Şimdi Ara

Dark Messiah of Might & Magic (2006) [ANA KONU] (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.105
Cevap
2
Favori
85.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TµGy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Syn7ax

    Tugy, Ejderhayı öldürmemiz gereken bölümü geçtin mi ?, geçtiysen nasıl öldürdün anlatırmısın :P


    varya bi kapı gibi demir parmaklıkları açık. hani goblinlerle dövüşmek için girdiğin yer. oraya gir yanında kol var. ejderha arkandan takip edecek seni kapıya boynunu uzatacak seni öldürmek için. o an kolu aşağı indir. demir parmaklıklar ejderhanın boynuna saplanacak.


    Bu bölüm videoda vardı oraya bende gelseydim videodan aklıma gelirdi




  • ARKADAŞLAR Bİ ALLAHIN KULU YOKMU ŞU SES OLAYINA YARDIM EDECEK...ALTYAZI VAR AMA KONUŞMALAR YOOOOK NE YAPMAMIZ GEREKLİ...
  • bu gün alıyordum bu oyunu tabi satıcı arkadas korsanına 40 ytl çekince vazgectim dual layermişte vs vs
  •  Dark Messiah of Might & Magic (2006) [ANA KONU]


    oyuna aşık oldum şu silahların, itemlerin güzelliğine bakın ya. fps de devrim yarattı bu oyun kesinlikle. aşmış ya
  • tugy şu ejderhanın kıza saldırdığı yer varya arkadaş sormuş hani. Kafasını kapıya sıkıştırıyormuşsun ben orda kaldım kafasını falan uzatmıyo ejderha ben yokmuşum gibi davranıyo
    Sen birşeyler yapmışmıydın sana saldırması için.
  • büyü falan at dikkatini çek.
  • eheh içeri sokmayı 100 lerce kez başarmıştım ama hiç demiri indirmek aklıma gelmemişti saolasın Tugy.
  • Oyunlarda kabul edemediğim tek nokta senaryo hatalarıdır, bu oyunu da kaldırmama sebep oldu. Benim karakter warrior uçan bi ejderhaya kılıçlamı vurayım dikkatini çekmek için elimde 3 tane scroll vardı onları atmama rağmende dönüp kovalamıyor takılmış bir kıza öldürene kadar onla uğraşıyor o ölüncede zaten oyun bitiyor. Anlamadığım millet oyuna 20 çeşit karakter koyar ve senaryolarında hata çıkmaz bunlar topu topu 3 tane karakter koyup bunu nasıl düşünmemişler bilmiyorum. Zaten normalde çok rahat çalışan source motorunu bu kadar ağırlaştırmakta ayrı bir başarı. Gamespot 6.7 vermiş fazla kaçmış oyun tamamen başarısızlık abidesi.




  • @fifo sen ejderhanın dikkatini çekmeyi başaramıyorsan oyuna çamur atma. gamespot un verdiği not da ign de cart da curt da iplemiyor bizi. oradaki adamlar kim ki senin benim oyun zevkime karışıyorlar. oyunda küçücük bir hata bile yok. herşeyiyle mükemmel. farcrydan sonra zevk aldığım en iyi fps.

     Dark Messiah of Might & Magic (2006) [ANA KONU]


    mükemmel itemler çıkıyor şunlara bakın lightning dagger

    oyun farcrydan sonra çıkan tüm fps leri yıktı benim gözümde. o kadar diyorum başka birşey demiyorum.




  • Steam de 1.01 yaması yayınlandı.Düzeltilen hatalar şunlar:

