Şimdi Ara

Damage, Accuracy, Stability, Hip Fire Vb?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
19.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar silah özelliklerinde aşağıdaki göstergeler var.

    -Damage

    -Accuracy

    -Hip Fire

    -Range

    -Stability

    -Rate of Fire

    Bunların tam olarak neyi karşıladığını açıklayabilecek bir abimiz, kardeşimiz var mıdır acaba?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Oyunlarda Silah Performansını İyileştirme: Damage, Accuracy, Stability ve Hip Fire

    Birinci şahıs nişancı oyunlarında başarılı olmak, silahlarının performansını anlamayı gerektirir. Bu performans, damage (hasar), accuracy (isabetlilik), stability (denge) ve hip fire (belden ateş) gibi faktörlerden etkilenir.

    Damage (Hasar)

    Damage, silahın her atışta rakibe verdiği hasar miktarını ifade eder. Daha yüksek damage'li silahlar, rakipleri daha hızlı etkisiz hale getirmeni sağlar.

    Accuracy (İsabetlilik)

    Accuracy, silahın nişan aldığın yere ne kadar yakın ateş ettiğini gösterir. Daha yüksek accuracy'li silahlar, daha isabetli atışlar yapmana ve daha uzak mesafelerden rakiplerine vurmana olanak tanır.

    Stability (Denge)

    Stability, ateş ederken silahın ne kadar sabit kaldığını belirtir. Daha yüksek stability'li silahlar, daha az geri tepmeye ve daha isabetli nişanlamaya sahiptir.

    Hip Fire (Belden Ateş)

    Hip fire, silahını nişan almadan ateş etme eylemidir. Genellikle yakın mesafe çatışmalarında kullanılır. Hip fire accuracy'si, silahtan silaha değişir. Bazı silahlar, hip fire ederken bile yüksek isabetlilik sunarken, diğerleri daha az isabetli olabilir.

    Silah Performansını İyileştirme

    Silah performansını iyileştirmek için aşağıdaki ipuçlarını uygulayabilirsin:

    • Aksesuarlar: Farklı aksesuarlar, silahlarının damage (hasar), accuracy (isabetlilik), stability (denge) veya hip fire accuracy'sini artırabilir.
    • Ekler: Çoğu silah, accuracy veya stability'yi iyileştiren ekleri takabilir.
    • Uygulama: Silah performansını iyileştirmenin en iyi yolu, mümkün olduğunca çok uygulama yapmaktır.

    Damage, accuracy, stability ve hip fire gibi faktörleri anlayarak, oyunlarda silah performansını en üst düzeye çıkarabilir ve rakiplerine karşı avantaj elde edebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • symthic.com
    Battlefield Wiki
    http://symthic.com/bf4-stats




  • Bildiğim kadarı ile açıklayayım. Yanlışım olursa düzeltsin arkadaşlar.


    Damage- silahının en yakın mesafeden verdiği hasar. Bu değer uzaktaki rakiplere isabet ettikçe, mesafeye göre düşer. Yani her mesafede aynı hasarı veremezsin rakibe.
    Accuracy- Silahının mermi isabet oranı diyebiliriz. Ne kadar yüksek o kadar iyi.
    HipFire- Nişan almadan ateş etmeye verilen bir isim. Yakındaki rakibe genelde bu şekilde ateşle karışık vermek en mantıklısı. Böylelikle hem seri hem de zorlanmadan rakibi öldürebilirsin. Mermi çıkış hızı ve isabet oranı, hipfire ile doğru orantılıdır. Eklentiler ile iyileştirilebilirler.
    Range- Silahının yakın ve uzak mesafelere minimum etki etme durumu denebilir. Ya da merminin etkili şekilde gidebileceği mesafe.
    Stability- Silahının düzgün ve dengeli ateş edebilmesidir. Ne kadar yüksek o kadar iyi. Eklentiler ile iyileştirilebiliyor ancak accuracyden ödün vermek gerekiyor.
    Rateof fire- Merminin namlu çıkış hızıdır. Yüksek değerler iyidir ancak mesafeye göre stability ve acc durumuna göre silahını kontrol etmek zorlaşır. Famas gibi rof u yüksek olan silahlarda mermi sıkıntısı çıkarır. Ama candır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peset -- 7 Nisan 2014; 22:53:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    Bildiğim kadarı ile açıklayayım. Yanlışım olursa düzeltsin arkadaşlar.


