Şimdi Ara

Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
7
Favori
10.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MamiZone

    Geçmiş olsun kardeşim inşallah birdaha böyle şeyler ne sen ne ben nede başkaları yaşamaz.Sonuçta parayı birileri kolay yoldan kazanıp düşünmeden umurlarında olmadan harcayabilir ama bizim gibilerin para kazanmak için atmadığımız takla kalmıyor, demek istediğim parayı sokakta bulupta telefon almıyoruz. Zaten tükeici mahkemeleri üçretsiz oldu bence hiç beklemeden samsung turkiyeye utanmadan sıkılmadan aç davayı onlar insanı kendi parasıyla rezil ederken utanıyorlarmı, elinde belgelerde var nasılsa allah yardımcın olsun kardeşim.
    Teşekkür ederim arkadaşlar zaten tüketici haklarına başvurumu yapmıştım 1.5 içinde sonuç gelecek. Oradan gelen sonuctan sonra diğer adımları da aşama aşama uygulayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Teşekkür ederim arkadaşlar zaten tüketici haklarına başvurumu yapmıştım 1.5 içinde sonuç gelecek. Oradan gelen sonuctan sonra diğer adımları da aşama aşama uygulayacağım.

    Alıntıları Göster
    Takipteyim hocam. Öncelikle geçmiş olsun. Samsung'un böyle bi firma olduğunu sayende öğrendik. Bende hep samsung en iyisidir diyodum ama artık yok c6-01 telefonum vardı Nokia nın serviste hicbir sıkıntısı yok 1.5 seneyi gecti telefonun dokunmatiginde sorunlar oluştu basmıyordu bazen kendiliğinden basıyordu filan çizilmişti bide adamlar hem ekranı değiştirdiler sıfır ekran hemde telefonun kasasındaki çizikleri halletmişler nasıl yapmışlarsa bende note 3 düsünüyodum ama telefon alınca Lumia alıcam. Bu arada davandan vazgeçme ki belki biraz akıllanırlar tekrar geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    Takipteyim hocam. Öncelikle geçmiş olsun. Samsung'un böyle bi firma olduğunu sayende öğrendik. Bende hep samsung en iyisidir diyodum ama artık yok c6-01 telefonum vardı Nokia nın serviste hicbir sıkıntısı yok 1.5 seneyi gecti telefonun dokunmatiginde sorunlar oluştu basmıyordu bazen kendiliğinden basıyordu filan çizilmişti bide adamlar hem ekranı değiştirdiler sıfır ekran hemde telefonun kasasındaki çizikleri halletmişler nasıl yapmışlarsa bende note 3 düsünüyodum ama telefon alınca Lumia alıcam. Bu arada davandan vazgeçme ki belki biraz akıllanırlar tekrar geçmiş olsun.

    Desteğiniz için teşekkür ederim. burada 1 kişi bile telefon alırken bir kere daha düşünse bu bile benim için mutluluk olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    Takipteyim hocam. Öncelikle geçmiş olsun. Samsung'un böyle bi firma olduğunu sayende öğrendik. Bende hep samsung en iyisidir diyodum ama artık yok c6-01 telefonum vardı Nokia nın serviste hicbir sıkıntısı yok 1.5 seneyi gecti telefonun dokunmatiginde sorunlar oluştu basmıyordu bazen kendiliğinden basıyordu filan çizilmişti bide adamlar hem ekranı değiştirdiler sıfır ekran hemde telefonun kasasındaki çizikleri halletmişler nasıl yapmışlarsa bende note 3 düsünüyodum ama telefon alınca Lumia alıcam. Bu arada davandan vazgeçme ki belki biraz akıllanırlar tekrar geçmiş olsun.

    Desteğiniz için teşekkür ederim. burada 1 kişi bile telefon alırken bir kere daha düşünse bu bile benim için mutluluk olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Zengin bir iş adamı bir araba firmasının çok pahalı modelini alıp memnun kalmayınca aracı, firmanın son model başka bir aracı lanse ettiği gün şirket önünde ateşe vermişti bayada bir haber olmuştu, aynı şeyi yaparsan dikkatlerini çekebilirsin onun dışında Türkiye'deki hiç bir servis müşteriyi tınlamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VisMortis

    Zengin bir iş adamı bir araba firmasının çok pahalı modelini alıp memnun kalmayınca aracı, firmanın son model başka bir aracı lanse ettiği gün şirket önünde ateşe vermişti bayada bir haber olmuştu, aynı şeyi yaparsan dikkatlerini çekebilirsin onun dışında Türkiye'deki hiç bir servis müşteriyi tınlamaz.

    Alıntıları Göster
    Aslında servise gitmekle hata yapmışsınız 1 ay içerisinde Vatan Bilgisayara götürüp iade isteyebilirdiniz.
    Bundan sonrasında Tüketici Hakem heyetine başvurun ve biraz sabırlı olun yeterli.
    Mecburen parasını ödeyecekler.
    Vatan Bilgisayar ile görüştünüz mü eğer görüştüyseniz ne dediklerini yazarmısınız?




  • Aslında bu sorun samsungdan ziyade TÜRKİYE'de kimsenin kural ve yasal haklara uymamasından kaynaklanıyor olabilir.
    Şöyle ki; Koskoca samsung firması sizin de dediğnz gibi iadeyi kabl etti fakat verdiğiniz her iki yer de bunu ısrarla yapmadılar. Türkiyede bu tarZ Dolandırıcılık maalesef çok bu başınıza gelen herhangi bir avrupa ülkesnde olsa aynı hafta cihazı birebir değişim yaparlardı çünkü müşteri memnunyti onlarn 1.kuralı ama ne yazık kı bu türkiyede tersine dönüyor türkiye ürün satana parayı alana kadar sonra kimse tanımaz seni daha
  • çok geçmiş olsun hocam , dava açtınızmı son durum nedir? Sakın bunun peşini bırakmayın ve bu fırsatçı ş..sizlerin yanına bırakmayın özelliklede bahsettiğiniz bariz evrakta sahtecilik konusunda , her türlü arkanızdayız , böyle firmalar olduğu sürece tüketici daha çok , mal yerine konur , bizim cahil halkımızda en iyi samsung en iyi galaxi diye şu fırsatçı firmayı göklere çıkarmaya devam eder ama gerçeklerin gün yüzüne çıkması beni sevindirir , inşallah o davalarla burunları biraz sürterde bir daha müşteriyi salak yerine koymazlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Pacino -- 18 Kasım 2013; 14:15:34 >
  • herseye ragmen samsung mal alacaksan bence garantisi var diye basarıdan almamak en mantıklısı spot al daha iyi. aynı model telefondan bende sorun yasadım ve söz verilen garanti kapsamlarından kıvırmaca yapıyorlar örnegin bakırköy başarı servisi.ilk 1 ay icinde donanımsal ne sorun olursa olsun değişim veya iade yapabilirsin.kapak bile degistirse yazılım haric hicbirsey yapamaz. ama ornek vermek gerekirse. bu cihazlar yurtdısından 700 tl ye alınır vergiler girdikten sonra.... spot olanlar 1000 .1100 e satlır fakat basarı kendini garantisi verdiginden 1.300 1.400 e satar...yani urunun ithalatcıları urun degisimini kolay kolay yapamaz daha dogrusu turkiyede masrafları cok yuksek oldugu icin urun degisimi asla kabul etmek istemez ve insanları yokuşa sürerler.samsung malları saglam degildir.yazılım ve goruntu teknik ozellikler cok iyi ama kasa berbattır. bu sebeblede bir cok arıza gosteriyor.öncelikle MİLLET OLARAK GARANTI KAPSAMINI VE KURALLARINI COK İYİ BİLMEK GEREK VE TELEFONU TESLİM EDERKEN VE ALIRKEN DİKKATLİ OLMAK GEREKİR. YOKSA COK BUYUK SORUNLAR YASAYABİLİR VE HAKLARIMIZDAN MAHRUM OLABİLİRİZ.Özellikle samsung alanlar cok daha dikkatli olmalı servise gitmeden önce.




  • hocam sonuna kadar destekcinizim insallah davayi kazanirsiniz. ben de samsung servisiyle sorunlar yasamistim. telefon 3g'yi acinca telefon hic cekmiyor diye servise veriyorum adamlar telefonun 3g ozelligini kapatip veriyor telefonu telefonun kusurlu oldgunu kabul etmediler ne yaptiysam. Samsung marka cop dahi almam şu saatten sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen


    Merhaba arkadaşlar.. LÜTFEN SIKILMADAN SONUNA KADAR OKUYUNUZ Kİ DÖNEN BU DOLANDIRICILIĞIN MAĞDURLARI OLMAYINIZ. SAMSUNG UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜNÜZ.

    burada anlatacaklarım biraz uzun ama SAMSUNG kullanıcıları için çok önemli bir bilgidir MAĞDUR olmamak adına MUTLAKA okuyunuz ve yorumlarınızı fikirlerinizi belirtiniz.

