Şimdi Ara

Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
124
Cevap
7
Favori
10.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzer durum bir önceki samsung telefonumda da başıma geldi şükürler olsun bu telefonumda şuanlık bir sıkıntı yok. Servise güvenilerek iş yapılmaz zaten. sonuna kadar arkandayım Hocam.
  • Teşekkür ederim arkadaşlar.
    Uzun uğraşlar sonucunda hakkımı aldım kalan mebla taksitler halinde karta yattı, ve sonunda Kurtuldum, ondan sonra huawei ascend mate aldım sıfır olarak, zerre sıkıntı yaşamadım ve inanın bana internet olarak S4 ten çok hızlı bir cihaz ıphone 5 s ile de neredeyse aynıydı, fakat 6.1 inc artık çok büyük gelince Lg g2 aldım ondan da şimdilik çok memnunum bu iki cihazda da gercekten rahat bir şekilde telefon kullandıgımı hissettim.
  • Teşekkür ederim arkadaşlar.
    Uzun uğraşlar sonucunda hakkımı aldım kalan mebla taksitler halinde karta yattı, ve sonunda Kurtuldum, ondan sonra huawei ascend mate aldım sıfır olarak, zerre sıkıntı yaşamadım ve inanın bana internet olarak S4 ten çok hızlı bir cihaz ıphone 5 s ile de neredeyse aynıydı, fakat 6.1 inc artık çok büyük gelince Lg g2 aldım ondan da şimdilik çok memnunum bu iki cihazda da gercekten rahat bir şekilde telefon kullandıgımı hissettim.
  • Merhaba erkutgoymen
    Bende samsung la sorun yaşıyorum bugün servisle yaptığım telefon konuşmasından sonra hakem heyetine başvurmaya karar verdim. int den bu sürecin -biraz olsun biliyorum ama- nasıl işlediğini araştırırken sizin başlığınızı görüp baştan aşağıya okudum. Sizi tebrik ediyorum vazgeçmediğiniz için, başarılı olduğunuz içinde sevindim ve sizden güç aldım diyebilirim. Bu süreçte bilgilerinizden yararlanmak isterim yardımcı olursanız sevinirim. Bende 30 martta vatan bilgisayardan s4 aldım daha ilk kullanımda görüşmem kesildi. Yanlış bir yere dokundum zannettim daha sonra devam etti her görüşme yarıda kesiliyordu sonra hoparlörü açıp elimde iken görüşme yapmayı denedim ve yine kesildi ve o zaman anladım ki kesilmeler benden kaynaklanmıyor. 2. hafta servise gittim sorunu anlatmaya başladım ki görevli bayan ben cümlemi bitirmeden ''evet bu sorunla sık sık karşılaşıyoruz'' dedi. Neyse değişim talebinde bulundum Cmt öğleden sonra 3 gibi. Pzt geri döndüler telefonunuz serviste gelip alabilirsiniz diye. Değişim olmamış ve sorun hala devam ediyordu zaten incelediklerini de zannetmiyorum. Bir ayı doldurmadan değişim için yine verdim bugün 444 77 11 i aradım ve öğrendim ki değişim talebim yine reddedilmiş, testler yapılmış ve telefonda hiç bir sorun çıkmamış ben ısrarla sorun var deyince servise yönlendirdi. Anlayacağınız gibi birbirlerine atıyorlar. Servisi aradım anlaşmışlar gibi ''telefonunuz incelenmiş ve hiç bir sorun çıkmamış'' dedi hayır dedim bu telefonda sorun var ben bu işin peşini bırakmayacağım dedim...

    Pzt ilk iş olarak hakem heyetine başvuracağım ancak teli servisten almadım bir ay hakkımı kaybetmemek için şimdi telefonsuz başvurabilir miyim, sizce ürün ayıplı mal olarak değerlendirilir mi, heyetten lehime bir karar çıkar mı????





  • Merhaba,
    Oncelikle gecmis olsun hic vakit kaybetmeden servis fisi ve faturanizla hakem heyetine basvurun ve orada durumu anlatin ayrica kapanma olayini keske baska bir cihazla cekseydniz imei de gozukecek sekilde,
    Birde servise verirken orada onlara gosterip servis fisine ariza giderildi diye yazdirsaydiniz iyi olur du

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşk ederim
    sorunu kaydetmek hiç aklıma gelmedi ki :((
    ayrıca arıza giderildi diye yazacaklarını da sanmıyorum çünkü onlara göre arıza yokmuş!!! telefonda hiç bir sorun görülmedi diyorlar ben uyduruyormuşum yani
    testler yapılmış ama nasıl testler servis fişinde hiç bir şey yazmıyordu sadece benim şikayetim vardı ve değişim talebim. Ben servise gitsem ve yetkiliye bizzat göstersem bi işe yarar mı???
  • Konu samsung olunca isiniz biraz zor, benim sorun bariz net bir sekilde gorunur oldugu icin inkar edemediler imeisi ve videosu da vardi, tum ninlara ragmen 4 ay gibi uzun.ve yogun sekilde ugraslarim la hakkimi alabildim
    Buradaki en onemli etken sabir,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun dostum, %100 Haklısın Malesef bu ülkede samsung öyle değil hemen hemen hepsi öyle bu teknik servis'in ahmaklığından başka birşey değildir aldıkları paralı haketmiyorlar, hakkını ara dava aç İnşallah Tazminat davasını kazanırsın ! bu firmalar hiç akıllanmaz ya arkadaş.
  • Kasanın ayrık olduğu kısmını görünce tipik bir Samsung vakası diye düşündüm. Ocak 2013 'te Söğütözü'ndeki Vatan Bilgisayar 'dan Samsung Ultrabook almıştım. Eve gittiğimde kapağının hiç bir şekilde tam olarak kapanmadığını farkettim ve paketleyip garantiye verdim ve para iadesi istedim. 1 hafta içinde paramı iade ettiler. İşin komik tarafı, yeni bir ultrabook bakmak için yolum Teknosa 'ya düştüğünde aynı model başka bir Samsung ultrabook incelediğimde aynı şekilde kapağının tam olarak kapanmadığını gördüm. Benzer bir olay başıma Darty'den aldığım Samsung LED TV'de de geldi ve zor da olsa iade ettim. Yakın bir arkadaşım aldığı S4'ün de 1 sene sonra kasasının gıcırdamasından şikayetçiydi. Çevremde uzun süreli Samsung kullanıcılarından hiç birinden iyi bir geri dönüş alamadım. Belki de peynir ekmek gibi satmasından ya da distribütörün Türkiye'de tüketici odaklı olmayan yasalardan yararlanarak defolu malları Türkiye sokmasından diye düşünüyorum. Şu an yeni bir telefon arayışı içindeyim, bu tip olayları yaşayıp,gördükten ve yukardaki yazıyı okuduktan sonra ~2000TL 'yi Samsung'a bağlamam.




  • Tazminat falan ugrasmayacagim fakat artik okuyan arkadaslar bilinclenirse bu benim icin yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    Merhaba arkadaşlar.. LÜTFEN SIKILMADAN SONUNA KADAR OKUYUNUZ Kİ MAĞDUR OLMAYINIZ. SAMSUNG UN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜNÜZ.

    burada anlatacaklarım biraz uzun ama SAMSUNG kullanıcıları için çok önemli bir bilgidir MAĞDUR olmamak adına MUTLAKA okuyunuz ve yorumlarınızı fikirlerinizi belirtiniz.

