< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Hocam müşteri hizmetleri ile şimdi görüştüm, kodu girmeye çalıştığımda Türksat'dan yayın aldığınız için eklenmiyor, Kasım'ı bekleyin dedi. Siz nasıl eklettirdiniz? Özellikle söylemem gereken bir kısım var mı, şu şekilde ilerleyin diye? Bazı MH çalışanları tecrübesiz olabiliyorlar. |
Editlendi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 30 Eylül 2022; 12:30:54 > |
Editlendi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 30 Eylül 2022; 12:31:14 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Editlendi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 30 Eylül 2022; 12:31:38 > |
Editlendi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 30 Eylül 2022; 12:31:54 > |
yeni ÜYELİK AÇIYORLARMI ACABA ? |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Uydudan hizmet alanlar için de açık mı ? |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yıldız dolu paket i yeni üyelik aldım şimdi 4k olmayan cihaz mı gelir sizce de ben 4k izlemek istiyorum dersem cihazın değişmesi mi gerekir sadece ek ücret mi alırlar aylık |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Kusura bakmayın pek bilgim yok ama modül dediğiniz nedir tam olarak ve buna nasıl geçiş yapılıyor |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |