Şimdi Ara

____ ::: DH SAAB TAKIMI ::: _____ (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.471
Cevap
59
Favori
319.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşım gerçekten katılıyorum sana ben dahil büyükçoğunluk ne kullandık nede bindik saablara sen ne kadarlık kullanıcısın yada binicisin ne farklılıkları var.Benim için görüntüsü çok güzel tabiherşey görüntü deil ama önceki mesajlarıma bakarsan nette karşılaştıklarım kadarıyla gerçekten binicisine has bir makine. ben de bi yerden kiralık olarak bulup gezip bakıcam nedir ne değildir. gerçekten fiyat performans ve konfor olarak ne kadar doyurucu merak ediyorum. tatmin olursam mutlaka alırım. arıza veya yedek parça konularına gelince hor kullanmayıp gerektiği zaman bakımını yapmak bence çok masraflı servis harcamaları çıkaracağını sanmam.
    buarada resimler güzel cabrio nun fiyatı bizi aşar bence nedir o hangi modelidir??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    arkadaşım gerçekten katılıyorum sana ben dahil büyükçoğunluk ne kullandık nede bindik saablara sen ne kadarlık kullanıcısın yada binicisin ne farklılıkları var.Benim için görüntüsü çok güzel tabiherşey görüntü deil ama önceki mesajlarıma bakarsan nette karşılaştıklarım kadarıyla gerçekten binicisine has bir makine. ben de bi yerden kiralık olarak bulup gezip bakıcam nedir ne değildir. gerçekten fiyat performans ve konfor olarak ne kadar doyurucu merak ediyorum. tatmin olursam mutlaka alırım. arıza veya yedek parça konularına gelince hor kullanmayıp gerektiği zaman bakımını yapmak bence çok masraflı servis harcamaları çıkaracağını sanmam.
    buarada resimler güzel cabrio nun fiyatı bizi aşar bence nedir o hangi modelidir??

    Biraz uzun bir yazı yazacağım kusuruma bakmayın konu saab olunca bütün bildiklerimi anlatasım geliyor...

    mydonnoz nicli arkadaşım öncelikle merhabalar saaba karşı ilgin olması beni ayrıca sevindirdişunu bellirtmek isterimki yaşım 20 ilk saabımı sürmem 16 yaşımda oldu buda abimin arkadaşı galerici bu yüzden bu fırsatı defalarca yakaladım...bulunduğum şehir için yani ankara için saabın popülerliliğini anlatmak gerekirse çok az diyebilirim sadece zengin semtlerde çok az rastlanabiliyor...oda yıkamacılarda anca benim oturduğum semt çayyolu burda daha geçen cumartesi yıkamacıda saab 9-3 aero v6 250 hp lik modelini gördüm hemenn dayanamayıp yanına gitim görüşlerini aldım araç sahibi ankara ve yurtdışında inşaat işiyle uğraşıyormuş aracını ise daha alalı 6 ay olmuş yani 2010 ocak ayında almış ve sahibi kesinlikle bir araba düşkünü kulanmadığı araba kalmamış saab 9-3 v6 250 hp lik aracı araba sevdası başladığından beri istediği bir aracmış tek dediği şu bundan sonra gidipde ne bmw alırım nede merco alırım saab dan aldığım keyif ve konforu başka hiç bir arabadan şuana kadar alamadım dedi...(not düşmek isterim sahibi kesinlikle parayı dert eden biri değil parça sorunuymuş fiyatmış servismiş hiç sorun değil bu kulanıcı için bir parça neye mal olursa nekadar sürerse sürsün bu adama hiç dokunmuyor buda 2 şeye bağlı 1.para 2.saab sevdası yani para çokkk )

