Şimdi Ara

Dizel Araba İşi Bitmiş Millet Halen Kabullenemiyor. (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.048
Cevap
12
Favori
63.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
72 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • john mclane kullanıcısına yanıt

    Ok. ben bu hükümetten herşeyi beklerim ,

    para gelsin de nasıl gelirse gelsin modundalar .

  • Vict0ry kullanıcısına yanıt

    hocam birde bu normal kullanım.


    her seferinde yazıyorum, ayağın gazdaysa, gitmesini, çekmesini istiyorsan dizelin rakibi yok.


    düzceden istanbula sabah 5 te çıkmışım istanbul girişe kadar 160- 180


    yakıt nedir ne yakmıştır sonuç 5.9 dizel.


    bunu bir benzinli araçla yaptığınızı düşünün birde. lpgli araçta bastığınız da hava yakmıyor onuda bilin.


    dizeli bitirmeye dünyanın gücü yetmiyor da burdaki arkadaşlar biterecek işte.


    gitmesini çekmesini istiyorsan az yaksın diyorsan dizeldir.

  • boraycan kullanıcısına yanıt

    hocam ondan da bahsedin sıkıntı yok. konuşalım fikir alışverişinde bulunalım burası onun için zaten.


    bende lpg benzin kullanıyordum daha öncesinde.


    az öncede yazdım, dizelde 5.9 yakıyorum 130 160 hatta 180 ara ara yol bomboş sabah 5 te.


    ben bir aracı orjinal yakıtıyla kullanmanın kesinlikle daha faydalı olduğuna kendim için karar verdim.


    lpg ayarı, boğaz kelebeği ayarı, su eksiltmeler vs beni açıkçası yormuştu.


    tabiki yeni hondalarda bu olmaz hemen, toyotada da olmaz ayrı konu ama bende oldu açıkçası.


    civiclerdeki ve toyotalarda ki auto hold olayına hastayım mesela. ama dediğim gibi dizel benim için daha


    uygun çünkü ayağımız gaza basmadan durmuyor, normal değil agresifi hep kullanıyorum.


    Allah kimseye kaza bela vermesin. Herkese hayırlı sürüşler.


    kim neyle mutluysa onunla devam etsin :)

  • ozoz15 kullanıcısına yanıt

    Aracınız nedir birde depo ölçümü mü ? Çünkü yol bilgisayarı genelde hatalı oluyor. Honda da yol bilgisayarı 8 litre LPG gösteriyor ama gerçekte 9 litre yakmış oluyor. O hızlarda 5.9 litre gerçekten çok iyi rakamlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt

    yol bilgisayarı ölçümü depoyu ölçmedim açıkçası.


    birde öyle bir takip edeyim.

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Sen kime ne hayat dersi veriyorsun?

    Öncelikle tanımadığın insanlar hakkında yorum yapma der büyükler..

    Gönen çocuğuymuş, bizde Bandırma çocuğuyuz ne olacak?


    Kendi aracımız, kendi emeğimiz kendi kazancımız ile biniyoruz aracımıza..

    Senin hakkında yorumda bulunsam hoşuna gider mi?


    Şu an lpg petrol ofisinde 17.43 TL

    Ne yani orada burada ucuz akaryakıt mı kovalayacağız?


    Tamam sana hodri meydan, 100 km bursaya gideceğiz, depoyu dolduracaksın bakalım km'de ne yakmışsın?


    Karamürsel sepeti sandın sen bizi sanırım..

  • john mclane kullanıcısına yanıt

    hocam bu kişinin yaşını başını bilmiyorum ama kafa tam bir velet kafası.


    saygısız, artist, çok bilmiş.


    nerenin çocuğu olursa olsun adam değil, net.


    adam gibi konuşmasını bile bilmiyor.


    salla gitsin.

  • @ozoz15 Sevgili kardeşim bak dinlemiyorsun sürekli aynı şeyi yazıyorsun.Mevzu performans be kardeşim dizelle benzinlinin yakıtı değil olayı sürekli tüketime getirmeyin Allah aşkına!

    Ben yakıttan bahsetmiyorum kısaca diyorum ki sana ve senin gibi düşünenlere;

    130 beygir 130 beygirdir bunun atmosferiği dizeli turbosu cartı curtu yok basarsan gider ama 4000 devirde ama 6000 devirde ama gider!

