Şimdi Ara

Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
7
Favori
10.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erkutgoymen E kullanıcısına yanıt
    samsung note 3 almak niyetindeydim. siteye bakayım mutlaka bir başlık vardır, insanlar memnun mu diye foruma girdim. başlıkta yazılanları okuyunca samsung telefon almaktan vazgeçtim. benim ne sinirim ne de vaktim böyle şeylerle uğraşmaya müsait değil. size allah kolaylık ve sabır versin. inşallah hak yerini bulur.

    bu arada bana akıllı telefon markası önerecek arkadaş var mı :)
  • Gecmis olsun benimde samsung tabletim bozulmustu sarf vb almiyordu servise vermistim 1 hafta sonra sorunsuz teslim almistim sizinkine sanssizlik mi diyeyim teknik servisin insanlari aptal yerine koymasimi diyeyim ne diyecegimi bilemedim valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dipsizkuyu

    samsung note 3 almak niyetindeydim. siteye bakayım mutlaka bir başlık vardır, insanlar memnun mu diye foruma girdim. başlıkta yazılanları okuyunca samsung telefon almaktan vazgeçtim. benim ne sinirim ne de vaktim böyle şeylerle uğraşmaya müsait değil. size allah kolaylık ve sabır versin. inşallah hak yerini bulur.

    bu arada bana akıllı telefon markası önerecek arkadaş var mı :)

    Beni de o kadar yıprattılar ki artık bekleme aşamasına geçtim hiç bunları düşünmeden sonuçlanmasını bekleyeceğim ondan sonra adımlarımı atacağım.
    Bu arada akıllı telefon tavsiyesi isterseniz Sıfır samsung S4 diyorum 350 tl ye satılanlar var ya anladınız....! Garantisiz.. Hiç değilse garantili diye dünya para verdiğimiz cihazların garantisinden yararlanabilecekmiyiz diye bir endişem kalmaz.




  • 2 ay önce arızalanan, garantisi devam eden çamaşır makinamı servis bir aydan fazla süredir tamir edemedi. Ürününü sorunu şu:http://www.youtube.com/watch?v=ACtNYrjMWvg Şu an banyoda sökük şekilde duruyor. Bunun üzerine Samsung Türkiye genel müdürlüğünden ürün değişimi veya para iadesi istedim. Yaşadığım şeyleri madde madde yazayım.


    • Çağrı merkeziyle 5 defa telefon görüşmesi,
    • Samsung.com.tr canlı chat ile 3 kere yazışma,
    • Samsung.com.tr'den 2 kere e-posta yollama,
    • Şikayetvar.com üzerinden şikayet,
    • İlçe tüketici hakem heyetine başvurma (hala incelenmesini bekliyorum 3 aya kadar sürer dediler),
    • Noterden ihtarname gönderme. (130 TL'ye mal oldu)


    Tüm bunları yapmama rağmen bir ayı geçkin süredir sökük ve kullanılamaz şekilde makine duruyor. Adamlar tüketici talebini geçtim noterin resmi ihtarnamesini bile sallamıyorlar. Şimdi hakem heyetinden gelecek kararı beliyorum, hala paramı ödemezlerse tüketici mahkemesine gideceğim, kazanırsam paramı icra ile alacağım. Tabi tüm bu süreç bir yılı bulacak. Bu süredeki maddi ve manevi zararım da bir makine parası kadar tutacak. Avukat bulabilirsem tazminat davası da açacağım. Sonra tüm bu süreci bir internet sitesi açıp en ince detayına kadar anlatacağım.

    Kısaca Samsung=para ile rezil olmak. Bu firmadan toplu iğne bile almadan önce iyi düşünün.




