7 yıldır aboneyim .Bugün cihaz iadesi için Digitürk bayisine gittim. Olanlar şu şekilde: 1- Hdmi kablosu bizim değil dediler almadılar ( 2013te abone olduk , bize verdikleri kabloyu hiç değiştirmedik) 2-Son güne kadar kullandığımız kartı hasarlı diye not düşerek iade aldılar ( Yıllardır kullanılan kartın pürüzsüz olmasını istiyorlar) 3- Digitürk kutusu size ait ücreti ödenmiş iade edilmeyecek dediler iade almadılar. 4- Teslim alınmayanlara ilişkin resmi belge veremeyiz dediler. 5- Digitürk müşteri hizmetlerini aradığımda kutunun bize ait olup olmadığını göremediğini söyledi ( bayiye söylediğimde biz görüyoruz onlar nasıl göremiyor dedi). Ekran çıktısı verdi ama imzalamadı. 7 yıllık müşteriye bunu yapan size neler yapmaz sevgili yeni aboneler. 20-30tl kablodan 50tl karttan her ayrılan aboneden para alıyorlar haksız kazancın boyutunu düşünün artık. BTK'ya da şikayet ediyorum, ödeyeceğim ücret için tüketici hakem heyetine başvuracağım. Kurumsal e posta adreslerine de e posta gönderdim. Amacım farkındalığı arttırmak , yeni abone olmayı düşünenlere kendilerini nelerin beklediğini anlatmak. İyi seyirler Türkiye. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Digitürk Cihaz İade Rezaleti: Uzak Durun!
Digitürk aboneliğini sonlandırdıktan sonra cihazlarını iade etmekte sorun yaşıyorsanız yalnız değilsiniz. Birçok kullanıcı, Digitürk'ün cihaz iade süreciyle ilgili şikayetlerde bulunmuştur.
Digitürk'ün cihaz iade noktaları sınırlıdır ve bu noktalara ulaşmak zor olabilir. İade işlemi için uzun kuyruklarda beklemeniz gerekebilir. Ayrıca, iade edeceğiniz cihazın orijinal kutusuyla birlikte olması gerekir. Aksi takdirde, iade işleminiz kabul edilmeyebilir.
Digitürk cihaz iade süresi 14 gündür. Bu süre içinde iade işlemini gerçekleştirmezseniz, cihaz için ek ücret ödemeniz gerekebilir. Cihazın iade edilmemesi durumunda, Digitürk yasal işlem başlatarak cihazın bedelini sizden talep edebilir.
Bu sorunları yaşamamak için Digitürk aboneliğinizi sonlandırmadan önce cihaz iade noktalarını ve prosedürlerini araştırmanız önerilir. Ayrıca, cihazınızı orijinal kutusuyla birlikte saklamanız ve iade süresine dikkat etmeniz önemlidir.
Yukarıda belirtilen sorunlar nedeniyle, Digitürk'ten uzak durmanız ve alternatif yayın platformlarını değerlendirmeniz tavsiye edilir.