Şimdi Ara

Digitürk Şikayet Lütfen Yardımm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
3.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 34,90 dan devam eden digitürk gümüş koltuk bedeli 1 yıllık karşılıklı taahhütümüz devam ederken ocak/2012 faturasında 39,24 tl çıkması da neyin nesi.Sabit fiyat garantisiyle 1 yıl taahhüt verdim.Digitürk kafasına göre tek taraflı fiyat artışını nasıl yapar böyle bir hakkı varmı benim asıl sormak istediğim taahütüne uymayan digitürkü kime nasıl şikayet edelim.Yokmu bunun bir yolu.Yeter artık yaaa.. Lütfen yardım...



  • damga vergisidir o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl

    damga vergisidir o

    MÜŞTERİ HİZM.VERDİĞİ CEVAP YUUH ADTIK DEDİRTECEK CİNSTEN...


    Canlı destek talebiniz müşteri temsilcimize aktarılıyor, lütfen bekleyiniz.
    Operatör görüşmeye bağlandı.
    Operatör: Iyi Günler, Size Nasil Yardimci Olabilirim?
    GÖKSEL_ARALI: 34,90 dan devam eden digitürk gümüş koltuk bedeli 1 yıllık karşılıklı taahhütümüz devam ederken ocak/2012 faturasında 39,24 tl çıkması da neyin nesi.Sabit fiyat garantisiyle 1 yıl taahhüt verdim.Digitark kafasına göre tek taraflı fiyat artışını nasıl yapar
    Mesajınız Operatör'e iletildi.
    GÖKSEL_ARALI: ****** üyelik numaram
    Mesajınız Operatör'e iletildi.
    Operatör: Kontrol ediyorum.
    GÖKSEL_ARALI: teşekkür ederim
    Mesajınız Operatör'e iletildi.
    Operatör: Göksel Bey 3 Ocakta tüm paketlerimizde fiyat artışımız olmuştur.Sizin 03,08,2011 tarihinde yapılmayan artışınız Ocak ayında yapılan fiyatla sağlanmıştır




  • aynı durumu bende yaşadım. taahütlü olmama ragmen 1 aylık fiyat artışı oldugunu sonra olmayacagını bilmemne vergisi oldugunu söylediler.

    ben bunları şikayet edecegim. yardımcı olabilecek olan varmı?
  • şikayetim.com a şikayet et ben ettim 40 dakka sonra mh aradı.Hakkını ara bunlara pirim verme...
  • Şimdi arkadaşlar,

    Taahhütlü üyelik, bildiğim kadarıyla iki tarafıda bağlıyor.

    Hizmet veren fiyatını belirliyor. Alanda süreyi belirliyor. Ancak pratikte öyle olmuyor işte... Hizmet veren vergi ve benzeri gerekçelerle zam yapıyor.

    Aslında firmayı sıkıştırmanın bir çok yolu var. Taahhütsüz ve yıllık peşin ödemeli sistemleride var. Aboneliğini yıllık peşin ödeyenden fark alabilirler mi? Alamazlar... Alabileceği banka hesap numarası ve kredi kartı numarası bulunmamaktadır.

    Kısaca anlatmaya çalıştığım husus şu ki; birazda bizler suçluyuz. Amiyane tabirle, elini kaptırdı mı, kolulu kurtaramıyorsun.

    Modüllü üyelikleri olduğu zamanlarda, peşin üye olmuştum. Donmalı yayın nedeniyle, doğru dürüst yayın izleyememiştim. Kısaca bezidirmişlerdi.

    Tutanakla iade ettiğim smardcard için iade etmediniz diye, avukattan uyarı mektubu geldi. Tutanakla avukata gittim. Sağolsun, sorunu çözdü. Şimdi neden oldu böyle birşey ? Söyleyeyim; firmanın adam gibi çalışan müşteri hizmetleri yok. Bu nedenle herkes gözünü açmalı ve telefon kayıtlarına güvenmemeli... İşinizi mümkünse, hizmet sunum noktasından evrak üzerinden yürütmekte yarar var. Hzimet sunum noktası, işlemi müşterinin üzerine atıp, telefonla yapmasını istiyorsa, kabul etmeyiniz, üye olmayınız, taahhüt vermeyiniz. Kısaca, kolunuzu kaptırmayınız.

