Şimdi Ara

DigiTurk Plus Receiver Satın Alanların Dikkatine ! Kandırılıyoruz ! Ayda 14.99 Digiturk Plus !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
11.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık bir sene önce Digiturk'e üye oldum.
    HD yayınları izlemek için Digiturk Plus Receiver satın aldım. Satın aldım çünkü o zamanda tek opsiyon vardı cihazı satın almak.
    Vade farklı 960 TL karşılığında taksit yaptırabildim. Ürünün fiyat 899 TL idi. Dolar 1.20 di. Bu fiyat daha önce üye olmayanlar içindi.
    Bana satın alırken bile vade farkı yapan Digiturk bugün ayda 14.99 TL sına Digiturk Plus Receiver kiralıyor. Bugün Dolar 1.56.
    Hemde 9.90 PVR (Personal Video Recorder) ücreti de bu fiyata dahil. Ben bu ücreti zaten her ay ödüyorum. Yani 5 TL sına aylık Digiturk Plus Receiver kiralıyor.
    Ufak bir hesap yaptım;
    960 / 5 / 12 : 16 YIL
    Ben vade farklı satın almış olduğum Digiturk Plus Receiverımı bu şartlar dahilinde 16 yılda amorti edebiliyorum.
    Şimdi soruyorum size;
    Digiturk Pazarlama departmanı bunu niye yaptı ?
    Tabiki müşteri sayısını artırmak ana amacıydı. Ufak fark teklifleriyle bir üst paketlere teşvik ederek aylık ücretide arttırmak bu amacın bir sonraki basamağı.
    HD yayın gün geçtikçe artmakta teknolojinin önünde kimse duramaz.
    HD yayına teşvik ederek hizmet kalitesini arttırmak. Ama ne hizmet kalitesi !
    Digiturk Pazarlama departmanı bu kampanyayı hazırlarken bu ürünü daha önce satın alan müşterilerini hiç düşündü mü ?
    Hayır düşünmedi.
    Bir çoğumuz zor para kazanıyoruz.İşsizliğin tavan yaptığı ülkemizde büyük paralar vererek Digiturk Plus Receiver satın aldık. Şahsen ben o zaman yeni evlenmiştim ve ayda 160 TL taksit ödemek beni çok zorlamıştı. İmkanlarımı zorladım, buna değeceğini düşünüyordum. Şimdi görüyumkü büyük bir hataymış.
    Yinede olumlu ve umutlu bir şekilde Digiturk Müşteri Hizmetlerine ve Digiturk Koşulsuz Müşteri Hattına düşündüklerimi ve yaptıkları haksızlıklarını anlattım. Bu durum dahilinde kiralama hizmetini devereye sokmadığı zaman diliminde Digiturk Plus Receiver satın almış müşterilerine bir telafi kampanyası düşünüp düşünmediklerini sordum. ( Bir üst pakete ücretsiz geçmek , 2 Sene Ücretsiz Lig Tv Üyeliği VS. )
    Ama anladımki onlar bu olaya benim kadar çözüm odaklı bakmıyorlarmış. Herhangi bir projeleri yokmuş.
    Lütfen bu durum karşısında bilinçli hareket edelim. Bu durumu telafi etmek zorundalar !
    Ben bilinçli ve sorumluluk sahibi bir kullanıcı olarak tüm benim gibi bu durumu yaşamış kullanıcılcar adına şikayetimi bir üst müdürlerine raporlamalarını istedim.
    Hakkınızı helal edin.
    Son olarak destek hattına yazılı olarak şikayet yazısı ( Mail ) ve kafam daki telafi çözüm yolunu bildirdim.
    Eğer bana matıklı bir şekilde geri dönüş yapmadıkları takdirde üyeliğimi sonlandıracağımıda yazıma ekledim.
    Ertesi günün sabahında Pazarlama departmanından Tansel Bey bana ulaştı. Konu ile ilgili net ve karar alınmış bir proje olmasada bir telafi durumun söz konusu olabileceğini söyledi. Yakın tarihte olamayacağınıda sözlerini ekledi.
    Bu konuyu çok ciddiye almıyorlar çünkü benim gibi hakkını savunan kişi sayısı çok az .
    Bence onların mantıkları '' alan aldı önümüze bakalım'' tarzında.
    Bizim mutlu ve memnun olmamız onların pek umurlarında değil.
    Hakkmızı yedirtmeyelim. Sesime ses verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10ur1981 -- 23 Temmuz 2009; 10:52:01 >







  • Bende aynı yazıyı digitürke göndermeyi düşünüyordum ama müşteri hizmetleri kiralama yapanlardan da 9,90 pvr bedeli alındığını söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Bende aynı yazıyı digitürke göndermeyi düşünüyordum ama müşteri hizmetleri kiralama yapanlardan da 9,90 pvr bedeli alındığını söylüyorlar.
    tekrar aradım ve senin dediğin gibi olduğunu öğrendim ve internet siteleri üzerinden bu metni kendilerine gönderdim.

    Merhaba,
    Yaklaşık 10 yıldır Digitürk üyesiyim. Geçtiğimiz sene teknolejiye yatırım yapan şirketinize inandığım için 650 TL ödeyerek Digitürk plus satın aldım. Şimdi bu cihazları 14,99 a kiraladığınızı öğrendim. Buraya kadar herşey çok normal. Analamadığım kısım ise ben 9,90 pvr bedeli öderken kiralama yapan üyelerden böyle bir ücret alınmıyor. Şimdi biryıl önce çok yakında iki kanal kayıt imkanı olacak dediniz. 9 10 ay sonra oldu. Çok yakında VOD olacak dediniz. Hala çok yakında olacak. Hizmetlerin yarısını bile alamazaken pvr bedelinin %100 ödenmesini anlayamıyorum. Derhal üyeliğimden kesilen pvr bedelinin durdurumasını talep ediyorum. Biz teknolojiye yatırım yapan sizlerin yanında olduğumuz için bu muameleyi hak ettiğimize inanamıyorum. 650 tl / 5 tl yani 130 aylık yaklaşık 10 yılın üzerinde bir bedel ödediğimiz halde hizmet kalitesinin eksik olmasına tahammül edemiyorum. Butür uygulamalarla eski üyelerinizi " yolunacak kaz, salak," vb duruma düşürmüş olmuyormusunuz. Şimdi birde üstüne müşiteri hizmetlerinden aranıp efendim şey gak guk yapacaksınız değil mi? Sadece yazıklar olsun diyorum. Son olarak bu metni tüm internet ortamında da paylaşacağımı ve düşdüğüm .... durumu (boşluğu siz doldurun) sizlerin taktirine bırakıyorum.
    Talebim ise pvr bedelinin kaldırılmasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    tekrar aradım ve senin dediğin gibi olduğunu öğrendim ve internet siteleri üzerinden bu metni kendilerine gönderdim.

    Merhaba,
    Yaklaşık 10 yıldır Digitürk üyesiyim. Geçtiğimiz sene teknolejiye yatırım yapan şirketinize inandığım için 650 TL ödeyerek Digitürk plus satın aldım. Şimdi bu cihazları 14,99 a kiraladığınızı öğrendim. Buraya kadar herşey çok normal. Analamadığım kısım ise ben 9,90 pvr bedeli öderken kiralama yapan üyelerden böyle bir ücret alınmıyor. Şimdi biryıl önce çok yakında iki kanal kayıt imkanı olacak dediniz. 9 10 ay sonra oldu. Çok yakında VOD olacak dediniz. Hala çok yakında olacak. Hizmetlerin yarısını bile alamazaken pvr bedelinin %100 ödenmesini anlayamıyorum. Derhal üyeliğimden kesilen pvr bedelinin durdurumasını talep ediyorum. Biz teknolojiye yatırım yapan sizlerin yanında olduğumuz için bu muameleyi hak ettiğimize inanamıyorum. 650 tl / 5 tl yani 130 aylık yaklaşık 10 yılın üzerinde bir bedel ödediğimiz halde hizmet kalitesinin eksik olmasına tahammül edemiyorum. Butür uygulamalarla eski üyelerinizi " yolunacak kaz, salak," vb duruma düşürmüş olmuyormusunuz. Şimdi birde üstüne müşiteri hizmetlerinden aranıp efendim şey gak guk yapacaksınız değil mi? Sadece yazıklar olsun diyorum. Son olarak bu metni tüm internet ortamında da paylaşacağımı ve düşdüğüm .... durumu (boşluğu siz doldurun) sizlerin taktirine bırakıyorum.
    Talebim ise pvr bedelinin kaldırılmasıdır.

