Şimdi Ara

Demiryolları özelleştiriliyor ... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
1
Favori
4.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bizi de özelleştirirler mi acaba yakında. hükümetten koyun halk ensesine vur lokmasını al gıkı çıkmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Birgün elimizde birşey kalmadığı anda neyi satacağız acaba ?

    merak etme birşey kalmadığında zaten süreleri biter devlete döner o kuruluşlar zaten

    onu da düşündüler araziler.. Ormanlar.. Madenler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    Yıl olmuş 2012 hala özelleştirmeye karşı çıkan var.

    Devlet neden demiryolunu işletir ben onu anlamıyorum. Trenler ortada özel şirket alıp adam eder belki.


    Savaş zamanında demiryollarını kullanamayız diyenlerse 1950 lerden kalma herhalde.

    yüz bin liralık evin olsa 99a bile satmak istemezsin bizim dediğimiz de o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda herkes uzman. Şimdi de bu kadar çok özelleştirme uzmanını bir arada görmek mutluluk veriyor.
  • devlet eliyle demiryolları işletiliyor da ne oluyor ?
    kendi özel aracımla 1,45 dakikada gittiğim edirneye trenle 6-6,5 saatte ulaşıyorum. tam bir rezillik. tren rötar yapar erken kalkmaz kaplumbağa hızıyla gider daha neler neler

    valla özelleştirilmesini sonuna kadar destekliyorum. çok atıl durumda demiryolları. hızlı tren ve gelişmiş olanaklar için özelleştirme şart. bunu kabullenmeniz gerekiyor. devlet eliyle ulaştırma ancak 90 yılda bu kadar olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: II.Abdulaziz

    Bu forumda herkes uzman. Şimdi de bu kadar çok özelleştirme uzmanını bir arada görmek mutluluk veriyor.

    Hiç meraklanma...Buradaki birçok arkadaş bu hükümette müsteşarlık hatta bakanlık yapan kişilerden daha fazla bilgili,daha fazla vatansever...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    madem satacaktın ne diye o kadar para harcadın hızlı tren için alt yapı yaptın tren satın aldın elini dokundurmadan sataydın ya oh kebap hazır düzene kon bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.

    kusura bakma da 50 km hızla gidilen bir demiryolu ağını kim neden alsın ki

    yani diyorsun ki bize .... neyse yazmayacağım senin mantığın ne güzel öyle, ben yapayım iyileştireyim hastama başka doktor gelip "pampalar bunu ben düzelttim desin" yani yüzünüze tükürseler rahmet yağıyor diyeceksiniz. özelleştirmeye gel:


    http://inciswf.com/1284757550.swf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    madem satacaktın ne diye o kadar para harcadın hızlı tren için alt yapı yaptın tren satın aldın elini dokundurmadan sataydın ya oh kebap hazır düzene kon bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.

    kusura bakma da 50 km hızla gidilen bir demiryolu ağını kim neden alsın ki

    yani diyorsun ki bize .... neyse yazmayacağım senin mantığın ne güzel öyle, ben yapayım iyileştireyim hastama başka doktor gelip "pampalar bunu ben düzelttim desin" yani yüzünüze tükürseler rahmet yağıyor diyeceksiniz. özelleştirmeye gel:


    http://inciswf.com/1284757550.swf


    her kim alıyorsa iş yapmak için alıyor. babasının hayrına devletin çökmüş 1950 li yıllarından kalmış .hiçbir iyileştirme yapılmamış bir şirketi kim alır.

    sen olsan alır mısın bir düşün istersen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    madem satacaktın ne diye o kadar para harcadın hızlı tren için alt yapı yaptın tren satın aldın elini dokundurmadan sataydın ya oh kebap hazır düzene kon bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.