    Saygılar, sevgiler.




  • Benim üyeliğim (taahütüm) bu ay sonunda doluyor. Dijitürk müşteri hizmetleri sms göndermiş, süreniz doluyor aksi yönde bize dönmes iseniz aynı şartlarla bir yıl daha taahütünüz uzatılacak diye. Süper paket ayda 110 Tl ödüyorum. Erotik kanallar hariç herşey var. Bu fiyat yüksek, Fenerbahçe maçları için lig TV abonesi olmuştum şimdi onunda bir anlamı kalmadı belki küme düşeceğiz. Dijitürkü aradım ve ay sonunda süremi uzatmıyorum ve dijitürk den ayrılıyorum dedim. Tamam kayıt altına aldık süre dolunca üyeliğiniz sonlandırılacak dediler. Ayrılmışsın devam etmişsin umurlarında değil.. İyice garipleşmiş bunlar. Giderayak bir kazık daha atmasınlar? Telefon kaydınız bulunamadı uzatmama talabiniz olmadı bizde taahütünüzü bir yıl daha uzattık diye??

    Durumu sağlama almak için ne yapılabilir? Deneyimi olan varsa ve paylaşırsa memnun olurum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hata lütfen yardım
    18 yıl önce açıldı
    LÜTFEN YARDIM
    9 yıl önce açıldı
    Yardım Lütfen
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Geçen gün yağmurlu ve soğuk havada digitürk servisine gidip 1 yıl taahhütlü üye oldum. müşteri hizmetlerinin papağan gibi her seyi gevelemesinden ifritin olduğum için kalkıp erinmeyip servise gidip abone oldum. neyse gelip kurdular, bir yıl da hd ücretsiz kullanacaksınız dediler. ancak daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda o 1 yıl hediye hd yayınlarda görünmüyordu. sonra ben itiraz edince düzelttiler.(umarım öyledir)

    sonra internet sitresine bir gireyim dedim. bir de baktımki internet üzerinden abone olursanız hd 2 yıl veya plus 1 yıl hediye. aradım müşteri hizmetlerini yahu dedim biz kalkıp ayağınıza geldik neden bize bunlar yok dedim. neymiş o internete özelmiş. peki dedim daha önce müşteri hizmetlerinizi aradım, servisinize de gittim neden bana onlar böyle bir hakkım olduğunu söylemediler dedim. neymiş onlar söylemekle görevli değillermiş. hatta servisin haberi bile yokmuş (acaba)...

    neyse salla gitsin dedim 1 yıl daha hd hediye verseler nolur vermeseler nolur. üç kuruş için ona buna ağız eğmeye gerek yok. hepi topu kaç kuruşluk şey. ama insana koyan müşterilerine değer vermemeleri ve sallamamaları...

    neyse görüşmelerden netice alamayıp telefon konuşmaları bitince içimden detaylıca küfürlerimi ettikten sonra bari izleyim şu hd yayınları dedim. o da ne!!! hd yayınlar benim daha önceki uydu cihazımla izlediğim sd yayınlardan azcık daha net hepsi o kadar. bu hd olayında bir tuhaflık var bence???

    heleki eski cihazımla izlediğim cnbc ve e2 neredeyse digitürkün hd yayınları kadar kaliteli. hemde 16:9 formatında.

    digitürke üye olurken daha fazla düşünmem lazımmış meğer...

    birde keriz gibi kalkıp ayaklarına gitmeyin internetten üye olun sizin ayağınıza gelsinler...
    Neyse bakalım az daha izleyelim görelim şu digitürkü. tahahhüt mahahhüt dinlemem sıkarlarsa canımı iptal ederim üyeliği gider. çekemem kaprislerini bunların...

    bir de suna dikkat ettim belgeseller sanki hep tekrar gibi. daha önce a kanalında izlediğim bir belgesel daha sonra b kanalında oynuyor sanki... inşallah filmleri iyidir.
    düdükleniyormuyum ne :)




  • Maalesef DT yalanlarla dolu bir çalışma yöntemi var. Sanayi Ticaret Bakanlığı bunlara bir şey yapar mı bilmiyorum. 3 Ocakta paketlerin bir çoğunu iptal ettitmek için 1 Ocakta telefon açtım bir yıl daha yenilendi deyip alan söyledi. Geçeceksin o işi dedim. Sustu 65 liralık paketi 28 liraya düşürdüm. Cahil hakkını aramayacak insanlara tutturdukları kadar paket satabiliyorlar. Ama gerektiğinde resmi makamlara da başvurarak hakkını ararsan sanırım bir şey yapamazlar. Bir de şike davalarından dolayı baya bir zarara uğradığını yazıyor gazeteler. Eğer doğruysa hiç müşteri kaybetmek istemezler. Sinema kanalları çok doyurucu gelmedi bana DSmart daha iyi. Ayrıca tüm kanallar açık bana 75 lira teklif ettiler başka rakamları olan varsa yazabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serayhefe -- 14 Ocak 2012; 23:49:31 >
  •  Digitürk Şikayet Lütfen Yardımm
    18 ekim Galatasaray- Fenerbahçe maçını internetten mobil ödeme ile satın aldım. Cep telefonu faturama tam 3 defa almışım gibi 120 TL yansıttılar. Şimdi diyorlar ki evet haklısınız. 2 defası yanlış olmuş ama paranızı geri ödeyemeyiz bizden iki derbi seyredersiniz diyorlar.

    Yahu benim seyredeceğim bir daha ki derbi yine Fenerbahçe Galatasaray maçı ve o da 5 ay sonra üstelik belki bir arkadaşımın evinde seyredeceğim. Üstelik cep telefonumun son ödeme tarihi 4 kasım ve tam 13 gün var. Düzeltin hatanızı diyorum. Bizi ilgilendirmez biz de böyle. Para iadesi yapmayız diyorlar. Yahu parayı daha ödemedik düzeltin diyorum. Hayır hata yaptık ama sen parayı öde diyorlar. Sizce bu firmaya hangi sıfat yakışır. (Bu arada para iadesini kabul ettiler ama iki aydır yollamadılar. Sakın mobil ödeme ile maç almayın çarpılırsınız)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sazrak

     Digitürk Şikayet Lütfen Yardımm
    18 ekim Galatasaray- Fenerbahçe maçını internetten mobil ödeme ile satın aldım. Cep telefonu faturama tam 3 defa almışım gibi 120 TL yansıttılar. Şimdi diyorlar ki evet haklısınız. 2 defası yanlış olmuş ama paranızı geri ödeyemeyiz bizden iki derbi seyredersiniz diyorlar.

    Yahu benim seyredeceğim bir daha ki derbi yine Fenerbahçe Galatasaray maçı ve o da 5 ay sonra üstelik belki bir arkadaşımın evinde seyredeceğim. Üstelik cep telefonumun son ödeme tarihi 4 kasım ve tam 13 gün var. Düzeltin hatanızı diyorum. Bizi ilgilendirmez biz de böyle. Para iadesi yapmayız diyorlar. Yahu parayı daha ödemedik düzeltin diyorum. Hayır hata yaptık ama sen parayı öde diyorlar. Sizce bu firmaya hangi sıfat yakışır. (Bu arada para iadesini kabul ettiler ama iki aydır yollamadılar. Sakın mobil ödeme ile maç almayın çarpılırsınız)

    BTK'ya şikayet edin geri verirler paranızı.




  • digiturkplay uyesiyim uzun yıllardır. gećen ay gelen yenile mailinde 259tl ye yenileyin ustelik 1800k izlemeye devam edin diyordu. yeniledim her 5 derbiden birinde web sitesi coktugu icin uygulamadan izleyim diye birde uhd lg tv aldim. bir de baktim ki uyeligim 1200k olmus. musteri hizmetleri o donem 2 kampanya vardi sizinki 1200k olmus alirken baksaydin bizi baglamaz iade de olmaz alali 1 ay olmus diyor. btk ya sikayet ettim. sikayet var a da yazdim ama ulasamadik yazmislar oraya. baska nereye sikayet edebilirim. bu arada uste 160 tl daha istiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djfillifoto -- 12 Eylül 2015; 16:41:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.