kaydırırarak alıyorlar felan. el freniyle mi yapılıyor o? el frenini ne kadar süre kullanıyor, nerde kullanayı bırakıyor vs. bunlar lazım
kısaca anlatayım.
öncelikle virajlara doğru çizgiyle gireceksin. bunu öğrenmek için çizgi yardımını bir süre açarak oynayabilirsin. en önemli kural bu.
normal gittiğin hızlı virajlarda el freni çekilmez. viraja doğru çizgiyle girdiğin zaman yeterince hızlıysan araç arkasını bırakmaya başlar, bu esnada sen kayarak gidebilmek için direksiyonu viraj dönüş yönünün tersine çevir. derecesini ayarlayabilmek senin yeteneğine ve tecrübene kalmış.
el frenini u viraj tarzındaki virajlarda çekmelisin. viraja dışardan gelip aşağı yukarı viraajın %20sindeyken el freni çekip aracın arkasının bırakılması sağlanır, önü virajın çıkışına doğru baktığı anda gaza otur tekrar.
abs kapalı oynuyorsan frenin kilitlenmemesi için, frene bastıktan sonra kilitleneceğini anladığın anda pedala yarım basarak devam et frenlemeye. böylece frenler kilitlenmez.
yağ gibi gitmeyi, normal araç kullanır gibi gitmeyi hiç umma, sürekli ani sağ sol direksiyon hareketleriyle aracı toplamaya çalışarak gidiyorsan ve zamanların da iyiyse doğru yoldasın demektir.
arkadaşın söylediklerine birde önemli bir tüyo ekliyim , araç yoldan dışarı çıkar gibi olduğunda direksiyonu hızlıca direksiyonu döndür .(kokpit kamerasında oynuyorsan daha iyi görürsün)
Bu konu yararlı olmuş gerçekten, bende dirt 3 ü momo ile oynuyorum ama özellikle online hep sonlarda kalıyorum. Momo için ne ayar yapmalıyım? Ya da başka tavsiyeleriniz var mıdır? Mesela hood kamerası ile oynuyorum kokpit kamerasına alışmaya mı çalışmalıyım?
@Blanchimont
quote:
Orijinalden alıntı: Blanchimont
kısaca anlatayım.
öncelikle virajlara doğru çizgiyle gireceksin. bunu öğrenmek için çizgi yardımını bir süre açarak oynayabilirsin. en önemli kural bu.
normal gittiğin hızlı virajlarda el freni çekilmez. viraja doğru çizgiyle girdiğin zaman yeterince hızlıysan araç arkasını bırakmaya başlar, bu esnada sen kayarak gidebilmek için direksiyonu viraj dönüş yönünün tersine çevir. derecesini ayarlayabilmek senin yeteneğine ve tecrübene kalmış.
el frenini u viraj tarzındaki virajlarda çekmelisin. viraja dışardan gelip aşağı yukarı viraajın %20sindeyken el freni çekip aracın arkasının bırakılması sağlanır, önü virajın çıkışına doğru baktığı anda gaza otur tekrar.
abs kapalı oynuyorsan frenin kilitlenmemesi için, frene bastıktan sonra kilitleneceğini anladığın anda pedala yarım basarak devam et frenlemeye. böylece frenler kilitlenmez.
yağ gibi gitmeyi, normal araç kullanır gibi gitmeyi hiç umma, sürekli ani sağ sol direksiyon hareketleriyle aracı toplamaya çalışarak gidiyorsan ve zamanların da iyiyse doğru yoldasın demektir.
Arkadaşlar eğer oyunda drift modunda iseniz viraja yaklaştığınızda Frene bir kere basıp çekin ve gaza yükleninin arabanın arkası atar zaten Burayı ayarlamak önemli tam arkası attığı anda siz karar vereceksiniz virajı döndüğünüz yönün tersine doğru direksiyonu hızlıca çevirin. Ve gazı hafifletin tam basmayın spin atarsınız. Ve ortaya drift bizde ise yanlama diye bir hadise çıkar :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme