Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben hala beklemedeyim 8 subattan beri tik yok
  • Tek gelişme hiç bir şey olmadığıdır. Bazı firmalar var iki günde bir garanti kapsamında servise giden ürünle ilgili bilgilendirme yapıyor bizim servis ancak elektronik posta ile cevap yazıyor o da arada bir firma varsa telefonun sahibi hiç önemli değil.

    Servis süresi doluyor haber yok. Değişim süresi doluyor haber yok.
  • Arkadaslar bu is microsoftla yada teleservisin bu tutumuyla zor gibi ingilizcesi olan bi arkadas varsa yurtdisi migrosofta bi mail gönderemezmi anladigim kadariyla baya bi kisi bu durumdan magdur şuan .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gun once gonderdigin cihaza degisim karari cikti.nokia 820 cihazim. Muhtemelen i20 bulamayip alternatif onerecekler.

    Var mi lumia 820 cihazina degisim karari cikan?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan9999 kullanıcısına yanıt
    Fatura tutari nedir hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 tl hocam. Indirime denk getirmistim :)

    Leyla hanimla gorustum. Urunun yurtdisindan gonderilecegini, hangi model oldugunu bilmediklerini soyledi.

    Size de sorayim: cihazimin servise ulastigi tarihten itibaren sayarsak, 20 is gunu icinde yeni cihaz gonderilmezse (oyle olacagini dusunuyorum) tuketici haklarina basvurabiliyor muyuz, yoksa degisim karari alinan cihaz icin farkli bir prosedur var mi?

    Kargo gonderim tarihi:19subat. Kargo girisi:20 subat. Degisim karari tarihi:24 subat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan9999 -- 25 Şubat 2016; 9:54:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadir1983 kullanıcısına yanıt
    hic bir gelisme yok beklemedeyiz yine
  • yakamoz32 kullanıcısına yanıt
    16 aralik 2015 tarihinden beri bekliyorum 2 ay doldu 3 cu ayin icindeyim yil olmus 2016 2 ayda dunyanin bir ucundan diger ucuna defalarca gidilirken
    microsaft bir cep telefonunu gonderemiyor bu duruma artik son vermesi gerekli microsoftun bunca insani magdur etmekle kalmayip paramizla rezil oluyoruz resmen

    dediginiz gibi yabanci dili iyi olan bir arkadasin konuya el atip maduriyetimizi bildirebilirse iyi olur diye dunuyorum bende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak** -- 25 Şubat 2016; 9:11:45 >
  • Cihan9999 kullanıcısına yanıt
    Sen de değişim serüvenine katıldın demek hocam,hayırlı olsun :) öncelikle servise kargoyla gönderdiyseniz yasal olarak arıza bildirimini kargoya vererek yapmış olursunuz ve sure başlamış olur. Yani ellerine ulaşmasını beklemenize gerek yok,kargoya verdikten sonraki günü 1. gun olarak saymaya başlayabilirsiniz. Resmi tatil ve pazar günlerini saymıyoruz tabiki ama dikkat,cumartesi işgünü sayılır. 20 günün sonunda tüketici haklarına başvurma hakkınız doğuyor,ama karar çıkması en iyi ihtimal 3 ay. Değişim kararı alınması sizi bağlamaz,ama ben bu kadar bekleyip 500₺ için uğraşmam derseniz de servisin cihaz göndermesini bekleyin hocam-ama servisi bekleyin,microsoftu aradığınız takdirde size fatura bedelinde cihaz teklifi yaparlar ama servis fatura tutarını bilmediği için ust model gönderir genelde,yani 830 gelme ihtimali yuksek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten servis serüvenim 5 şubatta başladı. gitti geldi cihaz. daha önce tamir ettikleri cihazı faturada imei yazmıyor diye haber vermeden iade ettiler falan (aynı faturayla gönderdim üstelik). bekleyelim bakalım 830'u. ama fatura bedelinde cihazı kesinlikle kabul etmiyorum.

