Şimdi Ara

Dizel 307 mi Megane mı ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
3.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Aranıza Yeni katıldım ;

    Şu anda 2003 model bir Honda Civicim var aracımı değiştirmek istiyorum ve 1.6 307 HDİ ve Megane II DCİ (sedan) arasında kaldım , sizce hangi araç artıları ve eskileri nelerdir.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler



  • sonuçta ikiside fransız arabası ama megane daha konforlu görünüyor
  • 307 dense megane çok daha iyidir
  • Megane II Sedan 1.5 dCi 100 HP(idi sanırım)
  • Megane II Sedan diyorum. Ekonomi için bire bir araçlardan birisidir kendisi.
  • teşekkürler fikirleriniz için , evet ikiside fransız ama görünüş itibariyle benim 307 hoşuma gidiyordu yanlız çevremden ve netten araştırdığım kadarıyla 307 HDİ için pek iyi şeyler söylemiyolar kime sorsam problemli diyor ...onun için megane olucak galiba ...
  • ikisi arasından kesinlikle megane. ama oda çok pahalı ve de eskidi artık. alternatif olarak corolla ve focus öneririm. ikiside meganeden daha iyidir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane mı clio mu?
    6 yıl önce açıldı
    Fluence mi Fiesta mı?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 307 sadece değil pejonun alayı sorunlu
    aman aman sakın bulaşmayın
    ne güvenlik var ne kalite var ne konfor var ne sürüş özelliği var nede prestij var
    quote:

    Orjinalden alıntı: zirve_41

    teşekkürler fikirleriniz için , evet ikiside fransız ama görünüş itibariyle benim 307 hoşuma gidiyordu yanlız çevremden ve netten araştırdığım kadarıyla 307 HDİ için pek iyi şeyler söylemiyolar kime sorsam problemli diyor ...onun için megane olucak galiba ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wlancome -- 20 Ağustos 2007; 23:35:20 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zirve_41

    teşekkürler fikirleriniz için , evet ikiside fransız ama görünüş itibariyle benim 307 hoşuma gidiyordu yanlız çevremden ve netten araştırdığım kadarıyla 307 HDİ için pek iyi şeyler söylemiyolar kime sorsam problemli diyor ...onun için megane olucak galiba ...


    Dize 1.4 307 önerilmez pek. 1.6 olan önerilir genellikle. Ancak 1.5 DCİ Megane II'nin hızlanması atikliği çok güzel.

    Peugeot genellikle sorunlu araç biraz zaten. Sadece 307'ye has birşey değil.
  • megane sedan dizeller 1170 kilo. o sınıfta 307 c4 focus corolla auris vs hemen hemen hepsinden 100 150kilo hafif. tipine bakarsan hepsinden ağır büyük duruyo. balon gibi şişirmişler gibi geliyo güvenemiyorum. bide çamurluklarını neden plastik yapıyolar. aklıma takılıyo bunlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    megane sedan dizeller 1170 kilo. o sınıfta 307 c4 focus corolla auris vs hemen hemen hepsinden 100 150kilo hafif. tipine bakarsan hepsinden ağır büyük duruyo. balon gibi şişirmişler gibi geliyo güvenemiyorum. bide çamurluklarını neden plastik yapıyolar. aklıma takılıyo bunlar.


    Darbe emici olup kazalarda yaralanmayı daha aza indirmek diye biliyorum.
  • arabanın sağlamlığını olumsuz etkilemiyormu peki. çoğu markada yok bu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    megane sedan dizeller 1170 kilo. o sınıfta 307 c4 focus corolla auris vs hemen hemen hepsinden 100 150kilo hafif. tipine bakarsan hepsinden ağır büyük duruyo. balon gibi şişirmişler gibi geliyo güvenemiyorum. bide çamurluklarını neden plastik yapıyolar. aklıma takılıyo bunlar.


    Darbe emici olup kazalarda yaralanmayı daha aza indirmek diye biliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    arabanın sağlamlığını olumsuz etkilemiyormu peki. çoğu markada yok bu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    megane sedan dizeller 1170 kilo. o sınıfta 307 c4 focus corolla auris vs hemen hemen hepsinden 100 150kilo hafif. tipine bakarsan hepsinden ağır büyük duruyo. balon gibi şişirmişler gibi geliyo güvenemiyorum. bide çamurluklarını neden plastik yapıyolar. aklıma takılıyo bunlar.


    Darbe emici olup kazalarda yaralanmayı daha aza indirmek diye biliyorum.




    Yoo. neden olumsuz etkilesin ki. Şahsen bana göre artrıyo çünkü başımıza geldi. O aracımızın yerinde plastik olmayan bi araç olsaydı belki o zaman arabayı kullanan abimin durumu kötü olabilirdi. Belki de Allah korusun şu anda olmayabilirdi de.

    Mesela ufak bi örnek veriyim. Yanları plastik olmayan bir araçla soldan veya sağdan darbe aldınız. Vuran araç 90 ile vurdu diyelim. Sonuç daha kötü olabilir. Hem yaralı sayısı artabilir hemde masrafınız artabilir.

    Ancak sizin arabanız plastik. Sizin arabanız plastik darbeyi emiyor. Sizde oluşacak hasarları en aza indirmeye çalışıyor. Ancak arabanın vurulan kısmında hasar büyük oluyor. Şahsen biliyorm çünk Clio ile kaza yapmıştı abim ve 1.500 YTL masraf çıkmıştı sigortadan.




  • iyide elinle yitsen içine çöküyo. büyük darbeleri nasıl aza indirecek. aza indirmesi için bi direnç göstermesi (momentini azaltması)lazım ya da darbeyi dağıtması lazım. ince bi plastik büyük bi darbeyi nasıl emebilirki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    iyide elinle yitsen içine çöküyo. büyük darbeleri nasıl aza indirecek. aza indirmesi için bi direnç göstermesi (momentini azaltması)lazım ya da darbeyi dağıtması lazım. ince bi plastik büyük bi darbeyi nasıl emebilirki.


    ya arkadaşım nerden sallıyon megane sedan 150 kilo daha hafifmiş.
    2005 astra 1.6 easytronic: 1190 kg.
    2005 corolla sedan 1.6:1200 kg.
    2005 golf 1.6 : 1200 kg
    2004 megane hb 1.6 bva: 1270 kg.
    bu araçların hepsi arkadaşların. ve ruhsatlara bakıp yazdım. nerde burada 150 kg lik fark????????????????????????
    tamponlar ve ön çamurluklar plastik benzeri evet. peki son yıllarda üretilen hangi arabanın çelik?***çoğunun aynı. o parça 2-3 mm lik saç olsa çok mu dayanacak sanki. geçen hafta balkondaydım yola bakıyodum. bir tane albea ya eski model bir skoda çarptı arkadan. skodanın tampon yerde, çamurluklar yamuldu. albea nın tampon içe göçtü adamlar tartışırken o beğenmediğin plastik kendi kendine düzeldi. skodanın tenekeleri tabiiki aynen duruyo. sonuçta bizler araçların güvenliğini oraya buraya çarparak ölçecek değiliz. bunu yapan test kuruluşları var onlar herhalde bizden iii bilirler bu işleri.




  • valla renonun sitesinde okudum megane dizel sedan 1170 kilo diye. otomatik değildi ama. diğer araçlara gelince kiloları doğru ama ben yeni model ve DİZELLER için dedim dikkat edersen.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ybalim


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurcugum

    iyide elinle yitsen içine çöküyo. büyük darbeleri nasıl aza indirecek. aza indirmesi için bi direnç göstermesi (momentini azaltması)lazım ya da darbeyi dağıtması lazım. ince bi plastik büyük bi darbeyi nasıl emebilirki.


    ya arkadaşım nerden sallıyon megane sedan 150 kilo daha hafifmiş.
    2005 astra 1.6 easytronic: 1190 kg.
    2005 corolla sedan 1.6:1200 kg.
    2005 golf 1.6 : 1200 kg
    2004 megane hb 1.6 bva: 1270 kg.
    bu araçların hepsi arkadaşların. ve ruhsatlara bakıp yazdım. nerde burada 150 kg lik fark????????????????????????
    tamponlar ve ön çamurluklar plastik benzeri evet. peki son yıllarda üretilen hangi arabanın çelik?***çoğunun aynı. o parça 2-3 mm lik saç olsa çok mu dayanacak sanki. geçen hafta balkondaydım yola bakıyodum. bir tane albea ya eski model bir skoda çarptı arkadan. skodanın tampon yerde, çamurluklar yamuldu. albea nın tampon içe göçtü adamlar tartışırken o beğenmediğin plastik kendi kendine düzeldi. skodanın tenekeleri tabiiki aynen duruyo. sonuçta bizler araçların güvenliğini oraya buraya çarparak ölçecek değiliz. bunu yapan test kuruluşları var onlar herhalde bizden iii bilirler bu işleri.




  • megane tabiki..
  • arkadasim bir peugeot 407 bul bir yokla bakalim, arka camurluklari alasim mi degil mi?
    407 nin alasim camurluklari megane in alasim camurluklarina gore cok daha yumusak.

    ha dersin ki megane in on camurlugu da alasim... araclar arasindaki tasarim farkliliklarina dikkat cekmek istiyorum. megane in camurluklari motor kabutundan yukarida oldugu icin yayaya carpma durumunda yaralanmayi azaltmaktir amac.

    otomobil kullanirken nedense hep diger bir aracla carpisma durumu gelir aklimiza. ama Allah korusun, bir yayaya carpma durumunda kalabiliriz. belki o zaman, iyi ki bu kisimlar darbe emici alasimdan yapilmis diyebiliriz.
  • 307 nin Megane karşısındaki avantajları dizayn,motor,fiyat performans

    Diğer her konuda Megane

    Ben olsam Megane alırdım focus ve aurisde düşünebilirisn
  • vall Honda kullanmış biri olarak Honda bakmaman ilginç geldi, sadece belirtmek istedim. Başka yorum yok...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.