Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.919
Cevap
124
Favori
931.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba palio team size çok acil sorum var

    benim arkadaşın 2005 palio dynamic 1,2 16v 80hp 25500kmde batık orange renginde boya değişen yok hatta çizik bile yok bakımları yapıldı garaj arabası fiyatını 14250tl ye düşürdük sonda 14000tlye verecek satma nedenide ona weekenda yada doblo lazım o yüzden satıyor haberiniz olsun arab çok temiz gıcır gıcır sizce fiyatı nasıl bormal mi birde eğer ilhgilenen olursa pmden uluşırsa sevinirim

    iiyi günler
  • TEYP HAKKINDA YARDIM, FİKİR....

    Merhabalar,
    2004 model mltjet var, orjinal teybi bozmadan 2. bir teyp bağlamayı düşünüyorum. vites in hemen önündeki boşluğa yerleştirmeyi planlıyorum. fakat orj. teyp kontağa bağlı ve kontağı kapatsam bile hafızasını sıfırlamıor. bu bağlayacak olduğum teyp te de aynı özelliği kullanmak için ne yapmam gerekir?? hatta 2 teyp birden aktif olabilir mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: b4r1sh

    Selam arkadaslar 2 yıllık palio kullanıcısıyım 1 senedir arabam garajda yatmakta.
    Öncelikle bende Palio Kulübüne katılmak isterim
    Aracımın özellikleri : 1999 Model 1.4 Mk1 kasa 59000km metalik gri LPG`siz
    benide aranıza kabul ederseniz Palio Klübü üyesi olmaktan mutluluk duyarım

    Şimdik sorunlarıma ve Sorularıma gelince :)

    1- Araç yatmaktan dolayı Akü öldü
    2- Aracı emanet 1 akü bulup calıstırdım calıstırdıktan sonra debriyajın kavramadıgını gördüm
    sanırsam baskı balata değişecek yalnız korkum vites kutusunda herhangi bir problem olması :(
    3- Aracı çalıstırdıgımda egzostun da patlak oldugunun farkına vardım.
    4-En kötüsüde araç kapalı garajda yatıyordu garaja 6 ay kadar ugramadım simdi baktıgımda aracın üzerine
    tavandan pas akmış metalik araba pastası bulup yıkadıktan sonra iice ovaladım üzerine de polikarbon cila yaptım baya bir gecti herhangi bir zararı olur mu merak ediyorum
    Aracı tekrardan cıkarmayı dusunuyorum bana ne kadara maliyeti olur bir fikriniz varsa yardımcı olabilir misiniz simdiden tesekkurler :) ii aksamlar...



    oncelikle hoşgeldiniz ben şahsen sorularinizi okudum hiçbirine adam gibi bi cewap veremicek durumda oldugum icin konuşmamayi tercih etmiştim ama klubumuzde bu ara bi durgunluk var hakikaten hayirlara ciksin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    merhaba palio team size çok acil sorum var

    benim arkadaşın 2005 palio dynamic 1,2 16v 80hp 25500kmde batık orange renginde boya değişen yok hatta çizik bile yok bakımları yapıldı garaj arabası fiyatını 14250tl ye düşürdük sonda 14000tlye verecek satma nedenide ona weekenda yada doblo lazım o yüzden satıyor haberiniz olsun arab çok temiz gıcır gıcır sizce fiyatı nasıl bormal mi birde eğer ilhgilenen olursa pmden uluşırsa sevinirim

    iiyi günler


    benim paliom 1.2 8v 27bin küsür kmde totalde üzerinde en azindan 3.5 4 milyarlik extra var benim önüme 14ü trink koyan cikmadi,piyasa coook kotu 1 cok cazip bi fiyat sayilmaz bence 2
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sehzata


    TEYP HAKKINDA YARDIM, FİKİR....

    Merhabalar,
    2004 model mltjet var, orjinal teybi bozmadan 2. bir teyp bağlamayı düşünüyorum. vites in hemen önündeki boşluğa yerleştirmeyi planlıyorum. fakat orj. teyp kontağa bağlı ve kontağı kapatsam bile hafızasını sıfırlamıor. bu bağlayacak olduğum teyp te de aynı özelliği kullanmak için ne yapmam gerekir?? hatta 2 teyp birden aktif olabilir mi?


    tamamen elektrik tesisatiyla alakali bi durum tecrübeli bi oto elektrikci için iş degil hat alindiktan sora iki teybin de aktif olmasi elbette mümkün,ama ayni anda ikiside calişirsa baya gürültülü olur tabi hafiza olayina gelince kanal hafizasi teybin özelligi,akü baglantisi kesilmedikten yani arkadan teybin soketi cikarilmadiktan sora hafizasi sifirlanmaz iki teybin de bu arada benden size bi tavsiye teybi kontaktan düşürüp aküye baglatirsaniz bence o çok daha sahane cunku kisa dur kalklarda mesela her kontak kapandiginda ben içinde oturmaya dewam edicek olmama ragmen teybin de kesilmesi sahsen benim cok sinirime dokunuodu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeLmIrA -- 3 Mart 2009; 22:16:29 >
  • evet arkadaşlar yılların palio kullanıcısı olarak bende bu kulübe gelmek istedim..ama fotoğraf ekleme işinde sanki sıkıntı çektim...herzaman yüklediğim yöntem ile burda yapamıyorum..
  • 2002 palio mu alalı daha bir hafta oldu sanayiye soktum. şöförlüğüm yok yeni yeni öğreniyorum.

    Bugün depriyajdan ses gelince sanayiye gittik. sorun bilyedeymiş . depriyaj balatasını degiştirdi usta. balataya 140 ytl ustayada 100 ytl verdik.

    birde yag filtresi ile yag ekledik onada 45 ytl verdim. yag sanırımm serena 15 w 40 olması lazım.

    geçen haftada fren balatasını (50 ytl + 30 ytl usta ücreti) degiştirdim.
    170 ytl ye öncamı degiştirdim.
    35 ytl ayna ,15 far tuttu. ucuz diye aldıgımız araba yine bayagı masraflı çıktı . bu fiyatlar sizce normalmi . il aksaray
  • Arkadaşlar sizden bir ricam olucak aracım palio 1.4 2000 model. Aracımın yan marşpiyeller + aynalar +kapı kollarını araç rengine (çelik gri) boyatmak istiyorum fakat öyle aşırı bir miktara değil ve fiyat hakkında bilgim yok sizin bildiğiniz, tanıdığınız ve beni ona yönlendirebileceğiniz dürüst işini iyi yapan kaporta boyacısı muhakkak vardır istanbul anadolu yakasında oturuyorum bu arada...
  • walla sevgili kardeşim benm araçta aynı durumda ama benmki menekşe mavisi ve askerde olduğum seneler renk solmuş..ben aracı komple boyatacağım..kaportalık işleride war ve adamla aynalar marşpiyerler kapı kolları yani heryeri fırın boyayla boyayacak ve kaportalık işlerinide yapacak 1.100 e anlaştık...tamponları ve marşpiyerleri 300 tl civarı boyarlarr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: musti_kemer

    walla sevgili kardeşim benm araçta aynı durumda ama benmki menekşe mavisi ve askerde olduğum seneler renk solmuş..ben aracı komple boyatacağım..kaportalık işleride war ve adamla aynalar marşpiyerler kapı kolları yani heryeri fırın boyayla boyayacak ve kaportalık işlerinide yapacak 1.100 e anlaştık...tamponları ve marşpiyerleri 300 tl civarı boyarlarr


    valla 300TL aşırı extra pahalı ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayay

    2002 palio mu alalı daha bir hafta oldu sanayiye soktum. şöförlüğüm yok yeni yeni öğreniyorum.

    Bugün depriyajdan ses gelince sanayiye gittik. sorun bilyedeymiş . depriyaj balatasını degiştirdi usta. balataya 140 ytl ustayada 100 ytl verdik.

    birde yag filtresi ile yag ekledik onada 45 ytl verdim. yag sanırımm serena 15 w 40 olması lazım.

    geçen haftada fren balatasını (50 ytl + 30 ytl usta ücreti) degiştirdim.
    170 ytl ye öncamı degiştirdim.
    35 ytl ayna ,15 far tuttu. ucuz diye aldıgımız araba yine bayagı masraflı çıktı . bu fiyatlar sizce normalmi . il aksaray


    ortalama kmde 2.el bi araç aldiginizda bu masraflar zaten genelde yapilir hocam,sadece fren balatalarinin degişimi biraz pahali gibi...arabanin kmsni bilemiyorum ama baski balata 80-100bin kmden sora degişen parçalar arasindadir triger kayişi da oyledir trigerle ilgili bi bilgi vermemişsiniz,eger dedigim kmler arasindaysa veya geçmiş de olabilir ve trigerin durumunu bilmiyorsaniz mutlaka ona da baktirin,cunku kopmasi halinde cok ciddi masraflar açabilir başiniza,bi de pahali gelmiş size ama citroen peugeot gibi bi araç almiş olsaydiniz bu fiyatlarin cok cok ustu bakim masrafi yapmak zorunda kalirdiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DeLmIrA


    quote:

    Orjinalden alıntı: bayay

    2002 palio mu alalı daha bir hafta oldu sanayiye soktum. şöförlüğüm yok yeni yeni öğreniyorum.