    Ben son 4 yıldır sürdüğüm saab sayısı 6dır.Saab 9-3 Vector 1.9 TD 2006 model olan aracı sürdüm 2007 model Saab 9-5 Sedan 1.9 TiDS PF Vector Otomatik ve 2007 model saab 9-3 2.8 ts 250 hp lik modelerine çok şükürki binme fırsatım oldu.Ben şimdi sürdüğüm saab ları anlatmaya kalkarsam bayağı bir sayfa sürer onun için benim görüşümü soracaksan kardeşim sana saab hastası bir kardeşin olarak sadece şunları söyliyeyim paran varsa 2.eli fazla sorun etmiyosan(satmaya kalkdığın zaman aman satılık ilanını verekde mutlaka çıkar bekleriz dersen galaericiye anında düşük fiyata verirsen hemen elinden çıkar tabiki) yedek parça ve serviş şuan bildiğin kadarıyla gökşenler otomative geçdi gökşennler otomativ hakında bi bilgim yok ama saabı aldıysa demeki güzel kaliteli hizmet vereceklerdir servis konusunda.Yani bir saab alayımda hor kulanmayım ama bakımını yaptırayım dersen sana pahalıya patlar kardeşim.saten bi saab aldımı bence istediğin gibi bineceksin satenn araba bindiğin zaman hor kulanmayım hız yapmayım aman demmesin keyfini çıkarırsın elinde olmadan.Şuan türkiyede bukadar para veripde bir saab alınırmı dersen benim gibi saab hastaları alır ama az yakıt yaksın servisi şuyu buyu iyi olsun diyen bi adam saten saabın ismini bile bilmez ki geçen ankara araba pazarındayken sohbet etim bikaçkişiyle kesinlikle saabın ismini bile bilen yok... Seninde dediğin gibi kardeşim saab sadece binicisine has bir araba paran varsa alıp keyifle uzunn süre bineceksin....
    Birde diz mesefasini sormuşsunuz onuda şöyle izah etmeye çalışayım benim boyum 1.76 2003 model araca binmişliğim var kesinlikle arkada rahat etim tabi şöfer koltuğu arkası değil ön yolcu arkasında seyahat etmişdim gayet rahatı tabi bi bmw 7.45 genişliğinde değil normal diyebilirim....

    Yani saabın artıları ver eksileri var eksileri saten herkezinde uzak durduğu nokda bu servis yedek parça ve fiyat konusunda.Bir araba alacak bir insn aynı vereceğim fiyata gider bmw merco audi alırım diyor bunun için saab bana göre binicisine has ve zevk arabasıdır


    Yukardaki cabrionun modelini sormuşsun o cabrionun modeli=Saab 9-3 Aero Convertible 2.8TS modelidir.
    bu sitedende detaylı bilgileri alabilirsin bu model hakında test yapmışlar detayları sırasıyla yazmışlar yalnız ingilizce google çeviriyle rahatlıkla okuyabilirisiniz(ingilizceniz varsa sorun değil tabikide )
    Buyrun Link=http://www.caradvice.com.au/13036/2008-saab-9-3-aero-convertible-28ts/

    Birde diğer mesajlarına bakdımda 2003 modelin kasko değerini sormuşsunuz sanırım bir sitede detaylıca vermiş ama nekadar garanti emin değilim bu siteden bütün saab modelerinin kasko değerlerine bakabilirsiniz
    buyrun link= http://www.kaskodegeri.com/page,1,tr&018,81,2003,saab-9-3-se-20-lpt-convertible-araba-kasko-degerleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scrab -- 8 Temmuz 2010; 23:20:43 >




  • açıklamaların için teşekkür ederim. benim yaşım 32 ve bende inşaat işiyle uğraşıyorum bikaç yıl şeflik yaptım şimdi ise proje kısmındayım işin ve bende işim sayesinde çevremdeki arkadaşların aracılığıyla farklı araçlar kullandım saab hariç.
    daha önce yazdığım gibi bir yerden kiralık bulup bakıcam artık gerçekten baya meraklandım.yarında kartalın oto pazarı var orayada çıkıp bir dolanıcam daha önce dolaştığım zamanlarda denke gelemedim hiç saaba gerçi kocaman pazar.belkide pazarda pek satan yoktur. galeri ağırlıkta satılıyor olabilir.
    sen okuduğum kadarıyla ağırlıkla dizel kullanmışsın. benzinlisini kullandın mı eğer kullandıysan ayrıca bu saabların tiptronik olanlarında sıkıntılar olduğunu okudum birkaç terde.
    benzin/dizel farkı nasıl benzinli almamda bir sakınca yok.tüplüye falan çevirmicem.daha önce tüp taklmışınıda tercih etmem açıkcası.
    vector hoşuma gitmedi nedense aero daha oturaklı duruyor.motor seçeneği konusuna gelince 2.8 inide 1.9 unuda kullanmışsın tabiki 2.8 çok daha doyurucudur. peki 1.9/2.0/2.8 arasında hangisi? 2.0 kafimidir?
    birde manual/tiptronik için neler söyleyebilirsin.
    son bir soru daha LPT ile AT versiyonları aero ile ne farklılıklar gösterir. SAAB 9-5 ARC 2.0 LPT 150bg demiş tüm koltuklar ısıtmalı ayrıca ön koltuklarda soğutmalı. bu özellikler harika. hangi versiyonu tercih edicez böyle olursa.baya fonksiyoneller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mydonnoz -- 10 Temmuz 2010; 16:47:15 >




  • 9-3 kasa değişimi ne zaman olacak haberi olanvar mı? 9.5 geliyordu galiba bildiğim kadarıyla.

    Spyker'da aldı çocuk gibi sevindim umut doldu, güzel motorlar, güzel otomatik şanzımanlar. İyi oldu spyker'ın alması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mydonnoz

    açıklamaların için teşekkür ederim. benim yaşım 32 ve bende inşaat işiyle uğraşıyorum bikaç yıl şeflik yaptım şimdi ise proje kısmındayım işin ve bende işim sayesinde çevremdeki arkadaşların aracılığıyla farklı araçlar kullandım saab hariç.
    daha önce yazdığım gibi bir yerden kiralık bulup bakıcam artık gerçekten baya meraklandım.yarında kartalın oto pazarı var orayada çıkıp bir dolanıcam daha önce dolaştığım zamanlarda denke gelemedim hiç saaba gerçi kocaman pazar.belkide pazarda pek satan yoktur. galeri ağırlıkta satılıyor olabilir.
    sen okuduğum kadarıyla ağırlıkla dizel kullanmışsın. benzinlisini kullandın mı eğer kullandıysan ayrıca bu saabların tiptronik olanlarında sıkıntılar olduğunu okudum birkaç terde.
    benzin/dizel farkı nasıl benzinli almamda bir sakınca yok.tüplüye falan çevirmicem.daha önce tüp taklmışınıda tercih etmem açıkcası.
    vector hoşuma gitmedi nedense aero daha oturaklı duruyor.motor seçeneği konusuna gelince 2.8 inide 1.9 unuda kullanmışsın tabiki 2.8 çok daha doyurucudur. peki 1.9/2.0/2.8 arasında hangisi? 2.0 kafimidir?
    birde manual/tiptronik için neler söyleyebilirsin.
    son bir soru daha LPT ile AT versiyonları aero ile ne farklılıklar gösterir. SAAB 9-5 ARC 2.0 LPT 150bg demiş tüm koltuklar ısıtmalı ayrıca ön koltuklarda soğutmalı. bu özellikler harika. hangi versiyonu tercih edicez böyle olursa.baya fonksiyoneller.


    abicim öncelikle şunu belirteyim dünyada ilk turboyu bulan firma saab dır bu bakımdan bana göre saabın turbolu dizel modelerinin yanına yaklaşacak bir araç daha yok bence.Samimice söyliyeyim hiç benzinli saab sürmedim bende şuan onu farketim sayendebenzinli saaba bindim ama sürmedim.Dizel motorlu saab modeleri(turbolu olanlar) okadar atiki anlatamam gaza hafif yüklenemen bile yetiyor birden atağa kalkıyor böyle bir keyfi saten saabın turbolu dizel araçlarından başka hiçbir araçdan ben şahsen keyif alamadım volswagen turbo ve dizel motor konusunda bence saabdan sonraki en iyi firma örneğin ticaret için yapılmış olan vw caddy modelindeki atak ve hız saten belli ediyor diğer motor seçeneklerindeki performansı ve keyfi(vw yi örnek olması açısından söyledim) bana benzinlimi dizelmi dersen ben herzaman dizelden yana kulanırım.Benzinli saab 9-3 alacaksanız kesinlikle tüp taktırmayın yazık olur güzelim arabaya.Saabın kendi sitesinde benzinli ve dizel modelerindeki yakıt harcamaalrı karşılaştırılmış belli edilmiş ordanda bayağı bi bilgi sahibi olabilirsiniz yakıt tasarufu konusunda.Benzin harcamalarını dert etmiycekseniz benzinli almada hiç bir sakınca yokdur.1.9 2.0 2.8 modelerinden hangisi diye sormuşsunuz.çok detaylı bir biçimde konuşabiliriz aslında bunları öncelikle sizin arabadan beklentiniz ve vergi,harcamalar vs. gibi konulardaki düşünceleriniz önemli.Bana sorarsanız türkiyede vergi saten hadini aşmış dercede vergiyi sorun ediyorsanız ve çok yüksek bir performans konfor ve hava istiyorsanız 1.9 TiD (150 hp)(4 silindirli turbo dizel)modelini seçebilirsiniz ve bu modeli 2.el olarakda avantajlı türkiyede.saabın 2.el sıkıntısı var tükiyede ama bu model en kısa zamanda elinizden çıkacak bi model.2.0 içinsede 2.0t (175 hp) ve 2.0 Turbo (210 hp) motor seçenekli olanları var bu modelerde saten kendini belli ediyor anlatmaya gerek yok güç,konfor ve performans şahane tabi yakıt olarak çok yakar buda dediğim gibi sizin durumunuza bağlı 9-3 2.8 ts 250 hp lik modeli var bide yalnız 2.8(250 hp) ile 2.0 210 hp lik modeler arasında çok fazla bir fark yok 2.8(250 hp) alınacağına bence 2.0 210 p lik alınır daha avantajlı olunur tabi gine sizin zevkinize kalmış bir olay.Ve tabikide benim tek hayalim olan nasipse 2011 aynın sonlarına doğru kavuşacağım yüzyılın siyah turbosu olan 2.8 v6 280 hp lik araç bunu şidetle tavsiye ederim parasal olarak çok tuzlu bir araç ama parasına bakılarak kat kat değen bir araç 2.0'niyetiniz varsa bence kafi derim ve inanın keyfini süreceksiniz...2.el vergi vs derseniz 1.9 dizelden şaşmayın derim eğer paraya kıyar en iyisi olur derseniz 2.8 v6 turbo x tek geçin derim....
    Otamatik'de sorun çıkıyor diye bikaç yerde okumuşsunuz ben size tek birşey söyliyeyim bmw,audinin,mercedes,volswagen gibi firmaların otomatik araçlarında nasıl ve ne sıklıkla sorun çıkıyosa saabdada aynı sıklıkda çıkarsaab alınacaksa vector falan değil kesinlikle aero alın saten kendinizde belirtmişsiniz vector hoşuma gitmedi diye aero modelerine bakmanızda kat kat fayda var.

    LPT ile AT versiyonları aero ile ne farklılıklar gösterir demişsiniz yanlış bilmiyorsam süspansiyonla alakalı bişey lpt süspansiyonu biraz daha yüksek daha konforlu olduğunu biliyorum.(bu konuda garanti bi bilgim olmadığından sizi yanlış yönlendirmeyeyim...) saab alacaksanız eğer aracı buldukdan sonra bir saab servisini arayın ve alacağınız araç hakında bilgi isteyin mutlaka size yardımcı olacaklardır saabın kendi sitesinde tel numaraları yazıyor sanırım veya gökşenler otomativide arayabilirsiniz bu gibi karşılaştırmaları onlar size garanti olarak cvp verir

    SAAB 9-5 ARC 2.0 LPT 150bg model araca bakmışsınız gerçekden dolu bir arac dediğinize göre fiyata uygunsa neden olmasın.2.0 150 beygir gerçi biraz az bu araç için 2.0 alınacaksa bana göre 180 hp üzeri olması gerekir.Dediğim gibi 1.9 150 beygirlik modeli alırsınız hemde vergiden avantajlı olursunuz tabi bu 9-3 olanı...

    Ben ankarada oturuyorum ve mümkün olduğunca pazar günleri araba pazarına giderim ankara pazarıda öyle 500 araçlık bir pazar değil çok fazla araç var ve binlerce aracın içinde ben şu yaşıma kadar bitane saab görmedim kartal herhalde istanbul oluyor inşlh gideceğiniz pazarda vardır saabörneğin ankara pazarında seat leon'da hiç yok bu tip arabalar binicisine özel olduğu için saten isteyen buluyor araba pazarlarında sürünmüyor saten bu araba pazarına kimseyi düşürmesin allahhep üşkağatçı dolu aman diyim herkez 3 kuruş daha nerden kazanırım diye uğraşıyo hepside galerici veya galerici çakması sahibinden satan çok azbirde dediğiniz gibi bayağı fonksiyoneller var modeler arasında tercih etmeniz sadece karşılaştırmayla olur bulduğunuz arabaların özelliklerini alın önünüze karşılaştırın saten sonuç çıkacak ister istemez gelin burda yazın bizde fikrimizi söyliyelim buna göre hangi aracı modeli alacağınıza karar verirsiniz..

    Bu sefer daha uzun yazdım vala rekor kıracam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayki

    9-3 kasa değişimi ne zaman olacak haberi olanvar mı? 9.5 geliyordu galiba bildiğim kadarıyla.

    Spyker'da aldı çocuk gibi sevindim umut doldu, güzel motorlar, güzel otomatik şanzımanlar. İyi oldu spyker'ın alması.

    9-3 kasa değişimi hakkında benim bi bilgim yok internetede herhangi bir bilgi yok saten açıklama yapar spyker ozaman herkezin haberi olur açıklama yapılınca burdada paylaşırız fotolarıyla birlikde spyker'ın alması saten saab severleri ve saab kulanıcılarını çok sevindirdi ve umutlandırdı kalitesine kalite katacak bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scrab -- 10 Temmuz 2010; 18:55:41 >




  • Arkadaşlar 1995 9000CSE almaya niyetim var.Araç arkadaşımın aracı ve 2.sahibi.Şuan için hiçbir problemi yok 180Hp 2.0 Turbo Bir araç Liftback kasa.O 160.000 Km'de almış o zaman Triger zincir demişler ve bakımı olmuş şuan 230.000'de

    Sorularım:

    1-Triger zincir ise değişme veya bakım aralığı nedir? (Eski Mazda aracımda Zincirdi 150.000 de Bakım olur veya değişiyordu)

    2- Turbo Problem yaratırsa Masraf aşağı yukarı komplesi için nedir?

    3-Aracı arkadaşım çok temiz kullanıyordu ve 6000km'de yağ değiştirirdi hep Bakım da özel dikkat edilmesi gerekenler nedir?

    4-Araç düz vites olduğu için Baskı balata fiyatı çok tuzlumudur ?Çünkü alırsam tüm plastik aksam ve baskı balatayı elden geçirtecem

    Araçta çalışmayan hiçbir aksam yok resmen garaj arabası gibi Koltuklar ceylan derisi ve tertemiz,Kapı iç kadifeleri ve maun kaplama pırıl pırıl,Arabadaki pencere lastikleri bile pırıl pırıl .İnşallah alırım.Daha önce Mazda kullanıyordum ama Bu özellikte şuan tek alternatifi Mazda'nın 6 kasası ama bütçem yetmiyor .Memnun olacağım bir araç km'yi sorun etmiyorum çünkü bu araçlar için 300-400000km'ler düzgün kullanıldığında görülüyor.Tek endişem Turbo




  • bu konuya artık Saab severler pek katılamıyorlar galiba iş güç vartabi.
    arkadaşlar Saab almak istesek en az 130-140k km yi gözden çıkarıcaz anladık peki bu km lerden sonra servisine gittik hangi faiyat aralıklarımda faturayla karşılaşırız.
    Yağını suyunu bujisini vs.vs. rutin anlamda kendi yapabileceğimiz bakımları yaptığımızı varsayalım.
  • Geçen Gün 9.3 Aero hatcback bir otomobil sanırım 1998 modeldi Ankara otobanında hortum patlatıp motor vs.. götürmüş.Şuan benim gittiğim özel serviste yatıyordu .Yaklaşık 7-8000 masraf vardı sorduğumda.Direkt vazgeçtim.Bu arabanın kötü vs.. olduğu anlamına gelmiyor eşden dosttan da alsak ne yazıkki neyi eskidi neyi eksik bilemiyoruz .Bir hortum yani plastik parçası bukadar büyük bir masraf çıkarabiliyor.Daha hesaplı bir araca yöneldim ama aklımda Kaldı açıkcası :)
  • Hocam o aracın sıfır motoru bile ancak dediğiniz fiyatlardadır tahminime göre. Saab için genel olarak söylenen bir sözü aktarayım. Parçaları BMW ve Mercedes'ten ucuz, Ford ve VW'den pahalı. Gerçi son zamanlarda öyle fiyatlar duyuyorum ki, Saab parçaları ucuzmuş dediğimde oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Hocam o aracın sıfır motoru bile ancak dediğiniz fiyatlardadır tahminime göre. Saab için genel olarak söylenen bir sözü aktarayım. Parçaları BMW ve Mercedes'ten ucuz, Ford ve VW'den pahalı. Gerçi son zamanlarda öyle fiyatlar duyuyorum ki, Saab parçaları ucuzmuş dediğimde oluyor.


    Geçen sene Şirketin 98 Model Pejo Panelvanı var Krank kırdı 4500 TL masraf( Orjinal Krank kullansak 7000 TL ye çıkacaktı) Sadece Turbo aksamı için fiyat almıştık 3000 TL civarıydı. Muhtemelen Saab içinde herşey orjinal kullanıldığında 7-8000 Liralara çıkar sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oldsoundman -- 25 Temmuz 2010; 21:30:45 >
  • 15 temmuzda 2001 model saab 9-5 2,3 aero alıp aranıza katıldım gerçekten müthiş bir araba binmeye doyulmuyor eve cıkıyorum inip yeniden arabama bakıyorum ve mutlu bir edayla eve gidiyorum umarım nazarım değmez. Bİrde İstanbul avrupa yakasında bildiğiniz saab ustası varmı kime goture bilirm sorun olduğunda servis dışında tabi bilgilendirirseniz sevinirim saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salihduzen -- 29 Temmuz 2010; 9:58:02 >
  • Sevgili Saab severler,
    Ben de 2007 model 9-3t Vector satın alarak aranıza katıldım.
    Tam bir SAAB aşığıyım.
    Herkese selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal80

    Sevgili Saab severler,
    Ben de 2007 model 9-3t Vector satın alarak aranıza katıldım.
    Tam bir SAAB aşığıyım.
    Herkese selamlar.


    Hayırlı olsun, aramıza hoş geldin. Bende 2003 model 9-3 vector var. Sizin aracın kokpiti farklı galiba. Resimleri çekebilirseniz görmek isteriz
  • Sayın coolfire,
    Öncelikle teşekkür ederim resimler var elbette. ancak boyutunu küçültmem gerek öncelikle. Dün denedim, kabul etmedi sistem.
    Birazdan kokpiti eklemeye çalışırım.
    Bugün askerlik sınavı için çorluya gittim otobandan.
    O iki şeritli dar otobanda virajlar dahil 180'in altına hiç inmedim. Önümde yeni kasa 320d vardı. Benden kaçabilmek için egzozdan kap kara dumanlar püskürttü ama nafile...
    Saab'ın en sevdiğim özelliği elimin sürekli selektörde olması:)
  • Sayın coolfireveysa diğer saab sahibi arkadaşlarım.
    İstanbul Avrupa Yakasında saab ustası varmı enginler dışında bilgilendirirseniz bekliyorum ssaygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salihduzen -- 4 Ağustos 2010; 13:51:21 >
  • volvo s40 1,8
    sahibiyim ama hastayım saaba 2kez test sürüşüne gittim o
    kafayı yiyeceem
    yok böyle bişeyy
    ama sonu ne olacak
    piyasda hala broadway ler deli gibi satılırken saaba yazık oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 5 Ağustos 2010; 2:05:43 >
  • Salih bey ben bir kaç ustayı aramıştım, fakat adamlar arabaya hangi yağın konulacağını bile bilmiyolardı telefonda. Bana pek güven vermediler.
    Ayrıca fiyatları da Engine göre yüksek çektiler.
    Ben Engine 1 kez gittim, epey memnun kaldım. Fiyatları da makuldu.
    Tabi siz ENGİNLER hariç demişsiniz, biliyorum ama, en azından kendi tectrübemi paylaşmak istedim.
    Bu arada Engin'le ilgili kötü tecrübe mi var?
    Varsa paylaşırsanız sevinirim.
    Ben de Avrupa Yakasında iyi bir SAAB ustası tavsiyesi arıyorum her zaman. Engine alternatif olarak.
    Belli mi olur, kapanır Engin bişey olur vs...
  • 12 bin civarına saab 9-5 arıyorum arkadaşlar,satmak isteyen bana ulaşabilir,kasımda kzuneime bordo 9-5 aldık 11 bine,30 milyarlık araba kalitesinde ama piyasası düşük riski ve kaliteyi sevenlere yönelik bir arac oldugunu düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aero84
    szin aracınız 09 04 2007 tarihinde 34 ud 9716 26,05,2005 faturalı olarak ilk sahibinden almışsınız sahibinden .com da sizin aracınızı da takip ediyorum....

