Şimdi Ara

DELTA GARANTİSİ İLE KVK GARANTİSİ ARASINDAKİ FARK VARMIDIR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
36.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR GİTTİGİDİYORDAN XPERİA İON BULDUM,FİYATI ÇOK MAKBÜL, SATICIYA BAZI SORULAR SORDUM,GELEN CEVAPLAR ARASINDA TELEFON DELTA TEKNİK SERVİS GARANTİLİDİR DEDİ. SİZCE GÜVENİLİRMİ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    DELTA Garantisi ile KVK Garantisi Arasındaki Fark

    KVK Garanti Nedir?

    Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK), kişisel verilerin güvenli bir şekilde işlenmesini ve kişilerin verileri üzerindeki haklarını düzenleyen kanundur. KVK Garantisi kapsamında, işletmeler KVKK'ya uyumluluklarını kanıtlayan bağımsız bir kuruluştan sertifika alırlar.

    DELTA Garantisi ile KVK Garantisi Arasındaki Farklar

    DELTA Garantisi ve KVK Garantisi arasındaki temel farklar şunlardır:

    • Amaç: KVK Garantisi, işletmelerin KVKK'ya uygunluğunu teyit ederken, DELTA Garantisi daha kapsamlıdır ve ayrıca müşteri deneyimini ve gizlilik uygulamalarını da içerir.
    • Kapsam: KVK Garantisi, kişisel verilerin güvenli bir şekilde işlenmesine odaklanırken, DELTA Garantisi, müşteri ilişkileri yönetimi, siber güvenlik ve veri koruma gibi daha geniş bir konuları kapsar.
    • Sertifikasyon Süreci: DELTA Garantisi, KVK Garantisi'ne göre daha katı bir sertifikasyon sürecine sahiptir. İşletmeler, DELTA Garantisi almak için ISO 27001 gibi ilgili uluslararası standartlara da uymak zorundadır.
    • Maliyet: DELTA Garantisi, KVK Garantisi'ne göre daha pahalıdır.
    • Tanınırlık: DELTA Garantisi, KVK Garantisi'ne göre küresel çapta daha tanınan bir sertifikadır.

    Hangisini Seçmelisin?

    İşletmen için en uygun garanti türü, ihtiyaçlarına ve risk toleransına bağlıdır. KVKK'ya uyumlu olmak ve kişisel verileri güvenli bir şekilde işlemek için temel bir sertifika arıyorsan, KVK Garantisi yeterli olabilir. Ancak müşteri gizliliği ve deneyimiyle ilgili endişelerin daha fazla ise, kapsamlı DELTA Garantisi'ni değerlendirmelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Başka bir konuya yazdıklarımı oku güvenilir mi güvenilmez mi kendin karar ver arkadaşım :

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli




  • tüketici haklarına gidiniz. benm bi abim wardı i phone almıstı 4S 18. ayda telefon kullanılmaz hale geldi tabiki teknik serviste tüketici haklarına gitmiş ve telefonum 0 ını aldırmayı başarmış abi naptın dedim. 10 tl verdim biri takip etsin diye dedi orada uzmnlar inceliyor telefonu sikayetinizi tüketici haklarına bildiriniz kesinlikle garantiye kendiniz yolladıysanız sıkıntılıda vatan-teknosa gibi yerlerde yolladıysanız kesinlikle istediginizi yaptırabilirsiniz.
  • Al birini vur ötekine, en ufak bir durumda yukarıdaki örnekte görüldüğü gibi sorun kendilerinden kaynaklansa bile garanti dışına çıkartacaklar, hatta tamir etmeyi bırak telefonunuza daha fazla hasar vereceklerdir. KVK, Başarı gibi büyük teknik servislerden haksız darbeler yemiş birisi olarak söylüyorum. Delta gibi ne olduğu belirsiz firmaları saymıyorum bile.

    En iyisi kaçak telefon alıp imei çaktırıp kullanmak, normal telefonların yarı fiyatına satılıyor Irak'tan gelenler. Bozulursa at yenisini al gene aynı paraya geliyor. Bu şekilde ne vatandaşın cebine gözünü dikmiş soyguncu vergi politikalarından etkilenirsin, ne de teknik servis kapılarında sürünürsün.