    Sizlere kalsa 136 lık astra 132 lik corollanın içinden geçiyor yok öyle birşey defalarca denendi,en fazla 3 boy fark oluyor o da gayet normal.

    Senin hissettiklerinin bir önemi yok açar bakarsın rakamlara ve tonlarca videoya öyle konuşursun.

  • mahony16 kullanıcısına yanıt

    dinliyorum, düzgün yazarsanız daha güzel dinlerim hemde.


    performans dediniz, tamam peki. 136 beygir bir araç astra.


    toyota corolla 132 beygir bir araç.


    diyorsunuz ki 3 boy fark oluyor.


    bu dediğiniz ne kadarlık sürede, youtube da 1-2 dakikalık olayı hayatımıza yaydığımızda olay çok başkalaşıyor.


    arkasına geçtiğim aracın müsait zamanını beklerim sellektör atmam.


    honda civicler ve corollalar öyle inat ediyor ki bende gidiyorum diye,


    yok gidemiyorsun, sonra yol veriyor al gideceksen git diye ben gidiyorum evet, o gelemiyor.


    bunları kaç kez yaşadık, deneyin kendiniz de boşverin 3 - 5 dakikalık düz yoldakı youtube videolarını.


    en baştan da dediğim gibi, ufak bir tepecikte bayılıyor atmosferik turbosuz araç, oldumu sana o 3 boy farkları


    birazdaha, üstüne yetişmek için bastın bastın, benzin tüketimin çıktımı baya, hele birde çoluk çocuk bindin 4


    kişilik ailesin klimanı da açtın mı.


    bunları toyota 1.6 ile yaşadım ben, yaşadığımı size nasıl daha ispatlayabilirim acaba.


    ama ben bunları hiç hesaplamadan, dert etmeden biniyorum dizel arabaya.


    tüketimim benzinliden daha az, çekişim daha çok, gitmem de daha fazla.


    daha nasıl anlatabilirim gözünüzü seveyim.





  • mahony16 kullanıcısına yanıt
    Rampa yukarı tabi içinden geçer. Yarışçımıyız biz parkur şartlarında yorum yapacağız. Uzun yola gittikmi rampada basınca tırmanacak araba dediğin. Ve konunun ruhuna uyumlu olarak bunu ekonomik şekilde yapacak.

    Corollayı benzine alıp 6 7 bin devire dayarsan bi anlamı kalmıyor ekonomisinin. Konunun mantığına tamamen aykırı şekilde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizde metal ömrünü tamamlayıp onu da bir hayli geçmeden hiçbir şey bitmiş sayılmaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu atmosferik turbo olayını 4-5 yıl önce tartışırken şu anda konuya da yazan bir kaç kişi rampada devir çevirirsen atmosferikte en az turbo kadar verimlidir diye iddia ediyor, grafikler veriler paylaşıyor, insanları cahil yerine koyuyorlardı. Eski ismini değiştirip konuya yazan turboyu öve öve bitiremeyen bile var. Türlü türlü turbo kullandık biz bu işi biliriz diyorlardı. Youtube dan karşılaştırmalı Focus-Civic videoları atıyorlardı(Tabi düz yol). Hiç turbo kullanmadıklarını son zamanlardaki paylaşımlarından anlıyorum. Sanırım çoğu çelik çocukmuş.

  • mahony16 kullanıcısına yanıt

    100 yıl geçse yine anlamazlar bu forumdakiler, anlamak istemezler. Dizel olunca beygirler daha bir beygir oluyor bu foruma göre. Atmosferik olunca beygirler katır oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beygir aynı beygir tamam.


    tork ne peki, gereksiz değilmi. atmosferik olunca aracın torklu araçtaki torka gerek olmuyor.


    turbosuda gereksiz tabi.


    bunlar fazladan ya atmosferikteki beygir hepsine yeter de artar.


    kullanmasak, bilmesek anlayacağım, adamların bir bildiği var galiba diyerek test edeceğim de.


    atmosferik araç kullandık, dizelide kullandık.


    konya ovası değil ki yollar turboya, torka gerek olmasın.


    sollarken bile gaza köklediğimde ki atiklik oluyor mu atmosferikte.


    insanları aşağılar gibi konuşmayın ya, neyse onu söyleyin, objektifçe.


    dizeli dünya bitiremedi de sizin gibi forumdakiler bitirmeye çalışıyor.


    üste de yazdığım gibi.


    bin bakalım 4 kişilik atmosfere, gazla, klimayı da aç. ne kadar gidiyor, ne kadar çekiyor ve ne kadar yakıyor.


    aynı şekilde de dizel bir araçla yap bunları.


    bu kadar basit olay.


    en ufak rampada o dediğin beygirlerin neye dönüştüğünü zaten görebilmen lazım.


    ama dizelin ki harbi beygir oluyor işte.


    benzinli atmosferik araçları öveceğiz dizelleri bitireceğiz diye ant içmişsiniz mübarek.





  • "Zübük" her yerde zübük, değişmez. Koşu atı gibi devam. Körü körüne...

  • ozoz15 kullanıcısına yanıt

    yahu


    sana kimse atmosferik motor az yakıyor demedi, iyi çekiyor demedi, klima açık süper demedi.. yokuş mokuş konusu bile geçmedi. tuttun sen kendin yazdın bunları.


    konuyu dağıttıkça dağıttın.


    bende dizelciyim, emisyon meselesi patlamasa dizel motorlar komple ele geçiriyordu avrupayı.. verimlilikte, çekiş kuvvetinde, ekonomide üzerine yok.


    ama güçlü denebilecek devirli atmosferikler gazı köklersen güçlü dizelleri bırak, bazı turbo motorları bile aratmıyorlar.. sen 132hp corollada sürekli 6500 6500 devir döndün mü torka gerek kalmıyor, daha doğrusu maksimum tork değeri denklemden çıkıyor, bütün olay yere aktarılan güce geliyor.


    i30 1.6 135hp gdi de böyle idi. al kullan çekmez gitmez sanırsın ama bir tepesine çök 7000 döne döne git nasıl yürüyor o zaman.


    bak bu corollayı kullanan arkadaş sattı 1.8 hybridini aldı 2 sene önce.. toyota toplam torku vermez ama 200nm vardır hatta daha fazla. kendisinin dediği ekonomisi mükemmel, çekişi de eski 1.6 132hp aracıma göre çok canlı ama piller full bile olsa koyunca onun gibi gitmiyor diyor.. ciğer vardı o araçta diyor ben de şahidiyim defalarca denedik ben 150hp 1.4t astra ile geçiyordum ama gerçekten ciddi fark yoktu.. önden basarsa yetişmem epey vakit alıyordu..


    bu yüzden dedim sana çekmek ile gitmek arasındaki farkı bilmiyorsunuz, tamgaz performansı farklı bir şey, çekiş kuvveti esneklik farklı ama hemen sanki yok turboya gerek yoktu, yok yokuşa vur, her yer konya mı, 5 kişi bin gör bunlara gerek yoktu, bu farkları biliyor zaten herkes.





  • konunun ana teması bu zaten.


    dizel bitmiş, millet kabullenemiyor.


    farkında değilsin sanırım.


    hiçte dağıtmadım, neyse onu söylüyorum.


    öyle youtube daki 3 dakikalık videolarla olmuyor o işler.


    tane tane anlattım. atmosferik araca binipte benzinde kullanan kaç kişi var yahu.


    çok yakar çünkü. o devir sonuna kadar gider o arada ne yakar.


    şirket aracı olarak 1.6 corolla kullandım 1 yıl boyunca bak 1 yıl boyunca.


    sonrasında 1.5 focus kullandım.


    aralarındaki fark çok fazla.


    gidiş, yakıt, çekiş.


    bunlar zaten bu konunun ana teması.


    hala gitmek farkını bilmiyorsunuz diyorsunuz ya.


    farkları bilmiyormuşuz gibi anlatıyorlar ama bize be, altımızdaki arabanın daha az gidip,


    daha çok yaktığını söylüyorlar dizel bitmiş diyerek.

  • ozoz15 kullanıcısına yanıt
    Corollayı ralli arabası yaptılar başımıza ya

    Tüplü corolla rampada ÇEKMİYOR. Çekmiyor işte ya neyin tatavasını yapıyorlar anlamıyorumki.

    Etimle kemiğimle nefret ettim şu corolladan ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 19 Eylül 2023; 0:6:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Değil mi düşünsenize 132 hp lik araç yokuşta çekmeyecek ama 65 hp lik 206 çekecek. He birde tüplü ya çekmek yürümek falan ne haddine...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt
    Rampa çıkmak torkla ilgili :)) niye anlamıyorsunuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.