    SP Patch

    - Crash fixed on Save/Load if player has an object in their hands.
    - Health and poison effects are no longer displayed during credits.
    - Player’s hands don’t appear behind the credits when you combine the Skull of Shadows with an equipped spell.
    - All game menus are hidden when a video starts.
    - Problem fixed when the player tries to switch between Xana mode and an equipped scroll.
    - Indestructible shields are now really indestructible
    - Crash fixed when the player tries to throw a dagger, then immediately jumps and parries.
    - Crash fixed when the player tries to switch between casting a fireball and taking an object.
    - The DM fonts now support all Eastern European languages.
    - Bug fixed. Player cannot re-use a scroll multiple times after switching to Xana mode.
    - Saving is now disabled during end game credits to avoid system anomalies.
    - The player now dismounts correctly from the top of ladders, even when moving backward.
    - Leanna no longer shows the wrong animation when exiting from the giant spider’s lair.
    - Fixed a bug that could occur when saving a game at the end of level 12_A. The chain that allows you to exit from that part of the level won’t be shortened (unusable) if you reload at this point.
    - Instantaneous spells (Magic Protection, Heal, Wizard Eye) no longer break other spells like Firetrap.
    - Climbing NPCs can't be charmed and fall if shrunken.
    - Bug fixed that allowed player to break the planks from the last house of the l07_a without being inside the house.
    - Bug fixed. When the player uses magic against Aratrok, his bodyguards now react.
    - Fixed getting stuck on door on Level 11, when jumping on a rope attached to it.
    - Fixed weapon being unequipped after jumping in certain conditions
    - Fixed when pressing E multiple time in certain conditions would quicksave the game
    - Fixed when pressing E very quickly to get his backpack back at a specific location, backpack was recovered but all objects were missing
    - Localisation: while in game pressing esc and then switchwing to MP, the confirmation window was not tranlsated.
    - Fixed not being able to take any objects under certain conditions
    - Fixed game crash after de-equipping a weapon in certain conditions
    - Fixed a potential first person hands animation problems
    - Fixed being stuck sometimes in some specific locations close to stairs
    - Fixed looping dagger and staff sound when doing a power attack and parrying in the middle.
    - Fixed some scrolls that could be used several times (much like a spell)
    - Fixed teleporting that could occur when using lockpick
    - Fixed Fireball staying stuck to the player until it explodes
    - Localisation: German: fixed improper wall signs
    - Fixed the mission failed message not appearing when killing the wounded guard on the island.
    - Fixed, shrinked enemies are now sensitive to melee weapon
    - Fixed a crashwhen killing a NPC with a fire weapon when he is knee deep in the water
    - Fixed Percy getting stuck in a window
    - Fixed Percy not reacting properly to certain players choice (avoiding spoiler)
    - Fixed a certain NPC (still avoiding spoiler..) still looking Alive when he is should be dead
    - Fixed invisible wall present on level 7
    - Fixed a crash when at the raggdoll in level 2 with a fire arrow spell
    - Fixed collision disapearing on Trap behing the barn after a reload
    - Fixed lockping becoming a weapon (melee animations played)
    - Fixed Lighting bolt scroll not working
    - Fixed issue with telekeninesis not always working as intended
    - Fixed issues with "Adjust Brightness Level" still being in game after using it in the menu.

    MP Patch

    - ‘Can’t find background image materials/console/startup_loading.vtf’ error: Due to incorrect registry key setting for Steam language, now fixed
    - ¾ Loading Progression lockup: Fixed
    - Loading bar: Now displays progress information
    - Remembering skills on disconnect: When a player reconnects to a server the game should return him to his previous level. This will not work across campaigns (new campaign wipes all skills).
    - Scoreboard fonts: Changed the scoreboard to ensure it displays 32 players even at low officially unsupported resolutions (e.g. 640x480)
    - Main Menu: We have made sure the main menu displays even at low resolutions (e.g. 640x480)
    - Battle Begins Message Flicker: Fixed
    - Backstab improvements: We have made yet more improvements to the backstab system, making it smoother to trigger and preventing 'lockup' situations
    - Assassin cloak / capture points: Now the action of taking a point is considered an 'aggressive' act and will de-cloak an assassin
    - Stoneskin damage change: Stoneskin now lasts less long on priestesses than other characters. Stoneskin will slow a staff user's attacks down while stoneskinned.
    - Leaping attack bug fixed. Knights must now sprint up to a minimum speed before triggering Leap Attack. Sprint forwards for 1/2 a second or so, jump and press fire to trigger the attack.
    - Nvidia antialiasing code: Prevents users selecting an antialiasing mode their card does not support
    - Alt-Tab is now re-enabled: This is officially unsupported and the users’ mileage will vary depending on drivers/cards etc.
    - Windowed Mode: Entering a command line parameter of ‘-window’ will enable the game to be played in a window.
    - ‘-width’ will specify a standard resolution (such as –width 800 for 800x600): Again, this is officially unsupported and mileage will vary!
    - Game Servers in Steam Browser: Should now be visible in the standard out-of-game server browser




  • Patchi çıktığı iyi olmuş ama bunu nasıl yükleyecez bilen varmı
  • Steam yoksa indiremezsin sanırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pinky_Demon

    Steam yoksa indiremezsin sanırım.


    Kötü oldu ozaman yine oynayamıyacaz güzelim oyunu

    Ses sorununa steam forumlarında şöyle çözüm bulmuşlar:

    For anyone having issues with static:

    1. Exit Steam
    2. Restart Steam
    3. Right-Click Dark Messiah in the Steam menu and choose Properties, Local Files, Verify Integrity...

    This will correct the issue.

    Birşey sorcam şöyle birşey yapsak olabilirmi Steam yükleyip oyunun yüklü olduğu klasörü göstersek tanırmı acaba ordan update yapsak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F@ruk -- 4 Kasım 2006; 14:53:07 >
  • Öyle bir durumda en çok cd keyin hatalı deyip , zorlaman halindede steam acc unu banlar

    Bu arada oyun banada pek iç açıcı gelmedi, en azından şu haliyle 2dk oynayıp 5dk loading beklenen oyunlara pek ısınamıyorumda ben... Steam altında olması bir şans tabi oyunun, ilerleyen zaman içerisinde bir çok yama çıkıp herşeyi düzenlenebilir, loading süreleri düşürülebilir. Şu anki haliyle benim gözümde potansiyeli olan bir oyuncuk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fistan -- 4 Kasım 2006; 16:12:11 >
  • bende oyun içi loadlar 5 saniye oyuna başlarkenki loadda 20 saniye.sizdeki gibi problemler yok oyunda
    bence oyun süper olmuş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fistan

    Öyle bir durumda en çok cd keyin hatalı deyip , zorlaman halindede steam acc unu banlar

    Bu arada oyun banada pek iç açıcı gelmedi, en azından şu haliyle 2dk oynayıp 5dk loading beklenen oyunlara pek ısınamıyorumda ben... Steam altında olması bir şans tabi oyunun, ilerleyen zaman içerisinde bir çok yama çıkıp herşeyi düzenlenebilir, loading süreleri düşürülebilir. Şu anki haliyle benim gözümde potansiyeli olan bir oyuncuk.


    Zaten biraz önce denedim yapamadım.

    @Zalimtr evet haklısın bizde nasıl böyle sorunlu çalışıyo anlamadım.Ubisoft forumlarında aynı hataları alan başkalarıda var.




  • Burdaki mesajımdan sonra oyun bana darıldı galiba kaldırmadan son kez deniyim dedim ejderha bana döndü ve o görevi geçtim. Chapter 9'a kadar geldim ve tek crash sırt çantanız alındığında yerden kılıç almaya çalıştığınızda oluyor. Loading sorunlarına bir çözüm buldum texture detail medium'dayken baya baya bir düştü süreler katlanabilir derecede. Ama yinede source gibi optimize bir motoru çok ağırlaştırmışlar ona kimse birşey diyemez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fifo

    Burdaki mesajımdan sonra oyun bana darıldı galiba kaldırmadan son kez deniyim dedim ejderha bana döndü ve o görevi geçtim. Chapter 9'a kadar geldim ve tek crash sırt çantanız alındığında yerden kılıç almaya çalıştığınızda oluyor. Loading sorunlarına bir çözüm buldum texture detail medium'dayken baya baya bir düştü süreler katlanabilir derecede. Ama yinede source gibi optimize bir motoru çok ağırlaştırmışlar ona kimse birşey diyemez.



    Source motorunu bu kadar nasıl ağırlaştırmayı başarabilmişler harbiden anlamadım güzelim oyunu oynayamıyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TµGy

    @fifo sen ejderhanın dikkatini çekmeyi başaramıyorsan oyuna çamur atma.


    Elinde kılıç ve 3 adet scroll (bunları bulamayabilir yada yanında taşımamayı da tercih etmiş olabilirdim) ile uçan bir ejderhanın dikkatini çekmek zorunda bırakılmak sana saçma gelmiyormu. Ha evet sonunda başardım ama oyunu birnevi bug'a sokarak. Bir oyunu rpg olarak yapacaksan tüm seçimleri kullancıya bırakmak zorundasın şimdi oyunda ilerlediğine göre bana söylermisin robe bow olmadan takılıp kalmazmıydın ? Bu bir item ve atılabilir durumdaysa o takıldığın yerlere başka geçişlerde sunmak zorundasın. Oyuna çamur atmıyorum çünkü rpg yönü gerçekten çamur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: F@ruk


    quote:

    Orjinalden alıntı: fifo

    Burdaki mesajımdan sonra oyun bana darıldı galiba kaldırmadan son kez deniyim dedim ejderha bana döndü ve o görevi geçtim. Chapter 9'a kadar geldim ve tek crash sırt çantanız alındığında yerden kılıç almaya çalıştığınızda oluyor. Loading sorunlarına bir çözüm buldum texture detail medium'dayken baya baya bir düştü süreler katlanabilir derecede. Ama yinede source gibi optimize bir motoru çok ağırlaştırmışlar ona kimse birşey diyemez.



    Source motorunu bu kadar nasıl ağırlaştırmayı başarabilmişler harbiden anlamadım güzelim oyunu oynayamıyoruz

    Yapımcı ekip gerçekten amatör. Chapter 9'da sanki ekran kartını benchmarka sokmak istercesine buzlu camlar yapılmış fazla parçalı olduğundan direk fps yarı yarıya düşüyor herkes oyunu rahatlatmak ister, bunlar tersi ile uğraşıyor. Oyundaki bu kaliteli aksiyonu bozmak için fazlasıyla uğraş harcanmış




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.