Merhaba , 200bin kmde 1.3 dizel astram var Aracim ozellikle sabahlari stop edecek gibi rolanti dalgalanmasi yaşiyor. motor isindiginda ise bir tik sesli calistigini gozlemledim. Bir usta İTİCİLER den ses geliyor dedi. Horozlar değişecek dedi ancak pek bilgi sahibi degilim. Dpf temiz sensorlere ve bogaz kelebegine de bakildi. Aracin ortalama tuketimi ve hizlanmasinda da sorun gozlemlemedim. Fikir verebilecek varsa cok sevinirim. İyi gunler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dizel araç neden stop edecek gibi davranır?
-
-
Once yakıt filtresini değiştirin ve gözlemleyin.
EGR değiştirin ya da mümkünse temizleyin
Manifold temizleyin ya da plastikse temizleyin
Sonra iticiler ve gergi konusuna girebilirsiniz.
Her adımda gözlemleyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağı kalın geliyor...
-
geç çalışma da varsa enjektör ve pompaya bakılması lazım. tabii öncesinde kaliteli bir yakıt filtresi alın yukarıdaki arkadaşın dediği gibi. bütçeniz varsa mann, yoksa filtron
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 21 Ağustos 2024; 10:17:15 > -
sogukta artıyor dimi
-
Evet kesinlikle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Antalyada yasiyorum , 5-30 koyuyorlar sanirim ama ne koymak gerekiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benin araç da sabah çalışıyor normal bı şekilde, 3-5 saniye kendi kendine devir artıyor sonra normal haline dönüyor.
Ben de bı anlam veremedim. Çok da umursamadım,
gostercem ustalara sapasağlam motoru kurcalayip hiç bişey yapmadan 10-20 hesap çıkaracaklar kalsın böyle dedim.
Araç 1.4 HDI 153 bin km.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Filtreler hiç bir zaman büyük arıza belirtisi göstermez.
EGR değiştirmek ne kolay!?
Manifold temizliği ne kolay!?
Aracın sorunu MAF-Oksijen-Selenoid 3'lüsünden biri diye bas bas bağırıyor.
-
Pompadaki müşür kaynaklı o arıza. Basıncı dengeleyemiyor araba.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sensor arızası ışık yakar, limp mode a girer. Boyle bir beyanat yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 22 Ağustos 2024; 6:32:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiat markası hariç hocam Plaka ampulü patladığı için arıza ışığı yakar ama geri vites ampulü patladığı için arıza ışığı yakmaz.
Termostat arızalı olduğunda motor arıza lambası yakar ama debriyaj müşürü çalışmadığı zaman hiçbir arıza ışığı bilgi vermez. Kafasına göre araba
-
Ben Antalya' da 7 yaşındaki 100 bin km görmemiş yakın mesafe sürülen dizele 0-30 koyuyorum...
-
kızdırma bujisinden olabilir mi ?
-
Yakıt filtresinde su birikmiş gibi geliyor anlatımda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X