Şimdi Ara

DELTA servis tecrübem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • telefon almadan önce servisi iyice araştırdım ve telefona iyi bakarsam telefonu gerekli durumda garanti kapsamında onarırlar sandım. yaptığım araştırmada telefonların genel olarak darbe alınca garanti dışı bırakıldığını görmüştüm. çok nadir sıvı teması durumlarında ve bazı durumlarda ise telefondaki arızayla alakalı olmayan parça değişimleri yapıldığını gördüm ama "ehh, ayda yılda olan şeylerdir beni etkilemez inşallah" diyerek 11. ayın sonlarında delta garantili mi 8 aldım.
    geçen hafta telefonum şarj almamaya başladı ve sağını solunu kontrol edip darbe olmadığına emin olduktan hemen sonra garantiye yolladım. gönderdikten sonra kendimce umuyorum ki buraya ve şikayetvara teşekkür konusu açacağım. ama nerdeee? aradan 3-4 gün geçti, garantiden arandım. sıvı teması nedeniyle şarj sorunu olduğu ve parça değişimi için 200 tl'lik ücreti onaylamam gerektiği söylendi, onayladım. hemen hemen aynı şartlar altında 1 yıl 6 plus, 2 yıl s6 edge 1.5 yıla yakın 7+ kullandım.
    şimdi zamanında spot piyasadan daha ucuz garantisiz telefon almadığıma pişmanım zira delta, servis değil sadece bir KOMİSYONCU.
    kimsenin başına gelmemesi dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naber? -- 6 Ağustos 2019; 22:21:49 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.