Şimdi Ara

Dikkat..!! Samsung REZALETİ mutlaka okuyun ki MAĞDUR OLMAYIN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
124
Cevap
7
Favori
10.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Destekleriniz sürdükçe ben elimden geldiği kadar devam edeceğim.

    Ayrıca Prosedür gereği imza attırmak zorundalar fakat attırmamış olmaları seni bağlamaz yani bir sorun çıkmaz. Ayrıca sana demediler mi sen bozmuşsundur diye :))
  • Cihazı verirken özellikle sordu oradaki görevli bayan, cihazla ilgili sorununuz yok mu diye. Dedim sadece kulaklığım bozuk sağ kulaklıktan ses gelmiyor. Tamam biz prosedür gereği servise giren her cihaza yazılım güncellemesi yapıyoruz kabul ediyor musunuz, tamam dedim. Verdim 2 gün sonra mesaj geldi, gittim almaya cihazı açmış olsalar almayacaktım ben de; fakat sadece kulaklığı değiştirmişler.
  • Evet her cihaza yazılım yüklüyorlarmış fakat bizim buradakiler de gelen her cihazın içini açıyorlarmış fakat ne hikmetse bunu servis raporlarına kayıt etmiyorlar ilk ay arızası ya kayıt etseler iadeye düşecek. Gerçi kendi prosedürlerine göre yine iadeye düşmezmiş ama DEVLETİN koyduğu kanunlara göre İadeye düşeceklerini bildikleri için yazmadılar. bugun aradılar ki bugün 30 günüm doldu dilerseniz yazalım gibisinden birşeyler dediler bende sağolun bu saatten sonra yazmanıza gerek yok 30 gün zaten dolduğunu belirttim. Tüketici haklarına verdiğimi ve mahkeme açacağımı da söyleyip kapattık.
  • Sonuna kadar devam .. note 3 düşünüyordum ama bunlardan sonra bi geri adım oldu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertburak312

    Sonuna kadar devam .. note 3 düşünüyordum ama bunlardan sonra bi geri adım oldu..

    dostum bence de iki kere düşün. Teknoloji bu biraz şans işi bunu herkes kabul ediyor sonuçta insan yapımı ama üreticisi de cihazının arkasında duracak öncelikle.

    Açık konuşayım 6 ay yan sanayi dedikleri note 2 kullandım inanın bana bir tek sorunla karşılaşmadım ancak yüksekten yere düşünce kırıldı sonra gidip Samsung s 3 mini aldık o alış...

    Tabiki de etik birşey değil böyle birşey kullanmak ama kimse de kusura bakmasın adamlar 200 liraya o cihazı kopyalayıp satıyorlar ve üreticisi de satıcısı da kar ediyor ve sıkıntısız kullanabiliyorsan kalkıpta firmaların bunu 4-5 katı fiyata satmaları da hiç mi hiç etik olmuyor. Ayrıca biz o 4-5 katı paraları telefonun yazılımı da dahil lisanslarına garantisine veriyorsak sizde böyle durumlarda tüketiciyi sucluyorsanız bu HİÇ etik değil..

    Yani iyice araştır derim ben. ki mağdur olma.




  • sikayetvar.com falan diyorsunuz da sikayetvar.com güvenilecek bir yer değil. Tamamen hikaye... Firma sikayetvar.com'a başvurup şikayeti kaldırtabiliyor. Firma istediği şikayeti kaldırtabiliyorsa ne anlamı kaldı ki?
  • Doğru söylüyorsunuz. şikayet yazıyorsunuz bir cevap geliyor şikayetiniz çözülmüş gibi yazıyorlar sonuç ne oldu okuyanlar kimse öğrenemiyor..

    Yani bunları yargı ile uğraşarak internet gücünü kullanarak sosyal medyada herkese göstereceksin ki başkaları da zarar görmesin bu firmalardan.

    Yani bu forumu okuyan payşalacağım videoları izleyen ki zamanı gelince cihazı yakacağım ve o videoları da paylaşacağım onları görüp 1 kişi bile samsung dan benim gibi zarar göreceğini düşünüp samsung markasından vazgeçerse bu samsung un kendi marka değerine verdiği zarar olacaktır ki bu benim içimi bir nebze rahatlatır.

    Ve şimdiden böyle düşünenleri gördükçe doğru yolda olduğumu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: web101

    Tüketici hakem heyetine başvur direk para iadesi kararı verilir

    Birde arkadaşlar konuyu daha çok kimsenin görmesi için başka bir bölüme taşımamız gerekir mi doğru yere mi açtım bilmiyorum:?
  • erkutgoymen E kullanıcısına yanıt
    444 77 11 numaralı Samsung Çağrı Merkezi telefonuna, Samsung'un Türkiye distribütörü mü bakıyor yoksa doğrudan Samsung'un kendisi (Kore meşeili firma) mı bakıyor? (yerli personel kullanarak)?

