Şimdi Ara

Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
7
Favori
10.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen


    quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    S3 Türkiye'ye daha yeni geldiği zaman ilk alanlardaydım. 3-4 ay sonra telefonu yere düşürdüm camı kırıldı. Kaskosu yoktu ücreti kendim ödeyerek yaptıracaktım. Hepsiburada.com adresinden almıştım telefonu samsung'un müşteri hizmetlerini aradım. Bana buradan birşey yapamayacaklarını söylediler. Anlaşmalı oldukları teknik servisleri aramam için numaralar verdiler. Bir müddet aradım. Bana Türkiye'de S3'ün camının olmadığını söylediler. Samsung'un müşteri hizmetlerini arayarak satışı yapılan telefonun nasıl yedek parçasını olmadığını sordum. Beni geçiştirdiler. Yaklaşık 1 ay boyunca bu şekilde oyaladılar. Bu gecen zaman zarfında konuşmalarım sertleşmeye başladı.

    En son onları dava edeceğimi söyledim. Ama hala bana bir dönüş yapılmamıştı. Teknosa'daki tanıdıklarım sayesinde telefonu yaptırabildim. 538 TL ödemiştim S3'ün camı için. Telefonun kabının komple değişeceğini söylemişlerdi ama kapağın arkasında ki cizikler bile duruyordu. Bende üzerinde pek fazla durmak istemedim. Şimdi elimde S4 var. Onunla da ilgili sıkıntılar yaşıyorum.

    http://www.sikayetvar.com/ internet sitesine bence şikayetinizi bildirin. Bu tür davranışlar yanlarına kalmamalı...

     Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN


    Bir urun aldiginiz zaman firma size urunun 7 yil yedek parca garantisini vermek zorunda ornegin siz s3 u almisiniz kendi hatanizdan kirilmis tamam fakat servise verdiginizde ucreti karsiliginda yapilmasi gerekir yani size parca yok diyemezler siz teli verirsiniz servise onlarda ucretlide olsa 20 is gununde yapmak zorundalar yedek parcayi tedarik edemiyorsa servis ucret iadesi vermek zorunda
    Ya da cihaz aldiniz diyelim garantisi bitti alali 5 yil oldu ve bir arizadan servise verdiniz tamir suresi yine 20 is gunudur, firma size parcayi saglayamiyorsa ya da tamiri, ucret iadesi vermek zorunda, ama biz tuketiciler haklarimizi bilmiyoruz o yuzden magdur oluyoruz bu haklarinizi bilin yeterli

    Bunu bildiğim iyi oldu. Şimdi ise S4 var. Bataryası şişti. Telefon bir açılıyor bir açılmıyor. Müşteri hizmetlerini aradım teknik servisinin numarasını verdi. Saat 17.00'da kendilerini aradım ama hep meşgul çalıyordu. Ben böyle birşey görmedim. Samsung'un hizmeti gerçekten beş para etmez...

    Ayrica bataryalar ile ilgili bir teknik bilgi de vereyim.
    Sifir bir batarya uretildi diyelim ve satis icin magazaya gonderildi ve 2 sene satilmadi, bu batarya hic kullqnilmamis olsa bile 2 yil icinde kapasitesinin yuzde 50 den fazlasini kaybediyor yani siz o bataryayi alirken. Uretim tarihine bakmadan alirsaniz bir nevi bozuk batarya almis olursunuz, bunlari bir sure arge olarak staj yaptigim bir firmanin arastirmalarina dayanarak soyluyorum
    Gelelim bu isin servis ile ilgili kismina. Hepimizin basiba gelmistir telefonumuzun orjinal bataryasi 1-1. 5 yil sonra az gitmeye baslar ve servise verirsiniz batarya az gidiyor diye onlarda size 3g acik wifi acik oldugu zaman az gider derler ve degistirmezler, fakat isin asli yukarida yazdigim gibidir dolayisiyla o bataryanin teknik olarak degismesi gerekir. Bunu kimi servis degistirir kimi de degistirmiyor dolayisiyla siz isin teknik kismini bilip bu sekilde degisim icin bilgilendirip degisimini talep edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen


    quote:

    Orijinalden alıntı: RpLax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scarlott's

    Hocam helal olsun bizim yapamadigimizi siz yaptiniz.bu samsung zaten cok kotu bi firma sahtekarlar, musteri memnuniyeti sifir.Apple da olsa boyle bi sorun hemen degistirirlerdi burdanda samsungun kalitesini anliyoruz...

    Ben Samsung'un kötü bir firma olduğunu düşünmüyorum. Kullandığı malzeme işçilik felan bence kaliteli. Yalnız şöyle bir sorun var. Teknoloji bu nihayetin de bazılarında sıkıntının çıkması gayet normal. Ama o sıkıntıyı çözemiyorlar. Bence bu Türkiye'de böyle. Satışı güzel yapılıyor fakat Teknik Servis sıkıntıları var. Ama ne kadar problemli olsa da yapılacak birşey yok.

    Teknoloji bu sans isidir zaten ama bile bile de lades demek olmaz buyukfirmafirma isisen servisinde kaliteli olacak.


    Samsung kotu bi firma degilmi? bende s5830i
    var ben bunu s5830 modelinden daha iyi zannediyorum ama tam aksine daha kotu samsung eski lcd ekranlarini(olu piksel hatasia) ve kotu ekran kartlarini "i" modeli altinda satisa sunmus tamamen kazik ve rezalet bidaha samsungun hicbi urununu almayacagima yemin ettim ayrica kullandigi malzemelerde dandik arka kapaklari plastik ve kotu...
    Gokhan arkadasa katiliyorum kaliteli bir firmaysa serviside kaliteli olmali..Apple da yasa eger bu sorunu laf etmeden telefonu degistirirlerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scarlottis -- 9 Ocak 2014; 21:51:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Samsung Galaxy S II telefonum aynı arızadan dolayı 4 kez service gitti hiç bir şey yapılmadan bana geri verildi en son gittiğimde çok sinir oldum servisi ayağa kaldırdım ve telefon değişim oldu bunlar bu dilden anlar ancak servisleri zaten bir şey den anlamiyor bilgisiz adamlar.Diger telefon servisleri daha berbat örnek HTC tele services

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takipdeyim bende s3 aldım yazılım hatası vardı bendede aynı durum oldu takip deyim.
  • vatan bilg a gecen hafta cuma telefonla birlikte evraklari teslim ettim 3 gun icinde genel. merkezden cevap gelir dediler gelmedi daha bu cumaya kadar daha beklerim haber gelmezse o gun gidip icraya veririm boyle bir hakkimiz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    vatan bilg a gecen hafta cuma telefonla birlikte evraklari teslim ettim 3 gun icinde genel. merkezden cevap gelir dediler gelmedi daha bu cumaya kadar daha beklerim haber gelmezse o gun gidip icraya veririm boyle bir hakkimiz var.

    evet sonraki adımınız icra takibi hocam, ama işi epey kolaylamışsınız okuduğum kadarı ile.tekrar geçmiş olsun.
  • Android cihaz donar olarak bi vida için bu kadar sıkıntıya gerek yok :) ama ilk servisi şikayet edin incelemeden sizi kandırdığı için 2. Servis zaten sana fiş veriyor yazıp yazmamasının sorun olacağını sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Venomz

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen

    vatan bilg a gecen hafta cuma telefonla birlikte evraklari teslim ettim 3 gun icinde genel. merkezden cevap gelir dediler gelmedi daha bu cumaya kadar daha beklerim haber gelmezse o gun gidip icraya veririm boyle bir hakkimiz var.

    evet sonraki adımınız icra takibi hocam, ama işi epey kolaylamışsınız okuduğum kadarı ile.tekrar geçmiş olsun.

    Tesekkur ederim. Bugun aradim 15 gun surenindolmasini bekliyor dedi firma. Bende 15 gun sonunda da bekleyecekmiyim daha dedim birkac gun belki dedi vatan. Bende ona gore hareket edecegimi belirttim. Haftaya pazartesiye kadar sonuclanmasini bekliyorum olmazsa devami icra takibi.

    Ayrica olay bir vida icin degil, ayrica android niye donarmis su anda huawei ascent mate kullaniyorum bu da android ama daha donmadi. Teknoloji bu sans isidir ama bir sikintida da firma arkasinda durmali.
    Son olarak ta ilk. Serviside digerini de sikayet ettim tabikide ama kimi Kime sikayet ediyorsun adamlarin umurunda degil malesef, ulkemizde teknik servislerle ilgili boyle bir sikinti mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar konuyla ilgili bende kısaca bir tecrübemi paylaşayım okuyanlar en azından fikir sahibi olurlar.

    2 sene önce iphone 4s türkiyeye ilk geldiği günlerde vodafone dan kontratlı olarak aldım cihazı. Kutuyu açtılar sim kart takıldı vs. Ben telefonu teslim almadan önce bi tane kılıf almıştım(şu sadece arkayı koruyan yumuşak plastik kılıflardan). Yeni telefon heyecanı bişey olmasın diye direk kılıfına koydum neyse telefonu aldım gün içinde kullandım eve geldim kılıfından çıkarıp bi incelemek istedim. Kılıfı çıkardım aynı anda iphone'un arka kapağı da kılıfla beraber elimde kaldı. Sonra bi baktım telefonun şarj soketinin sağı ve solunda olması gereken vidalar yok. Alırken dikkat etmemiştim kimin aklına gelir ki. Yazılımsal birşeyi varmı diye kontrol ettim çiziği vs varmı diye baktım ama heyecanla o vidaların olmadığını fark etmemişim. Her neyse ertesi gün aldığım yere götürdüm adamlar hiçbir şekilde ilgilenmediler. İlgilenmediler derken üzüldüler ahlayıp vahladılar sonuç yapabileceğimiz birşey yok garantiye vermeniz gerekiyor. Araya h.sonu girdi, pazartesi götürdüm TELESERVICE izmir şubesine verdim. 3-4 gün sonra beni aradılar 'CİHAZINIZA YETKİSİZ MÜDAHALE YAPILMIŞ, GARANTİ DIŞI BIRAKILMIŞTIR' şeklinde bilgilendirme yaptılar donakaldım. Ben yeni telefon beklerken 1 haftalık telefon garanti dışı kaldı. Tüketici mahkemesine vericem cihazıma müdahale etmeden geri gönderin dedim. Daha sonra Ben bunu söylerken tehdit ediyorum belki korkarlar dedim ama tın. Adamlar umursamadı bile, alaycı bir ses tonuyla siz bilirsiniz dediler. Apple türkiye distribitörü Bilkoma mail attım ilgilenicez dediler herhangi bir dönüş olmadı. Vodafone müşteri hizmetlerini aradım özetle bizi ilgilendirmez teknik servisle çözün dediler. Aldığım cepshop'un bağlı bulunduğu firmaya(şu anda hatırlamıyorum) mail attım yine sallamadılar. Bimere mail attım dava aç dediler. Biraz araştırdım, bilirkişi incelemesi vs. süresi 3 ay civarıymış ve cihaz uzun bir süre boyunca bilirkişide kalıyormuş. Kontratlı cihaz olunca her ay internet paketine vs. bir ton para ödeniyor boşa para kaybı demek. Sonra düşündüm taşındım, cihazın başka herhangi bir kusuru yok diye gittim 2 tane vida aldım :) taktım 2 sene kullandım geçenlerde de kız arkadaşıma verdim. Hala sapasağlam hiçbir sorunu yok. Vidasızlık problemi amerikada birinin başına gelmiş. Apple amerika forumlarından okudum. Adam telefonu aldıktan sonra problemi farketmiş en yakın applestore'a götürmüş ve anında yenisini almış. Bizde olay firmalarda değil tüketiciye tanınan hakların caydırıcı olmamasında. Ben telefonumun ayıplı mal olup olmadığını 3 aylık bilirkişi sürecinde öğrenmek zorundayım mağlesef, ya da garanti firmasının insafına kalmış durumda. Yani olay apple samsung ya da x firması değil. Devletin seni ne kadar kesin koruduğuyla ilgili. Türkiye'de ayıplı mal satmanın cezası mağlesef yok. Telefonun bozuk mu adamlar sen bozdun diyor. Sen uğraşıyorsun kendinin bozmadığını kanıtlıyorsun sonrasında sana zaten en başta yapması gereken şey olan yeni telefon veriyor. Bugün devlette süreç olumlu ya da olumsuz çok uzun sürüyor, telefonu satan artık kafasına silah dayamadan ilgilenmiyor, garanti desen aldığın malı gönderdiğin bozuk halinde bulabilirsen seviniyorsun (ne şikayetler var ekranını çizip göndermişler sağı solu çatlamış vs.) Onun yerine caydırıcı cezalar olsa, rahat rahat ver mahkemeye diyebilir mi? ya da firmanın adını kötüye çıkaran 3-5 haber çıksa gazete-tv'lerde hemen 180 derece döner firmalar. O dönemde 6-7 gazetenin tüketici köşelerine de mail atmıştım durumu detaylıca anlatan resimleriyle beraber ama geri dönüş bile yapmadılar. Adam tam sayfa senin telefonunun reklamını almış gazetesine kötületir mi firmasını...




