Şimdi Ara

direksiyonu en yumuşak araba (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
0
Favori
17.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1980 Silverado tavsiye ederim. Kamyonetler için hidrolik direksiyon nispeten yeni bir özellik olduğu için hidroliğin gözüne vurmuşlar. 8 yaşında bir çocuk serçe parmağı ile direksiyonu çevirebilir.

    Ama çok tehlikelidir tabi, o ayrı.

    yumuşak direksiyon asla isteyeceğim şey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klise Adam

    Tucsonda nasıldı hatırlamıyorum ama 500X in direksiyonu çok ergonomik eco modda yumuşak,spor modda hisli ve sert.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yumuşak direksiyon isteyenleri İ30' a davet ediyorum, sert direksiyon isteyenleri de İ30' a davet ediyorum.
    Farklı modlarla her şarta uygun şekilde direksiyonu ayarlayabiliyorsunuz.
  • Boşver yumuşak direksiyonu al bi şahin kas yaparsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    1980 Silverado tavsiye ederim. Kamyonetler için hidrolik direksiyon nispeten yeni bir özellik olduğu için hidroliğin gözüne vurmuşlar. 8 yaşında bir çocuk serçe parmağı ile direksiyonu çevirebilir.

    Ama çok tehlikelidir tabi, o ayrı.

    yumuşak direksiyon asla isteyeceğim şey değil.
    Sadece hidrolikse yüksek hızlarda tabii ki tehlikeli ama günümüz arabaları elektrik destekli olduğu için hız arttıkça direksiyon sertleşiyor. O nedenle sadece hidrolik olan arabaların direksiyonu sert olur ki yüksek hızlarda sıkıntı yaratmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cricet

    Sadece hidrolikse yüksek hızlarda tabii ki tehlikeli ama günümüz arabaları elektrik destekli olduğu için hız arttıkça direksiyon sertleşiyor. O nedenle sadece hidrolik olan arabaların direksiyonu sert olur ki yüksek hızlarda sıkıntı yaratmasın.

    Alıntıları Göster
    Günümüz arabalarındaki hızlandıkça sertleşen direksiyon sadece elektrikle elde edilebilen, hidrolik araçların sunamadığı bir şey değil. 94 Saab %100 hidrolikti ve aynı sisteme sahipti. Kabaca 24 sene önce bu özellik zaten vardı. Yeni bir özellik de değil özetle.

    Elektrik destekli direksiyonların temel amacı yakıt tüketimini azaltmaktır. Hidrolik pompasının kayışla motora bağlı olması yakıt tüketimini olumsuz etkilemekte; ancak, elektrik destekli direksiyonlar alternatöre yük bindirmekte. İkinci yöntem daha verimli. Elektrikli direksiyonun başkaca önemli bir katkısı yoktur.

    Hidrolik direksiyon arabaların direksiyon hissiyatı genelde daha iyi olur. Elektrik destekli araçlarda bu hissiyatı vermek bir uğraş gerekir. Ancak, alt-orta sınıf araçlarda kimse buna fazlaca uğraşmaz. Kısaca, üreticinin "büyük bir gelişme" diye sunduğu şey aslında sadece yakıt tüketimine (üretici için emisyon düşürmesine) olumlu katkısı vardır. Onun dışında, hissiyatı kötü etkiler ve arızalanması durumunda tüketiciye kol gibi girmesi gibi bir dez avantaja da sahiptir. Direksiyon hidrolik merkezi kolay tamir edilir. Çoğu arabada tamir edildikten sonra hissiyat bozulması yaşanmaz. Elektrik desteklilerin merkezi tamir edildiğinde ise genelde hissiyatta bozulma yaşanır. O yüzden kol gibi merkezin sıfırını paşa paşa gider alırsınız. Benim Legacy'de biraz üçkağıt bir yöntemle, maliyeti 5000TL'dir. Servis fiyatı 7000TL'dir. Ford'da falan da 3000-3500TL civarında olduğunu sanıyorum. Bu da sadece parça maliyeti.

    Özetle, her zamanki gibi, otomobiller oyuncaklaşıyor. Tamir imkanı azalıyor. KArşılığında da tüketiciye çok bir şey verilmiyor. "Aracın içine konan oyuncaklarla oynasın, temeli ile fazlaca ilgilenmesin" modeli sürüyor.

    1980 Silverado'daki durum tamamen "amelelik işi yapmak için üretilmiş arabaya hidrolik koyduk. Göz boyayalım, gariban hayran kalsın" tarzında bir durumdur. 2008 focus'un direksiyonundan 4-5 kat daha hafiftir. Tam bir rezillik özetle. Zaten bu şekilde üretilen çok araba yoktur. Hemen düzeltmişler bu durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 25 Mayıs 2018; 1:0:2 >




  • 2015 golf var...kas yapıyorum resmen...sordum servise normal diyor...ama bana çok sert geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son model mk4 clio tüy gibi, debriyajı da aynı şekilde.

    212 kasa mercedeste bile o kadar yumuşaklık yok ancak cliodaki gibi ne çevirdiğini anlayamamaktan iyi..
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    E kasa BMW? 5 olmasın ?
  • EBÖB E kullanıcısına yanıt
    Tum E kasalar olur. 3 5 farketmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim 500l de bir tuş var ona basınca direksiyonu üfleyerek bile çeviriyorum.



    O tuşun adı siti mod

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    merak ettim, baktım, çüşş diyorum, 100kaat istiyorlar ya laaaa...

    "o paraya hiyy lüks (hay-lax değil!) alırım, yanında 2 taliban militanını da beleş verirler" diye bed bi espri yapasım bile geldi ama, yapmayayım bari.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.