  • Hocam sakın vazgeçme bir avukatla mutlaka görüş ve davanı aç hiç çekinme uğraşamam yada allahlarından bulsunlar deme olayın üzerine git.
  • Resmen rezalet.Note 3 alayı düşünüyordum direkten dönmüşüz...millet boşuna apple almıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsungun teknik servisinde çalışanlar tamir yapmayı bilmiyorlar aynı şekilde müşteri hizmetleri çalışanlarıda bir bok bilmiyor hepsi hazır cevap veriyor hepsinin allah belasını versin !
  • Takip eden arkadaslara tesekkur ediyorum bugun itibariyle ilk hakem heyeti basvurum sonuclandi burada sadece yazilim hatasiyla donma ile ilgili sikayetim vardi ve sonuc olarak ucret iadesine karar verildi bugun gidip once zteknik servisten telefonumu alacagim daha sonra birazda ben ugrastiracagim bakalim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkutgoymen E kullanıcısına yanıt
    Başından beri okudum inş o alçaklara ders verirsin bu haberine çok sevindim takip ediyoruz sonuçtan bizi haberdar etmeye devam et..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bugun ilk olarak teknik servise gittim servis fisini verdim beni hatirladilar bayadir telefonunuz burada diye, telefon icin ugrasacagimi bildikleri icin adamlar kasaya koymus telefonu, getirdiler imei batarya cizik falan varmi diye kontrol ettim imza atip teslim aldim oradaki mudurgeldi biz size demistik falan dedi teli aldiktan sonra( sonuc cikmadi sandi) bende hayir dedim telefonu simdi vatan bilg gogoturuyorum tuketici haklarindan sonuc cikti ucret iadesi olacak deyince surat ifadesini gormeliydiniz. Bana hala yazilim hatasinin iadeye girmeyecegini savunmaya calisti bende. Biz bunun yaziliminin lisansina da para oduyoruz dedim size gore iade degil ama devletin kanunlarina gore iade oluyormus demekki dedim. Aldim teli vatana biraktim onunuzdeki hafta genel merkezden yazisi gelir arariz dediler. En son durum bu.
    Yani sonuc olarak yazilimsal arizalar da iadeye giriyor hakkimizi yedirmeyelim. Saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsungun servisleri bir yana genel olarak cagri merkezide ise yaramaz. Ben adamlara onlarca kayit biraktim email attim kaale alan yok. En son Eyüp istanbuldaki genel müdürlük binasina guvenliklerle kavga ederek girip derdimi anlattimda servisin kirdigi note3 un yenisi ile degisimini sagladim. Hatta isin detaylarida su linktehttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=85063799&p=1#85579617

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi gözün aydın , hayırlı olsun :) ve de büyük geçmiş olsun umarım geçicek 1hafta içinde .. insanlar pes ettikleri için böyle paraları havaya gidiyor... peşini bırakmayınca da alıyorsun hakkını...
  • Aynen oyle arkadaslar gelismeler oldukca paylasmaya devam edecegim. Butun islemler sonuclaninca da bu evraklari videolari falan paylasacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o eyleminizde yerel basinla birlikte ulusal ajanslara da yer verin ve davanizdan vazgeçmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S3 Türkiye'ye daha yeni geldiği zaman ilk alanlardaydım. 3-4 ay sonra telefonu yere düşürdüm camı kırıldı. Kaskosu yoktu ücreti kendim ödeyerek yaptıracaktım. Hepsiburada.com adresinden almıştım telefonu samsung'un müşteri hizmetlerini aradım. Bana buradan birşey yapamayacaklarını söylediler. Anlaşmalı oldukları teknik servisleri aramam için numaralar verdiler. Bir müddet aradım. Bana Türkiye'de S3'ün camının olmadığını söylediler. Samsung'un müşteri hizmetlerini arayarak satışı yapılan telefonun nasıl yedek parçasını olmadığını sordum. Beni geçiştirdiler. Yaklaşık 1 ay boyunca bu şekilde oyaladılar. Bu gecen zaman zarfında konuşmalarım sertleşmeye başladı.