  • Bat1 B kullanıcısına yanıt
    Yazinizi okudum gercekten ulkemizde bu konuda ciddi sikintilar ve aciklar var. Tamam devlet kanun koymus ayipli mal 30 gun icinde degistirilir falan diye tamam guzel kanun ama bunu denetleyen yok ve firmalarda musterilerin yuzde 95 inin 3 ay saga sola ugrasmayacaklarini bildikleri icin inkar ediyorlar yokusa suruyorlar ve tabiki tuketici yine magdur.
    Bakin benim tuketici hakem heyetinden sonuc gelmesine ragmen bugun 15 gun doldu vatandan sonuc cikmadi samsung tan. Yazi bekliyoruz dedi pazartesiye kadar sure verdim bende pazartesi arayacagim gelin tamam demezlerse icraya nasil veriliyorsa gidip icra yoluyla alacagim bunlar bu dilden anliyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun itibariyle vatan bilgisayardan arayip iadenin onaylandigini soylediler gelip alabilirsiniz diye bilgilendirildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ortada bir boşluk var..arızalı ürün için azami tamir süresi 20 iş günü diye bir sure var..ayıplı ürün bildirimi için de 30 günlük bir sure var ama BURAYA DİKKAT üretici ayıplı ürünü şu kadar zamanda değiştirir veya parasını iade eder diye bir kanun YOK..
    evet maalesef yok.Ben yeni aldığım note 3'ün kutudan arızalı çıkması sonucu 11 gündür sürünüyorum.11 günde yapılan işlem ise 1'i servis 3'ü de Samsung merkez olmak üzere 4 adet "evet arızalıdır" onayı almak oldu.
    fakat hala daha yeni cihazı göndermediler.Ben hergün aramama,bu kadar kavga etmeme ragmen bugün 12.gün işte...
    Bu konudan muzdarip olan arkadaşlar turkiye.org'dan dilekçe yazsın ki ben öyle yaptım.
    Biz adamların bozuk ürününe 2000 lira para veriyoruz ama adamların umurunda değil.Canları ne zaman isterse veya eğer isterlerse-değiştiriyolar veya elli takla atıyorlar değiştirmemek için.
    Devlet,tüketicilere taksit sınırı getiriyor tamam haklılar diyelim peki üreticilere neden kusurlu ürün satma konusunda herhangi bir yaptırım getirmiyor?Ben parayı anında veriyorum ama verdiğim paraya bana bozuk bir ürün satıyorlar..Bu bozuk ürünü de haftalarca bekletiyorlar.Yani bize telefon kasası içinde lahana yaprağı satmaya kalksalar yine aynı prosedürler mi işletilecek?
    Arkadaşlar lütfen dilekçe,şikayet vs ne geliyorsa yapın..Ağlamayana emzik yok maalesef.




  • Belki inanmayacaksınız ama koredeki genel merkezden türkiyedeki Samsung türkiyenin başındaki koreli vatandaşa kadar dünya kadar yere email/mektup vs. yolladım...
    maksat bundan sonraki mağduriyetler için birşey yapmış olmak.Bu arada ben de son süreçte yaşadıklarımı yazarak arkadaşlara yardımcı olacağım ama ben de cihazın teslim edilmesi ve benim sürecin bitmesini bekliyorum.( dün samsungdan aradılar tüm onaylar verildi servisten haber bekleyin dediler.Yeni cihaz gönderilince size haber verirler dediler..tabi yine 1 hafta içersinde diye sure belirtmeyi de ihmal etmediler..tam bir rezalet işte
    bir adam bi parti kursa hiçbirşey yapmasa ama bir tek bu ve buna benzer toplumsal mağduriyetlerin peşine düşüp kanunların çıkmasına ön ayak olsa 10 sene içinde ya iktidar olur ya da ana muhalefet...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi no_mask -- 22 Ocak 2014; 16:22:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: no_mask

    Arkadaşlar ortada bir boşluk var..arızalı ürün için azami tamir süresi 20 iş günü diye bir sure var..ayıplı ürün bildirimi için de 30 günlük bir sure var ama BURAYA DİKKAT üretici ayıplı ürünü şu kadar zamanda değiştirir veya parasını iade eder diye bir kanun YOK..
    evet maalesef yok.Ben yeni aldığım note 3'ün kutudan arızalı çıkması sonucu 11 gündür sürünüyorum.11 günde yapılan işlem ise 1'i servis 3'ü de Samsung merkez olmak üzere 4 adet "evet arızalıdır" onayı almak oldu.
    fakat hala daha yeni cihazı göndermediler.Ben hergün aramama,bu kadar kavga etmeme ragmen bugün 12.gün işte...
    Bu konudan muzdarip olan arkadaşlar turkiye.org'dan dilekçe yazsın ki ben öyle yaptım.
    Biz adamların bozuk ürününe 2000 lira para veriyoruz ama adamların umurunda değil.Canları ne zaman isterse veya eğer isterlerse-değiştiriyolar veya elli takla atıyorlar değiştirmemek için.
    Devlet,tüketicilere taksit sınırı getiriyor tamam haklılar diyelim peki üreticilere neden kusurlu ürün satma konusunda herhangi bir yaptırım getirmiyor?Ben parayı anında veriyorum ama verdiğim paraya bana bozuk bir ürün satıyorlar..Bu bozuk ürünü de haftalarca bekletiyorlar.Yani bize telefon kasası içinde lahana yaprağı satmaya kalksalar yine aynı prosedürler mi işletilecek?
    Arkadaşlar lütfen dilekçe,şikayet vs ne geliyorsa yapın..Ağlamayana emzik yok maalesef.

    Eger tuketici heyetinden bir belge ile gitseydiniz 15 gun yasal itiraz sureleri var o gecince de icra takibi baslatma hakkiniz var ama sizin mebla yuksek oldugu icin tuketici mahkemelerine giriyor bu da daha da ugrasmak ve beklemek demek. Bu surecte yapacaginiz sey mumkun oldugu kadar sikistirmak ben oyle yaptim 15 gun itiraz sureleri dolduktn sonra 1 Hafta icerisinde donus yaptilar gelin paranizi alin diye hatta su an vatana gidiyorum.
    Fakat siz keske servisi araya sokmasaydiniz., eger konuyu okuma firsatiniz olduysa samsung servislerin yaklasimlarini gormusunuzdur.
    Dilerim sorununuz bir an once cozulur ve samsung tercih ederken 2 kere dusunursunuz ve cevrenizdekilere de ona gore tavsiye edersiniz. Ben artik oyle yapiyorum. Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici Hakem Kuruluna Git. Ordan Hukuki İşlemleri Başlat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkutgoymen


    quote:

    Orijinalden alıntı: no_mask

    Arkadaşlar ortada bir boşluk var..arızalı ürün için azami tamir süresi 20 iş günü diye bir sure var..ayıplı ürün bildirimi için de 30 günlük bir sure var ama BURAYA DİKKAT üretici ayıplı ürünü şu kadar zamanda değiştirir veya parasını iade eder diye bir kanun YOK..
    evet maalesef yok.Ben yeni aldığım note 3'ün kutudan arızalı çıkması sonucu 11 gündür sürünüyorum.11 günde yapılan işlem ise 1'i servis 3'ü de Samsung merkez olmak üzere 4 adet "evet arızalıdır" onayı almak oldu.
    fakat hala daha yeni cihazı göndermediler.Ben hergün aramama,bu kadar kavga etmeme ragmen bugün 12.gün işte...
    Bu konudan muzdarip olan arkadaşlar turkiye.org'dan dilekçe yazsın ki ben öyle yaptım.
    Biz adamların bozuk ürününe 2000 lira para veriyoruz ama adamların umurunda değil.Canları ne zaman isterse veya eğer isterlerse-değiştiriyolar veya elli takla atıyorlar değiştirmemek için.
    Devlet,tüketicilere taksit sınırı getiriyor tamam haklılar diyelim peki üreticilere neden kusurlu ürün satma konusunda herhangi bir yaptırım getirmiyor?Ben parayı anında veriyorum ama verdiğim paraya bana bozuk bir ürün satıyorlar..Bu bozuk ürünü de haftalarca bekletiyorlar.Yani bize telefon kasası içinde lahana yaprağı satmaya kalksalar yine aynı prosedürler mi işletilecek?
    Arkadaşlar lütfen dilekçe,şikayet vs ne geliyorsa yapın..Ağlamayana emzik yok maalesef.

