Şimdi Ara

Demiryolları özelleştiriliyor ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
1
Favori
4.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    Ido feribot hattında çalışıyorum bırak yolcuları bizi bile iplemiyor şirket, tepeden tırnağa her şeyi kıstılar

    Allah demiryollarında çalışanlara kolaylık versin bundan sonra

    bütün bursa gazetelerinin manşet haberi ido bir haber daha okudum geçende 2-3 vapur kiralamış mı ne devlet, onla ucuz ulaşım sağlayacakmış. adını da hatırlayabilsem,, türkçeydi,, külüstür bir vapur. resmi vardı gazetede. varmı ido otobüslerinden başka karşıya geçen böyle içine araçta alabilen birşey??

    Şuan yenikapı'dan bursaya, bandırmaya yada yalova'ya ido harici hiçbir şirket çalışmıyor. feribot ve deniz otobusu konusunda tekeliz yani . Gerçi ambarlı-bandırma hattında çalışan tramola diye bir şirket var ama onlar da ticari (tır, kamyon, kamyonet) taşır genelde.

    valla bursa halkı gözlemlediğim kadarıyla fena atar yapıyor, halk yakında para toplayıp ucuz birşey alacak galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise

    TCDD benim tez konum idi. Bu kurum, kurulduğu günden bu yana hiç bir zaman kar etmemistir. Bu nedenle devletin sırtına bir yük olmuştur. Ayrıca, cogumuzun bildigi gibi trenler oldukça yavaş ve çağ dısı kalmıştır. Yani, bu kurumun işletilmesi de oldukça kötüdür.

    Normal şartlar altında kimse böyle bir kurumu satın almak istemez. Çünkü bahsettigim zararlar öyle uç bes zam yaparak vs. kapatilabilecek zararlar değil.

    Siyasi gorusten bağımsız olarak baktığımızda bu özelleştirmenin sadece üst yapı kullanım hakkı olarak yapılması Türkiye'nin demiryolu sektörüne fayda getirecektir. Çünkü, mevcut yönetim bir KİT oldugundan ve cok da kar amacı gutmediginden başarısız olmaktadır. Kar amacı ile işletilirse kaliteli hizmeti ve rekabet ile denge fiyatını beraberinde getirecektir. Bu nedenle uzun vadede yolcuların da mağduriyetinin kalmayacağı fikrindeyim.

    peki en kötü zamanları düşünsek? oldu ki ülkede savaşlar çıktı, ve bu kurumda trenleri yerinden oynatmıyacağım diyor. veya ülkenin aleyhine kullanıyor. o zaman ne yapabileceğiz?

    Düşünceniz biraz ütopik açıkcası. Kara savaşları eskide kaldı. Ülkeler milyonlarca insanı bir saniyede oldurebilcek teknolojilere(!) sahip.

    Ancak, yasalar hükumete zaruri durumlarda cebren el koyma yetkisi vermiştir. Yani, böyle bir durumda devlet benim altımdaki arabadan, pegasus'un uçağına ya da TCDD'nin trenlerine yasal olarak el koyabilir.

    devletin öyle durumlarda dolabındaki ekmeği bile almaya hakkı var, ama el koyamayacağı durumlar olabilir, farzet ki böyle bir durumda, kimsenin haberi olmadan trenler pkk lehine çalışıyor? gece saatinde onların toplarını, mermilerini, kaçak teröristleri taşıyor ankaraya. büyükşehirlere. ne yapabileceksin? " nerden nereye geldim bende işe bak. "


    Onu yapmak için karayolunu halihazirda kullanabilirler zaten :) Ki demiyollarinin duracağı yer bellidir. Ankara Gari'ndan mühimmat transferi yapacaklarsa ülkeyi kapatıp gidelim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    öncelikle biz ingiltere değiliz. hiçbir şekilde benzeşme mümkünatımız olmadığı için örneğin yanlış.

    senin durumun iyidir veya sana koymaz bu ulaşım,, veya zaten ayda yılda bir kullanırsın belki,, ama sen türkiye'nin %0,1'i bile değilsin be kardeşim,,, bir kurum özelleşirse,, bilki 2-3 süsten başka 5 kuruşluk hizmet gelmez,, aksine o kurum fiyatlamalarında büyük bindirim olur.

