Şimdi Ara

Dizel araba kaç km.ye kadar alınır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
72.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2004-2005 model corsa cdti1.3(dizel) easytronic araba bakıyorum...dizelleri şehir içi 5.5lt yakıyormuş 16kuruş yani..bu araba kaç kmye kadar alınır...mesela 100bin km den sonra dizel alınmaz deniyor ne kadar doğrudur bu..ve dizel alırken başka nelere dikkat etmeli..dizelin dezavantajları da var mı...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Dizel Araba Kaç Km'ye Kadar Alınır?

    Dizel araçlar, yakıt verimlilikleri ve dayanıklılıkları ile bilinirler. Ancak, her araç gibi dizel araçların da ömrü sınırlıdır. Dizel bir araba almayı düşünüyorsanız, aracın kilometresi önemli bir faktördür.

    Genel olarak, iyi bakımı yapılan bir dizel aracın 200.000 ila 300.000 km arasında dayanması beklenir. Ancak bu, sürüş alışkanlıkları, bakım ve onarım gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir.

    Dizel araçlarda km'nin kaç olması gerektiği sorusunun tek bir cevabı yoktur. Aracın geçmişi, bakımı ve genel durumu göz önünde bulundurulmalıdır. 150.000 km'den fazla kilometreye sahip bir dizel araç, iyi bakıldıysa hala iyi durumda olabilirken, 100.000 km'den az kilometreye sahip bir araç, yetersiz bakım nedeniyle sorunlar yaşayabilir.

    Dizel araba alırken "kaç km den sonra alınmaz" sorusunun cevabı da değişkendir. Genellikle 300.000 km'nin üzerinde kilometreye sahip dizel araçlar, önemli bakım ve onarım maliyetleri gerektirebilir. Ancak, bu yine aracın geçmişine ve durumuna bağlıdır.

    Dizel araçlar kaç km gider sorusunun kesin bir cevabı yoktur, ancak ortalama olarak 200.000 ila 300.000 km arasında sürdükleri söylenebilir. Aracın geçmişini ve durumunu dikkatlice değerlendirerek, size uzun yıllar hizmet edebilecek bir dizel araç bulabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 500 BİNE KADAR ALINIR GEREKLİ BAKIMLARI YAPILDIYSA VE İYİ YAKIT KULLANILDIYSA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakirağaoğlu

    500 BİNE KADAR ALINIR GEREKLİ BAKIMLARI YAPILDIYSA VE İYİ YAKIT KULLANILDIYSA
    en iyi yakıt hangisi peki..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keroo

    en iyi yakıt hangisi peki..?

    Alıntıları Göster
    KAÇAK YAKIT








    ŞAKA ŞAKA





    TEMİZİNİ BENZİN İSTASYONLARI BİLİR BİŞEYLER KATIYORLAR MI NAPIYORLAR ONLARI BİLEMİYORUZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakirağaoğlu

    KAÇAK YAKIT








    ŞAKA ŞAKA





    TEMİZİNİ BENZİN İSTASYONLARI BİLİR BİŞEYLER KATIYORLAR MI NAPIYORLAR ONLARI BİLEMİYORUZ

    Alıntıları Göster
    toyota yeni corolla dizele 6 yıl sınırsız km garanti verdiğine göre kilometre sınırı yok sanırım.




  • periyodik bakım yapıldıkça dizele sınır yok
    100binde sonra dizel alınmaz lafı saçmalık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4JustIce

    periyodik bakım yapıldıkça dizele sınır yok
    100binde sonra dizel alınmaz lafı saçmalık
    selam
    elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır
    ama zaten asıl sorun bu değil mi?
    bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler?
    araba işi de amma zor yaaa
    kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis

    selam
    elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır
    ama zaten asıl sorun bu değil mi?
    bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler?
    araba işi de amma zor yaaa
    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    sağolasın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis

    selam
    elbette bakımlı ve temiz kullanılmışsa alınır
    ama zaten asıl sorun bu değil mi?
    bakımlı ve temiz kullanılmış her araba alınır esas mesele böyle araba bulabilmekte bulsak da acaba kaç lira isteyecekler?
    araba işi de amma zor yaaa
    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    Dizelin enjektörleri bozulursa tamir masrafı=ortalama 8.000 tl.
  • Atmosferik dizel motorlar düşük kompresyon oranları nedeniyle benzinlilerden çok daha uzun ömre sahiptir.Fakat günümüz dizellerindeki asıl ömür sorunu turbu kaynaklıdır.Sıkıştırma oranları yüksektir ve buda motor ömrünü etkiler.Bunların yanında ülkemizdeki yakıt kalitesi de ortada tabi.Bana göre 100.000-150.000 den sonra alınmaz(tabi nasıl kullanıldığı çok büyük etken)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Atmosferik dizel motorlar düşük kompresyon oranları nedeniyle benzinlilerden çok daha uzun ömre sahiptir.Fakat günümüz dizellerindeki asıl ömür sorunu turbu kaynaklıdır.Sıkıştırma oranları yüksektir ve buda motor ömrünü etkiler.Bunların yanında ülkemizdeki yakıt kalitesi de ortada tabi.Bana göre 100.000-150.000 den sonra alınmaz(tabi nasıl kullanıldığı çok büyük etken)
    turbo dizellerde düşük devirde bile patlama çok şiddetli oluyor...istenildiği kadar iyi bakılsın motora 100-150 binden sonra sıkıntılar başlayacaktır.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vocador

    turbo dizellerde düşük devirde bile patlama çok şiddetli oluyor...istenildiği kadar iyi bakılsın motora 100-150 binden sonra sıkıntılar başlayacaktır.....