    Alıntıları Göster
    sistemi hiç bilmiyorum ve şikayetlerinizi okudum. Haklısınız ama, ben karşınızdaki şirket olsam, yaklaşık 12 - 15 yıllık bir bedeli sizden tahsil etmişim, ve hala ödemeye devam ediyorsunuz. elinizdeki cihazlara bu kadar para yatırıp , üyeliğinizi iptal ettirseniz bile ,elinizdeki cihazlar bir işinize yaramaz. diye düşünürüm.
    sizin en başta abone olurken yapmanız gereken ;
    bu cihazları satın almak zorundayım, ödemelerim bitince cihazı,herhangi bir yere abone olmadan kullanabilecekmiyim ? Diye sorgulaması gerekirdi. . eğer kullanamıyorsam , bu şirket beni ,cihazı kullandığım sürece kendine bağlamış olacak. diye düşünüyorum

    beni yanlış anlamayın. ben sadece 2 taraftan da düşündüm. bu arada ,şirketin bakış açısı, yolunacak kaz arama ve kendine bağlama mantığıdır. bunları da yolundan döndürmenin çaresi sizlerin bir araya gelerek, birlik içinde hareket etmesidir
    geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl

    sistemi hiç bilmiyorum ve şikayetlerinizi okudum. Haklısınız ama, ben karşınızdaki şirket olsam, yaklaşık 12 - 15 yıllık bir bedeli sizden tahsil etmişim, ve hala ödemeye devam ediyorsunuz. elinizdeki cihazlara bu kadar para yatırıp , üyeliğinizi iptal ettirseniz bile ,elinizdeki cihazlar bir işinize yaramaz. diye düşünürüm.
    sizin en başta abone olurken yapmanız gereken ;
    bu cihazları satın almak zorundayım, ödemelerim bitince cihazı,herhangi bir yere abone olmadan kullanabilecekmiyim ? Diye sorgulaması gerekirdi. . eğer kullanamıyorsam , bu şirket beni ,cihazı kullandığım sürece kendine bağlamış olacak. diye düşünüyorum

    beni yanlış anlamayın. ben sadece 2 taraftan da düşündüm. bu arada ,şirketin bakış açısı, yolunacak kaz arama ve kendine bağlama mantığıdır. bunları da yolundan döndürmenin çaresi sizlerin bir araya gelerek, birlik içinde hareket etmesidir
    geçmiş olsun

    Alıntıları Göster
    ben bunun mücadelesini 1.5 yıll evvel verdim. bana cihazı satarken diğer digiturk recieverları ( satın alınan) gibi bir yazılımla başka uydularda seyredebileceğimi söylediler. bende 5. veya 6. aydı 2008 in başka uydularda kullanılamayacağını öğrendiğimde MH ni aradım ve durumu anlattım. Kandırıldığımı ve bana satılan bir ürünün sadece Dt kullanılabilirliğinin olmasının ne kadar saçma olduğunu maden sadece Dt de kullanacaksam neden sattıklarını söyledim. Mağdureytimin giderilmesini ürünü geri almalarını olmazsa paket aidatlarımda inidirme gidilerek 840 Tl mi karşılamalarını istedim.Kesinlikle kabul etmediler,size söylenmiş olması lazım dediler.düzeltmezseniz üyeliğimi kapatın dedim ve kapattılar. Kararlıydım kesinlikle saksı olarak kullanacaktım ama sonra pepsi kampanyası çıkınca tekrar aboneliğimi açtırdım.Taahüdüm ağustos 3 te bitiyor ve bende tekrar kapatma verdim. Her zamanki gibi tekrar aradılar ve pişkince kapatmayın yoksa başka yerde kullanamazsınız dediler ( buradan da neden başka uydularda kullanılmasını kasten engelledikleri belli oluyor ) biz size indirim yapalım kullanın dediler. Ayda 77,9 a seyrettiğim süper paketi 50 küsür liraya seyredin dediler, böyleleikle 200 lira kar edecekmişim. bende ben 200 kar ederken size tekrardan 700-800 lira kazandırmak istemiyorum ,kapatın dedim. kadın bozulup tamam dedi....