    Düşüncen çok yanlış, öyle 10 kat fazla fiyat çekemez özel sektör. Sonuçda yolcu olmassa batarlar, halka hitap edecektir kesinlikle, arz-talep kuralı.

    eminim o kurumu alabilecek olan kurum,, son kuruşuyla alacak değil herhalde... belki toplam bütçesinin 10'da biridir. çokta şeyinde onların. benzinede ihtiyacımız var ama, 1 tl olan benzini 5 tl'den bile alabiliyoruz değil mi.. demekki mike mike o trenlere binilir. onlar batarsa, senin halkın toptan batar merak etme. onlar batmaz. senin bünyen nasıl ekmek ve suya muhtaçsa, halkta o trene binmeye muhtaç.

    Ya off çok boş muhalafetsiniz valla, demiryolunu kimsenin iplediği yok anlayın artık , hala millet otobüsle uçakla gidiyor. Ülkenin her yerine hızlı tren gelsin, demiryolu özel olsun, para bassın, özel sektör kazansın devlet vergiden kazansın işletme yapmadan. Bürokratlar bir halttan anlamıyor anlayın artık şunu, memurun işletttiği hiç bir şeyden hayır gelmez,

    Boşuna uğraşma anlamazlar, anlamak bile istemezler.

    Şu iktidarı savunanlar, eğitimde sessiz sedasız yapılan değişiklikleri bir bilse hala savunur mu?

    Yenen hakları bir görse mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise

    TCDD benim tez konum idi. Bu kurum, kurulduğu günden bu yana hiç bir zaman kar etmemistir. Bu nedenle devletin sırtına bir yük olmuştur. Ayrıca, cogumuzun bildigi gibi trenler oldukça yavaş ve çağ dısı kalmıştır. Yani, bu kurumun işletilmesi de oldukça kötüdür.

    Normal şartlar altında kimse böyle bir kurumu satın almak istemez. Çünkü bahsettigim zararlar öyle uç bes zam yaparak vs. kapatilabilecek zararlar değil.

    Siyasi gorusten bağımsız olarak baktığımızda bu özelleştirmenin sadece üst yapı kullanım hakkı olarak yapılması Türkiye'nin demiryolu sektörüne fayda getirecektir. Çünkü, mevcut yönetim bir KİT oldugundan ve cok da kar amacı gutmediginden başarısız olmaktadır. Kar amacı ile işletilirse kaliteli hizmeti ve rekabet ile denge fiyatını beraberinde getirecektir. Bu nedenle uzun vadede yolcuların da mağduriyetinin kalmayacağı fikrindeyim.

    peki en kötü zamanları düşünsek? oldu ki ülkede savaşlar çıktı, ve bu kurumda trenleri yerinden oynatmıyacağım diyor. veya ülkenin aleyhine kullanıyor. o zaman ne yapabileceğiz?

    Düşünceniz biraz ütopik açıkcası. Kara savaşları eskide kaldı. Ülkeler milyonlarca insanı bir saniyede oldurebilcek teknolojilere(!) sahip.

    Ancak, yasalar hükumete zaruri durumlarda cebren el koyma yetkisi vermiştir. Yani, böyle bir durumda devlet benim altımdaki arabadan, pegasus'un uçağına ya da TCDD'nin trenlerine yasal olarak el koyabilir.

    devletin öyle durumlarda dolabındaki ekmeği bile almaya hakkı var, ama el koyamayacağı durumlar olabilir, farzet ki böyle bir durumda, kimsenin haberi olmadan trenler pkk lehine çalışıyor? gece saatinde onların toplarını, mermilerini, kaçak teröristleri taşıyor ankaraya. büyükşehirlere. ne yapabileceksin? " nerden nereye geldim bende işe bak. "


    Onu yapmak için karayolunu halihazirda kullanabilirler zaten :) Ki demiyollarinin duracağı yer bellidir. Ankara Gari'ndan mühimmat transferi yapacaklarsa ülkeyi kapatıp gidelim :)

    karayollarında jandarmalar var sıkıntı, ama tren usul usul gelebilir kimse karışmadan ... hemde ankara garına kadar niye gelsinki, zaten gece vakti,, gara yaklaşmadan tren durur. oraya daha önceden hazırlanan barınağa koyulur nevale. teröristlerinde barınağı olur. bir gece vakti ansızın...




  • Demiryolunu da satın oh tam gümledik ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise

    TCDD benim tez konum idi. Bu kurum, kurulduğu günden bu yana hiç bir zaman kar etmemistir. Bu nedenle devletin sırtına bir yük olmuştur. Ayrıca, cogumuzun bildigi gibi trenler oldukça yavaş ve çağ dısı kalmıştır. Yani, bu kurumun işletilmesi de oldukça kötüdür.

    Normal şartlar altında kimse böyle bir kurumu satın almak istemez. Çünkü bahsettigim zararlar öyle uç bes zam yaparak vs. kapatilabilecek zararlar değil.

    Siyasi gorusten bağımsız olarak baktığımızda bu özelleştirmenin sadece üst yapı kullanım hakkı olarak yapılması Türkiye'nin demiryolu sektörüne fayda getirecektir. Çünkü, mevcut yönetim bir KİT oldugundan ve cok da kar amacı gutmediginden başarısız olmaktadır. Kar amacı ile işletilirse kaliteli hizmeti ve rekabet ile denge fiyatını beraberinde getirecektir. Bu nedenle uzun vadede yolcuların da mağduriyetinin kalmayacağı fikrindeyim.

    peki en kötü zamanları düşünsek? oldu ki ülkede savaşlar çıktı, ve bu kurumda trenleri yerinden oynatmıyacağım diyor. veya ülkenin aleyhine kullanıyor. o zaman ne yapabileceğiz?

    Düşünceniz biraz ütopik açıkcası. Kara savaşları eskide kaldı. Ülkeler milyonlarca insanı bir saniyede oldurebilcek teknolojilere(!) sahip.

    Ancak, yasalar hükumete zaruri durumlarda cebren el koyma yetkisi vermiştir. Yani, böyle bir durumda devlet benim altımdaki arabadan, pegasus'un uçağına ya da TCDD'nin trenlerine yasal olarak el koyabilir.

    devletin öyle durumlarda dolabındaki ekmeği bile almaya hakkı var, ama el koyamayacağı durumlar olabilir, farzet ki böyle bir durumda, kimsenin haberi olmadan trenler pkk lehine çalışıyor? gece saatinde onların toplarını, mermilerini, kaçak teröristleri taşıyor ankaraya. büyükşehirlere. ne yapabileceksin? " nerden nereye geldim bende işe bak. "


    Onu yapmak için karayolunu halihazirda kullanabilirler zaten :) Ki demiyollarinin duracağı yer bellidir. Ankara Gari'ndan mühimmat transferi yapacaklarsa ülkeyi kapatıp gidelim :)

    karayollarında jandarmalar var sıkıntı, ama tren usul usul gelebilir kimse karışmadan ... hemde ankara garına kadar niye gelsinki, zaten gece vakti,, gara yaklaşmadan tren durur. oraya daha önceden hazırlanan barınağa koyulur nevale. teröristlerinde barınağı olur. bir gece vakti ansızın...

    Trenler radarlardan izleniyor ama. Hangi tren nerde durmuş, bilinmeyen bi tren raylarda mevcut mu filan hepsini gösteren bı sistem ver Haydarpaşa ve Ankara'da. Bir de ray sayıları bir cok yerde tek. Müsait bir yerde durup ikmal yaparlarsa ya arkadan ya karşıdan biri çarpar :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: franchise

    TCDD benim tez konum idi. Bu kurum, kurulduğu günden bu yana hiç bir zaman kar etmemistir. Bu nedenle devletin sırtına bir yük olmuştur. Ayrıca, cogumuzun bildigi gibi trenler oldukça yavaş ve çağ dısı kalmıştır. Yani, bu kurumun işletilmesi de oldukça kötüdür.

    Normal şartlar altında kimse böyle bir kurumu satın almak istemez. Çünkü bahsettigim zararlar öyle uç bes zam yaparak vs. kapatilabilecek zararlar değil.

    Siyasi gorusten bağımsız olarak baktığımızda bu özelleştirmenin sadece üst yapı kullanım hakkı olarak yapılması Türkiye'nin demiryolu sektörüne fayda getirecektir. Çünkü, mevcut yönetim bir KİT oldugundan ve cok da kar amacı gutmediginden başarısız olmaktadır. Kar amacı ile işletilirse kaliteli hizmeti ve rekabet ile denge fiyatını beraberinde getirecektir. Bu nedenle uzun vadede yolcuların da mağduriyetinin kalmayacağı fikrindeyim.

    peki en kötü zamanları düşünsek? oldu ki ülkede savaşlar çıktı, ve bu kurumda trenleri yerinden oynatmıyacağım diyor. veya ülkenin aleyhine kullanıyor. o zaman ne yapabileceğiz?

    Düşünceniz biraz ütopik açıkcası. Kara savaşları eskide kaldı. Ülkeler milyonlarca insanı bir saniyede oldurebilcek teknolojilere(!) sahip.

    Ancak, yasalar hükumete zaruri durumlarda cebren el koyma yetkisi vermiştir. Yani, böyle bir durumda devlet benim altımdaki arabadan, pegasus'un uçağına ya da TCDD'nin trenlerine yasal olarak el koyabilir.

    devletin öyle durumlarda dolabındaki ekmeği bile almaya hakkı var, ama el koyamayacağı durumlar olabilir, farzet ki böyle bir durumda, kimsenin haberi olmadan trenler pkk lehine çalışıyor? gece saatinde onların toplarını, mermilerini, kaçak teröristleri taşıyor ankaraya. büyükşehirlere. ne yapabileceksin? " nerden nereye geldim bende işe bak. "


    Onu yapmak için karayolunu halihazirda kullanabilirler zaten :) Ki demiyollarinin duracağı yer bellidir. Ankara Gari'ndan mühimmat transferi yapacaklarsa ülkeyi kapatıp gidelim :)

    karayollarında jandarmalar var sıkıntı, ama tren usul usul gelebilir kimse karışmadan ... hemde ankara garına kadar niye gelsinki, zaten gece vakti,, gara yaklaşmadan tren durur. oraya daha önceden hazırlanan barınağa koyulur nevale. teröristlerinde barınağı olur. bir gece vakti ansızın...

    Trenler radarlardan izleniyor ama. Hangi tren nerde durmuş, bilinmeyen bi tren raylarda mevcut mu filan hepsini gösteren bı sistem ver Haydarpaşa ve Ankara'da. Bir de ray sayıları bir cok yerde tek. Müsait bir yerde durup ikmal yaparlarsa ya arkadan ya karşıdan biri çarpar :)

    yöneticilerde çok duyarlı ya, hangi tren nerde durmuş araştıracaklar. bozuldu der geçerler, bu kadar basit. bütün tren yönetimi sana aitken 10 tane treni yürütmeye ne gerek var ki. gece vakti diyorum, tek trende iş görür tonlarca mühimmat taşımaya. çarpma riski falan kalmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    Ido feribot hattında çalışıyorum bırak yolcuları bizi bile iplemiyor şirket, tepeden tırnağa her şeyi kıstılar

    Allah demiryollarında çalışanlara kolaylık versin bundan sonra

    bütün bursa gazetelerinin manşet haberi ido bir haber daha okudum geçende 2-3 vapur kiralamış mı ne devlet, onla ucuz ulaşım sağlayacakmış. adını da hatırlayabilsem,, türkçeydi,, külüstür bir vapur. resmi vardı gazetede. varmı ido otobüslerinden başka karşıya geçen böyle içine araçta alabilen birşey??

    Şuan yenikapı'dan bursaya, bandırmaya yada yalova'ya ido harici hiçbir şirket çalışmıyor. feribot ve deniz otobusu konusunda tekeliz yani . Gerçi ambarlı-bandırma hattında çalışan tramola diye bir şirket var ama onlar da ticari (tır, kamyon, kamyonet) taşır genelde.

    valla bursa halkı gözlemlediğim kadarıyla fena atar yapıyor, halk yakında para toplayıp ucuz birşey alacak galiba.

    Tepkilerinde haklılar zaten her sefer esnasında bolca şikayet alıyoruz, fiyat konusunda olsun gemideki cafe&marketlerin pahalılığı konusunda olsun. Zaten zamanla müşteri profili de değişti, özelleşmeden önce her türlü arabayı yüklerken şimdi vw, audi'den aşağı araba çok nadir görüyoruz. 2 sene öncekinin bu dönemine göre her sefer full kalkan feribotlar artık sabah ilk sefer ve gece son sefer haricinde bomboş gibi bişey. 250 araçlık gemiyi 20 aracla götürdüğümüz zamanlar oluyor artık. ha ido bu durumdan zarar ediyor mu derseniz hiç sanmıyorum derim, çünkü mazot ötv'siz haliyle temin ediliyor ido'da

    birde ötv'siz alınıyor ha... mükemmel bir anlaşma olmuş yabancı şirket adına.. acaba o mazotları kendi şahıs araçlarındada kullanıyorlar mıdır? standart mazot mu bu?

    bir bomba daha ;

    Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği İstanbul Şubesi İDO’nun manyetik kart uygulaması ve geçiş üstünlüğü uygulamasına karşı basın açıklaması yaptı. Yeni Kapı İskelesi önünde basın açıklaması yapan Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği İstanbul Şube Başkanı Gönül Apaydın, “Herkes şehit ailelerinin arkasındayız diyor ama İDO’yu satan belediye bizi düşünmemiştir. Haklarımızı savunmak için buradayız. Biz kimseden yeni bir hak istemiyoruz. TBMM tarafından verilmiş olan haklarımızın Büyükşehir Belediyesi’nin kararıyla gasp edilmesine karşıyız” dedi.
    ‘Bizler mağdur olduk’

    Gaziler ve Şehit yakınları ellerindeki kartları göstererek, 1 Ağustos’tan itibaren bu kartların ellerinden alınıp yerlerine verilecek manyetik kartları yalnızca İstanbul sınırları içerisinde kullanabileceklerini belirtti.
    Aydınlık’a konuşan Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği üyesi emekli ordu mensubu Tamer Erkal, “Biz bu kartlarımızla Türkiye’nin her yerinde ücretsiz seyahat edebilirken şimdi bizden yüzde 50 ücret isteniyor. Bu yeni uygulama bizleri mağdur etmektedir” dedi.




  • önemli olan halk için kaliteli ve güzel ucuz hizmet..hukumetin bu konuda yaptıklarını takdir ediyorum..buna özelleştirmeler de dahil...amma vergiler hala düşmedi hala çok yuksek fiyatlardan petrol benzin alıyoruz...nereye kadar sürecek bu vergiler..bi mercedes c 180 geliyo 25 bin euro ya burda 50bin euro oluyo...ötv ne zaman kalkacak..kalkmayacaksa bari biraz azaltsınlar..
  • bu ülkedeki demiryollarının kaç km sini tc devleti yaptı?bileniniz var mı?
  • Ne kaldı başka?
  • sanırım eksik bir konu olmuş.

    özelleştirmeden kastı şuydu bakanın.

    yeni açılacak olan yht hatları yap - işlet - devret yapılacak

    birde özel şirketler kendi tren setleriyle tcdd nin hatları üzerinde sefer düzenleyebilcekler.

    yani ido gibi sorun olacağını sanmıyorum
  • su ido konusunda benim de bir cift lafim var..

    bursa/yalova-istanbul hattini aracli aracsiz 9 senedir cok sik kullanirim..

    ido ozellesmeden once de ayni hizmeti sagliyordu, kalitede bir degisiklik yok.. koltuklar daha luks degil, ikram yok, sefer saatleri artmadi, benim yolculuk kalitem ve imkanim yukselmedi yani..

    bilakis hizmet kalitesi dustu.. artik internetten bilet alimi yapamiyorum, sefer saatlerini bile goremiyorum.. telefonda eskiden 2-3 dakika icinde biletimi alirken artik 5-6 dakikadan asagi bitmiyor.. dogum tarihim aracimi plakasi gibi ahiret sualleri soruluyor..


    peki odedigim para? %40 artti!!.. eskiden 55TL'ye seyahat ettigim seferde artik 75tl'den asagi gidemiyorum..


    ustelik sofore ek ucret, eko plus bilmemne gibi uygulamalarla para talep ediliyor.. hizmet kalitesi artsa gam yemeyecegim verdigim paraya, sahibi degisti, fahis zam yapildi ama ayni ucret..


    hepinize mustehak arkadaslar..


    kendi adima sorarsaniz, bir gun bilet alirken hizmet bedeli istediklerinde tepem atacak, alin geminizi bi tarafiniza ........ diyecegim.. bundan sonra da korfezi dolasacagim..

    hepinize sevgiler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @franchise nickli arkadaşa katılıyorum. TCDD karı olmayan bir şirket. Devletin üzerinde bir yük. Bugün bir araştırma yapın özelleştirilen kaç şirket kara geçmiştir. Kaç şirket rekor vergiler ödemiştir. TCDD şurada 2 yıldır adam gibi işliyor. Tarihi eser niteliğindeki trenler, yine aynı şekildeki raylar, eksimiş ve yetersiz garlar. Adam gibi işletilecekse özelleştirilmeli. Önemli olan Milletin kaliteli ve ucuza bu hizmetten yararlanması.
  • Ozellesmesini destekliyorum devletin bu islerden elini ayagini cekmesi gerekiyor zarar yaptiginda yine vatandasin sirtina yuk biniyor mal devletin oluncada kimse kar yapsin diye kendini kasmiyor kamuda calisanlarin verimi dusuk nede olsa devlet isi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayirlisi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Say Goodbye

    Ido feribot hattında çalışıyorum bırak yolcuları bizi bile iplemiyor şirket, tepeden tırnağa her şeyi kıstılar

    Allah demiryollarında çalışanlara kolaylık versin bundan sonra

    bütün bursa gazetelerinin manşet haberi ido bir haber daha okudum geçende 2-3 vapur kiralamış mı ne devlet, onla ucuz ulaşım sağlayacakmış. adını da hatırlayabilsem,, türkçeydi,, külüstür bir vapur. resmi vardı gazetede. varmı ido otobüslerinden başka karşıya geçen böyle içine araçta alabilen birşey??

    Şuan yenikapı'dan bursaya, bandırmaya yada yalova'ya ido harici hiçbir şirket çalışmıyor. feribot ve deniz otobusu konusunda tekeliz yani . Gerçi ambarlı-bandırma hattında çalışan tramola diye bir şirket var ama onlar da ticari (tır, kamyon, kamyonet) taşır genelde.

    valla bursa halkı gözlemlediğim kadarıyla fena atar yapıyor, halk yakında para toplayıp ucuz birşey alacak galiba.

