Şimdi Ara

Digiturk Komedisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digiturk'un müşteri hizmetleri tam bir komedi. Sorduğum soruların yarısından fazlasına cevap veremediler. "Ne zaman HD yayın başlayacak" diye sordum çıkan bi kıza, "Pardon, ne yayın?" şeklinde cevap verdi. Arkasından ben ona bir süre sonra HD yayına geçecekleri hakkında bilgi verdikten sonra, "hangi paketi seçersem HD pakete geçerken sorun olmaz?" diye sorunca da "HÖÖÖÖ" durumları vuku buldu. Kısacası orada dönen şeyler hakkında ve halihazırdaki sistem hakkında hiç bir bilgileri yok maalesef.

    Bir de üstüne üstlük bana yanlış tarife açıp 2 senelik taahhütlü pakete geçirmeye uğraştılar. Kuruluma geldiklerinde de ikinci el, kasası ezilmiş, çizik içinde, fi tarihinden kalma, kanal listesi bile olmayan bir reciever verdiler. Aradım, "efenim, depomuz yandı o yüzden elimizde reciever yok, kusura bakmayın dedi. Valla "siz kusura bakmayın ama üyeliğimi iptal ettiriyorum" dedikten sonra da "Belki teknik servisle görüşürseniz size yardımcı olabilirler" filan dedi.. Teknik serviste şu anda adını hatırlayamadığım ama gerçekten çok ilgili bir bey vardı (Özcan bey olma ihtimali büyük). O da deponun yandığından bahsedip ellerinde yeni model reciever olmadığını söyledi ve durumdan dolayı üzgün olduklarını tekrarladı. Ben de kendilerine gelen aygıtın ikinci el olmasının umrumda olmadığıni, sadece kanal listesi içeren bir reciever istediğimi söyledim. Adını net hatırlamadığım bu bey "Ben elimizdeki yeni reciever'lardan en temiz olanını size gönderteceğim, söz veriyorum" dedi ve ertesi gün salak teknik servis elemanları aynı reciever'dan bir tane daha getirip "Sizin reciever bozukmuş, değiştirmeye geldik" dediler. Elimin altında kesici, delici bi alet olsa kesin şimdi içerideydim. Bir kez de derdimi onlara anlattıktan sonra bana "son model" bir Vestel reciever verdiler. Şu anda da kumandanın tuşlarına basmak, kanal değiştirmek, sesi açmak gerçek bir parmak gücü istiyor.

    Daha önce Digiturk'le hiç muhatabım yoktu, kullananlarla da bu konuda hiç konuşmamıştım. Bu kadar reklam yapan, dışarıdan bu kadar "ilgili alakalı" gözüken bir firma nasıl olur da içeriden bu kadar düzensiz ve ilgisiz olur aklım almıyor. Tanıtımlara yapılan yatırımın onda biri iç düzeni değiştirmek için harcansa var olan ve ileride kurulması olası olan hiç bir firma bunlarla başedemez. Ama nafile.

    Şu anda üyeliğimi iptal ettirip, HD reciever alıp kendi sistemimi kurmayı düşünüyorum. Devasa bir çanak ve 2 tane LNB var zaten elimde. Tek derdim Lig TV idi, onun için de bir kart alıp sorunu çözecem muhtemelen...

    Benden Digiturk'e bir







  • quote:

    "Ne zaman HD yayın başlayacak" diye sordum çıkan bi kıza, "Pardon, ne yayın?" şeklinde cevap verdi.


    Ne zaman HaDi mi dedin yoksa Ne zaman eyçdi mi dedin ?

    Yok ikinci şekilde söylemedi isen kız anlamamakda haklı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhann -- 20 Temmuz 2007; 12:45:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orhann

    quote:

    "Ne zaman HD yayın başlayacak" diye sordum çıkan bi kıza, "Pardon, ne yayın?" şeklinde cevap verdi.


    Ne zaman HaDi mi dedin yoksa Ne zaman eyçdi mi dedin ?