    Damage- silahının en yakın mesafeden verdiği hasar. Bu değer uzaktaki rakiplere isabet ettikçe, mesafeye göre düşer. Yani her mesafede aynı hasarı veremezsin rakibe.
    Accuracy- Silahının mermi isabet oranı diyebiliriz. Ne kadar yüksek o kadar iyi.
    HipFire- Nişan almadan ateş etmeye verilen bir isim. Yakındaki rakibe genelde bu şekilde ateşle karışık vermek en mantıklısı. Böylelikle hem seri hem de zorlanmadan rakibi öldürebilirsin. Mermi çıkış hızı ve isabet oranı, hipfire ile doğru orantılıdır. Eklentiler ile iyileştirilebilirler.
    Range- Silahının yakın ve uzak mesafelere minimum etki etme durumu denebilir. Ya da merminin etkili şekilde gidebileceği mesafe.
    Stability- Silahının düzgün ve dengeli ateş edebilmesidir. Ne kadar yüksek o kadar iyi. Eklentiler ile iyileştirilebiliyor ancak accuracyden ödün vermek gerekiyor.
    Rateof fire- Merminin namlu çıkış hızıdır. Yüksek değerler iyidir ancak mesafeye göre stability ve acc durumuna göre silahını kontrol etmek zorlaşır. Famas gibi rof u yüksek olan silahlarda mermi sıkıntısı çıkarır. Ama candır.




    hatalar yok değil.

    damage: türkçesi direk hasar. ne anladıysan o, çok karmaşık bi şey değil yani. merminin verdiği hasar.

    accuracy: isabet oranı. battlefield'da mermiler her zaman nişan aldığın yere gitmez. "ateş konisi" diye türkçeye çevrilebilecek bir şey vardır. otomatik ateş etmeye devam ettikçe mermilerin hedeften sapma olasılığı artar. accuracy bunu belirler. ne kadar yüksek bir değerse mermilerin nişan aldığın yere düşme olasılığı o kadar yüksektir. aynı zamanda accuracy değeri silahın geri tepme kuvvetiyle de ters orantılıdır.

    hipfire: nişan almadan ateş etmek demek peset'in dediği gibi. değer ne kadar yüksekse mermilerin sağa sola saçılma olasılığı o kadar düşüktür. iyi hipfire değerine sahip silahla nişan almadan ateş etmek daha rahat olur.

    range: türkçesi direk mesafe. battlefield'da her silahın verdiği zarar uzun mesafede düşer. bir silahın range değeri ne kadar yüksekse uzun mesafede vereceği hasar da o kadar çoktur.

    rate of fire: atış hızı demek, merminin namlu çıkış hızı farklı bir olay. peset doğru şeyden bahsetmiş ama yanlış kelime kullanmış. 1000rpm e sahip bir silah dakikada 1000 mermi atar demek olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    Bildiğim kadarı ile açıklayayım. Yanlışım olursa düzeltsin arkadaşlar.


    Damage- silahının en yakın mesafeden verdiği hasar. Bu değer uzaktaki rakiplere isabet ettikçe, mesafeye göre düşer. Yani her mesafede aynı hasarı veremezsin rakibe.
    Accuracy- Silahının mermi isabet oranı diyebiliriz. Ne kadar yüksek o kadar iyi.
    HipFire- Nişan almadan ateş etmeye verilen bir isim. Yakındaki rakibe genelde bu şekilde ateşle karışık vermek en mantıklısı. Böylelikle hem seri hem de zorlanmadan rakibi öldürebilirsin. Mermi çıkış hızı ve isabet oranı, hipfire ile doğru orantılıdır. Eklentiler ile iyileştirilebilirler.
    Range- Silahının yakın ve uzak mesafelere minimum etki etme durumu denebilir. Ya da merminin etkili şekilde gidebileceği mesafe.
    Stability- Silahının düzgün ve dengeli ateş edebilmesidir. Ne kadar yüksek o kadar iyi. Eklentiler ile iyileştirilebiliyor ancak accuracyden ödün vermek gerekiyor.
    Rateof fire- Merminin namlu çıkış hızıdır. Yüksek değerler iyidir ancak mesafeye göre stability ve acc durumuna göre silahını kontrol etmek zorlaşır. Famas gibi rof u yüksek olan silahlarda mermi sıkıntısı çıkarır. Ama candır.




    Stability ve Accuracy arasındaki fark nedir bu durumda? İkisi de isabet değil mi?

    HipFire'yi de tam anlamadım. Mesela yüksek olursa, nişan almadan daha mı kolay tutturuyoruz? Bu HipFire ile ilgili bir şey mi yoksa bizim kontrlümüzle mi?

    Benim anladığım, en önemli 3 gösterge, damage-acc.- stability

    Doğru mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateş ve güneş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    Bildiğim kadarı ile açıklayayım. Yanlışım olursa düzeltsin arkadaşlar.


    Damage- silahının en yakın mesafeden verdiği hasar. Bu değer uzaktaki rakiplere isabet ettikçe, mesafeye göre düşer. Yani her mesafede aynı hasarı veremezsin rakibe.
    Accuracy- Silahının mermi isabet oranı diyebiliriz. Ne kadar yüksek o kadar iyi.
    HipFire- Nişan almadan ateş etmeye verilen bir isim. Yakındaki rakibe genelde bu şekilde ateşle karışık vermek en mantıklısı. Böylelikle hem seri hem de zorlanmadan rakibi öldürebilirsin. Mermi çıkış hızı ve isabet oranı, hipfire ile doğru orantılıdır. Eklentiler ile iyileştirilebilirler.
    Range- Silahının yakın ve uzak mesafelere minimum etki etme durumu denebilir. Ya da merminin etkili şekilde gidebileceği mesafe.
    Stability- Silahının düzgün ve dengeli ateş edebilmesidir. Ne kadar yüksek o kadar iyi. Eklentiler ile iyileştirilebiliyor ancak accuracyden ödün vermek gerekiyor.
    Rateof fire- Merminin namlu çıkış hızıdır. Yüksek değerler iyidir ancak mesafeye göre stability ve acc durumuna göre silahını kontrol etmek zorlaşır. Famas gibi rof u yüksek olan silahlarda mermi sıkıntısı çıkarır. Ama candır.




    Stability ve Accuracy arasındaki fark nedir bu durumda? İkisi de isabet değil mi?

    HipFire'yi de tam anlamadım. Mesela yüksek olursa, nişan almadan daha mı kolay tutturuyoruz? Bu HipFire ile ilgili bir şey mi yoksa bizim kontrlümüzle mi?

    Benim anladığım, en önemli 3 gösterge, damage-acc.- stability

    Doğru mu?

    stability ve accuracy arasındaki fark accuracy namludan çıkan merminin nişan aldığın yere gitmesi stability ise silahı ateşlemeye başladıktan sonra namlunun sağa sola yada yukarı doğru hareket etmesi stabilitysi kötü olan silah ilk mermiden sonraki mermileri yukarı sağa sola çok dağıtır buda özellikle orta ve uzak mesafede hedefi vurmamızı zorlaştırır

    hipfire yüksek olursa nişan almadan yaptığın atışlar daha isabetli olur hipfire yi yükseltmek istiyorsan silaha lazer takabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateş ve güneş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    Bildiğim kadarı ile açıklayayım. Yanlışım olursa düzeltsin arkadaşlar.


    Damage- silahının en yakın mesafeden verdiği hasar. Bu değer uzaktaki rakiplere isabet ettikçe, mesafeye göre düşer. Yani her mesafede aynı hasarı veremezsin rakibe.
    Accuracy- Silahının mermi isabet oranı diyebiliriz. Ne kadar yüksek o kadar iyi.
    HipFire- Nişan almadan ateş etmeye verilen bir isim. Yakındaki rakibe genelde bu şekilde ateşle karışık vermek en mantıklısı. Böylelikle hem seri hem de zorlanmadan rakibi öldürebilirsin. Mermi çıkış hızı ve isabet oranı, hipfire ile doğru orantılıdır. Eklentiler ile iyileştirilebilirler.
    Range- Silahının yakın ve uzak mesafelere minimum etki etme durumu denebilir. Ya da merminin etkili şekilde gidebileceği mesafe.
    Stability- Silahının düzgün ve dengeli ateş edebilmesidir. Ne kadar yüksek o kadar iyi. Eklentiler ile iyileştirilebiliyor ancak accuracyden ödün vermek gerekiyor.
    Rateof fire- Merminin namlu çıkış hızıdır. Yüksek değerler iyidir ancak mesafeye göre stability ve acc durumuna göre silahını kontrol etmek zorlaşır. Famas gibi rof u yüksek olan silahlarda mermi sıkıntısı çıkarır. Ama candır.




    Stability ve Accuracy arasındaki fark nedir bu durumda? İkisi de isabet değil mi?

    HipFire'yi de tam anlamadım. Mesela yüksek olursa, nişan almadan daha mı kolay tutturuyoruz? Bu HipFire ile ilgili bir şey mi yoksa bizim kontrlümüzle mi?

    Benim anladığım, en önemli 3 gösterge, damage-acc.- stability

    Doğru mu?

    ateş ettiğinde yukarı doğru tepme stability olur.sağ sol yönündeki tepmeler accuracy olur.eklentilerle bunlardan birini geliştirdiğinde diğerinden ödün vermiş olursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Attack On Titan
    11 ay önce açıldı
    Ring ratio nedir ?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.