    Burada anlatacağım herşeyi kanıtlayacağım belgeleriyle sunacağım

    12.10.2013 tarihinde Bursa Vatan bilgisayardan samsung S3 mini cep telefonu aldım ve daha sonra cihazda donmalar başladı bayramı bir şekilde geçirdikten sonra ilk iş günü cihazı samsung ebru elektronik yetkili servise donma olayından ve ayrıca kasasıyla ekranı arasında ekranın etrafında bulunan o conta gibi malzeme kasanın dışına çıkıktı ve telefonun kasasında da aralık vardı yani bir üretim hatası.
    Cihazı teslim ettiğimde cihazın iade talebiyle teslim ettim ve onlar ise yazılımsal bir problemse iade olmadığını donanımsal ya da kasanın açılmasını gerektirecek olaylarda ancak iade alabileceklerini söylediler. Bende servis fisine kesinlikle tamir yazılım vs atılmamasını ve iade alınmasını talep ettim ve yazdım sonuçta biz bu telefonun işletim ssteminin lisansına da para veriyoruz dolayısıyla Devletimizin koydugu kanunlar gereği ayıplı mal tanımına giriyor ve doğal olarak iade talebi hakkım var fakat kendileri devletin koyduğu kanunları değilde samsungun prosedürlerine göre hareket ediyorlarmış.
    Neyse telefon bu taleple servise verildi ve 2 -3 gün sonra servis tarafından akşam 18:00 civarı arandım telefonumun İNCELENDİĞİNİ VE BİR ARIZA OLMADIĞI SÖYLENDİ. Ertesi gün servise gittiğimde cihazı teslim alırken kontrol amaçlı cihazı açtığımda cihazda kendi koyduğum ekran kilidim duruyordu. Yani bu şu demek oluyor o cihazın donduğunun dokunmatiğinin incelenmesi için ekran kilidinin bilinmesi gerekir fakat bunlar benden ekran kilidi almamışlardı. dolayısıyla cihazı hiçbirşekilde incelemedikleri ve bana inceledik deyip tüketiciyi aptal yerine koymaya çalışmışlardır. bu durumu kendilerine söylediğimde siz benim ekran kilidini bilmeden nasıl cihazı kontrol ettiniz diye kızarıp bozarmalarla birlikte saçma sapan bahaneler söylemeleriyle konuyu kapatmaya çalıştılar.
    Tabiki bu süreçte 4447711 samsung ile görüşmelerim de oldu ve başka teknik servisleri olduğunu oraya gitmemi söylediler. (servis çalışanı Yakup bey tarafından). dolayısıyla bursada ki diğer yetkili servisi ABC TEKNİK e gidip cihazın donma yaptığını ve kasasının ayrık olduğunu söyleyerek iade talebiyle cihazı teslim ettim.

    İşte asıl REZİLLİK burada kendini göstermeye başladı..

    Cihazı 07.11.2013 akşam 18:00 civarı teknik servise bıraktım ve ertesi sabah telefonuma samsungdan mesaj gelerek işlemlerin tamamlandığı bilgisi verildi ve 08.11.2013 saat 17:00 dan sonra abc teknik servise gittim
    cihazı teslim almadan önce kontrol ettiğimde yazılım yüklendiğini söylediler ve kasadaki aralığı da CİHAZIN İÇİNİ AÇIP YAPTIKLARINI belirttiler. Bende tekrar tamir değil iadesini istediğimi söylediğimde bana bu durumun iadeye girmediğini. Yani kasasındaki bir üretim hatasının (yani 1sıfır cihazın ilk ay içinde arka vidalarının açılıp işlem yapılmasının) iadeye girmeyeceğini söylediler.

    Bunun üzerine servisteyken 4447711 müşteri hizmetlerini aradım ve onlardan önce genel bilgi aldım ve dedim ki ilk 30 gün içinde tamir görürse kasası açılırsa iadeye girermi diye sorduğumda evet beyefendi diyen müşteri temsilcisini telefonu servis elemanına vererek konusturduğumda 5 dakıka aralarında konuşma geçip daha sonra 5 dakika da beni hatta beklettikten sonra aynı müşteri temsilcisi KIVIRARAK beyefendi bu iade olayına teknık servis karar veriryor onlar yetkili demelere başladı ve sorduğum bütün sorulara kaçamak cevaplar vererek görüşmeyi sonlandırdı.

    BİR REZALET DAHAA...

    Daha sonra tekrar teknik servis elemanına dönerek telefonumun içini açtıkları halde bunu neden servis fişlerine yazmadınız diye sorduğumda yapılan her işlemi yazamayız yeterli yer yok diye saçma bir bahane söylediler (ki bunu yazmamalarının nedeni cihazın ilk ay içinin açılıp tamir edilmesi iade sebebidir iadeye düşmemesi için tüketiciyi aptal yerine koymalarıdır. Bu yüzden de ayrı dava açacağım.) ve kendi sistemlerinde kayıtlı olduğunu söylediler. Bunun üzerine kendi sistemlerine ısrarımdan sonra baktığımızda REZALET ortaya çıkıyor. Telefonun içinin açıldığını kendi sistemlerine de yazmamışlar. Bu şu demek oluyor. Ben cihazı teslim alsam 3-5 ay sonra bir arızadan servise versem servis kontrol edecek ve cihazın içinin açıldığını görecek ve kendi sistemlerini kontrol ettiklerinde kendileri tarafından içinin açıldığına dair bir bilgi olmadığından bana diyecekleri şu cihazınızın içi yetkili servis hariçi açılmış bu sebebten dolayı cihazınız garanti dışıdır diyecek.