    kusura bakma da 50 km hızla gidilen bir demiryolu ağını kim neden alsın ki

    yani diyorsun ki bize .... neyse yazmayacağım senin mantığın ne güzel öyle, ben yapayım iyileştireyim hastama başka doktor gelip "pampalar bunu ben düzelttim desin" yani yüzünüze tükürseler rahmet yağıyor diyeceksiniz. özelleştirmeye gel:


    http://inciswf.com/1284757550.swf


    her kim alıyorsa iş yapmak için alıyor. babasının hayrına devletin çökmüş 1950 li yıllarından kalmış .hiçbir iyileştirme yapılmamış bir şirketi kim alır.

    sen olsan alır mısın bir düşün istersen.



    ya bırak arkadaş babasının hayrına alıyor muş bir dağı del tünel yap bakalım kaça mal oluyor bedevadan satacaklar işte sen alkış tutacaksın ben paramı helal etmeyeceğim, tamam tüm dedikleriniz doğru alt yapı eksik trenler kötü ama bu kadar yatırım yapıldı hızlı tren için bilmem kaç milyar para harcandı sttıkları fiyat bunu karşılayacaksa amenna ama burada tek durum para değil alan şirketin senin topraklarında senin iraden dışında bir şeyler taşırsa ne yapacaksın insanları fahiş fiyatlarla sömürürse ne yapacaksın




  • demiryolu sanayi demektir
    sanayiye uygun taşıma sistemidir büyük miktarda yükü daha ekonomik şekilde taşımak demektir
    sanayi ise ülkenin gelişimi anlamına gelir

    oysa ülkemizde durum nedir diye bakmak gerekirse asfalt kaynaklı yapılmış yolun %95 oranında baskın olduğu görülür
    asfaltın hammaddesi petrol nereden gelmekte ?
    bu asfalt üzerinde giden araçların yaktığı yakıt nereden gelmekte ?
    aynı yükü taşımak için gereken yakıt miktarı demiryoluna göre ne orandadır?

    yada neyse uzun uzun yazmayacağım

    ne kadar yazsam da karşıt olarak öne sürülen düşün şudur

    Demiryolu Komünist İşidir.

    üstüne laf söylenen yanar


  • 3 sayfa olmuş konu kimsede dememiş ki;

    Lokomotiflerin üzerinde artık TÜRK TREN A.Ş. yazacak

    Taslağa göre; şirketler ulusal demiryolu altyapı ağı üzerinde işletmecilik yapabilecek.

    Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nca hazırlanan taslağa göre; özel şirketler ulusal demiryolu altyapı ağı üzerinde işletmecilik yapabilecek. TCDD ise demiryolu altyapısını yenilemek, genişletmek, bakım ve onarımını yapmakla sorumlu olacak. Demiryolu tren işletmecisi olarak hizmet vermek üzere TÜRKTREN AŞ Genel Müdürlüğü adıyla demiryolu taşımacılık şirketi kurulacak.

    Hükümet, demiryollarını özel şirketlere açıyor. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından hazırlanan, “Türkiye Demiryolu Ulaştırmasının Serbestleştirilmesi Hakkında Yasa Taslağı”na göre, hedeflenen düzenlemeler özetle şöyle:

    * Kanunun yürürlüğe girmesinden itibaren 6 ay içerisinde demiryolu altyapısı üzerinde ticari esaslara göre yük ve yolcu taşımacılığı ile bunların tamamlayıcısı hizmetleri yapmakla görevli olmak üzere TÜRKTREN AŞ kurulacak. Bir yıl içerisinde TCDD’nin cer, yük ve yolcu taşımalarıyla ilgili hizmetlerini yürüten personel ile ihtiyaç duyulan diğer personel ile bu hizmetlerde kullanılan çeken ve çekilen araçlar ve bunlarla ilgili her türlü diğer araç, gereç ve cihazlar hak, alacak, borç ve yükümlülükleriyle bedelsiz olarak ve devam etmekte olan davaların ilgili olanlarıyla birlikte TÜRKTREN AŞ’ye devredilecek.

    * TÜRKTREN AŞ’nin 5 yıl süreyle yatırım programlarında yer alan yatırımlarının finansmanı, işletme bütçesinde yer alan finansman açıkları, fiili finansman açığı ile işletme bütçesinde öngörülen arasındaki fark, sermayesine mahsuben Hazine tarafından karşılanacak.

    * Kamu tüzel kişileri ve şirketler, kendilerine ait demiryolu altyapısı inşaa etmek; kendilerine ve/veya başka şirketlere ait demiryolu altyapısı üzerinde demiryolu altyapı işletmecisi olmak; ulusal demiryolu altyapı ağındaki demiryolu tren işletmecisi olmak üzere Bakanlıkça yetkilendirilebilecek.

    * TCDD ulusal demiryolu altyapı ağı içinde yer alan devletin tasarrufundaki demiryolu altyapısının kendisine devredileni üzerinde demiryolu altyapı işletmecisi olarak görevlendirilecek. Demiryolu altyapısını iyileştirecek, yenileyecek, bakım ve onarımını yapacak. Yüksek hızlı tren taşımacılığı için demiryolu altyapısını yapacak.

    Trafiği düzenleyecek. Gar, istasyon, lojistik ve yük merkezleri ile benzeri tesislerin demiryolu trafiğiyle ilgili olmayan alanlarını tekel olmamak üzere işletecek, işlettirecek.




  • zamanında atatürk fransızların elinden alıp millileştirmişti.sonumuz hayrolsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Birgün elimizde birşey kalmadığı anda neyi satacağız acaba ?

    Kopruleri satarlar

    Thy var daha

    Onlarda gidince ?

    onları doğuranlar var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    madem satacaktın ne diye o kadar para harcadın hızlı tren için alt yapı yaptın tren satın aldın elini dokundurmadan sataydın ya oh kebap hazır düzene kon bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.

    kusura bakma da 50 km hızla gidilen bir demiryolu ağını kim neden alsın ki

    yani diyorsun ki bize .... neyse yazmayacağım senin mantığın ne güzel öyle, ben yapayım iyileştireyim hastama başka doktor gelip "pampalar bunu ben düzelttim desin" yani yüzünüze tükürseler rahmet yağıyor diyeceksiniz. özelleştirmeye gel:


    http://inciswf.com/1284757550.swf


    her kim alıyorsa iş yapmak için alıyor. babasının hayrına devletin çökmüş 1950 li yıllarından kalmış .hiçbir iyileştirme yapılmamış bir şirketi kim alır.

    sen olsan alır mısın bir düşün istersen.



    ya bırak arkadaş babasının hayrına alıyor muş bir dağı del tünel yap bakalım kaça mal oluyor bedevadan satacaklar işte sen alkış tutacaksın ben paramı helal etmeyeceğim, tamam tüm dedikleriniz doğru alt yapı eksik trenler kötü ama bu kadar yatırım yapıldı hızlı tren için bilmem kaç milyar para harcandı sttıkları fiyat bunu karşılayacaksa amenna ama burada tek durum para değil alan şirketin senin topraklarında senin iraden dışında bir şeyler taşırsa ne yapacaksın insanları fahiş fiyatlarla sömürürse ne yapacaksın

    ne taşıdığını ne kadar taşıdığını da devlet kontrol etsin ben mi uğraşacam. sanki taşıyan karayoluyla taşımıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga509



    3 sayfa olmuş konu kimsede dememiş ki;

    Lokomotiflerin üzerinde artık TÜRK TREN A.Ş. yazacak

    Taslağa göre; şirketler ulusal demiryolu altyapı ağı üzerinde işletmecilik yapabilecek.

    Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nca hazırlanan taslağa göre; özel şirketler ulusal demiryolu altyapı ağı üzerinde işletmecilik yapabilecek. TCDD ise demiryolu altyapısını yenilemek, genişletmek, bakım ve onarımını yapmakla sorumlu olacak. Demiryolu tren işletmecisi olarak hizmet vermek üzere TÜRKTREN AŞ Genel Müdürlüğü adıyla demiryolu taşımacılık şirketi kurulacak.

