Şimdi Ara

Delta servis ve xiomi !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar DH ailesi,ben 31.10.2017 de 5m migrosdan mi 6 seramik aldım fakat hattı taktığımda ekranında hafif bir titreme olduğunu farkettim sonra geri kasaya gittim,hattımı taktığım için geri alamıcaklarını söyledirler '' 3 dk önce almış olduğum ürün ''.Değişim için teknik rapor gerekiyor dediler tamam bende götürüm dedim ve götürdüm.İlk incelemede sarjı yüzde 12 de vermiştim bir hafta boyunca orda durdu,geri aldığımda ise yüzde 11 deydi şarjım.Telefonu teslim alan arkadaşbile '' oha abi bu ekran ne adamı kör eder '' demişken teknik servisin bunu görememesi beni sinir etti ve geri aldım telefonu tekrar getiricem dedim.Sonra 11.12.2017 tarihinde götürdüm ve hala haber beklemekteyim.Kısaca parasını peşin ödediğim telefonu 2 aylık sürede toplasanız 2 hafta kullandım.

    İlk teknik rapor:Delta servis ve xiomi !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudretozbay -- 26 Aralık 2017; 14:40:18 >







  • Konuyu okurken sinirlendim valla, nasıl oluyorda 3 dakika önce aldığınız arızalı cihazı geri almazlar, hocam sizde biraz pasif mi kaldınız nedir, bağırıp çağırsaydın, olay çıkarsaydın, diş gösterseydin biraz, az para da değil arkadaş. İşin yoksa uğraş dur şimdi.
  • Delta servis garantili ürünlere hala garantili diyenler var.
    gider yurt dışından alırım daha iyi...
  • Hocam öncelikle size geçmiş olsun.
    XİAOMİ telefonlarda DELTA,EVO ve KVK garantisi var. Hangisini öneriyorsunuz.
    Örneğin XİAOMİ Mİ MAX DELTA veya EVO(hepsiburadada satılanalrda bu garanti var diye biliyorum) garantili 1250 civarı. KVK garantilisi 1345 hangisini tercih edeyim?.
    Yoksa bu markayı tercih etmemek mi lazım. Aynı özelliklerde TR garantili cihazda yok.:)
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfighter

    Hocam öncelikle size geçmiş olsun.
    XİAOMİ telefonlarda DELTA,EVO ve KVK garantisi var. Hangisini öneriyorsunuz.
    Örneğin XİAOMİ Mİ MAX DELTA veya EVO(hepsiburadada satılanalrda bu garanti var diye biliyorum) garantili 1250 civarı. KVK garantilisi 1345 hangisini tercih edeyim?.
    Yoksa bu markayı tercih etmemek mi lazım. Aynı özelliklerde TR garantili cihazda yok.:)
    Teşekkürler.


    Xiaomi hepsini sollar geçer android seviyesinde...Bizim servislerde iş yok hocam ekranda ölü pixel çıkıyor servis kullanıcı hatası diyip sana yüklüyor suçunu böyle bir memlekette yaşadığımız sürece hiçbir cacık olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Misafir Çocuğu


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolfighter

    Hocam öncelikle size geçmiş olsun.
    XİAOMİ telefonlarda DELTA,EVO ve KVK garantisi var. Hangisini öneriyorsunuz.
    Örneğin XİAOMİ Mİ MAX DELTA veya EVO(hepsiburadada satılanalrda bu garanti var diye biliyorum) garantili 1250 civarı. KVK garantilisi 1345 hangisini tercih edeyim?.
    Yoksa bu markayı tercih etmemek mi lazım. Aynı özelliklerde TR garantili cihazda yok.:)
    Teşekkürler.


