70 le hakimiyetin kaybolduğu virajda benim arabada 100 ü geçince kayboluyor.

    Bu en iyi yol tutuş derken yoldan koparak mı viraj almayı kastediyorlar yoksa yoldan kopmadan mı.Esas önemli olan bu.Çünkü araç yoldan koptuktan sonra gerisi şoförlüğe bakar.


    Birde bu testteki 106 standartmı?Yoksa çok extrem bir otomobil mi?Çok extrem modifiyeler varsa.106gti çok iyi yol tutuyor diye lanse etmek yanlış bence.200 küsur milyarlık araçlardan üstün olması mümkün değil 106 nın fabrikasyon olarak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Can


    quote:

    Orjinalden alıntı: skd
    Not : Bu arada Pug 106GTi'in TopGear'ın 1997'deki testinde F355, Lambo, Lotus, Impreza, 911 gibi bir çok süper spor otomobil arasından yol tutuş açısından ikinci en iyi otomobil olduğunu hatırlatırım. İnternette belgeleri mevcuttur.



    Ben bunu anlamıyorum.Bu yazılan şeyi bi kaç yerde daha okumuştum.106 GTI ile Saxo VTS hemen hemen aynı araç.Arkadaşımda Saxo 2 VTS var.Denemeler yapıyoruz.Onda 70 le hakimiyetin kaybolduğu virajda benim arabada 100 ü geçince kayboluyor.

    Bu en iyi yol tutuş derken yoldan koparak mı viraj almayı kastediyorlar yoksa yoldan kopmadan mı.Esas önemli olan bu.Çünkü araç yoldan koptuktan sonra gerisi şoförlüğe bakar.


    Birde bu testteki 106 standartmı?Yoksa çok extrem bir otomobil mi?Çok extrem modifiyeler varsa.106gti çok iyi yol tutuyor diye lanse etmek yanlış bence.200 küsur milyarlık araçlardan üstün olması mümkün değil 106 nın fabrikasyon olarak


    testteki 106gti orjinal 106..

    aracın ağırlık merkezi çok düşük -

    hatta bir pistte 520 bglik diabloyu geçmişti 106 gti (orjinal 120 bg) - olvukça virajlı bir pist



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 19 Eylül 2005, 11:51:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    ancak bu otomobil Toyota ile ortak üretildi


    bi link verebilir misin ?? hiç böle bişi duymadım gözümle görmessem de inanmam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fulmonty
    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k
    ancak bu otomobil Toyota ile ortak üretildi

    bi link verebilir misin ?? hiç böle bişi duymadım gözümle görmessem de inanmam


    Bence inan, ben gözümle gördüm.. Daihatsunun kamyonetlerinin motoru tamemen Toyota..(üzerinde yazıyor)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fulmonty


    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    ancak bu otomobil Toyota ile ortak üretildi


    bi link verebilir misin ?? hiç böle bişi duymadım gözümle görmessem de inanmam



    valla şu an pek vaktim yok arama yapacak kadar ama bu araç daihatsu sirion - Toyota Yaris Verso ile aynı platformda ve aynı teknolojiyle (çoğu parçası aynı) üretilmişir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.