Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (1329. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.070
Cevap
49
Favori
4.118.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13271328132913301331
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    Benzin hortumlarını kontrol ettiniz mi kaçak vardır.

    Kalorifer içinse göğüslükteki kumanda panelini sıcağa ayarladınız mı?Eğer ayarlı ise kalorifer musluğunuz arızalı olabilir.Sigorta kutusunun sol tarafında musluk var onu elinizle açın.



    tamircide benzin hortunlarini kontrol ettik herhangi bir sorun yok.kacak olsun yada ne bileyim aracin benzinde calismama durumu gibi seyler yok.

    petek calismiyordu onu degistirmistik 2 ay once o sirada musluguda yeniledik aslinda.musluk acik onu biliyorum.panelden sicak durumda devamli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkDnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    dostlar bende 2001 kartal var..kaloriferi acinca 1dk falan iceri benzin kokusu weriyor.hatta bazen acmazsakta weriyor :)
    birde 90 derece hararette kalorifer aoguk ufluyor.ne yapmak lazim

    araban düz mü yoksa slx mi

    duz. 1.6 i.e modeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slm arkadaşlar öncede msj yzdım ama cevap yazan olmadı. 97 şahin var 1.4 motor. km orjinal 30000 de . piyasası nedir ne kadara alınır sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    slm arkadaşlar öncede msj yzdım ama cevap yazan olmadı. 97 şahin var 1.4 motor. km orjinal 30000 de . piyasası nedir ne kadara alınır sizce?

    vallaha hocam yanlış anlamayın ama bu yaşta bir aracın o km olması zor ihtimal.özellikle 5 haneli km olan araçlarda dahada zor
  • Aynı paralara Slx alınabilir. Km bence önemli değil tofaşta. 1000tl harcıyorsun sıfır motor yaptırıyorsun. Önemli olan aracın kasası. Bir de 1.4 motor. Yanlış anlaşılmasın ama 1.6 lara göre pazar anlamında daha zayıf. "Arabayla gardaş olma" deyimini hatırlatmak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    slm arkadaşlar öncede msj yzdım ama cevap yazan olmadı. 97 şahin var 1.4 motor. km orjinal 30000 de . piyasası nedir ne kadara alınır sizce?

    vallaha hocam yanlış anlamayın ama bu yaşta bir aracın o km olması zor ihtimal.özellikle 5 haneli km olan araçlarda dahada zor

    hocam km orjinal ondan eminim çünkü araba komşumuzun bildiğimiz araba. ama diğer arkadaşın dediği gibi motoru 1.4 olması düşündürüyor beni. kime sorduysam piyasada az tutulan b,r model olduğundan bahsetti. alsak 8500 liraya masrafı yok ama satarken nasıl satıcaz o düşündürüyor????
  • eteach kullanıcısına yanıt
    8.500 lira 1.4 için çok para.Slx bakın ya da 1.6 şahin alabilirsiniz o paralara.Hem de satarken zorluk çekmezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    8.500 lira 1.4 için çok para.Slx bakın ya da 1.6 şahin alabilirsiniz o paralara.Hem de satarken zorluk çekmezsiniz.

    eyvallah usta. genel herkez senin dediğini söylüyor. almaktan vazgeçtim zaten slx bakmaya devam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    slm arkadaşlar öncede msj yzdım ama cevap yazan olmadı. 97 şahin var 1.4 motor. km orjinal 30000 de . piyasası nedir ne kadara alınır sizce?

    vallaha hocam yanlış anlamayın ama bu yaşta bir aracın o km olması zor ihtimal.özellikle 5 haneli km olan araçlarda dahada zor

    hocam km orjinal ondan eminim çünkü araba komşumuzun bildiğimiz araba. ama diğer arkadaşın dediği gibi motoru 1.4 olması düşündürüyor beni. kime sorduysam piyasada az tutulan b,r model olduğundan bahsetti. alsak 8500 liraya masrafı yok ama satarken nasıl satıcaz o düşündürüyor????

    Eğer aracın geçmişini biliyorsanız sorun değil 1.4 dü 1.6 ya rektefe ettirebilirsiniz tofaşta kaporta önemlidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkDnc -- 22 Ocak 2014; 13:57:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkDnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    quote:

    Orijinalden alıntı: eteach

    slm arkadaşlar öncede msj yzdım ama cevap yazan olmadı. 97 şahin var 1.4 motor. km orjinal 30000 de . piyasası nedir ne kadara alınır sizce?

    vallaha hocam yanlış anlamayın ama bu yaşta bir aracın o km olması zor ihtimal.özellikle 5 haneli km olan araçlarda dahada zor

    hocam km orjinal ondan eminim çünkü araba komşumuzun bildiğimiz araba. ama diğer arkadaşın dediği gibi motoru 1.4 olması düşündürüyor beni. kime sorduysam piyasada az tutulan b,r model olduğundan bahsetti. alsak 8500 liraya masrafı yok ama satarken nasıl satıcaz o düşündürüyor????

    Eğer aracın geçmişini biliyorsanız sorun değil 1.4 dü 1.6 ya rektefe ettirebilirsiniz tofaşta kaporta önemlidir geşmişini bilmediniz bir araç almak yerine geçmişini bildiniz bir araç almak daha mantıklıdır




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkDnc -- 22 Ocak 2014; 14:08:35 >




  • Arkadaşlar, 92 model doğan L neden yüksek devirde kullandıktan sonra radyatörden çıkan hortum sertleşiyor ve ayağımı gazdan çekince stop ediyor? Radyatör kapağını açıp geri kapatınca düzeliyor. Kestane kebap acele cevap :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün aracın farlarını taktırırken bir çürük farkettim bu çürük büyük bir sorunmudur?






  • Turan hortumun sert olması normal. Kapağı açınca normale dönmesi de normal. Suyun basıncı ve sıcaklık sebebiyle hortum sert ve sıcaktır. Kapağı açınca basınç kayboluyor. Arabanın stop etmesinin birden fazla nedeni olabilir. Gaz beyniyle alakalı olabilir. Pasha aracın neresi orası? Ön şase mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4s1N

    Turan hortumun sert olması normal. Kapağı açınca normale dönmesi de normal. Suyun basıncı ve sıcaklık sebebiyle hortum sert ve sıcaktır. Kapağı açınca basınç kayboluyor. Arabanın stop etmesinin birden fazla nedeni olabilir. Gaz beyniyle alakalı olabilir. Pasha aracın neresi orası? Ön şase mi?

    Malsef evet :(
  • Eğer bağlantı yerlerinde açılma yoksa ziftlettir. Aslında çürüme engellemedir mantığı ama en azından ilerlemesini önler diye düşünüyorum. Bağlantı yerleri çürüse, ayrılsa bile "kılıç sacı" alınıp, iyi bir kaportacıya yaptırılabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4s1N

    Eğer bağlantı yerlerinde açılma yoksa ziftlettir. Aslında çürüme engellemedir mantığı ama en azından ilerlemesini önler diye düşünüyorum. Bağlantı yerleri çürüse, ayrılsa bile "kılıç sacı" alınıp, iyi bir kaportacıya yaptırılabilir..

    2 yılda bir altı ziftleniyor arabanın düzenli olarak sıfırdan beri ama tek buranın çürümesi ilginç.
  • Merhaba arkadaşlar bu grubun eski bir üyesi olarak aşağıdaki açtığım ilan başlığında yorum yapan arkadaşlara itafen sizden yorum desteği bekliyorum, araçlarımızda havayastığı yokmuş neyine ben bu parayı istiyormuşum gibi gibi buyrun.


    http://forum.donanimhaber.com/m_86760189/tm.htm
  • Dostum naber? Ne aldın kartalı satıp?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 6 kol jantın ağırlık değerlerini bilen varmı? Kara janta göre agırlık farkı cokmu?

    Arkadaşlar başına gelen varmıdır bilmiyorum fakat aracta 2 aydır gösterge ışıkları + parklar yanmıyor bir süre çalışıyor bir süre çalışmıyor yani şunu yapınca düzeldiği felan yok tamamen kafasına göre sorun ne olabilir elektirikçiye güvenemedim sigorta kutsuna bakılıcak dedi+ gösterge sökülücekmiş anahtarlar yeni değişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pasha37 -- 27 Ocak 2014; 21:40:32 >
  • Benide eklermisin gruba siteyi takip ediyorum ama karışık geldiği için zorlanıyorum biraz abim.:)
  • 
Sayfa: önceki 13271328132913301331
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.