    Xiaomi hepsini sollar geçer android seviyesinde...Bizim servislerde iş yok hocam ekranda ölü pixel çıkıyor servis kullanıcı hatası diyip sana yüklüyor suçunu böyle bir memlekette yaşadığımız sürece hiçbir cacık olmaz

    Haklısın hocam. Ben yine en iyi alternatif olarak KVK yı seçmeyi düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfighter

    Hocam öncelikle size geçmiş olsun.
    XİAOMİ telefonlarda DELTA,EVO ve KVK garantisi var. Hangisini öneriyorsunuz.
    Örneğin XİAOMİ Mİ MAX DELTA veya EVO(hepsiburadada satılanalrda bu garanti var diye biliyorum) garantili 1250 civarı. KVK garantilisi 1345 hangisini tercih edeyim?.
    Yoksa bu markayı tercih etmemek mi lazım. Aynı özelliklerde TR garantili cihazda yok.:)
    Teşekkürler.

    Açıkcası xiominin program arayüzlerini beğenmedim oyüzden telefonun parasını alıp op5 almak istiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    Konuyu okurken sinirlendim valla, nasıl oluyorda 3 dakika önce aldığınız arızalı cihazı geri almazlar, hocam sizde biraz pasif mi kaldınız nedir, bağırıp çağırsaydın, olay çıkarsaydın, diş gösterseydin biraz, az para da değil arkadaş. İşin yoksa uğraş dur şimdi.

    Pasif kalmak değil bu harika devletimizin çıkardığı harika bir kanuna dayanarak adamlar bunu söylüyor,bağırığ çağırarak haklı olamayız.
  • Güncelleme
    Genel bakımda ne yapmışlar gidip görücem cuma günü.
    Delta servis ve xiomi !
  • Hepsiburada dan alın beğenmezseniz geri verirsiniz. Mağazadan almak çok yanlış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kudretozbay K kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun hocam. Ben buradaki şikayet konularını görünce gittigidiyor'daki siparişimi iptal ettim. KVK garantili piyasada yok. Hepsiburada'dan EVO garantili alacağım. Hiç değilse kurumsal bir firma ile muhattap olmak daha mantıklı geldi açıkcası.
  • Hepsiburadadan almanız birşeyi değiştirmez. Evo garanti de aynı.Hepsiburadadan 3 gün önce yoga 520 Laptop aldım. Bilgisayarda ölü piksel ve ışık sızması var. Iade/değişim için geri gonderdim. Hepsiburada da ürünü bana geri gönderiyor. Açılmış /kurulmuş ürünü iade alamazlarmis. Açmadan arızalı nasıl göreceğim, servise gerek yok açın çok rahat görürsünüz dedim. Ürünü geri gönderiyoruz, lenovo servise gönderip servis raporu alın diyor. Ben musteriyim , Senin servise gönderip rapor doğrultusunda değişim yapman gerekmiyor mu? Ben sattım arızali çıkarsa beni ilgilendirmez gibi tavırları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuZ-MaViSi -- 28 Aralık 2017; 1:35:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudretozbay


    quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    Konuyu okurken sinirlendim valla, nasıl oluyorda 3 dakika önce aldığınız arızalı cihazı geri almazlar, hocam sizde biraz pasif mi kaldınız nedir, bağırıp çağırsaydın, olay çıkarsaydın, diş gösterseydin biraz, az para da değil arkadaş. İşin yoksa uğraş dur şimdi.

    Pasif kalmak değil bu harika devletimizin çıkardığı harika bir kanuna dayanarak adamlar bunu söylüyor,bağırığ çağırarak haklı olamayız.

    Hocam bu memlekette böyle malesef, bağırıp çağırmazsan, kavga çıkartmazsan, kendi hakkını kendin aramazsan hiçbir şey elde edemezsin malesef. Çirkef olacaksın, ortada sorun varsa kendin hükmü vereceksin, kendin hükmü uygulayacaksın.

    Hee size diyorum da benim de sizden kalır yanım yok, kavgacı, bağırıp çağıran bir tip değilim. İnsan böyle haksızlıkları okuyunca sinirleniyor işte.