    Yok ikinci şekilde söylemedi isen kız anlamamakda haklı :)



  • ARKADAŞIM KUSURA BAKMA AMA BİRAZ SALLAMIŞSIN HD YAYIN HAKKINDA BİLGİ İSTEMİŞSİN FAKAT OLMAYAN BİR YAYIN İÇİN SANA NASIL BİLGİ VEREBİLİRLER ARADIĞIN TELEFON SANA PAKETLER VE FİYATLAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR

    2.Sİ KANAL LİSTESİ OLMAYAN BİR RECİVER VERDİLER DEMİŞSİN DİGİTURKTE KANAL LİSTESİ OLMAYAN BİR RECİVER OLMASI MUMKUN DEĞİL BAĞLADIKLARI ZAMAN AÇIP GÖSTERMEDİLERMİ BAKMADINMI KANALLARA GÖSTERİP GÖSTERMEDİĞİNE ZATEN CİHAZDA KAPALI KALDIĞI SÜRECE KANALLARI 10 DK İÇİNDE OTOMATİK YUKLUYOR

    3.SÜ 2. EL BİR CİHAZ VERDİLER DEMİŞSİN 2.EL OLAYI DİYE BİRŞEYDE YOK KART AKTİVASYONLARI CHAZLARIN SERİ NUMARALARINA GÖRE YAPILIR BAŞKASININ ÜZERİNE AÇILMIŞBİR CİHAZLA TEKRAR AÇILI YAPILMAZ
    FAKAT EĞER NORMAL ÜYELİK YAPTIYSAN GERİ İADELİ OLAN TABİKİ ONDA KULLANILMIŞ BİR CİHAZ GELECEKTİR ÜYELİĞİNİ İPTAL ETTİREN MÜŞTERİNİN CİHAZI ÇÖPE ATILMIYOR TEKRAR BAŞKA BİR ÜYEYE VERİLİYOR

    BU PİYASADA DİGTURK KADAR İŞİNİ DÜZGÜN VE SİSEMLİ OLARAK YAPAN BİR KURULUŞ DAHA YOKTUR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: next-urla

    ARKADAŞIM KUSURA BAKMA AMA BİRAZ SALLAMIŞSIN HD YAYIN HAKKINDA BİLGİ İSTEMİŞSİN FAKAT OLMAYAN BİR YAYIN İÇİN SANA NASIL BİLGİ VEREBİLİRLER ARADIĞIN TELEFON SANA PAKETLER VE FİYATLAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR

    2.Sİ KANAL LİSTESİ OLMAYAN BİR RECİVER VERDİLER DEMİŞSİN DİGİTURKTE KANAL LİSTESİ OLMAYAN BİR RECİVER OLMASI MUMKUN DEĞİL BAĞLADIKLARI ZAMAN AÇIP GÖSTERMEDİLERMİ BAKMADINMI KANALLARA GÖSTERİP GÖSTERMEDİĞİNE ZATEN CİHAZDA KAPALI KALDIĞI SÜRECE KANALLARI 10 DK İÇİNDE OTOMATİK YUKLUYOR

    3.SÜ 2. EL BİR CİHAZ VERDİLER DEMİŞSİN 2.EL OLAYI DİYE BİRŞEYDE YOK KART AKTİVASYONLARI CHAZLARIN SERİ NUMARALARINA GÖRE YAPILIR BAŞKASININ ÜZERİNE AÇILMIŞBİR CİHAZLA TEKRAR AÇILI YAPILMAZ
    FAKAT EĞER NORMAL ÜYELİK YAPTIYSAN GERİ İADELİ OLAN TABİKİ ONDA KULLANILMIŞ BİR CİHAZ GELECEKTİR ÜYELİĞİNİ İPTAL ETTİREN MÜŞTERİNİN CİHAZI ÇÖPE ATILMIYOR TEKRAR BAŞKA BİR ÜYEYE VERİLİYOR

    BU PİYASADA DİGTURK KADAR İŞİNİ DÜZGÜN VE SİSEMLİ OLARAK YAPAN BİR KURULUŞ DAHA YOKTUR





    Sevgili next_urla;

    Bir Digiturk bayisi için üslubun biraz ters olmuş ama zaten merkezdekilerin ve teknik servisin davranışını gördükten sonra da çok şaşırmadım...

    Her neyse... Bir firma kampanya düzenlemeye hazırlanıyorsa ve bu konu hakkında ön tanıtımlar yapmaya başladılarsa müşteri temsilcilerinin konu hakkında bilgi verememesi hatta konu hakkında neden bahsettiğimizden beri haberi bile olmamaları sence de garip değil mi? Ben zaten paket nedir veya fiyat ne olacaktır diye sormadım ki. Sadece şu anda hangi paketi alırsam rahatça bırakıp yeni çıkacak olan HD paketine (bu x bir paket de olabilirdi) geçebilirim diye sordum. Ama ona bile zor yanıt aldım.