    Kendilerine bunu anlatmaya çalıştığımda söyle bir örnek verdiğimde bana verdikleri cevap şu oldu.. Örneğin ben yeni telefon aldım diyelim ve merak edip cihazın içini açsam sonra kapatsam daha sonra 3-5 ay sonra cihaz arıza yapsa servise getirsem siz içinin açıldığını gördüğünüzde bunun içi açılmış garanti dışı kalmıştır demeyecekmisiniz dedim (ki bu sorunun cevabı belli..) bana verdikleri cevap hayır garanti dışı kalmazz...

    Bunun üzerine o sinirle cihazın kutusunu vs bütün belgelerini ve cihazı oradan bırakıp hiçbir yere imza atmadan ABC teknikten ayrıldım ve yolda Samsung 4447711 i arayıp kendimi tanıtınca beyefendi cihazınızı teslim almışsınız diyor...

    Telefonu servisten almadığım, hiçbir yere imza atmadığım halde şu anda onların sistemlerinde cihaz teslim alındı gözüküyor ve bu konuşma telefon kayıtlarında mevcuttur.



    YANİ işin özeti samsung firmasına ebru elektronik ve abc teknik servise ayrı ayrı salak yerine koydukları için maddi manevi tazminat davası ayrıca EVRAKTA SAHTECİLİK YAPTIKLARI İÇİN ayrı dava 15 gündür beni sinir hastası ettikleri için ayrı dava ve maddi manevi diğer tüm kayıp ve zararlarım icin davalar açacağım.

    VE ben ürünü teslim almadığım halde teslim ettik gösterip eğer imzamı taklit edip o servis fişine işlem yapılmışsa kişilik haklarımdan dolayı cok ciddi bir tazminat davasını hem abc tekniğe hemde servisi koruyup kolladığı için samsung firmasına açacağım.

    SON OLARAK... Bunları yaptıktan sonra bu telefonun arıza videosunu imeisiyle birlikte internete koyup gerekli diğer konuşma kayıtlarımı da çıkartıp bunları bu sitede ve ayrıca açaçağım bir web sitesinde bunların hepsini tarihleriyle birlikte yayınlayacağım ve daha sonra telefonu servisten alıp basını çağırıp bu telefonu da servisin önünde yakıp televizyonlarda ve internet sitesinde bunların yayınlanmasını sağlayacağım ki benim gibi başka tüketiciler mağdur olmasın. Bu durum samsungun 759 liralık cihazının arkasında duramamasından dolayı kendi kendisine verdiği zarar olacaktır tüm sorumluluk SAMSUNG a aittir..

    Samsung ile defalarca görüşmeme rağmen sorunumu çözemedikleri için de yarın sabah bu paylaştıklarımı avukatıma vererek gerekli maddi manevi ve hakaret davalarını samsung firmasına açacağım..

    EVET ARKADAŞLAR.. Burada yazılanlar şu 15 gündür başıma gelenler hepsini konuşmalar çıktıkça burada ve samsunga karşı açacağım web sitesinde yayınlayacağım ki Zahmet edipte okuyan diğer vatandaşlar mağdur olmasın.

    LÜTFEN bu tür sıkıntılarla karşılaşan arkadaşlar da desteğini esirgemesin birlikten kuvvet doğar..

    Sormak istediğiniz paylaşmak istediğiniz şeyler olursa bu iş sonuçlanana kadar güncel olarak forum aktif kalacaktır.

    SAYGILARIMLA Erkut GÖYMEN

    Merhaba

    Samsung Galaxy S3 Kullanıyorum. Sorun Yok. Düşüncenize Saygı Duyuyorum. Son Derece Memnunum. Arkadaşlarıma Tavsiye Ediyorum. Son Olarak Fısıltılara Kulak Asmayın Diyorum. Teşekkür Ediyorum.