    Bu sıkıntıyı geçen senelerde burada çok söyledim ama kimse destek olmadı. Ben kurtuldum allah sizide kurtarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    ben bunun mücadelesini 1.5 yıll evvel verdim. bana cihazı satarken diğer digiturk recieverları ( satın alınan) gibi bir yazılımla başka uydularda seyredebileceğimi söylediler. bende 5. veya 6. aydı 2008 in başka uydularda kullanılamayacağını öğrendiğimde MH ni aradım ve durumu anlattım. Kandırıldığımı ve bana satılan bir ürünün sadece Dt kullanılabilirliğinin olmasının ne kadar saçma olduğunu maden sadece Dt de kullanacaksam neden sattıklarını söyledim. Mağdureytimin giderilmesini ürünü geri almalarını olmazsa paket aidatlarımda inidirme gidilerek 840 Tl mi karşılamalarını istedim.Kesinlikle kabul etmediler,size söylenmiş olması lazım dediler.düzeltmezseniz üyeliğimi kapatın dedim ve kapattılar. Kararlıydım kesinlikle saksı olarak kullanacaktım ama sonra pepsi kampanyası çıkınca tekrar aboneliğimi açtırdım.Taahüdüm ağustos 3 te bitiyor ve bende tekrar kapatma verdim. Her zamanki gibi tekrar aradılar ve pişkince kapatmayın yoksa başka yerde kullanamazsınız dediler ( buradan da neden başka uydularda kullanılmasını kasten engelledikleri belli oluyor ) biz size indirim yapalım kullanın dediler. Ayda 77,9 a seyrettiğim süper paketi 50 küsür liraya seyredin dediler, böyleleikle 200 lira kar edecekmişim. bende ben 200 kar ederken size tekrardan 700-800 lira kazandırmak istemiyorum ,kapatın dedim. kadın bozulup tamam dedi....

    Bu sıkıntıyı geçen senelerde burada çok söyledim ama kimse destek olmadı. Ben kurtuldum allah sizide kurtarsın.

    Alıntıları Göster
    Bende burda yazilanlari okuduktan sonra digitürk plus almaktan vazgectim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakiri

    Bende burda yazilanlari okuduktan sonra digitürk plus almaktan vazgectim.

    Alıntıları Göster
    yayın kalitesi, ligtv nin HD versiyonu hakikaten süper. Ama DT yi bu konuda haklı çıkarmıyor malesef
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    yayın kalitesi, ligtv nin HD versiyonu hakikaten süper. Ama DT yi bu konuda haklı çıkarmıyor malesef

    Alıntıları Göster
    Digiturk ilk ciktigindan beri uyeyiz ve bu yaz kampanyaya gittiklerini ogrendik, aylik belli bir bedel karsiligi digiturk plus receiveri bedavaya verildi. Sadece hd yayin icin aylik extra bir bedel oduyoruz o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrkmAdr

    Digiturk ilk ciktigindan beri uyeyiz ve bu yaz kampanyaya gittiklerini ogrendik, aylik belli bir bedel karsiligi digiturk plus receiveri bedavaya verildi. Sadece hd yayin icin aylik extra bir bedel oduyoruz o kadar.

    Alıntıları Göster
    Sonuçta bu cihazı digitürk üretmiyor.Pace firmasının piyasada satılan bir cihazı.İllaki ojinal bir yazılımı vardır.Belki pace firması ile irtibata geçilirse yazılım temin edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackal73

    Sonuçta bu cihazı digitürk üretmiyor.Pace firmasının piyasada satılan bir cihazı.İllaki ojinal bir yazılımı vardır.Belki pace firması ile irtibata geçilirse yazılım temin edilebilir.