    Alıntıları Göster
    şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4JustIce

    şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi

    Alıntıları Göster
    quote:

    şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi


    eğer doğruysa bu cümle özetliyor aslında. bakımlı araba ise, isterse 400 bin km olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aadnan

    quote:

    şirkette bi doblo vardı 400.000 deydi daha motoruna anahtar değmedi


    eğer doğruysa bu cümle özetliyor aslında. bakımlı araba ise, isterse 400 bin km olsun.

    Alıntıları Göster
    Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.

    Alıntıları Göster
    Araç düzgün kullanıldıysa , bakımları zamanında yapıldıysa 100.000 km demek motor ömrünün henüz çeyreğine yeni gelmiş demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.


    Adamın arabası tam 100.000 de,

    Abi bir deneyelim dersek, kavga çıkacak demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Maksimum 100000 olmalı,100001 olursa o arabadan hayır gelmez.


    Adamın arabası tam 100.000 de,

    Abi bir deneyelim dersek, kavga çıkacak demek ki.


    100000'deki arabayı satmaz ki,ölmüştür o araç.Kilometresini düşürür.

    Neyse ki benimki benzinli (110000 km.) yoksa işi bitmişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BattmanN

    Dizelin enjektörleri bozulursa tamir masrafı=ortalama 8.000 tl.


    hangi arabanın enjektör tamiri 8 bin.? 8 milyara komple sıfır motor değişir.



    konuyu açan arkadaşım al dizel . hatta mümkünse zincirli triger al . 220 bine kadar gidiyor zincir. 60 binde bir triger değiştirmeye para vermezsin .

    100 bini geçmiş dizel alınmaz diye bişi yok. bunu genelde 2. el araba almasın millet die başkasının boşadığı kadını almada derler. bu tazr söylentiler 0 araç piyasasını canlandırmak içindir.

    yurtdışında 600 bine dizel vw aldılar akrabam hiç düşünmeden 900 binde araç şuan saat gibi işliyor.

    piyasada gördüğün bindiğin ticari taksilerin bir çoğu 500 bin km civarında. sence araçlar kusurlu gibimi gidiyor? maşallah yolda fink atıyolar.



    250 binde alabilirsin . sadece belli km den sonra değişmesi gereken parçalar olur ön düzende vs..vs amortisör olsun rotlar şunlar bunlar. o parçaları değişmiş yada değiştirirsen zarar edermisin onları hesapla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    quote:

    Orijinalden alıntı: BattmanN

    Dizelin enjektörleri bozulursa tamir masrafı=ortalama 8.000 tl.


    hangi arabanın enjektör tamiri 8 bin.? 8 milyara komple sıfır motor değişir.



    konuyu açan arkadaşım al dizel . hatta mümkünse zincirli triger al . 220 bine kadar gidiyor zincir. 60 binde bir triger değiştirmeye para vermezsin .

    100 bini geçmiş dizel alınmaz diye bişi yok. bunu genelde 2. el araba almasın millet die başkasının boşadığı kadını almada derler. bu tazr söylentiler 0 araç piyasasını canlandırmak içindir.

    yurtdışında 600 bine dizel vw aldılar akrabam hiç düşünmeden 900 binde araç şuan saat gibi işliyor.

    piyasada gördüğün bindiğin ticari taksilerin bir çoğu 500 bin km civarında. sence araçlar kusurlu gibimi gidiyor? maşallah yolda fink atıyolar.



    250 binde alabilirsin . sadece belli km den sonra değişmesi gereken parçalar olur ön düzende vs..vs amortisör olsun rotlar şunlar bunlar. o parçaları değişmiş yada değiştirirsen zarar edermisin onları hesapla

    Alıntıları Göster
    easytronik baskı balatada seni üzer, zincirli triger toyota ve VW.nin TSİ motorlarında var bildiğim, opelde warmı bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    easytronik baskı balatada seni üzer, zincirli triger toyota ve VW.nin TSİ motorlarında var bildiğim, opelde warmı bilmiyorum

    ewt easytroniklerden kaçın . haklı arkadaş. zincirli triger ise toyota vw tsi dışında fiat multijet opel dede var malum corsalarda aynı motor 1.3 dizel.
    kia da kullanıyor. hatta zincir verimi kayışa göre %30 fazladır. bu nedenle kia sorento da kullanır bunu.

    açıkcası toyota vw multijetler corsa ve sorento yanei yeni nesil dizel tutulan araçlar aslında zincirli triger. kayışa göre performansa etki ettiğinden tutuluyor baya.

    tabi bu araçları kullananların ufak bi kısmı aracının zincirli triger olduğunu servisde öğrenir :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.