    Tepkilerinde haklılar zaten her sefer esnasında bolca şikayet alıyoruz, fiyat konusunda olsun gemideki cafe&marketlerin pahalılığı konusunda olsun. Zaten zamanla müşteri profili de değişti, özelleşmeden önce her türlü arabayı yüklerken şimdi vw, audi'den aşağı araba çok nadir görüyoruz. 2 sene öncekinin bu dönemine göre her sefer full kalkan feribotlar artık sabah ilk sefer ve gece son sefer haricinde bomboş gibi bişey. 250 araçlık gemiyi 20 aracla götürdüğümüz zamanlar oluyor artık. ha ido bu durumdan zarar ediyor mu derseniz hiç sanmıyorum derim, çünkü mazot ötv'siz haliyle temin ediliyor ido'da

    Otv siz yakit olsa ne olur sizin geminiz saate 7ton mazot yakiyor yanlis hatirlamiyorsam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ankara Metro inşaatı Büyükşehirden alınıp bakanlığa devredilmişti.
    İstanbul il sınırları içinde kalan demir yollarının tüm hakları da Büyükşehir Delediyesine verilmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    @franchise nickli arkadaşa katılıyorum. TCDD karı olmayan bir şirket. Devletin üzerinde bir yük. Bugün bir araştırma yapın özelleştirilen kaç şirket kara geçmiştir. Kaç şirket rekor vergiler ödemiştir. TCDD şurada 2 yıldır adam gibi işliyor. Tarihi eser niteliğindeki trenler, yine aynı şekildeki raylar, eksimiş ve yetersiz garlar. Adam gibi işletilecekse özelleştirilmeli. Önemli olan Milletin kaliteli ve ucuza bu hizmetten yararlanması.

    hocam yukarida yazdim dikkatli oku..

    rekor vergi veriyorsa rekor kar etmis demektir.. kisa surede rekor kari da birseylerden calmadan veya fiyati arttrmadan yapamaz.. yani bu kadar naif olmayin allah askina..

    bankalar rekor kar ettik, oyle yaptik boyle ettik diyorlar.. neden zannediyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    @franchise nickli arkadaşa katılıyorum. TCDD karı olmayan bir şirket. Devletin üzerinde bir yük. Bugün bir araştırma yapın özelleştirilen kaç şirket kara geçmiştir. Kaç şirket rekor vergiler ödemiştir. TCDD şurada 2 yıldır adam gibi işliyor. Tarihi eser niteliğindeki trenler, yine aynı şekildeki raylar, eksimiş ve yetersiz garlar. Adam gibi işletilecekse özelleştirilmeli. Önemli olan Milletin kaliteli ve ucuza bu hizmetten yararlanması.

    hocam yukarida yazdim dikkatli oku..

    rekor vergi veriyorsa rekor kar etmis demektir.. kisa surede rekor kari da birseylerden calmadan veya fiyati arttrmadan yapamaz.. yani bu kadar naif olmayin allah askina..

    bankalar rekor kar ettik, oyle yaptik boyle ettik diyorlar.. neden zannediyorsunuz?

    En büyük hırsız her zaman devlettir bunu unutmayın. Kaşıkla verdiğin kepçeyle alır her zaman. Ayrıca devlet kontrolündeki her şirket her kurum verimsizlik abidesidir. En net örnek; bir devlet bankasına gidin sonra bir özel bankaya gidin yoğunluk önemli değil. Giyim kuşam, ortam, iş verimliliği, nezaket. Devlet bankalarında bunlardan eser yok. Dediğim gibi önemli olan millet için ucuza ve kaliteli hizmet. Devlet bunu beceremez ama özel sektör becerir. Devletse milletini becerir başka bir şey yapmaz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.