    Yani diyorum ki eğer distribütör firma bakıyorsa belki baştan savma iş yapıyor olabilir fakat olay asıl yurtdışı firmaya intikal ettirilirse belki işler kolaylaşabilir.

    Benzeri olaylar diğer firmalar için olabiliyor. Mesela bir firma ürününe 5 yıl garanti veriyor. Ürün 3 sene sonra arızalanıyor. Buradaki distribütör firmaya götürüyorsun 2 sene geçmiş garanti bitmiş diyor. Nasıl olur bu ürün 5 yıl garantili diyorsun. Olmaz Türkiye'de garantiler 2 sene diyor. Yurtdışı firmaya olayı bildiriyorsun işi hallediyor. Tabi yabancı dil bilmek gerekiyor.
  • bunu da değerlendireceğim vize haftasından sonra. Teşekkür ederim
  • geçmiş olsun, şu rezaletleri yaşamayacağımız bi firma kalmadı mı ülkede?
  • buna benzer bi rezaleti hp de yaşamıştım yazıcı konusunda onlardan da nefret ediyorum ülkeye kronik hatalı ürün satan iğrenç bi firma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    buna benzer bi rezaleti hp de yaşamıştım yazıcı konusunda onlardan da nefret ediyorum ülkeye kronik hatalı ürün satan iğrenç bi firma

    evet hp yazıcısında kuzenimde sıkıntı yaşadı.
    Yani birçok markada böyle problemler oluyor fakat önemli olan markanın malının arkasında durabilecek olması böyle markaları tercih etmeliyiz.
  • bildiğim kadarıyla, vatanbilgisayardan alınan, samsung telefonlarının , samsung türkiye garantisinin olmadığı, bu bakımdan serviste sizden ücret de talep edeceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMWX6-drive

    bildiğim kadarıyla, vatanbilgisayardan alınan, samsung telefonlarının , samsung türkiye garantisinin olmadığı, bu bakımdan serviste sizden ücret de talep edeceklerdir.

    bu saatten sonra öyle bir şeye cesaret edemezler ki zaten öyle garantisi olmuyor gibi bir durum olamaz.
  • rezillik ya resmen. vatandaşı aptal yerine koyuyorlar resmen. birileri dur demezse daha cok kişi mağdur olucak. bu firmaların artık bizim ülkemizin vatandaşını aptal yerine koymamaları lazım
  • Samsungun her zaman yetkili servisleri sorunli olmustur. Zaten samsungun urunlerinide hic sevmem almamda. Takip++ yari yolda kalmassin insallah ve hukuksal sekilde hakkini alirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrari091

    Samsungun her zaman yetkili servisleri sorunli olmustur. Zaten samsungun urunlerinide hic sevmem almamda. Takip++ yari yolda kalmassin insallah ve hukuksal sekilde hakkini alirsin

    Benimde amacım sonuna kadar mücadele etmek. Tabi iş hakkımı alınca bitmeyecek her yerde her platformda başka insanlarda bu firmalarla sıkıntı yaşamaması için gerekli paylaşımları yapacağım.
  • Tüm yazılarınızı sonuna kadar okudum haklı mücadelenizin arkasındayım insallah mücadelenizden geri dönmez ve kazanırsınız bu kazandığınız dava da bir örnek teşkil eder ve artık son söz teknik servisin olmaz..

    Samsung S4 cep telefonu aldım turkcell den Alt taraftaki çerecevedeki parlak kısımları 4 ay olmasına karsı hiç bir darbe hic bir sıkıştırma vs olmadan dökülmeye basladı bu telefon %100 imalat hatası götürmeye korkuyorum servise 2350 tl faturası duruyor... insanlar bu kadar kolay para kazanmaları haydi sattım gitti mantığı yorumsuz...
  • erkutgoymen E kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeşim inşallah birdaha böyle şeyler ne sen ne ben nede başkaları yaşamaz.Sonuçta parayı birileri kolay yoldan kazanıp düşünmeden umurlarında olmadan harcayabilir ama bizim gibilerin para kazanmak için atmadığımız takla kalmıyor, demek istediğim parayı sokakta bulupta telefon almıyoruz. Zaten tükeici mahkemeleri üçretsiz oldu bence hiç beklemeden samsung turkiyeye utanmadan sıkılmadan aç davayı onlar insanı kendi parasıyla rezil ederken utanıyorlarmı, elinde belgelerde var nasılsa allah yardımcın olsun kardeşim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.