    Hükümet, demiryollarını özel şirketlere açıyor. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından hazırlanan, “Türkiye Demiryolu Ulaştırmasının Serbestleştirilmesi Hakkında Yasa Taslağı”na göre, hedeflenen düzenlemeler özetle şöyle:

    * Kanunun yürürlüğe girmesinden itibaren 6 ay içerisinde demiryolu altyapısı üzerinde ticari esaslara göre yük ve yolcu taşımacılığı ile bunların tamamlayıcısı hizmetleri yapmakla görevli olmak üzere TÜRKTREN AŞ kurulacak. Bir yıl içerisinde TCDD’nin cer, yük ve yolcu taşımalarıyla ilgili hizmetlerini yürüten personel ile ihtiyaç duyulan diğer personel ile bu hizmetlerde kullanılan çeken ve çekilen araçlar ve bunlarla ilgili her türlü diğer araç, gereç ve cihazlar hak, alacak, borç ve yükümlülükleriyle bedelsiz olarak ve devam etmekte olan davaların ilgili olanlarıyla birlikte TÜRKTREN AŞ’ye devredilecek.

    * TÜRKTREN AŞ’nin 5 yıl süreyle yatırım programlarında yer alan yatırımlarının finansmanı, işletme bütçesinde yer alan finansman açıkları, fiili finansman açığı ile işletme bütçesinde öngörülen arasındaki fark, sermayesine mahsuben Hazine tarafından karşılanacak.

    * Kamu tüzel kişileri ve şirketler, kendilerine ait demiryolu altyapısı inşaa etmek; kendilerine ve/veya başka şirketlere ait demiryolu altyapısı üzerinde demiryolu altyapı işletmecisi olmak; ulusal demiryolu altyapı ağındaki demiryolu tren işletmecisi olmak üzere Bakanlıkça yetkilendirilebilecek.

    * TCDD ulusal demiryolu altyapı ağı içinde yer alan devletin tasarrufundaki demiryolu altyapısının kendisine devredileni üzerinde demiryolu altyapı işletmecisi olarak görevlendirilecek. Demiryolu altyapısını iyileştirecek, yenileyecek, bakım ve onarımını yapacak. Yüksek hızlı tren taşımacılığı için demiryolu altyapısını yapacak.

    Trafiği düzenleyecek. Gar, istasyon, lojistik ve yük merkezleri ile benzeri tesislerin demiryolu trafiğiyle ilgili olmayan alanlarını tekel olmamak üzere işletecek, işlettirecek.

    arkadaşım ben yazdım ama insanları gözlüklerinden ayırmak mümkün değil maalesef.

    demir yolları kullanım hakkının özel şirketlere verilebiliceğini söyledim.

    nasıl havayolunu özel şirketlere açp uygun fiyatlı uçuşlar gerçekleştiriliyor. bu aynen o şekilde .




  • MEMLEKETİ SATİP SAVİYOR ALLAHSİZLAR

    AMA OLSUN DUBLE YOL YAPİYORLAR BOL BOL..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halkı kime kaç kuruşa satacaklar onu merak etmeye başladım.
  • yazık cok yazık
  • belkı kızıcaksınız vurdumduymaz diyeceksiniz ama artık umrumda değil bu tür konular oy veren ülkenin yüzde 50 si düşünsün biz ne yaptık böyle diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen Türk telekom gibi yani hiç bir yatırım yapılmadan Türk halıkının verdigi vergilerle hazıra konacak bunada çıkarı olanlar yada orada pişer banada düşerciler oke diyecek.

    Türk petroldede Türk yazıyor ama ingiliz adımızı kullanarak senelerce duygu sömürü yapan şirketler.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.