    Bugün depriyajdan ses gelince sanayiye gittik. sorun bilyedeymiş . depriyaj balatasını degiştirdi usta. balataya 140 ytl ustayada 100 ytl verdik.

    birde yag filtresi ile yag ekledik onada 45 ytl verdim. yag sanırımm serena 15 w 40 olması lazım.

    geçen haftada fren balatasını (50 ytl + 30 ytl usta ücreti) degiştirdim.
    170 ytl ye öncamı degiştirdim.
    35 ytl ayna ,15 far tuttu. ucuz diye aldıgımız araba yine bayagı masraflı çıktı . bu fiyatlar sizce normalmi . il aksaray


    ortalama kmde 2.el bi araç aldiginizda bu masraflar zaten genelde yapilir hocam,sadece fren balatalarinin degişimi biraz pahali gibi...arabanin kmsni bilemiyorum ama baski balata 80-100bin kmden sora degişen parçalar arasindadir triger kayişi da oyledir trigerle ilgili bi bilgi vermemişsiniz,eger dedigim kmler arasindaysa veya geçmiş de olabilir ve trigerin durumunu bilmiyorsaniz mutlaka ona da baktirin,cunku kopmasi halinde cok ciddi masraflar açabilir başiniza,bi de pahali gelmiş size ama citroen peugeot gibi bi araç almiş olsaydiniz bu fiyatlarin cok cok ustu bakim masrafi yapmak zorunda kalirdiniz




    araç 128 binde trigerinde degişmesi gerekecek sanırım.

    bir de bir şey sormak istiyorum. 100 bin km den sonra normal olarak degişmesi gereken parçalar nelerdir acaba.
  • ARKADAŞLAR BENDE PALİO 2005 1.3 MUŞTİJET ALDIM 13 500 NASIL SİZCE
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AVŞA06

    ARKADAŞLAR BENDE PALİO 2005 1.3 MUŞTİJET ALDIM 13 500 NASIL SİZCE


    bu sorunun cevabını verebilmek için aracın kaç km de olduğunu ve kazasının olup olmadığını bilmek gerekir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayay

    2002 palio mu alalı daha bir hafta oldu sanayiye soktum. şöförlüğüm yok yeni yeni öğreniyorum.

    Bugün depriyajdan ses gelince sanayiye gittik. sorun bilyedeymiş . depriyaj balatasını degiştirdi usta. balataya 140 ytl ustayada 100 ytl verdik.

    birde yag filtresi ile yag ekledik onada 45 ytl verdim. yag sanırımm serena 15 w 40 olması lazım.

    geçen haftada fren balatasını (50 ytl + 30 ytl usta ücreti) degiştirdim.
    170 ytl ye öncamı degiştirdim.
    35 ytl ayna ,15 far tuttu. ucuz diye aldıgımız araba yine bayagı masraflı çıktı . bu fiyatlar sizce normalmi . il aksaray


    aracı hafta sonu servise soktum . arabaya check up yapın dedim. Servis öyle bir şey olmaz dedi. ne sorunu varsa söyleyin yapalım dedi. bende trigerini degiştirin dedim. triger kayışı ile bilyesini işçilik dahil 65 ytl ye degiştirdiler.

    Serviste aracın km ile oynandıgını ögrendim .2005 de 80 bin iken 2006 yılında 60 bine indirilmiş. arabadan sogudum şimdi. Aslında ustalar motor için iyi dediler. ayrıca yakıt tüketimi bayagı ideal . Şöyleki ben ilk defa araba kullanıyorum. çok sefer arabayı histop ettirdim buna ragmen 20 ytl benzin ile 80 km, 35 ytl lik lpg ile 230 km gittim bu degerleri hepside şehir içi yapıldı .

    ben araba alırken prensipli davranayım km düşük , biniciden alayım diye düşünürken yüksek km li , galericiden araba aldık ayrıca arabanın ilk sahibi bir firmaymış yaklaşık yılda 25 bin km yol yapmış .