    "servis fatura tutarını bilmediği için..." demişsiniz; servis derken yurtdışından gönderen birimi mi kastediyorsunuz? teleservice fatura tutarını biliyor.
  • Cihan9999 kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle anlatayım,servis değişim yaparken kanun neyse onu uygular,varsa aynısı yoksa ust modeli,e model de yurtdışından geliyor servis onu bekliyor.. Microsoft ise sizin bu yurtdışından cihaz bekleme suresi uzun olduğu için mağdur etmemek için size fatura bedeline gore yeni cihaz teklifi yapıyor,aranızda yeni bi sözleşme kuruyor yani,mailde attığı Belgeler de bu yonde,sizin nokiadan bi alacağınız kalmadığını,yeni cihazı kabul ederek sözleşmeyi kursuğunuza dair. Aslında siz tamamen yeni bir sözleşme kurup eskisinden alacak hakkınızdan vazgeçiyorsunuz microsoft ile iletişime geçerseniz. Servis ise eline hangi cihazı gelirse size gonderiyor ama sureç çok uzuyor. Herkes servise gonderdiği cihazları için ust model aldı geçtiğimiz yıl boyunca,930lar havada uçuştu resmen :)
    İşin özü; servisten cihaz bekleyip microsoftu araya sokmazsanız buyuk ihtimal ust cihaz gönderilir ama sureç uzar
    Microsoft'u araya sokarsanız da sure biraz kısalır ama size fatura bedelinde işlem yaparlar
    Karar sizin:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende 925 i gonderdgım degisim bekliyorum 1215tl fatura tutarı 830 verseler razıyım valla ama nerde 3 ay bekleyenler var hala
  • Yurtdışı Microsoft'un mailini verin google translate ile mail yazayım.
    Telefonunu bulun ingilizcesi olan arkadaş var onunla konuşturayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki bucuk aydir bekliyorum ee haliyle microsoftu da aradim dediginize gore bana simdi gondermis oldugum cihaz veya bir ust model cihaz gelmicek mi yani
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Bu arada iki gündür teleservice iptal sistem arizasi varmış telefonda öyle diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Aradığınızda ne görüştünüz hocam? Bu tamamen sizin aranızda nasıl anlaştığınıza bağlı,microsoftu aramak sizin yurtdışından gelecek cihazın suresini hızlandırmıyor,sadece siz cihaz beklemeden fatura tutarına gore yeni cihaz almanızı sağlıyor. Ben o durumu ustteki arkadaş için yazdım,neticede 500₺ fatura tutarım var diyor,500₺ye microsoft hiçbirşey önermez (belki 550 verebilir) o yüzden bekleyin daha karlı çıkarsınız dedim ben.. Ama sizin durum faturaya gore farklı olur,sizin fatura ne kadar? Mesela benim 2799₺ fatura olunca hiç bekletmeden kapalı kutu 1520 gönderdiler,çünkü hakem heyetine başvurmak daha sıkıntılı olurdu,biraz daha bekletseler de 950xl önermek durumunda kalırlardı:) yani olaya gore tamamen değişiyor durum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanercan kullanıcısına yanıt
    Teleserviste öyle sıkıntılar olabiliyor geçenlerde olmuştu benim cihaz Ent serviste ama değişimden dolayı microsoftu bekliyoruz cihaz gönderecek diye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Hocam ister ent ister teleservice,2si de yurtdışından cihaz bekliyor sonuçta.. Ha belki ent daha az yoğundur,daha az sıra beklersiniz bilemiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok bi anlaşma yapmadım sadece bilgi almak için aradım onlarda faturayı falan istedi gönderdim cihaz teklifi yaptı oda 640xl benim cihaz 1020 fatura tutarı 1340tl bana düşük model öneriyor kesinlikle kabul etmem zaten ya bana aynı cihazdan gönderin dedim yada yasal olarak bir üst model ozaman servise gönderilecek cihazı bekleyin der gibi konuştu nakarat daha bekleriz bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hepsi aynı onlarda bizim yapabileceğimiz bişey yok diyor zaten aciliyetinizi mail yoluyla bildirdiklerini söylüyorlar merkezden gelecek cihazı bekliyoruz diyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.