    Burada anlatacağım herşeyi kanıtlayacağım belgeleriyle sunacağım ve televizyonda da izleyeceksiniz.

    12.10.2013 tarihinde Bursa Vatan bilgisayardan samsung S3 mini cep telefonu aldım ve daha sonra cihazda donmalar başladı bayramı bir şekilde geçirdikten sonra ilk iş günü cihazı samsung ebru elektronik yetkili servise donma olayından ve ayrıca kasasıyla ekranı arasında ekranın etrafında bulunan o conta gibi malzeme kasanın dışına çıkıktı ve telefonun kasasında da aralık vardı yani bir üretim hatası.
    Cihazı teslim ettiğimde cihazın iade talebiyle teslim ettim ve onlar ise yazılımsal bir problemse iade olmadığını donanımsal ya da kasanın açılmasını gerektirecek olaylarda ancak iade alabileceklerini söylediler. Bende servis fisine kesinlikle tamir yazılım vs atılmamasını ve iade alınmasını talep ettim ve yazdım sonuçta biz bu telefonun işletim ssteminin lisansına da para veriyoruz dolayısıyla Devletimizin koydugu kanunlar gereği ayıplı mal tanımına giriyor ve doğal olarak iade talebi hakkım var fakat kendileri devletin koyduğu kanunları değilde samsungun prosedürlerine göre hareket ediyorlarmış.
    Neyse telefon bu taleple servise verildi ve 2 -3 gün sonra servis tarafından akşam 18:00 civarı arandım telefonumun İNCELENDİĞİNİ VE BİR ARIZA OLMADIĞI SÖYLENDİ. Ertesi gün servise gittiğimde cihazı teslim alırken kontrol amaçlı cihazı açtığımda cihazda kendi koyduğum ekran kilidim duruyordu. Yani bu şu demek oluyor o cihazın donduğunun dokunmatiğinin incelenmesi için ekran kilidinin bilinmesi gerekir fakat bunlar benden ekran kilidi almamışlardı. dolayısıyla cihazı hiçbirşekilde incelemedikleri ve bana inceledik deyip tüketiciyi aptal yerine koymaya çalışmışlardır. bu durumu kendilerine söylediğimde siz benim ekran kilidini bilmeden nasıl cihazı kontrol ettiniz diye kızarıp bozarmalarla birlikte saçma sapan bahaneler söylemeleriyle konuyu kapatmaya çalıştılar.
    Tabiki bu süreçte 4447711 samsung ile görüşmelerim de oldu ve başka teknik servisleri olduğunu oraya gitmemi söylediler. (servis çalışanı Yakup bey tarafından). dolayısıyla bursada ki diğer yetkili servisi ABC TEKNİK e gidip cihazın donma yaptığını ve kasasının ayrık olduğunu söyleyerek iade talebiyle cihazı teslim ettim.

    İşte asıl DOLANDIRICILIK REZİLLİK burada kendini göstermeye başladı..

    Cihazı 07.11.2013 akşam 18:00 civarı teknik servise bıraktım ve ertesi sabah telefonuma samsungdan mesaj gelerek işlemlerin tamamlandığı bilgisi verildi ve 08.11.2013 saat 17:00 dan sonra abc teknik servise gittim
    cihazı teslim almadan önce kontrol ettiğimde yazılım yüklendiğini söylediler ve kasadaki aralığı da CİHAZIN İÇİNİ AÇIP YAPTIKLARINI belirttiler. Bende tekrar tamir değil iadesini istediğimi söylediğimde bana bu durumun iadeye girmediğini. Yani kasasındaki bir üretim hatasının (yani 1sıfır cihazın ilk ay içinde arka vidalarının açılıp işlem yapılmasının) iadeye girmeyeceğini söylediler.

    Bunun üzerine servisteyken 4447711 müşteri hizmetlerini aradım ve onlardan önce genel bilgi aldım ve dedim ki ilk 30 gün içinde tamir görürse kasası açılırsa iadeye girermi diye sorduğumda evet beyefendi diyen müşteri temsilcisini telefonu servis elemanına vererek konusturduğumda 5 dakıka aralarında konuşma geçip daha sonra 5 dakika da beni hatta beklettikten sonra aynı müşteri temsilcisi KIVIRARAK beyefendi bu iade olayına teknık servis karar veriryor onlar yetkili demelere başladı ve sorduğum bütün sorulara kaçamak cevaplar vererek görüşmeyi sonlandırdı.

    BİR REZALET DAHAA...

    Daha sonra tekrar teknik servis elemanına dönerek telefonumun içini açtıkları halde bunu neden servis fişlerine yazmadınız diye sorduğumda yapılan her işlemi yazamayız yeterli yer yok diye saçma bir bahane söylediler (ki bunu yazmamalarının nedeni cihazın ilk ay içinin açılıp tamir edilmesi iade sebebidir iadeye düşmemesi için tüketiciyi aptal yerine koymalarıdır. Bu yüzden de ayrı dava açacağım.) ve kendi sistemlerinde kayıtlı olduğunu söylediler. Bunun üzerine kendi sistemlerine ısrarımdan sonra baktığımızda REZALET ortaya çıkıyor. Telefonun içinin açıldığını kendi sistemlerine de yazmamışlar. Bu şu demek oluyor. Ben cihazı teslim alsam 3-5 ay sonra bir arızadan servise versem servis kontrol edecek ve cihazın içinin açıldığını görecek ve kendi sistemlerini kontrol ettiklerinde kendileri tarafından içinin açıldığına dair bir bilgi olmadığından bana diyecekleri şu cihazınızın içi yetkili servis hariçi açılmış bu sebebten dolayı cihazınız garanti dışıdır diyecek.

    Kendilerine bunu anlatmaya çalıştığımda söyle bir örnek verdiğimde bana verdikleri cevap şu oldu.. Örneğin ben yeni telefon aldım diyelim ve merak edip cihazın içini açsam sonra kapatsam daha sonra 3-5 ay sonra cihaz arıza yapsa servise getirsem siz içinin açıldığını gördüğünüzde bunun içi açılmış garanti dışı kalmıştır demeyecekmisiniz dedim (ki bu sorunun cevabı belli..) bana verdikleri cevap hayır garanti dışı kalmazz...

    Bunun üzerine o sinirle cihazın kutusunu vs bütün belgelerini ve cihazı oradan bırakıp hiçbir yere imza atmadan ABC teknikten ayrıldım ve yolda Samsung 4447711 i arayıp kendimi tanıtınca beyefendi cihazınızı teslim almışsınız diyor...

    DOLANDIRICILIKK... Telefonu servisten almadığım, hiçbir yere imza atmadığım halde şu anda onların sistemlerinde cihaz teslim alındı gözüküyor ve bu konuşma telefon kayıtlarında mevcuttur.



    YANİ işin özeti samsung firmasına ebru elektronik ve abc teknik servise ayrı ayrı salak yerine koydukları için maddi manevi tazminat davası ayrıca EVRAKTA SAHTECİLİK YAPTIKLARI İÇİN ayrı dava 15 gündür beni sinir hastası ettikleri için ayrı dava ve maddi manevi diğer tüm kayıp ve zararlarım icin davalar açacağım.

    VE ben ürünü teslim almadığım halde teslim ettik gösterip eğer imzamı taklit edip o servis fişine işlem yapılmışsa kişilik haklarımdan dolayı cok ciddi bir tazminat davasını hem abc tekniğe hemde servisi koruyup kolladığı için samsung firmasına açacağım.

    SON OLARAK... Bunları yaptıktan sonra bu telefonun arıza videosunu imeisiyle birlikte internete koyup gerekli diğer konuşma kayıtlarımı da çıkartıp bunları bu sitede ve ayrıca açaçağım bir web sitesinde bunların hepsini tarihleriyle birlikte yayınlayacağım ve daha sonra telefonu servisten alıp basını çağırıp bu telefonu da servisin önünde yakıp televizyonlarda ve internet sitesinde bunların yayınlanmasını sağlayacağım ki benim gibi başka tüketiciler mağdur olmasın. Bu durum samsungun 759 liralık cihazının arkasında duramamasından dolayı kendi kendisine verdiği zarar olacaktır tüm sorumluluk SAMSUNG a aittir..

    Samsung ile defalarca görüşmeme rağmen sorunumu çözemedikleri için de yarın sabah bu paylaştıklarımı avukatıma vererek gerekli maddi manevi ve hakaret davalarını samsung firmasına açacağım..

    EVET ARKADAŞLAR.. Burada yazılanlar şu 15 gündür başıma gelenler hepsini konuşmalar çıktıkça burada ve samsunga karşı açacağım web sitesinde yayınlayacağım ki Zahmet edipte okuyan diğer vatandaşlar mağdur olmasın.

    LÜTFEN bu tür sıkıntılarla karşılaşan arkadaşlar da desteğini esirgemesin birlikten kuvvet doğar..

    Sormak istediğiniz paylaşmak istediğiniz şeyler olursa bu iş sonuçlanana kadar güncel olarak forum aktif kalacaktır.

    SAYGILARIMLA Erkut GÖYMEN

    samsungun bu kaçıncı rezaleti bende 2008 yılında samsung s8003 jet almıştım 899.99 fiyatınıda unutmuyorum telefonu aldıktan sonra sızın yaşadıklarınız yanısını yaşadım ama hakkımızı arama konusunda yetersiz olduğumuz için o kadar para yı direk çöpe atmış oldum sizden 750 benden 900 derken adamlar servetlerıne servet kattı olan arada bize oldu umarım davanızda başarılı olursunuz...

    TAKİPTEYİMMM !...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3yuq

    hocam sonuna kadar destekcinizim insallah davayi kazanirsiniz. ben de samsung servisiyle sorunlar yasamistim. telefon 3g'yi acinca telefon hic cekmiyor diye servise veriyorum adamlar telefonun 3g ozelligini kapatip veriyor telefonu telefonun kusurlu oldgunu kabul etmediler ne yaptiysam. Samsung marka cop dahi almam şu saatten sonra.
    Hocam büyük geçmiş olsun, ben bile sinirlendim oturduğum yerden
  • Bu servislerde calisan insanlar gercekten o kadar bilgisiz ki.. Hepsinde boyle dijiturk de ayni samsing da bi tane vasifli eleman yok. Gecen yil sensation xe kullanirken 6 ay sonra ekranda ufacik leke oldu ama olu piksel filan degil. Vodafone a goturdum olayi anlayamadilar surekli cepte tasiyorsaniz sıkısmistir ondan leke kalmistir dedi. Yok dedim gunboyu elimde cihaz deyince de piskin piskin elinizdeki ter ekrana temas etmistir o zaman dedi. Cebimize koymocaz elimizde tutmicaz sen nerende tasiyosun cihazi dedigimde kizarip kalmisti. Allahyan brigstar cok ugrastirmadi 2 gunde ekran degisimi oldu geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kepirlikerem

    Bu servislerde calisan insanlar gercekten o kadar bilgisiz ki.. Hepsinde boyle dijiturk de ayni samsing da bi tane vasifli eleman yok. Gecen yil sensation xe kullanirken 6 ay sonra ekranda ufacik leke oldu ama olu piksel filan degil. Vodafone a goturdum olayi anlayamadilar surekli cepte tasiyorsaniz sıkısmistir ondan leke kalmistir dedi. Yok dedim gunboyu elimde cihaz deyince de piskin piskin elinizdeki ter ekrana temas etmistir o zaman dedi. Cebimize koymocaz elimizde tutmicaz sen nerende tasiyosun cihazi dedigimde kizarip kalmisti. Allahyan brigstar cok ugrastirmadi 2 gunde ekran degisimi oldu geldi
    Evet haklısınız.
    Bizler sesimizi çıkartmadıkça bu böyle gelip gider, o yüzden ben artık bundan sonra en ufak birşey dahil olsa yasal haklarım neyse onları arayacağım. Tamam zaman vakit bulamayabiliriz ama gerekirse koşuşturup yorulup ama hakkımızı aramalıyız.

    Bu arada bugün samsungdan herhalde biraz daha yetkili birisiydi aradı. Buraya yazdığım yazıyı onlara da mail attım ve link gönderdim sağolsun işini düzgün yapan birisi sanırım okumuş yazılanların hepsini birde benden dinlemek istedi paylaştım olanları kısaca benden teknik servis fişlerimi istedi mail olarak atacağım ve bu ilgili teknik servislerle görüşeceğini belirtti ve görüştükten sonra tekrardan beni arayıp bilgilendirecekmiş.
    İnşallah tüketiciyi anlayan koruyan bir çalışan ile karşılaşmışımdır.

    Gelişmeler oldukça burada paylaşacağım arkadaşlar.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Evet haklısınız.
    Bizler sesimizi çıkartmadıkça bu böyle gelip gider, o yüzden ben artık bundan sonra en ufak birşey dahil olsa yasal haklarım neyse onları arayacağım. Tamam zaman vakit bulamayabiliriz ama gerekirse koşuşturup yorulup ama hakkımızı aramalıyız.

    Bu arada bugün samsungdan herhalde biraz daha yetkili birisiydi aradı. Buraya yazdığım yazıyı onlara da mail attım ve link gönderdim sağolsun işini düzgün yapan birisi sanırım okumuş yazılanların hepsini birde benden dinlemek istedi paylaştım olanları kısaca benden teknik servis fişlerimi istedi mail olarak atacağım ve bu ilgili teknik servislerle görüşeceğini belirtti ve görüştükten sonra tekrardan beni arayıp bilgilendirecekmiş.
    İnşallah tüketiciyi anlayan koruyan bir çalışan ile karşılaşmışımdır.

    Gelişmeler oldukça burada paylaşacağım arkadaşlar.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle geçmis olsun, sakın yılmayın.

    Samsung Türkiye gibi müsterisini mal yerine koyan bir kurum daha yok.
    Ben de yurt dışı seyahatimde İsviçre'den getirdiğim teli bir yılı dolmadan arıza yapınca haliyle müraacat etmiştim. Efendim yurt dışından gelen telefonlar AB üyesi değilse garantiye gimiyormuş!

    DAHASI ücretli olarak bile servis vermiyorlarmış (bakın hele!).

    Yani özetle diyor ki, sen benden almadın ya bu teli şimdi GEBER....

    Samsung.com.tr sitesine girerseniz en sağda ürün kayıt kısmı vardır. Ürünü oraya kayıt ettirdiğinizde imei, seri no vs.. ürün ile ilgili bir sonuç veriliyor. O sonuçta da diyor ki; ürününüz parça ve işçilik dahil 2 yıl (24 ay garantilidir). Samsunga bunun ne anlama geldiğini sorduğumda kıvırıp durdular. Yok efendim site yurt dışına bağlıymış da o yüzden öyle gözükürmüş..... Böyle bir saçmalık acaba başka bir kurumda varmıdır?

    Devlet telefonun vergisini alıyor, kullanıma açıyor ve Samsung servis vermiyor....

    Sikayet var comda samsunga bakarsanız göreceksiniz durumu. Papağan gibi bütün mesaj, sikayetlerin altında aynı yazı yazar, ilgili ilgisiz. Copy+Paste mantığı. Amaç belli, bi cevap ver ne olursa olsun, böylece şikayet var sitesinde sahte bir " tüm müşterilerine cevap veren ilgili bir firma " havası yaratıyor başarı sırası 1. çıkıyor. Ancak hesap etmedikleri bir şey var. 9000 kusur şikayet mesajına karşılık 100 kusur teşekkür... Bu da Samsung Türkiyenin 1000 mağdur müşterisinden sadece 1ini memnun edebildiğini gösteriyor ki bunların da kim oldukları tartışılır...

    Sözün özü memleketimizde servisler böyle olunca hele SAMSUNG TÜRKİYE gibi olunca sahsen ne benim ne etrafımdakilerin evine o markanın " S "si bile giremez bundan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musk -- 20 Kasım 2013; 9:08:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musk

    Öncelikle geçmis olsun, sakın yılmayın.

    Samsung Türkiye gibi müsterisini mal yerine koyan bir kurum daha yok.
    Ben de yurt dışı seyahatimde İsviçre'den getirdiğim teli bir yılı dolmadan arıza yapınca haliyle müraacat etmiştim. Efendim yurt dışından gelen telefonlar AB üyesi değilse garantiye gimiyormuş!

    DAHASI ücretli olarak bile servis vermiyorlarmış (bakın hele!).

    Yani özetle diyor ki, sen benden almadın ya bu teli şimdi GEBER....

    Samsung.com.tr sitesine girerseniz en sağda ürün kayıt kısmı vardır. Ürünü oraya kayıt ettirdiğinizde imei, seri no vs.. ürün ile ilgili bir sonuç veriliyor. O sonuçta da diyor ki; ürününüz parça ve işçilik dahil 2 yıl (24 ay garantilidir). Samsunga bunun ne anlama geldiğini sorduğumda kıvırıp durdular. Yok efendim site yurt dışına bağlıymış da o yüzden öyle gözükürmüş..... Böyle bir saçmalık acaba başka bir kurumda varmıdır?

    Devlet telefonun vergisini alıyor, kullanıma açıyor ve Samsung servis vermiyor....

    Sikayet var comda samsunga bakarsanız göreceksiniz durumu. Papağan gibi bütün mesaj, sikayetlerin altında aynı yazı yazar, ilgili ilgisiz. Copy+Paste mantığı. Amaç belli, bi cevap ver ne olursa olsun, böylece şikayet var sitesinde sahte bir " tüm müşterilerine cevap veren ilgili bir firma " havası yaratıyor başarı sırası 1. çıkıyor. Ancak hesap etmedikleri bir şey var. 9000 kusur şikayet mesajına karşılık 100 kusur teşekkür... Bu da Samsung Türkiyenin 1000 mağdur müşterisinden sadece 1ini memnun edebildiğini gösteriyor ki bunların da kim oldukları tartışılır...

    Sözün özü memleketimizde servisler böyle olunca hele SAMSUNG TÜRKİYE gibi olunca sahsen ne benim ne etrafımdakilerin evine o markanın " S "si bile giremez bundan sonra.

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar bugün itibariyle tekrardan saat 12.00 civarı tekrar aradılar bana iade talebimin reddedildiğini bildirdiler. Cihazı incelemişler ve bir sorun görememişler.
    Kendilerine ısrarla kasası aralıktı buna işlem yapıldığını bu arıza değil mi dediğimde saçma sapan cevaplar verdiler yine. Telefonu inceleyen sözlerine güvendikleri yer de zaten benim sorun yaşadığım ABC teknik servis firmasıydı yani zaten sorunun başlangıcı orada, kalkmışlar cihazı tekrar onlara inceletip onların söylediklerine göre de bana cevap verdiler. Yani topu o ona o ona atıp oyalayıp duruyorlar.

    Bende elimden geldiği kadar sorunun çözümü için kendileriyle iletişime geçtiğimi ve onlarında ısrarla yardımcı olmak için bir çözüm üretemediğini onlara söyledim ve bundan sonra cözümü başka yerlerde arayacağımı bildirdim.

    Bundan sonra konuyu takip eden arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum. Bundan sonra tekrar tüketici hakları na gidip bir dilekçe vereceğim, ayrıca güzel bir dilekçe yazıp savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.

    Hukuki açıdan da Destek olabilecek arkadaşlar varsa bana bundan sonraki süreçte yol göstermelerini bekliyorum.

    Ayrıca cihazın donma videosunu da video paylaşım sitesine ekleyip linklerini de burada paylaşacağım.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Evet arkadaşlar bugün itibariyle tekrardan saat 12.00 civarı tekrar aradılar bana iade talebimin reddedildiğini bildirdiler. Cihazı incelemişler ve bir sorun görememişler.
    Kendilerine ısrarla kasası aralıktı buna işlem yapıldığını bu arıza değil mi dediğimde saçma sapan cevaplar verdiler yine. Telefonu inceleyen sözlerine güvendikleri yer de zaten benim sorun yaşadığım ABC teknik servis firmasıydı yani zaten sorunun başlangıcı orada, kalkmışlar cihazı tekrar onlara inceletip onların söylediklerine göre de bana cevap verdiler. Yani topu o ona o ona atıp oyalayıp duruyorlar.

    Bende elimden geldiği kadar sorunun çözümü için kendileriyle iletişime geçtiğimi ve onlarında ısrarla yardımcı olmak için bir çözüm üretemediğini onlara söyledim ve bundan sonra cözümü başka yerlerde arayacağımı bildirdim.

    Bundan sonra konuyu takip eden arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum. Bundan sonra tekrar tüketici hakları na gidip bir dilekçe vereceğim, ayrıca güzel bir dilekçe yazıp savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.

    Hukuki açıdan da Destek olabilecek arkadaşlar varsa bana bundan sonraki süreçte yol göstermelerini bekliyorum.

    Ayrıca cihazın donma videosunu da video paylaşım sitesine ekleyip linklerini de burada paylaşacağım.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    Derhal tüketici haklarına gidin , süresi geçmeden iade istediğinizi dilekçenizde özellikle belirtin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umudumsun -- 20 Kasım 2013; 16:10:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umudumsun

    Derhal tüketici haklarına gidin , süresi geçmeden iade istediğinizi dilekçenizde özellikle belirtin

    Alıntıları Göster
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, umarım kısa sürede muvaffak olur sıkıntınızı giderirsiniz.

    Ancak şunu da belirtmekte fayda görüyorum, distribütöre bağlı olmasak da bir ana dağıtım merkezinde çalışan birisi olarak. İş gerçekten de serviste bitiyor bu sebepten ötürü servis yetkilileri ile iyi ilişkiler kurmakta fayda var. Nice yıpranmış telefon sıfırlıyorlar, nice kullanıcı hatası olan ürünü değişime sokuyorlar iç yüzünü bilseniz şaşar kalırsınız. Samsung da "yetkili" servisinin düzenlediği raporları dikkate alıyor haliyle.

    Benim haklarım var, kimseye de gülümsemek zorunda değilim dersiniz amenna ama işte sonra böyle uğraşan da, sinir harbi yaşayan da yine kullanıcı oluyor. -Ki genelde uğraşmıyor, zararıyla oturuyor.