    Hayırlı Forumlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E398ci -- 23 Mayıs 2014; 7:08:41 >




  • Müdür kaç kişiyi döndürdün ne var ne yok güncellesene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanslymn

    Birde şikayvar.com sitesine şikayetinizi yazın.oradan da bir sürü kişi görecektir ve Samsung büyük ihtimal size dönüş yapacaktır.Geçmiş olsun iyi günler hakkınızı aramaya devan edin.

    yaz hiç bir şey değişmiyo heyete başvurduk annemin telfonu samsung camp ses karşıya boğuk gidiyo kaçkre verdik kaç ayrı servise ama hiç bir şey olmyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanslymn

    Birde şikayvar.com sitesine şikayetinizi yazın.oradan da bir sürü kişi görecektir ve Samsung büyük ihtimal size dönüş yapacaktır.Geçmiş olsun iyi günler hakkınızı aramaya devan edin.

    yaz hiç bir şey değişmiyo heyete başvurduk annemin telfonu samsung camp ses karşıya boğuk gidiyo kaçkre verdik kaç ayrı servise ama hiç bir şey olmyo
  • Konu neredeyse aynı olduğu için buradan hortlatayım dedim. Bursa Ebru Elektronik ve Bursa ABC teknik; bunlar güya Bursanın Samsung yetkili servisleri. Sizlerle direk samsunga yazdığım mailleri ve gelen cevapları paylaşacağım.

    19/04/2016 tarihinde aldığım Samsung marka HS3000 model bluetooth kulaklık, normal şarj alıyor görünmesine rağmen açılmıyor. Bazen kafasına eserse çalışıyor. Bir servis arayışına girdim. İlk olarak ABC elektroniğe gittim. Konuyu samsunga şu şekilde mail olarak da ilettim.


    quote:

    "Benim sorunum 18/04/2016 tarihinde n11.com sitesinden almış olduğum Samsung HS 3000 bluetooth kulaklıkla ilgili. Yaklaşık 1-2 aydır kulaklık şarj alıyor görünmesine rağmen açılmıyor.

    Bu sorunla ilgili ürünün faturasıyla birlikte Bursa Nilüferdeki ABC teknik servis noktasına başvurdum.

    Orada bluetooth kulaklıkların tamirini yapmadıklarını, direk olarak değişime gönderdiklerini söylediler. Ancak ürün kutusu içindeki garanti belgesinin kaşeli imzalı olması gerektiğini aksi takdirde ana merkezden değişim onayının gelmediğini söylediler. Ben de o merkeze ürünü teslim etmedim.

    Bu ürünü internet alışverişiyle aldığım için kaşeletme imkanım yok. Aldığımda kaşeli gelmesi için kutusunun açılması gerekir, satın aldığım kişi paketi açıp gönderse acaba içine kullanılmış ürün koydu mu diye şüphelenirim.

    Ürünün faturası mevcut. Kutusu mevcut. Sırf ABC teknik servise ürünü verebilmek için 40 km yol gittim, bursada bir başka servis daha var ve o da 40 km uzakta ancak aynı sorunu yaşarım diye gitmedim. Sorunu nasıl çözebiliriz? Bursa Osmangazideki servisinize ürünü götürsem veya kargolasam mı? yoksa direk olarak ürünü ana merkezinize mi göndersem?"


    Gelen cevap

    quote:

    "Değerli Müşterimiz H.Ç.,

    Merhaba,Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Berzan.

    Halil Bey,karşılaştığınız bu durumu anlıyorum.Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    Tarafımıza iletmiş olduğunuz değerli görüş ve şikayetiniz yetkili birimlerimiz ile paylaşılmıştır.

    Yaşamış olduğunuz durum ile ilgili cihazınızı farklı yetkili teknik servisimize bırakmanızı rica ederiz.

    Teknik servis iletişim bilgilerine link üzerinden ulaşabilirsiniz.

    http://www.samsung.com/tr/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

    Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.


    Uzaktan erişim ile hayatınızı kolaylaştırmak ister misiniz? Akıllı telefon ve televizyonlarınıza bağlanmamız için 444 77 11‘ i arayınız detaylı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

    http://www.samsung.com/tr/remotesupport/

    Aradığınız bilgi ve daha fazlası içinwww.samsung.com.tr destek sayfasını sizler için güncelledik.


    Samsung Electronics Türkiye
    Müşteri Hizmetleri"


    Sonrasında diğer Bursa servisine yani Ebru Elektroniğe başvurdum. Orada başımdan geçenleri yine samsunga şu şekilde ilettim.

    quote:

    "HS3000 model bluetooth kulaklığımı şarj almama-açılmama sorunuyla ilk olarak Nilüferdeki ABC teknik servise vermek için oraya gitmiştim, onlar da BT kulaklığın tamirini yapmadıklarını ve direk değişime gönderdiklerini söylediler. Ancak değişimin yapılması için faturanın yeterli olmadığını ürün kutusu içindeki garanti kartının kaşeli ve imzalı olması gerektiğini, aksi takdirde ana merkezden değişim onayının verilmediğini söylediler. Ürünü internet alışverişi yoluyla aldım, kaşeletmem gibi bir şey söz konusu değil. Bu şikayetimi daha önce size bildirdim, siz de bana başka servise götürmemi önerdiniz. Bunun üzerine ürünü teslim etmek için Bursa Ebru Elektronik servisinize 28/09/2016 tarihinde başvurdum. İki gün sonra mesaj geldi ürünün işlemi tamamlandı diye. Ben de 05/10/2016 da ürünü teslim almaya gittim, hata tespit edilemediğini söyleyip kulaklığı bana teslim ettiler. Ben de bu sorun tekrarlarsa ürünü nasıl ulaştırabileceğimi sordum. Bana kargo kabul etmediklerini söylediler. Eve geldim ürünü şarj ettim (her şey normal gelişti ilk bir süre kırmızı ışık yandı sonra mavi), ancak ürün yine açılmadı. Hatta videosunu çektim, youtube a yükledim. Adresi :https://youtu.be/HhoodVBeIEg
    Ürünü 65 TL ye aldım. Ürünü servislerinizden birine verebilmek için 190 km yol gittim geldim toplamda. Kişisel aracımla en iyi ihtimalle 50 TL lik yakıt masrafı yaptım, elime geçen sadece sinir bozukluğu oldu. Ebru Elektronik kargo kabul etmiyormuş, bir daha gidecekmişim, e yine sorunu çözemezler hatayı bulamazlarsa hiç götürmesem çöpe atsam kulaklığı en azından benzin param cebimde kalır ve sinirim bozulmaz. Beni sorunu çözebilecek, ürünü kargoyla gönderdiğimde kabul edecek, bursadaki bu iki rezil servis haricinde bir servis önerin lütfen."


    Gelen cevapta sadece bizim Berzan Kübra olmuş, gerisi aynı.


    quote:

    "Değerli Müşterimiz H.Ç.,

    Merhaba, Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Kübra.

    Halil Bey, karşılaştığınız bu durumu anlıyorum. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    Cihazınızda yaşamış olduğunuz durumun detaylı bir şekilde kontrol edilebilmesi için,cihazınıza ait tüm belgeler ile birlikte bölgenize en yakın Samsung Servis Merkezlerimize müracaat etmenizi rica ederiz.

    Ürün onarım işlemlerinde faturanın aslının ibrazı gereklidir.

    Teknik servis iletişim bilgilerine aşağıda yer alan link üzerinden ulaşabilirsiniz.

    http://www.samsung.com/tr/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

    Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.


    Uzaktan erişim ile hayatınızı kolaylaştırmak ister misiniz? Akıllı telefon ve televizyonlarınıza bağlanmamız için 444 77 11‘ i arayınız detaylı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

    http://www.samsung.com/tr/remotesupport/

    Aradığınız bilgi ve daha fazlası içinwww.samsung.com.tr destek sayfasını sizler için güncelledik.


    Samsung Electronics Türkiye
    Müşteri Hizmetleri"


    Yukarıda samsunga da ilettiğim gibi ürün 65 TL, gemlikte oturmaktayım, ürünü bir servisine verebilmek için 190 km yol gittim geldim, en iyi ihtimalle 50 TL yakıt masrafı yaptım. Samsung ve yetkili servisleri bana başka servise götürmemi söylüyor, keşke hiç götürmeyip direk olarak çöpe atsaydım, 50 tl ye yeni kulaklık alırdım. Tek suçum samsung kulaklık almak.