    Bende aylar önce mi mix aldım, ondan önce redmi note 4 aldım, hepsini de garantisiz aldım, elden satan arkadaşlar var forumda onlardan aldım, siz hangi markayı, hangi ithalatçı garantili firmadan alırsanız alın, garantisiz gibi düşünün, onların tek artısı kayıt yasal, başka da bir numarası yok bu garanti olayının. Cihaz alırken odaklanmanız gereken nokta garanti değil bizim memlekette, odak noktası fiyat, ucuza bulunca alacaksın, garanti maranti hikaye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Hepsiburadadan almanız birşeyi değiştirmez. Evo garanti de aynı.Hepsiburadadan 3 gün önce yoga 520 Laptop aldım. Bilgisayarda ölü piksel ve ışık sızması var. Iade/değişim için geri gonderdim. Hepsiburada da ürünü bana geri gönderiyor. Açılmış /kurulmuş ürünü iade alamazlarmis. Açmadan arızalı nasıl göreceğim, servise gerek yok açın çok rahat görürsünüz dedim. Ürünü geri gönderiyoruz, lenovo servise gönderip servis raporu alın diyor. Ben musteriyim , Senin servise gönderip rapor doğrultusunda değişim yapman gerekmiyor mu? Ben sattım arızali çıkarsa beni ilgilendirmez gibi tavırları var.

    Hocam ver hakem heyetine onşar uğraşsın,sonuçta sana satılan mal ayıplı çıkmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Hepsiburadadan almanız birşeyi değiştirmez. Evo garanti de aynı.Hepsiburadadan 3 gün önce yoga 520 Laptop aldım. Bilgisayarda ölü piksel ve ışık sızması var. Iade/değişim için geri gonderdim. Hepsiburada da ürünü bana geri gönderiyor. Açılmış /kurulmuş ürünü iade alamazlarmis. Açmadan arızalı nasıl göreceğim, servise gerek yok açın çok rahat görürsünüz dedim. Ürünü geri gönderiyoruz, lenovo servise gönderip servis raporu alın diyor. Ben musteriyim , Senin servise gönderip rapor doğrultusunda değişim yapman gerekmiyor mu? Ben sattım arızali çıkarsa beni ilgilendirmez gibi tavırları var.

    Hocam hiç değilse karşınızda kurumsal bir muhattap var. Şu anki piyasada en mantıklı olanı bu. Forumdaki diğer konuları gözden geçirin facia resmen.:)




  • Arkadaşlar bugün servise telefonu almaya gittim ve harika şeyler yaşadık,hemen anlatmaya başlıyorum.İlk telefonu elime aldığımda yazılım güncellendiği ve ekran titreme sorunun ortadan kaldırıldığı söylendi,sonra ben herhangi birşey yapılmaması gerektiğini,telefonu teslim ederken söylediğimi belirtmiştim.Daha sonradan ise uzun süre tartışma sonunda telefonun içinin acılmış olduğunu ve ekranın değiştirilmiş olduğunu anladım.Arka ikinci lensin içinde kıl vardı öndeki sensörde ise içten çizik mevcuttu ve ben telefonu teslim ederken ekranda kılcal cizikler vardı fakat telefonu aldığımda ise ekranı kaymak gibiydi.Tabi bunları kabullenmediler.Daha sonra bankonun arkasından biri çıkıp gelin beyefendi konuşalım diye beni bir yere çağırdı ve italatcıyla konustugunu yılbasından sonra telefonu degıstırıceklerını soyledıler.Bakalım yılbaşından sonra ne olucak :D(sinir ile yazdığım için yazım yanlışlarına cok takılmayın )
  • Yuhh. Mevzuya bak dizi gibi =) Abi gel halledicezz senin telefonu muhabbetleri ya cidden şaka gibi. Umarım sorununuz kolayca hallolur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banzar -- 29 Aralık 2017; 22:21:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kudretozbay K kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne oldu hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç hala haber bekliyorum bugün tüketici mahkemesine başvurucam. Delta servis garantili hicbirsey almayin adamlar düpedüz dolandırıcı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paralel İth olan ürünlerin hepsinde bu sorun ve risk maalesef var. Tüketici hakem vs git gel bağır çağır sonuç yok beklemek adamı bitiyor zaten.
    Büyük firmalardan ürün alınsa bile iade süreci teknik servis raporu vs o tamamen ayrı bir dram...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.