    Şimdi arabayı alalı 3 hafta oldu arabayı satayım diyorum.

    Araba Palio 1.2 El 75 beygir km 128 binde görünüyor . 2002 model atiker marka sıralı sistem lpg var takılalı 3 ay oldu ruhsata işli , arabanın muayenesi yapılalı 1 ay olmadı . fren blatası , depriyajı seti ve trigerini yeni degiştirdim. Araba barok kırmızısı sizce kaç yazayım internete fiyatını
    Araç resmi işlemleri hariç 10850 ye mal oldu. normalde internet piyasası 11 civarında bende 11 yazayım diyorum yazın fiyatların artıgını düşünürsek normal gibii.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayay


    quote:

    Orjinalden alıntı: bayay

    2002 palio mu alalı daha bir hafta oldu sanayiye soktum. şöförlüğüm yok yeni yeni öğreniyorum.

    Bugün depriyajdan ses gelince sanayiye gittik. sorun bilyedeymiş . depriyaj balatasını degiştirdi usta. balataya 140 ytl ustayada 100 ytl verdik.

    birde yag filtresi ile yag ekledik onada 45 ytl verdim. yag sanırımm serena 15 w 40 olması lazım.

    geçen haftada fren balatasını (50 ytl + 30 ytl usta ücreti) degiştirdim.
    170 ytl ye öncamı degiştirdim.
    35 ytl ayna ,15 far tuttu. ucuz diye aldıgımız araba yine bayagı masraflı çıktı . bu fiyatlar sizce normalmi . il aksaray


    aracı hafta sonu servise soktum . arabaya check up yapın dedim. Servis öyle bir şey olmaz dedi. ne sorunu varsa söyleyin yapalım dedi. bende trigerini degiştirin dedim. triger kayışı ile bilyesini işçilik dahil 65 ytl ye degiştirdiler.

    Serviste aracın km ile oynandıgını ögrendim .2005 de 80 bin iken 2006 yılında 60 bine indirilmiş. arabadan sogudum şimdi. Aslında ustalar motor için iyi dediler. ayrıca yakıt tüketimi bayagı ideal . Şöyleki ben ilk defa araba kullanıyorum. çok sefer arabayı histop ettirdim buna ragmen 20 ytl benzin ile 80 km, 35 ytl lik lpg ile 230 km gittim bu degerleri hepside şehir içi yapıldı .

    ben araba alırken prensipli davranayım km düşük , biniciden alayım diye düşünürken yüksek km li , galericiden araba aldık ayrıca arabanın ilk sahibi bir firmaymış yaklaşık yılda 25 bin km yol yapmış .

    Şimdi arabayı alalı 3 hafta oldu arabayı satayım diyorum.

    Araba Palio 1.2 El 75 beygir km 128 binde görünüyor . 2002 model atiker marka sıralı sistem lpg var takılalı 3 ay oldu ruhsata işli , arabanın muayenesi yapılalı 1 ay olmadı . fren blatası , depriyajı seti ve trigerini yeni degiştirdim. Araba barok kırmızısı sizce kaç yazayım internete fiyatını
    Araç resmi işlemleri hariç 10850 ye mal oldu. normalde internet piyasası 11 civarında bende 11 yazayım diyorum yazın fiyatların artıgını düşünürsek normal gibii.


    Niye satmayı düşünüyorsunuz anlamadım..?
    Bütün bakımlarını yaptırmışsınız zaten.. Araç temizse, hor kullanılmamışsa, ki ustalar motora iyi dedi diyorsunuz, Km'sini çok dert etmeyin bence..
    Keyfinize bakın, güle güle binin.. O motor daha kaç bin km devirir merak etmeyin
  • ARKADAŞLAR.2006 1.2 ACTIVE PALIOLAR 8 V'Mİ YOKSA 16 V'Mİ .??? BU KONU HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİM YOK.KULLANAN VEYE BİLEN ARKADAŞLAR VARSA Bİ YARDIM EDERSELER ÇOK SEVİNİRİM.BİRDE NASIL ANLAYABİLİRİM 8 Mİ YOKSA 16 MI OLDUĞUNU .12.000 TL YE KLİMALI, HAVAYASTIKLI MODELİNİ BABAMA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ.ŞİMDİDEN SAĞOLUN.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakan sg

    ARKADAŞLAR.2006 1.2 ACTIVE PALIOLAR 8 V'Mİ YOKSA 16 V'Mİ .??? BU KONU HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİM YOK.KULLANAN VEYE BİLEN ARKADAŞLAR VARSA Bİ YARDIM EDERSELER ÇOK SEVİNİRİM.BİRDE NASIL ANLAYABİLİRİM 8 Mİ YOKSA 16 MI OLDUĞUNU .12.000 TL YE KLİMALI, HAVAYASTIKLI MODELİNİ BABAMA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ.ŞİMDİDEN SAĞOLUN.


    Arkadaşım kusura bakma ama neden bir kaç sayfa öncesini OKUMADIĞINIZI sorabilir miyim..???
    Sayfaları tek tek incelemek zor olabilir, ama sayfanın üst tarafında bir "arama" butonu var..
    Benim aracımın da 2007 model (2006 Ekim çıkışlı) olduğunu 8v 60hp "Active" modeli olduğunu, yakıt tüketimi ve diğer kullanım yorumlarımı birkaç kez yazmıştım..

    Ruhsata bakın 60 hp yazıyorsa 8v, 80 hp yazıyorsa 16v'tir..

    Sevgi ve saygılarımla..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakan sg

    ARKADAŞLAR.2006 1.2 ACTIVE PALIOLAR 8 V'Mİ YOKSA 16 V'Mİ .??? BU KONU HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİM YOK.KULLANAN VEYE BİLEN ARKADAŞLAR VARSA Bİ YARDIM EDERSELER ÇOK SEVİNİRİM.BİRDE NASIL ANLAYABİLİRİM 8 Mİ YOKSA 16 MI OLDUĞUNU .12.000 TL YE KLİMALI, HAVAYASTIKLI MODELİNİ BABAMA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ.ŞİMDİDEN SAĞOLUN.

    Kaputu açacaksınız, eğer motor kapağında ''Fire-16V'' yazıyorsa 80 hp'lik motor vardır.

    1.2 16V 80hp Palio Motoru;



    Bu arada herkese merhaba bayadır konuya uğrayamamıştım kusura bakmayın :)
  • arkadaslar uzun bı aradan sonra merhaba:)
    bı kac hafta once arabamın yagında talas oldugunu ve servıısn normal dedıgını soylemıstım.
    dun sanayıde bı ustaya gıttım baskı balata bılyasından da ses gelıyodu.
    butun sıkıntılarımı soyledım saolsunlar cok ılgılendıler. daha onceden formdakı arkadaslarında soyledıklerını (servısın bılgısız oldugunu,sanayıde tutunamadıklarını) dogrular nıtelıkteydı ustanın yaklasımı ve sorunları cozmesı. fıyat olarak da ekonomık oldugunu dusunuyorum
    belkı aynı sorunları yasayan arkadslarda oldugunu dusunerek bılgılendırmek ıcın yaptırdıklarımı ve bedelını yazmak ıstedım.
    motor yagına bı madde kattılar bı muddet rolantıde calıstırdıktan sonra eskı yagı degıstırdıler
    kattıkları madde motordakı kurumu pıslıgı ve talası sıyırıp atıyomus dısarı.
    anlayacagınız pırıl pırıl oldu motor:) (motor gucunde de bı mıktar artma oldugunu belırtmek ısterım)
    baskı balata bılyasını deısmek ıcın sanzuman ındıgınde baskı balata zayıflaması gormusler ılerde bı masraf olmaması ıcın onu da deısmısler.
    debrıyajdakı sesı halledınce duymadıgım bı ses daha duydum arabadan. sanzıman bılyaları bozulmus meger. onun deısmesının cok masraflı oldugunu ucuz kurtarma yollarını deneyelım dedıler sanzuman yagını bosaltıp kaydırıcı dedıklerı bı yag koydular. bılya sesını ılerde kesebılecegını soyledıler. dıkkatımı ceken bırsey daha vardı
    sanzuman yagı tapasının ucunu mıknatıslı yapmıslar olusan talaslar orda toplanmıs cok guzel dusunulmus bence. neyse fazla uzatmıyım debrıyaj baskı balata,bılyası ve motor temızleme motor yagı 325 lıra verdım. bugun kı sanzuman yagı deısımıne de 45 lıra odedım.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.