    En son onları dava edeceğimi söyledim. Ama hala bana bir dönüş yapılmamıştı. Teknosa'daki tanıdıklarım sayesinde telefonu yaptırabildim. 538 TL ödemiştim S3'ün camı için. Telefonun kabının komple değişeceğini söylemişlerdi ama kapağın arkasında ki cizikler bile duruyordu. Bende üzerinde pek fazla durmak istemedim. Şimdi elimde S4 var. Onunla da ilgili sıkıntılar yaşıyorum.

    http://www.sikayetvar.com/ internet sitesine bence şikayetinizi bildirin. Bu tür davranışlar yanlarına kalmamalı...

     Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    S3 Türkiye'ye daha yeni geldiği zaman ilk alanlardaydım. 3-4 ay sonra telefonu yere düşürdüm camı kırıldı. Kaskosu yoktu ücreti kendim ödeyerek yaptıracaktım. Hepsiburada.com adresinden almıştım telefonu samsung'un müşteri hizmetlerini aradım. Bana buradan birşey yapamayacaklarını söylediler. Anlaşmalı oldukları teknik servisleri aramam için numaralar verdiler. Bir müddet aradım. Bana Türkiye'de S3'ün camının olmadığını söylediler. Samsung'un müşteri hizmetlerini arayarak satışı yapılan telefonun nasıl yedek parçasını olmadığını sordum. Beni geçiştirdiler. Yaklaşık 1 ay boyunca bu şekilde oyaladılar. Bu gecen zaman zarfında konuşmalarım sertleşmeye başladı.

    En son onları dava edeceğimi söyledim. Ama hala bana bir dönüş yapılmamıştı. Teknosa'daki tanıdıklarım sayesinde telefonu yaptırabildim. 538 TL ödemiştim S3'ün camı için. Telefonun kabının komple değişeceğini söylemişlerdi ama kapağın arkasında ki cizikler bile duruyordu. Bende üzerinde pek fazla durmak istemedim. Şimdi elimde S4 var. Onunla da ilgili sıkıntılar yaşıyorum.

    http://www.sikayetvar.com/ internet sitesine bence şikayetinizi bildirin. Bu tür davranışlar yanlarına kalmamalı...

     Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN


    Bir urun aldiginiz zaman firma size urunun 7 yil yedek parca garantisini vermek zorunda ornegin siz s3 u almisiniz kendi hatanizdan kirilmis tamam fakat servise verdiginizde ucreti karsiliginda yapilmasi gerekir yani size parca yok diyemezler siz teli verirsiniz servise onlarda ucretlide olsa 20 is gununde yapmak zorundalar yedek parcayi tedarik edemiyorsa servis ucret iadesi vermek zorunda
    Ya da cihaz aldiniz diyelim garantisi bitti alali 5 yil oldu ve bir arizadan servise verdiniz tamir suresi yine 20 is gunudur, firma size parcayi saglayamiyorsa ya da tamiri, ucret iadesi vermek zorunda, ama biz tuketiciler haklarimizi bilmiyoruz o yuzden magdur oluyoruz bu haklarinizi bilin yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen


    quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    S3 Türkiye'ye daha yeni geldiği zaman ilk alanlardaydım. 3-4 ay sonra telefonu yere düşürdüm camı kırıldı. Kaskosu yoktu ücreti kendim ödeyerek yaptıracaktım. Hepsiburada.com adresinden almıştım telefonu samsung'un müşteri hizmetlerini aradım. Bana buradan birşey yapamayacaklarını söylediler. Anlaşmalı oldukları teknik servisleri aramam için numaralar verdiler. Bir müddet aradım. Bana Türkiye'de S3'ün camının olmadığını söylediler. Samsung'un müşteri hizmetlerini arayarak satışı yapılan telefonun nasıl yedek parçasını olmadığını sordum. Beni geçiştirdiler. Yaklaşık 1 ay boyunca bu şekilde oyaladılar. Bu gecen zaman zarfında konuşmalarım sertleşmeye başladı.

    En son onları dava edeceğimi söyledim. Ama hala bana bir dönüş yapılmamıştı. Teknosa'daki tanıdıklarım sayesinde telefonu yaptırabildim. 538 TL ödemiştim S3'ün camı için. Telefonun kabının komple değişeceğini söylemişlerdi ama kapağın arkasında ki cizikler bile duruyordu. Bende üzerinde pek fazla durmak istemedim. Şimdi elimde S4 var. Onunla da ilgili sıkıntılar yaşıyorum.

    http://www.sikayetvar.com/ internet sitesine bence şikayetinizi bildirin. Bu tür davranışlar yanlarına kalmamalı...

     Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN


    Bir urun aldiginiz zaman firma size urunun 7 yil yedek parca garantisini vermek zorunda ornegin siz s3 u almisiniz kendi hatanizdan kirilmis tamam fakat servise verdiginizde ucreti karsiliginda yapilmasi gerekir yani size parca yok diyemezler siz teli verirsiniz servise onlarda ucretlide olsa 20 is gununde yapmak zorundalar yedek parcayi tedarik edemiyorsa servis ucret iadesi vermek zorunda
    Ya da cihaz aldiniz diyelim garantisi bitti alali 5 yil oldu ve bir arizadan servise verdiniz tamir suresi yine 20 is gunudur, firma size parcayi saglayamiyorsa ya da tamiri, ucret iadesi vermek zorunda, ama biz tuketiciler haklarimizi bilmiyoruz o yuzden magdur oluyoruz bu haklarinizi bilin yeterli

    Bunu bildiğim iyi oldu. Şimdi ise S4 var. Bataryası şişti. Telefon bir açılıyor bir açılmıyor. Müşteri hizmetlerini aradım teknik servisinin numarasını verdi. Saat 17.00'da kendilerini aradım ama hep meşgul çalıyordu. Ben böyle birşey görmedim. Samsung'un hizmeti gerçekten beş para etmez...




  • erkutgoymen E kullanıcısına yanıt
    Hocam helal olsun bizim yapamadigimizi siz yaptiniz.bu samsung zaten cok kotu bi firma sahtekarlar, musteri memnuniyeti sifir.Apple da olsa boyle bi sorun hemen degistirirlerdi burdanda samsungun kalitesini anliyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scarlott's

    Hocam helal olsun bizim yapamadigimizi siz yaptiniz.bu samsung zaten cok kotu bi firma sahtekarlar, musteri memnuniyeti sifir.Apple da olsa boyle bi sorun hemen degistirirlerdi burdanda samsungun kalitesini anliyoruz...

    Ben Samsung'un kötü bir firma olduğunu düşünmüyorum. Kullandığı malzeme işçilik felan bence kaliteli. Yalnız şöyle bir sorun var. Teknoloji bu nihayetin de bazılarında sıkıntının çıkması gayet normal. Ama o sıkıntıyı çözemiyorlar. Bence bu Türkiye'de böyle. Satışı güzel yapılıyor fakat Teknik Servis sıkıntıları var. Ama ne kadar problemli olsa da yapılacak birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scarlott's

    Hocam helal olsun bizim yapamadigimizi siz yaptiniz.bu samsung zaten cok kotu bi firma sahtekarlar, musteri memnuniyeti sifir.Apple da olsa boyle bi sorun hemen degistirirlerdi burdanda samsungun kalitesini anliyoruz...

    Ben Samsung'un kötü bir firma olduğunu düşünmüyorum. Kullandığı malzeme işçilik felan bence kaliteli. Yalnız şöyle bir sorun var. Teknoloji bu nihayetin de bazılarında sıkıntının çıkması gayet normal. Ama o sıkıntıyı çözemiyorlar. Bence bu Türkiye'de böyle. Satışı güzel yapılıyor fakat Teknik Servis sıkıntıları var. Ama ne kadar problemli olsa da yapılacak birşey yok.

    Teknoloji bu sans isidir zaten ama bile bile de lades demek olmaz buyukfirmafirma isisen servisinde kaliteli olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.