    Bulamadıkları hatayı da youtube a yükledim.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamsoonloo

    Konu neredeyse aynı olduğu için buradan hortlatayım dedim. Bursa Ebru Elektronik ve Bursa ABC teknik; bunlar güya Bursanın Samsung yetkili servisleri. Sizlerle direk samsunga yazdığım mailleri ve gelen cevapları paylaşacağım.

    19/04/2016 tarihinde aldığım Samsung marka HS3000 model bluetooth kulaklık, normal şarj alıyor görünmesine rağmen açılmıyor. Bazen kafasına eserse çalışıyor. Bir servis arayışına girdim. İlk olarak ABC elektroniğe gittim. Konuyu samsunga şu şekilde mail olarak da ilettim.


    quote:

    "Benim sorunum 18/04/2016 tarihinde n11.com sitesinden almış olduğum Samsung HS 3000 bluetooth kulaklıkla ilgili. Yaklaşık 1-2 aydır kulaklık şarj alıyor görünmesine rağmen açılmıyor.

    Bu sorunla ilgili ürünün faturasıyla birlikte Bursa Nilüferdeki ABC teknik servis noktasına başvurdum.

    Orada bluetooth kulaklıkların tamirini yapmadıklarını, direk olarak değişime gönderdiklerini söylediler. Ancak ürün kutusu içindeki garanti belgesinin kaşeli imzalı olması gerektiğini aksi takdirde ana merkezden değişim onayının gelmediğini söylediler. Ben de o merkeze ürünü teslim etmedim.

    Bu ürünü internet alışverişiyle aldığım için kaşeletme imkanım yok. Aldığımda kaşeli gelmesi için kutusunun açılması gerekir, satın aldığım kişi paketi açıp gönderse acaba içine kullanılmış ürün koydu mu diye şüphelenirim.

    Ürünün faturası mevcut. Kutusu mevcut. Sırf ABC teknik servise ürünü verebilmek için 40 km yol gittim, bursada bir başka servis daha var ve o da 40 km uzakta ancak aynı sorunu yaşarım diye gitmedim. Sorunu nasıl çözebiliriz? Bursa Osmangazideki servisinize ürünü götürsem veya kargolasam mı? yoksa direk olarak ürünü ana merkezinize mi göndersem?"


    Gelen cevap

    quote:

    "Değerli Müşterimiz H.Ç.,

    Merhaba,Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Berzan.

    Halil Bey,karşılaştığınız bu durumu anlıyorum.Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    Tarafımıza iletmiş olduğunuz değerli görüş ve şikayetiniz yetkili birimlerimiz ile paylaşılmıştır.

    Yaşamış olduğunuz durum ile ilgili cihazınızı farklı yetkili teknik servisimize bırakmanızı rica ederiz.

    Teknik servis iletişim bilgilerine link üzerinden ulaşabilirsiniz.

    http://www.samsung.com/tr/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

    Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.


    Uzaktan erişim ile hayatınızı kolaylaştırmak ister misiniz? Akıllı telefon ve televizyonlarınıza bağlanmamız için 444 77 11‘ i arayınız detaylı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

    http://www.samsung.com/tr/remotesupport/

    Aradığınız bilgi ve daha fazlası içinwww.samsung.com.tr destek sayfasını sizler için güncelledik.


    Samsung Electronics Türkiye
    Müşteri Hizmetleri"


    Sonrasında diğer Bursa servisine yani Ebru Elektroniğe başvurdum. Orada başımdan geçenleri yine samsunga şu şekilde ilettim.

    quote:

    "HS3000 model bluetooth kulaklığımı şarj almama-açılmama sorunuyla ilk olarak Nilüferdeki ABC teknik servise vermek için oraya gitmiştim, onlar da BT kulaklığın tamirini yapmadıklarını ve direk değişime gönderdiklerini söylediler. Ancak değişimin yapılması için faturanın yeterli olmadığını ürün kutusu içindeki garanti kartının kaşeli ve imzalı olması gerektiğini, aksi takdirde ana merkezden değişim onayının verilmediğini söylediler. Ürünü internet alışverişi yoluyla aldım, kaşeletmem gibi bir şey söz konusu değil. Bu şikayetimi daha önce size bildirdim, siz de bana başka servise götürmemi önerdiniz. Bunun üzerine ürünü teslim etmek için Bursa Ebru Elektronik servisinize 28/09/2016 tarihinde başvurdum. İki gün sonra mesaj geldi ürünün işlemi tamamlandı diye. Ben de 05/10/2016 da ürünü teslim almaya gittim, hata tespit edilemediğini söyleyip kulaklığı bana teslim ettiler. Ben de bu sorun tekrarlarsa ürünü nasıl ulaştırabileceğimi sordum. Bana kargo kabul etmediklerini söylediler. Eve geldim ürünü şarj ettim (her şey normal gelişti ilk bir süre kırmızı ışık yandı sonra mavi), ancak ürün yine açılmadı. Hatta videosunu çektim, youtube a yükledim. Adresi :https://youtu.be/HhoodVBeIEg
    Ürünü 65 TL ye aldım. Ürünü servislerinizden birine verebilmek için 190 km yol gittim geldim toplamda. Kişisel aracımla en iyi ihtimalle 50 TL lik yakıt masrafı yaptım, elime geçen sadece sinir bozukluğu oldu. Ebru Elektronik kargo kabul etmiyormuş, bir daha gidecekmişim, e yine sorunu çözemezler hatayı bulamazlarsa hiç götürmesem çöpe atsam kulaklığı en azından benzin param cebimde kalır ve sinirim bozulmaz. Beni sorunu çözebilecek, ürünü kargoyla gönderdiğimde kabul edecek, bursadaki bu iki rezil servis haricinde bir servis önerin lütfen."


    Gelen cevapta sadece bizim Berzan Kübra olmuş, gerisi aynı.


    quote:

    "Değerli Müşterimiz H.Ç.,

    Merhaba, Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Kübra.

    Halil Bey, karşılaştığınız bu durumu anlıyorum. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    Cihazınızda yaşamış olduğunuz durumun detaylı bir şekilde kontrol edilebilmesi için,cihazınıza ait tüm belgeler ile birlikte bölgenize en yakın Samsung Servis Merkezlerimize müracaat etmenizi rica ederiz.

    Ürün onarım işlemlerinde faturanın aslının ibrazı gereklidir.

    Teknik servis iletişim bilgilerine aşağıda yer alan link üzerinden ulaşabilirsiniz.

    http://www.samsung.com/tr/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

    Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.


    Uzaktan erişim ile hayatınızı kolaylaştırmak ister misiniz? Akıllı telefon ve televizyonlarınıza bağlanmamız için 444 77 11‘ i arayınız detaylı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

    http://www.samsung.com/tr/remotesupport/

    Aradığınız bilgi ve daha fazlası içinwww.samsung.com.tr destek sayfasını sizler için güncelledik.


    Samsung Electronics Türkiye
    Müşteri Hizmetleri"


    Yukarıda samsunga da ilettiğim gibi ürün 65 TL, gemlikte oturmaktayım, ürünü bir servisine verebilmek için 190 km yol gittim geldim, en iyi ihtimalle 50 TL yakıt masrafı yaptım. Samsung ve yetkili servisleri bana başka servise götürmemi söylüyor, keşke hiç götürmeyip direk olarak çöpe atsaydım, 50 tl ye yeni kulaklık alırdım. Tek suçum samsung kulaklık almak.

    Bulamadıkları hatayı da youtube a yükledim.





    Hocam geçmiş olsun.Samsung yapmış yapacağını yine değişmemek için türlü türlü yalana başvurmuşlar.Bu sefer daha dikkatli olalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun..
  • Konu hort da olsa.
    Samsung firmasının adını kullanarak
    Samsung adına tamir yapmış gibi kendini gösteren
    ve Samsung u hortumlamaya çalışan şark kurnazlarıda yok değil....
    Samsung'UN BURASININ THİS İS SPARTA OLDUĞUNU UNUTMAMALI....
    Çünkü başka sparta ve İstanbul yok..
    Bizden uyarması..
  • ah be abim.samsungdan artık cihazmı alınır? s4 ten sonra saçmalama zaten başladı tuttumuş.bir j serisi sonra a serisi yaptı.tersini pişirip koyuyor.ama cep telefonu diyince akla tabiki ilk samsung geliyor.halbuki ne güzel huavei olsun zte nin yeni modelleri olsun geldi ama tekrardan geçmiş olsun.
  • geçmiş olsun
    ne yazık ki ülkede adalet hiçbir yerde yok
    hiçbir şekilde tüketiciyi korumuyor
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.