    sizin sattığınız aracın ekstra donanımı neydi ben onu merak ettim saab markasında aero versiyonunun donanımı zaten en full olanıdır benim bilmediğim o yıllarda başka bir donanımı mı vardı ben anlamadım....

    TUFAN BEY SON SATTIĞINIZ ARACI DA HÜRRİYET GAZETSİNE SATILSIN DİYE KAÇ KERE İLAN VERDİNİZ FİYATINI AŞAĞI ÇEKTİNİZ 41000 TL YANLIŞ HATIMIYORSAM SİZİ ARADIĞIMDA ALICI GİBİ SORDUĞUMDA O FİYATA SATTIĞINIZI SÖYLEMİŞTİNİZ SADECE OLAYA KENDİ AÇINIZDAN BAKIYORSUNUZ

    SİZİN SÖYLEDİĞİNİZİ HERKES BİR BİLGİSAYARIN TUŞUNA BAKARAK ÖĞRENEBİLİR BEN SİZDEN DUYDUM BU KADAR RAHAT İSTEDİĞİNİZ SAAB SATILDIĞINI SRMAK VE YAZMAK İSTEDİĞİNİZ BİRŞEY VARSA ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM TUFAN BEY



    Bugün AutoShow'a gördüğüm ilginç bir yazıyı paylaşmak istedim ve siteye girmişken nerelerde kalmıştık diye bir baktım ve çok da şaşırdım. Yer yer büyük harflerle de yazmaya kadar getirdiğin yazını ancak bugün gördüm. Özkan, bunu Saab'a olan heyecanına ve o zamana kadar istediğin özelliklerde bir Aeroyu istediğin fiyata bulamamış olmana bağlıyorum. Ama herşey internette birkaç tuşa basarak bulacak, öğrenecek kadar basit değil. Öyle olsa hemen çocukları okuldan alıp, nasıl olsa hayatı internetten öğrenecekler demenin de zamanı gelmiş olurdu.

    Benim kendi otomobilime biçtiğim değer, kaça aldığım, kaç kere fiyat değiştirdiğim sadece beni ilgilendirir. İsteyen alır, istemeyen almaz. Ben kendi fiyatıma piyasa fiyatı demedim, çok ucuza alınan bir Saab'a dikkat edilmesini, ya da çok şanslı olunduğunun farkında olunması gerektiğini anlatmaya çalıştım daha ilk paragrafta. Yeri gelir €30bin değer biçerim, yeri gelir o anki ihtiyacım neyse o fiyata satarım. Benimle ilgili araştırma yapıp sonra marifet gibi bu bilgileri Uğur Dündar programlarına benzer şekilde yazman, hatta bu programlarda arada arka fonda kalın sesle durumu daha dramatize eden adamlara benzer şekilde bir bölümünü de büyük harflerle vurgulaman hiç hoşuma gitmedi.