    Alıntıları Göster
    Bence D smart getir digi plusını çevirelim hd smarta kampanyası başlatmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Bence D smart getir digi plusını çevirelim hd smarta kampanyası başlatmalı

    Alıntıları Göster
    Digitürkten cevap geldi.

    Sayin ,

    Degerli paylasiminiz icin tesekkur ederiz.

    DIGITURK uyeliginizle ilgili aktardiginiz konu hakkinda 27.07.2009
    tarihinde tarafinizla sozlu olarak gorusulmustur.

    Saygilarimizla,
    KUBRA COSKUN,
    DIGITURK Musteri Hizmetleri
    Tel:0212 473 73 73
    Fax:0212 473 73 03
    Mailto:destek@digiturk.com.tr

    Benim cavabı ise bu oldu;


    Merhaba,
    Digiplus departmanından Orkun bey ile görüştüm .
    Benimle görüşülen konu kayan yazı ve benzeri yazılım ile ilgili sorunlar içindi. Kendisi bundan sonraki yazılım yüklemeleri için test kullanıcısı olarak değerlendirileceğimi iletti. PVR bedeli için herhangi bir görüşme yapılmadı. Lütfen bu konuda yazılı veya sözlü bir açıklama yapın.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Digitürkten cevap geldi.

    Sayin ,

    Degerli paylasiminiz icin tesekkur ederiz.

    DIGITURK uyeliginizle ilgili aktardiginiz konu hakkinda 27.07.2009
    tarihinde tarafinizla sozlu olarak gorusulmustur.

    Saygilarimizla,
    KUBRA COSKUN,
    DIGITURK Musteri Hizmetleri
    Tel:0212 473 73 73
    Fax:0212 473 73 03
    Mailto:destek@digiturk.com.tr

    Benim cavabı ise bu oldu;


    Merhaba,
    Digiplus departmanından Orkun bey ile görüştüm .
    Benimle görüşülen konu kayan yazı ve benzeri yazılım ile ilgili sorunlar içindi. Kendisi bundan sonraki yazılım yüklemeleri için test kullanıcısı olarak değerlendirileceğimi iletti. PVR bedeli için herhangi bir görüşme yapılmadı. Lütfen bu konuda yazılı veya sözlü bir açıklama yapın.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Dün tekrar telefon ile görüştüm.

    Verilen cevap "evet haklısınız sizin gibi çok müşterimiz var bu konuda bir gelişme olursa sizleri bilgilendireceğiz" oldu

    Bende bu konuda benim gibi düşünen arkadaşları bu haksızlığı protesto edecek bir grup oluşturmaya davet ediyorum.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Dün tekrar telefon ile görüştüm.

    Verilen cevap "evet haklısınız sizin gibi çok müşterimiz var bu konuda bir gelişme olursa sizleri bilgilendireceğiz" oldu

    Bende bu konuda benim gibi düşünen arkadaşları bu haksızlığı protesto edecek bir grup oluşturmaya davet ediyorum.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Hocam tüm yazdıklarınızda %100 katılmakla beraber 1 sene önce Digitürk'ün bu fiyatlarla çok sınırlı HD üyesi olacağını, bu cihazı alarak Digitürk'e bel bağlamış durumda kalacağınızı ve fiyat anlamında sömürüldüğünüzü hiç düşünmediniz mi? Herşeyden önce Digiturk'ün sadece kendi platformunu destekleyen receiverı böyle fahiş fiyatlarla satması abesti. Adam receiverını sana satmış seni kendine bağlamış keşke PVR ücretini satınalanlardan kaldırsa da yaptığı hatayı bir şekilde telafi etse. O zaman 960 TL/15 TL= 64 ayda kendini amorti eder ki o zaman dengelenmiş olur. Hepsini geçtim bu kadar para ödediğiniz paketlere bir de adam gibi bir içerik sunsa. Lig TV ve NG HD'yi çıkarın doğru dürüst içerik yok. 3 aydır HD paketi kullanıyorum izlenmeye değer 3-4 tane HD film çıktı şu ana kadar. Biz de bol bol PVR özelliğinden faydalanıyoruz diye kendimizi kandırıyoruz.
    "ssesli" dostum neden mücadeleni tek başına sürdürdün? Tüketici heyetine, tüketici mahkemelerine bir dilekçe ile başvuru yapabilirdin. Tüketici heyeti seni haklı bulduğunda DT'de seve seve receiverı geri almak zorunda kalırdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriaga

    Hocam tüm yazdıklarınızda %100 katılmakla beraber 1 sene önce Digitürk'ün bu fiyatlarla çok sınırlı HD üyesi olacağını, bu cihazı alarak Digitürk'e bel bağlamış durumda kalacağınızı ve fiyat anlamında sömürüldüğünüzü hiç düşünmediniz mi? Herşeyden önce Digiturk'ün sadece kendi platformunu destekleyen receiverı böyle fahiş fiyatlarla satması abesti. Adam receiverını sana satmış seni kendine bağlamış keşke PVR ücretini satınalanlardan kaldırsa da yaptığı hatayı bir şekilde telafi etse. O zaman 960 TL/15 TL= 64 ayda kendini amorti eder ki o zaman dengelenmiş olur. Hepsini geçtim bu kadar para ödediğiniz paketlere bir de adam gibi bir içerik sunsa. Lig TV ve NG HD'yi çıkarın doğru dürüst içerik yok. 3 aydır HD paketi kullanıyorum izlenmeye değer 3-4 tane HD film çıktı şu ana kadar. Biz de bol bol PVR özelliğinden faydalanıyoruz diye kendimizi kandırıyoruz.
    "ssesli" dostum neden mücadeleni tek başına sürdürdün? Tüketici heyetine, tüketici mahkemelerine bir dilekçe ile başvuru yapabilirdin. Tüketici heyeti seni haklı bulduğunda DT'de seve seve receiverı geri almak zorunda kalırdı.

    Alıntıları Göster
    Şimdi standart bulunduğunuz pakete 1 yıl tahaddüt ettiğiniz halde indirim alıyosunuz.HD yayınıda 14 lira gibi bir farkla izliyorsunuz.HD Receiver alan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum digiturkun oynadığı oyun tutmadı ve bedeli sizin üstünüze kaldı diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :S

    Şimdi standart bulunduğunuz pakete 1 yıl tahaddüt ettiğiniz halde indirim alıyosunuz.HD yayınıda 14 lira gibi bir farkla izliyorsunuz.HD Receiver alan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum digiturkun oynadığı oyun tutmadı ve bedeli sizin üstünüze kaldı diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    [quote=dej]İşte size digitürkün marifetleri

    Satın alan enayilere üsteki buroşür,

    Kiralayanlara ise satın alan enayi pozisyonuna düşürmek için ikinci buroşür.


    [quote=guclu][quote=AGIRABI]o film kampanyası öle değil aylık 25.90 dan anlaşması olanlara gecerli 2 değil 4 film hediye kaynak ben ve 0212 473 73 73
    Önce şunu söyliim 212 473 73 73 ün dünyadan bile haberi olmuyor.
    Buyrun buda bize gelen broşür.Ne diyor " 9,9TL ödeyerek sahip olduğunuz üyeliğinizle şimdi HER AY 10Tl değerinde 2 salon filmi ve digiturk e-dergi hediye”











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dej -- 3 Ağustos 2009; 21:00:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriaga

    Hocam tüm yazdıklarınızda %100 katılmakla beraber 1 sene önce Digitürk'ün bu fiyatlarla çok sınırlı HD üyesi olacağını, bu cihazı alarak Digitürk'e bel bağlamış durumda kalacağınızı ve fiyat anlamında sömürüldüğünüzü hiç düşünmediniz mi? Herşeyden önce Digiturk'ün sadece kendi platformunu destekleyen receiverı böyle fahiş fiyatlarla satması abesti. Adam receiverını sana satmış seni kendine bağlamış keşke PVR ücretini satınalanlardan kaldırsa da yaptığı hatayı bir şekilde telafi etse. O zaman 960 TL/15 TL= 64 ayda kendini amorti eder ki o zaman dengelenmiş olur. Hepsini geçtim bu kadar para ödediğiniz paketlere bir de adam gibi bir içerik sunsa. Lig TV ve NG HD'yi çıkarın doğru dürüst içerik yok. 3 aydır HD paketi kullanıyorum izlenmeye değer 3-4 tane HD film çıktı şu ana kadar. Biz de bol bol PVR özelliğinden faydalanıyoruz diye kendimizi kandırıyoruz.
    "ssesli" dostum neden mücadeleni tek başına sürdürdün? Tüketici heyetine, tüketici mahkemelerine bir dilekçe ile başvuru yapabilirdin. Tüketici heyeti seni haklı bulduğunda DT'de seve seve receiverı geri almak zorunda kalırdı.



    inanıröısın uğraşacak zamanım yoktu. Fethiyede çalışıyorum ve gün içerisinde fethiyeye inme şansım olmuyordu.Bende müşteri hizmetleriyle görüştüm. Zaten bu hileyi yapan firma kesin imzalattığı o sözleşmede kesin bir madde koyup bu iadenin önüne geçmiştir. Neyse sattımda kurtuldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssesli

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabriaga

    Hocam tüm yazdıklarınızda %100 katılmakla beraber 1 sene önce Digitürk'ün bu fiyatlarla çok sınırlı HD üyesi olacağını, bu cihazı alarak Digitürk'e bel bağlamış durumda kalacağınızı ve fiyat anlamında sömürüldüğünüzü hiç düşünmediniz mi? Herşeyden önce Digiturk'ün sadece kendi platformunu destekleyen receiverı böyle fahiş fiyatlarla satması abesti. Adam receiverını sana satmış seni kendine bağlamış keşke PVR ücretini satınalanlardan kaldırsa da yaptığı hatayı bir şekilde telafi etse. O zaman 960 TL/15 TL= 64 ayda kendini amorti eder ki o zaman dengelenmiş olur. Hepsini geçtim bu kadar para ödediğiniz paketlere bir de adam gibi bir içerik sunsa. Lig TV ve NG HD'yi çıkarın doğru dürüst içerik yok. 3 aydır HD paketi kullanıyorum izlenmeye değer 3-4 tane HD film çıktı şu ana kadar. Biz de bol bol PVR özelliğinden faydalanıyoruz diye kendimizi kandırıyoruz.
    "ssesli" dostum neden mücadeleni tek başına sürdürdün? Tüketici heyetine, tüketici mahkemelerine bir dilekçe ile başvuru yapabilirdin. Tüketici heyeti seni haklı bulduğunda DT'de seve seve receiverı geri almak zorunda kalırdı.



    inanıröısın uğraşacak zamanım yoktu. Fethiyede çalışıyorum ve gün içerisinde fethiyeye inme şansım olmuyordu.Bende müşteri hizmetleriyle görüştüm. Zaten bu hileyi yapan firma kesin imzalattığı o sözleşmede kesin bir madde koyup bu iadenin önüne geçmiştir. Neyse sattımda kurtuldum.

    Alıntıları Göster
    Digitürk hatasını kısmende olsa kabul etti ve 9.90 PVR bedelini 4.90 a düşürdü.

    Saygılar.




  • kaynak?
    quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Digitürk hatasını kısmende olsa kabul etti ve 9.90 PVR bedelini 4.90 a düşürdü.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSafari

    kaynak?
    quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Digitürk hatasını kısmende olsa kabul etti ve 9.90 PVR bedelini 4.90 a düşürdü.

    Saygılar.


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar biri yardımcı olabilirmi bana.. normal 9.90 lık kutudan var bende fakat buna geçmek istiyorum

    şimdi ödiyeceğim toplam para ne olacak?
  • kaynak: DT MH

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayStation3lack

    kaynak?
    quote:

    Orijinalden alıntı: dej

    Digitürk hatasını kısmende olsa kabul etti ve 9.90 PVR bedelini 4.90 a düşürdü.

    Saygılar.


  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.