    2.si yalan söyleyecek değilim heralde, kanal listesi olmayan bir Philips cihaz verildi. Kurulduktan sonra kanal listesini hangi tuştan açıyoruz diye sorduktan sonra teknik servis elemanı, " Bu ürün en eski reciever'dır, kanal listesi yoktur. Ama hiç merak etmeyin en sağlam reciever'dır" dedi. Ben de sağlamlığının beni ilgilendirmediğini, kullanım rahatlığı istediğimi söyledim. Sadece yukarı aşağı kanallar arası gezinmeye imkan sağlayan bu cihazda kesinlikle bir kanal listesi yok. Lütfen araştırmadan yorum yapmayalım.

    3.sü tabi ki 2. el derken, geri iade olan bir cihazdan bahsediyordum. Benim derdim o değil ki. İsterse 10. el olsun. Benim işimi gördükten sonra depozitolu cihazın nesini düşüneyim ki.

    Son olarak düzgün iş yapmak ve sistemli çalışmaktan anladığınız nedir bilmiyorum ama benim için kesinlikle bu değildir.




  • next-urla

    HD yayın konusunda sana katılıyorum.telefona bakan kızların önünde fiyat listesi vardır.HD yayının ne olduğunu bilmemeleri normal.

    arkadaş kanal yok demiş.olmayabilir,belki hatalı çıkmıştır.yalancı durumuna düşürmemek lazım.

    sistemli ve düzenli çalışma konusunda biraz eksiklikleri var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavkar@fb

    next-urla

    HD yayın konusunda sana katılıyorum.telefona bakan kızların önünde fiyat listesi vardır.HD yayının ne olduğunu bilmemeleri normal.

    arkadaş kanal yok demiş.olmayabilir,belki hatalı çıkmıştır.yalancı durumuna düşürmemek lazım.

    sistemli ve düzenli çalışma konusunda biraz eksiklikleri var.



    Peki yavkar@fb, şöyle bişey sorayım sana, bütün herkes Digiturk'un HD yayına geçeceğini bilirken ve forumlarda vs.. deli gibi tartışılırken sence firmada çalışan insanların hiç duymamış olması normal mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yawget

    Peki yavkar@fb, şöyle bişey sorayım sana, bütün herkes Digiturk'un HD yayına geçeceğini bilirken ve forumlarda vs.. deli gibi tartışılırken sence firmada çalışan insanların hiç duymamış olması normal mi?


    duymuşlardır ama yayın hakkında bilgileri yoktur.genelde güzel sesli,diksiyonu güzel olan bayanları seçiyorlar bu işler için.yani ilk tercihleri insanlara bilgi verebilecek biri değil,konuşmasıyla etkileyecek biri.sanki arkadaş arayanların aradığı telefonlar gibi davranıyorlar yani.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavkar@fb


    quote:

    Orjinalden alıntı: yawget

    Peki yavkar@fb, şöyle bişey sorayım sana, bütün herkes Digiturk'un HD yayına geçeceğini bilirken ve forumlarda vs.. deli gibi tartışılırken sence firmada çalışan insanların hiç duymamış olması normal mi?


    duymuşlardır ama yayın hakkında bilgileri yoktur.genelde güzel sesli,diksiyonu güzel olan bayanları seçiyorlar bu işler için.yani ilk tercihleri insanlara bilgi verebilecek biri değil,konuşmasıyla etkileyecek biri.sanki arkadaş arayanların aradığı telefonlar gibi davranıyorlar yani.






    Ben anlatamıyorum galiba.....

    Sadece dedim ki, "Ben Eylül'de lansmanını yapacağınız HD pakete geçeceğim, hangi paketi alırsam rahatlıkla iptal edip HD pakete geçebilirim..?" (tekrar yazıyorum, bu x bir paket de olabilirdi...)

    Çok zor bir soru mu bu?




  • bizde hala müşteri hizmetleri sıfır. oturtuyorlar bilgisiz bir elemanı oraya. eline bir liste veriyorlar, eleman da bilmediği bişi sorulunca başlıyor hede hödö etmeye. ona da yazık.
  • kanal listesi yok derken ben diğer anlamda anladım reciverdda kanal yok anlamında dediğin doğru liste biçiminde kanalları göstermiyor philips cihazlar daha hd yayın için hazırlıklar sürüyor en erken seneye lig tv ile hayata tam olarak geçecek bu sene test yayını anlamında yayınlar olacak hd reciveri olanlar faydalanabilecekler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.