Şimdi Ara

DESTEK BEKLİYORUM - ARÇELİK Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar dostlar 1.5 aydır bir süreç içerisindeyim ve çok yoruldum.
    En son bugün thh başvurdum fakat dün ekşiden de açtığım başlığa destek bekliyorum.
    Ekşi yetkilisi aradı 1 gün geçti 7 servis talebinin son ikisinde ekilmeme rağmen bunu söylememe rağmen bana hala servis talebi açıyorlar.
    Ve değişim istediğim bütün talepler kapatılmış.
    Değişim istiyorduk fakat artık iade istiyoruz midemiz bulandı.
    Annemin artık rüyasına giriyor bu olay.
    Öncelikle başlık linki bu

    ekşi sözlük
    11 eylül 2019 arçelik rezaleti
    https://eksisozluk.com/11-eylul-2019-arcelik-rezaleti--6174995


    Ekşi yazarları varsa destek bekliyorum burayada kopyalayacağım güzel akıcı bir dille yazdım okuyabilirsiniz.
    Artık çok bıktık.

    Link içeriğini de atıyorum resimler de mevcut.

    Kasım 2018 ayında 5300 tl 'ye aldığımız arçelik marka buzdolabı temmuz ayı itibariyle soğutmamaya başlaması ve sürekli yüksek sıcaklık uyarısı vermesi üzerine yetkili servisi aramış ve 31 temmuz günü için randevu almıştık.
    31 temmuzda gelen arkadaşlar buzdolabının elektronik kartının değişmesi gerektiğini böylece sorunun çözüleceğini söylediler 5 gün içinde yeni kart geldi ve takıldı sonrasında yüksek sıcaklık uyarısı gitti fakat soğutmama problemi daha da arttı.

    tekrar randevu aldık ve dolap soğutmuyor dedik , araya bayram girdi ve tatil dolayısı ile servis bayram sonrası geldi.onlarda dolabın soğutmadığını gördü dolabı boşalttık baktılar ve "borularda karlanma var , borular nemli gibi" kendi aralarında konuşup sonrasında kapatıp gittiler.

    sorunun çözümüne dair bir çaba olmayınca tekrar servisi aradık, servistekiler cihaz koyacaklarını söylediler.sonraki gün termometre benzeri ölçüm aletleriyle gelip ölçüm yaptılar dolap 22-19.5 derece arasında değerler verdi, servis çalışanı bile bu duruma şaşırdı. değişim talebimizle birlikte bu durumu rapor ettiler ve yanıt bekleyeceğimizi söylediler.

    bu süreçten bir süre sonra servisten arayıp dolabın bayi revizyonlu olduğunu ve değişim yapılmayacağını söylediler ki söz konusu bile olmayan bir durum. hemen bayi arandı ve böyle bir şey olmadığı teyit edildi.

    biz artık dolabı alıp genel merkez önünde yakmayı düşünürken yetkili servis tekrar aradı ve dolabın içindeki gazın bitmiş olabileceği söyledi. ben şaka yapmadıklarından emin olduktan sonra tabi ki taleplerini reddettim.

    bunlarla bu işin tatlılıkla çözemeyeceğimizi anlayınca şikeyetvar.com' a bir şikayet oluşturdum. 1 gün sonra bizi yetkili olduğunu söyleyen bir hanım aradı durumu izah ettik ve mahcup hissettiğini marka adına özür dilediğini ve en kısa zamanda değişim için haber alacağımızı söyledi.10. gün oldu hala ses yok.

    diğer kanaldan tekrar genel merkez aranıyor ve değişim istediğimiz söyleniyor.
    oradaki arkadaşlarda servis raporu olmadan değişim yapamayacaklarını servis gelmesi gerektiğini söylüyorlar. gelen servis hali hazırda 4 kez gelmiş ilk 3 seferde değişim istemediğimiz halde sorunumuzu çözememiş, ve 4. seferde zaten değişim talebimiz olduğunu söylüyorum ve genel merkez çalışanının bana söylediği "benim ilettiğim raporla değişim yapacaklardır" diyor. tamam diyorum son bir sefer daha gelsinler 5. kez 5 eylül'de tekrar geliyorlar. kesin değişim istediğimi söylüyorum ve adamlar bana "sizi dolabı alıp tamir etmeye götürmek için ikna etmeye geldik" diyor. sorun neymiş dediğimde gaz sıkışması var diyor. gaz sıkışması vardı da neden 2 gün önce beni arayıp gaz bitmiş diyorsunuz diyorum cevap yok. bende arkadaşları geri gönderiyorum.