    Yazdıklarından özellikle bana yönelttiğin konuları yukarıda kısmen aktardım, tüm yazıyı özellikle uzun olacağı için koymadım. Aşağıda da mümküm olduğu kadar sana cevap verirken tüm forum izleyicilerine de kendimce Saab'ımla ilginç bulduğum bilgileri ve kendi linklerimi paykaşacağım. Yazı biraz uzun olsa da linkler ve performans sonuçları keyifli, merak etmeyin .

    Saab'ımın herhangi bir 9-5 olmadığı, motorundan yürüyen aksamına, frenlerine kadar özenle modifiye edilmiş bir otomobil olduğunu yaptığımız birçok telefon görüşmesinden biliyorsun zaten. Doğal olarak da o zaman biçtiğim değer, harcadığım para ve emeğe göreydi (tabii ki o anki maddi ihtiyaç veya rahatlık durumum, alternatif başka bir otomobili uygun fiyata alma durumu gibi başka etkenlere göre de herşey değişebilirdi). Saab fiyatları konusunda da en yaşlısı 2001 9-5 Aero olmak üzere 6 tane Saab satmış birisi olarak kullanıcıdan kullanıcıya satışla, bayilerin Saab'lara ne fiyat biçtiğini en iyi bilenlerden birisiyim ayrıca. Saab'ın Türkiye'de tutulmamasının sebebi de zaten bayilerin 2 yıl önce sattıkları otomobillerin fiyatını sonra takasta geri almaya gelince yerlerde süründürmeleridir. Ben tüm Saab'larımı bayilerin bana teklif ettiği değerin her zaman çok üstünde sattım. Bugüne kadar sahip olduğum tüm Saab'ların sergilendiği internet hangarımı da ziyaret edebilirsiniz:
    http://community.webshots.com/user/turkishaerolines

    Herhangi bir 9-5 Aerodan farkı tekrar vurgulamak adına aşağıdaki linkte 8. mesaja bakmak lazım:
    http://www.modifiyem.com/forum/f5/pist-gunleri-izmirde-101296/

    İzmir Pınarbaşı yarış pistinde zamana karşı yarışılan organizayonda bir çok spor otomobilden daha iyi performans gösteren, ara hızlanması birçok spor otomobilden daha iyi olan bir otomobilden bahsediyoruz. Pistte hızlı viraj girişlerinde kukalarla yapılan yavaşlatmalar olmasaydı daha da iyi sonuç alabilirdim. Mesela benden hızlı olan TypeR, yarış speklerinde bir otomobiliydi ve pilotu da oldukça tecrübeli bir yarış pilotu. Sonuçta ilk dört küçük boyutları ile kukalar arasından rahatlıkla geçerken ben uzun kasamla çok vakit kaybetmeme rağmen aldığım sonuç herhalde bu sportif aile wagonunun marifetlerini anlatmak için yeterlidir. Benim ağırlık dezavantajımı oldukça kullanışmış bir slick lastikle kapatmam dışında yolda kullandığım speklerden de bir farkı yoktu. Porsche'ler daha iyi derece yapabilirdi ama Turbo sahibi genç viraja giriş/çıkıştan bihaberdi, diğer Cayman sahibinin de lastikleri oldukça kötü durumdaydı.

    Yine geçen sene Aralık'ta uzun zamandır merak ettiğim diğer İskandinav Volvo S60R'ı da güzel bir otomobil olmasına ve oldukça uygun bir fiyata almama rağmen Saab'dan aldığım zevki almamam nedeniyle 2 ay içinde sattım. S60R'ın da fiyatlarına bakarsan çok farklı fiyatlar göreceksin. 300HP'lik Saab ve Volvo ile Çeşme otobanında çektiğim videoları da youtube'da keyifle izleyeceğinizi düşünüyorum. Arama bölümünde TurkishAerolines yazarsanız bir çok karşılaştırma videosunu göreceksiniz.
    http://www.youtube.com/user/TurkishAerolines

    Sürçü lisan ettiysek affola...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tbaysal2000 -- 2 Ekim 2010; 2:01:50 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.