    Son olarak genel firma profili olarak ekran arızaları dışında en töleranslı olan üretici de samsung'tur. Nedense servisleri böyle çıkıyor, belki aralarındaki bir ödeme protokolünün açığından vs. olabilir.

    Bu arada ben genel bilgi paylaşımı baabında yazdım, tekrar geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myscandium

    Hocam öncelikle geçmiş olsun, umarım kısa sürede muvaffak olur sıkıntınızı giderirsiniz.

    Ancak şunu da belirtmekte fayda görüyorum, distribütöre bağlı olmasak da bir ana dağıtım merkezinde çalışan birisi olarak. İş gerçekten de serviste bitiyor bu sebepten ötürü servis yetkilileri ile iyi ilişkiler kurmakta fayda var. Nice yıpranmış telefon sıfırlıyorlar, nice kullanıcı hatası olan ürünü değişime sokuyorlar iç yüzünü bilseniz şaşar kalırsınız. Samsung da "yetkili" servisinin düzenlediği raporları dikkate alıyor haliyle.

    Benim haklarım var, kimseye de gülümsemek zorunda değilim dersiniz amenna ama işte sonra böyle uğraşan da, sinir harbi yaşayan da yine kullanıcı oluyor. -Ki genelde uğraşmıyor, zararıyla oturuyor.

    Son olarak genel firma profili olarak ekran arızaları dışında en töleranslı olan üretici de samsung'tur. Nedense servisleri böyle çıkıyor, belki aralarındaki bir ödeme protokolünün açığından vs. olabilir.

    Bu arada ben genel bilgi paylaşımı baabında yazdım, tekrar geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim

    Dün itibariyle abc teknik servisi ve vatan bilgisayarı tüketici haklarına şikayet edip ayrıntlı bir şekilde başvurumu yaptım.

    Bu arada geçen gün teknik servis aradı açık adres istedi dedim ya bana iadeli tahahütlü gönderi yapmışlar hani ben telefonu servisten almadım ya kendilerini garanti altına almak için yazı göndermişler cihazınızın işlemi tamamlanmıştır alabilirsiniz diye. Ve geçen samsungtan arayan kızda tarafınıza posta ile tebliğ edilmiş cihazınızı alın yoksa 15 gün 1 ay sonra sorumluluk kabul etmeyiz diye bende o sürenin 90 gün olduğunu söyledim ve 90 gün saklamak zorundasınız dedim istediğim zaman gider telefonumu alırım sizi ilgilendirmez die bir konuşma geçti.

    Nitekim bundan sonra tüketici haklarındaki sonucumu bekleyeceğim. İlk başvurumun sonuçlanmasına 1 ay kaldı 1 ay sonra alacağım sonuca göre adımlarımı atmaya devam edeceğim. Ayrıca savcılığı suç duyurusu olayından vazgeçmiş değilim fakat bu süreci daha bilgili arkadaşların yönlendirmesiyle yapmak isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Teşekkür ederim

    Dün itibariyle abc teknik servisi ve vatan bilgisayarı tüketici haklarına şikayet edip ayrıntlı bir şekilde başvurumu yaptım.

    Bu arada geçen gün teknik servis aradı açık adres istedi dedim ya bana iadeli tahahütlü gönderi yapmışlar hani ben telefonu servisten almadım ya kendilerini garanti altına almak için yazı göndermişler cihazınızın işlemi tamamlanmıştır alabilirsiniz diye. Ve geçen samsungtan arayan kızda tarafınıza posta ile tebliğ edilmiş cihazınızı alın yoksa 15 gün 1 ay sonra sorumluluk kabul etmeyiz diye bende o sürenin 90 gün olduğunu söyledim ve 90 gün saklamak zorundasınız dedim istediğim zaman gider telefonumu alırım sizi ilgilendirmez die bir konuşma geçti.

    Nitekim bundan sonra tüketici haklarındaki sonucumu bekleyeceğim. İlk başvurumun sonuçlanmasına 1 ay kaldı 1 ay sonra alacağım sonuca göre adımlarımı atmaya devam edeceğim. Ayrıca savcılığı suç duyurusu olayından vazgeçmiş değilim fakat bu süreci daha bilgili arkadaşların yönlendirmesiyle yapmak isterim.

    Alıntıları Göster
    Bu arada Cumartesi gidip 350 liraya[image] sıfır [/image] S4 alacağım.

    Anlarsınız ya..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Bu arada Cumartesi gidip 350 liraya[image] sıfır [/image] S4 alacağım.

    Anlarsınız ya..

    Alıntıları Göster
    Nasıl yani ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.