    Şimdiye kadar bütün telefonlarını garantili almış biri olarak söylüyorum. Bundan sonra bir daha garantili telefon almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 8 Mayıs 2013; 19:16:19 >
  • Benim aklımda Paralel ithalat ile ilgili soru işaretleri vardi delta servisin forumlardaki ilgi ve alakalarini takdir ediyorum ben kendi adıma delta servisin baktığı ithalatlarda artık gönül rahatlığıyla alim yapabiliceğimi düşünüyorum inş bozulmaz bu ciddiyetle devam ederler.Başarılarının devamini dilerim.Kvk ile yaşanan sorunlarin bir çok örneği var ki ben goldla mahkemelik oldum önemli olan ilgi,alaka ve hizmettir.Bu konularda sikinti yaşamadiktan sonra niye fazla ödeyesiniz.Delta bana güven veriyor açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Al birini vur ötekine, en ufak bir durumda yukarıdaki örnekte görüldüğü gibi sorun kendilerinden kaynaklansa bile garanti dışına çıkartacaklar, hatta tamir etmeyi bırak telefonunuza daha fazla hasar vereceklerdir. KVK, Başarı gibi büyük teknik servislerden haksız darbeler yemiş birisi olarak söylüyorum. Delta gibi ne olduğu belirsiz firmaları saymıyorum bile.

    En iyisi kaçak telefon alıp imei çaktırıp kullanmak, normal telefonların yarı fiyatına satılıyor Irak'tan gelenler. Bozulursa at yenisini al gene aynı paraya geliyor. Bu şekilde ne vatandaşın cebine gözünü dikmiş soyguncu vergi politikalarından etkilenirsin, ne de teknik servis kapılarında sürünürsün.

    Şimdiye kadar bütün telefonlarını garantili almış biri olarak söylüyorum. Bundan sonra bir daha garantili telefon almam.

    Öncelikle hepimiz birer tüketiciyiz ve tüketicileri çok ciddi şekilde koruma altına alan haklarımız olduğunu bilmemiz gerekir.Tabii ki bunun için öncelikle alışverişlerimizi belgeleyen fatura ve fiş gibi evraklarımız olması gerekmektedir.
    Cep telefonu alımlarınızda iki yıl garanti kapsamı dahilinde satılan bir ürün aldınız ve bu süre içerisindeki kullanımınızda arızalar-şikayetler meydana geldi.Dolayısı ile ürünün servisine başvurdunuz ve aldığınız hizmetten memnun kalmadınız.Sorunu firma ile de çözemediğiniz durumlarda Tüketici Hakem Heyetleri (Belirli bir tutarın üstünde de Tüketici Mahkemeleri) ne başvurduğunuz takdirde ürün için verdiğiniz parayı ve ya ürünün değişimini sağlamanız en fazla 3 ayda gerçekleşiyor.
    Yetkili servis işleten birisi olarak rahatlıkla beyan edebilirim ki bu merciler fazlasıyla tüketicinin yanında.İnanamayacağınız kararlar veriyorlar tüketicilerin lehine.
    Eğer bir firmanın ticari faaliyetleri gerçekse ve devamlılık arz ediyorsa önüne gelen ürünü garanti dışı bırakamaz.Bunun sonucunda şirketinde her gün yeni bir icra işlemi ile karşı karşıya kalır.Çünkü kanıtlanamayacak şekilde yapılırsa bu işlemler firma ürün bedelini göre ödemek zorunda kalıyor ve çektiği rezillik de cabası.İcra memurları 100 TL 'lik tüketici hakem heyetinden doğan icra için bile firmayı götürecekmiş gibi geliyorlar ansızın.

    " Delta gibi ne olduğu belirsiz firmaları saymıyorum bile" demişsiniz.Bakın bir işletme açtığınız anda bir dünya markası olmanız herkese "sonsuz güven" vermeniz mümkün değil ve bu ön yargı ile pek de şansınız olmaz müşteri kazanma yönünde.Şunu da unutmayın ki bir gecede " ne olduğu belli firmalar-insanlar-holdingler-hatta ülkeler" yok oldu gitti.Hiç tanımadığınız kişi ve kurumlar hakkında bu kadar ön yargılı olmamanızı temenni eder ve sektör ne olursa alışveriş yaparken biraz dikkat edilirse ve haklar net bir şekilde bilinirse tüketiciler tarafından,alışverişlerinizde maddi anlamda hiç zarar görmeden hatta kazançlı çıkarak sorununuzu çözebileceğinizi bilmenizi isteriz.

    İyi Günler,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 17 Mayıs 2013; 3:02:07 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Delta Servise katılıyorum. Bugüne kadar Kvk vb. servisleri abarta abarta havaya soktuk. Şimdi en ufak bir kişisel arızada fahiş rakamlar istiyorlar.

    Lütfen bu firmalara rakip olacak piyasayı rahatlatacak dürüst ama işin başındaki bu tür firmaları tanımadan karalamayalım.

    Saygılar.
  • Bir arkadaşa sattığım Delta garantili eski LG G4 telefonumun yurt dışı olduğu bilgisi alan kişi tarafından bugün tarafıma iletildi. Delta'dan uzak durmakta fayda var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.