    hemen genel merkezi arayıp durumu anlattığımızda değişim departmanından yanıt beklediklerini söylüyorlar. yani oyalıyorlar.

    dün yetkili servise daha önceki gelişlerinde bırakmaları gerektiği ama bırakmadıkları bilgi fişlerini almaya gittim. arkadaşa bu bilgi fişlerini neden bırakılmadı dediğimde yazıcı bozuktu diyor. neden gaz sıkışması var dediğimde bana yok metal parçadan falan diyor ki bu müşterinin sorunu sanki.

    sonra yetkili servisteki arkadaşları biraz sıkıştırınca dolap değişiminin bölge müdürlüğü tarafından reddedildiği ve asla değişim olmayacağını ilettiğini söylediler.
    ve mümkün olmamasına rağmen kendi inisiyatifinde evde kompresörünü değişip gaz sıkışmasını giderebileceğini söylediler. bizde bunu kabul etmediğimizi ve yasal hakkımızı arayacağımızı söyledik. ve bugün itibariyle önce ekşi sözlükte olayı paylaşmak istedim ve ptt'den bayiye şikayet dilekçemi postaladım, tüketici haklarından süreci takip edeceğim. eğer yasal haklarım doğrultusunda dava açmayı bile düşünmekteyim.

    artık paradan ziyade insanları bu kadar aptal yerine koymaları insanın zoruna gidiyor. her geldiklerinde işten izin alıp eve gitmekten dolabı açacaklar diye boşaltmaktan ve en önemlisi aylardı dolabımıza adam gibi alışveriş yapamayıp dışarıdan yemek yemekten sıkıldık. parayla rezil olmanın yerli ve milli yolu arçelik...

    aşağıda ilgili olay için tutulan servis fişleri sırasıyla mevcut;


    1
    2
    3
    4

    dolaptan bazı bozulmuş ürünler midesi kaldıran baksın...

    1
    2
    3ekşi sözlük link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrkb -- 12 Eylül 2019; 9:56:5 >







  • Öncelikle çok geçmiş olsun,
    Bu tip problemleri hepimiz yaşıyoruz, burada ki en büyük problem Yetkili Servis personelinin tamamen yetkin olmamasından kaynaklanıyor tabi Firmanın ürününe sahip çıkmaması da cabası. 3 seferde sorunu bulamamak ne demek bir de ''gaz basalım'' demeleri tamamen dalga geçer gibi olmuş.

    Tv , çamaşır makinası ve bulaşık makinası gibi arızaları ve süreçleri bir derece kabul edilebilir. Çünkü bir şekilde idare edebilirsiniz ama buzdolabı ile ilgili arızalar çok can sıkıcı bozulan gıdalar yaşanan stres ve işin maalyeti ve hele ki evde çocuk da varsa...

    Özellikle buzdolabı gibi beyaz eşyalarda firmaların çok hassas olması gerekiyor. Malum takımın başkanı futbol ve sponsorluklarla ilgileneceğine ilgili kaynaklarını ve eforunu keşke müşteri memnuniyeti sağlamada harcasa...
  • yLceu kullanıcısına yanıt
    Zaten 31 temmuzda ilk gelen personellerin dünyadan haberi yoktu onları suçlamak istemiyorum 20 yaşında cocuklar geldi eve bile myle girişleri var ki inanamazsınız.

    Biz genel merkez çalışanlarının kibarlığına aldandık inandık sürekli ama arçelik saçmaladıkça saçmaladı onlar adına utanıyorum.
    Yerli marka alalım dedik rezil olduk başka marka olsa enazından bu forumlarda ekşide şikayetvarda marka değerini düşünür değişirdi.
    5 kez servis gelmiş 8 talep olmuş 2 sinde bizi ekmişler ama utanma yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.