    Eger tuketici heyetinden bir belge ile gitseydiniz 15 gun yasal itiraz sureleri var o gecince de icra takibi baslatma hakkiniz var ama sizin mebla yuksek oldugu icin tuketici mahkemelerine giriyor bu da daha da ugrasmak ve beklemek demek. Bu surecte yapacaginiz sey mumkun oldugu kadar sikistirmak ben oyle yaptim 15 gun itiraz sureleri dolduktn sonra 1 Hafta icerisinde donus yaptilar gelin paranizi alin diye hatta su an vatana gidiyorum.
    Fakat siz keske servisi araya sokmasaydiniz., eger konuyu okuma firsatiniz olduysa samsung servislerin yaklasimlarini gormusunuzdur.
    Dilerim sorununuz bir an once cozulur ve samsung tercih ederken 2 kere dusunursunuz ve cevrenizdekilere de ona gore tavsiye edersiniz. Ben artik oyle yapiyorum. Saygilar

    Okudum size de geçmiş olsun.
    Bildigğiniz gibi benim olayımdaki kusurlu ürünün değiştirilmesi için ürünün servise bırakılması gerekiyor.Aslında benim olayda servisin çok bir fonksiyonu olmadı.Ben cihazı bıraktıktan sonra adamlar bozuktur diye merkeze bildirdiler 2-3 gün içinde.(gerçi bunda eminim benim tel.deki arızayı videoya çekip hem onlara gösterip hem de arızalı cihazın içine bu videoyu koymamın da mutlaka etkisi oldu)
    Fakat bundan sonraki süreç (daha çok samsung merkez tarafındaki) tam bir felaket...Son derece yavaş,umursamaz ve ciddiyetsiz...Adamların sitede tamir durumunu takip etmeniz için güya bir bölüm var ben bu 13 günde tamir durumu ile ilgili sadece bir değişiklik gördüm o da ilk gün "teknisyen atandı" yazıyordu sonraki günlerde "beklemede" diye yazmaya başladı..13 günde size verilen bilgi bu şekilde..rezalet işte hep aldatmaca...

    Bir de aslına bakarsanız sürecin tamamında arıza var...Sapasağlam bir cihaz için cayma hakkınızı kullanırsanız hemen cihazı iade edip birkaç ürün içinde paranızı alabiliyorsunuz hatta kargo parasını bile ödetiyorsunuz satıcıya...
    Ama bozuk satın aldığınız ürünü "değişin" dediğinizde olay saçma sapan hale geliyor,servis ara dur işi gücü bırak dünyanın yolunu benzinini yap onlarca tel. görüşmesi sinir harbi küfür kıyamet...elli türlü iş

    Aslında ben s-pen özelliğinden dolayı bu kadar çilesini çekiyorum samsungun...o özelliği çok kullanıyorum ve başka markaların da bu özelliğe benzer özellikte telefon çıkarmasını umuyorum..Böylece ilerde belki samsungtan kurtulurum.

    Türkiyede elektronik şans işi diye bir deyim var...Ya bu nasıl olabilir gerçekten..Devreler,entegreler,yazılım vs...dünya kadar iş..sonra da şans işi:)
    düşünsenize bir amerikalının şöyle dediğini "man, eletronic is just a matter of luck"... amerikalıya hiç yakışmadı dimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi no_mask -- 23 Ocak 2014; 10:40:34 >




  • sonuç noldu kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu az önce sonuna kadar okudum. Kendi başıma gelmiş kadar sinirlendim. Son durum hakkında bilgilendirme istiyoruz. Yasal haklarını arayıp olayın peşini bırakmaman iyi olmuş.

    Samsung'un böyle bir firma olduğunu bende geçen hafta anladım, S4 model telefon aldım bir şey sormak için yetkili servise gittim tam o sırada başka biri geldi telefonun varsayılan ayarlarında aramaları skype programına ayarlanmıştı. Servis elemanı yapamadı ve format atacağını söyledi tam o sırada elemandan telefonu isteyip yaptım. Servis elemanı kızardı, telefon sahibi ise dua etti :) Sonra dükkandan çıkıyordum çıkarken de inşallah buraya düşmem diye dua ettim.

    Daha öncede iPhone 5 cihaz aldım 3 ay sonra şarj olmuyordu hemen gönderdim garantiye bir hafta sonra yenisi geldi. Bence böyle olmalı ya :)
  • Şuan benim elimde de galaxy s2 var bataryanın solunda beyaz bir kablosu var sarj soketiyle üstteki aksamı birbirine bağlıyor o koptu. Ne yapıp edip kendim tamir edeceğim sırf servisle uğraşmamak için...
  • Asla vazgeçmeyen Gitti yere kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.