< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulbirbaska -- 6 Ekim 2015; 11:10:04 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulbirbaska -- 6 Ekim 2015; 11:10:04 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulbirbaska -- 6 Ekim 2015; 11:08:37 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thepromh -- 6 Ekim 2015; 13:02:12 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulbirbaska -- 6 Ekim 2015; 14:04:04 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yıl olmuş 2022, hala bu sorunla uğraşıyoruz. Engelliyorum, aramayın bir daha diyorum, ticaret bakanlığına şikayet ediyorum, digitürkün kendisine şikayet ediyorum... ama nafile. 30 tane ticaret bakanlığın şikayet dosyam var; 2 yıldır durumları: "yeni kayıt". Bunlardan kurtulmanın başka bir yöntemini bilen varsa haber etsin lütfen. |
İyice nefret ettim. Her gün arıyorlar. Bugün 2 kez aradılar. Paket kakalamak istiyorlar. Taahhütlümün bitmesine 1 yıl var. 84 liralık üyeliüimi 2 katına çıkarmak istiyorlar. Arayan kişiler prim karşılığı çalışıyorlardır büyük ihtimal. 15 20 dakikayı buluyor resmen tartışıyoruz. Numara kayıtlı aynı numaradan arıyorlar. Direk kapatıyorum. |