Şimdi Ara

Dizel enjektör temizleyici

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 Dacia Sandero 1.5 DCI 75 PS 325 bin km de ticari taksi bakımları düzenli yapılmış her 10 bin km de Elf motor yağı kullanılmış 5 30 araçta ne enjektör tıkanması olmuş nede dpf tıkanması olmuş hiçbir yakıt katkısı enjektör temizleyici kullanılmamış aracın gidişi cekisi çok motorda hiçbir sorun yok yağ yakma üfleme gibi hiçbir sorun yok. Yakıtı Shell den aliyorlar. Bu enjektör temizleyiciler engine flushlar para tuzagimi arkadaşlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Whürt ve liqui moly kısmen işe yapıyorlar diyebilirim, diğerlerinin pek işe yaradığını görmedim.
    Kesin olarak şunu söylebilirim ki bitmiş enjektöre altın suyu döksem nafile, o enjektör ya revizyon olacak yada değişecek çare yok.
    Bunlar hep pansuman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıtı güvenilir bir yerden alındığı zaman araç 325 gibi bir rakama ulassada sorun olmuyor. Mesele kötü yakıt kullanmamak herhalde araçlarına koru amaçlı bile olsa bir kez bile katı koymamislar araç gayet iyi durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjektorlerin omur hesabi muhendisler tarafindan her parcada oldugu gibi yapilir ve toleranslar birakilir kotu mazotta bu toleranslari dusurur fakat gunumuzde binek dizel araclarin enjektorleri cok zor 325 bin km leri gormeleri sizinki biraz sans olmus veya sizden onceki sahibi yaptirmis olabilir amma velakin aractan anlamayan insanimiz gibi buyuk bir ariza acmadan siz bir bir arizayi hissedemeyecek kadar aractan az anliyorda olabilirsiniz bunlar ihtimaller , sizin dediginiz gibi dizeller 325 bin km leri gorse adim basi sanayide pompaci olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 75HP yani gücü düşük versiyonu o motorun,yağ 10 bin kmde bir değişmiş normalde 20 bin km'de bir değişir aynı aracın hususi versiyonunda, 325 bin km DCi motor için yüksek bir km değil,çok rahat 750 bin + km yapıyor taksiciler, bu tür katkı maddeleri düzenli kullanıldığında faydası var ama bunu görecek kmlerde değil o araç daha. Ama illa bilimsel bir yöntem isteyenler için neresi yapar bilemem bizim ülkede ama yağ örneği alınıp detaylı analize gidince motorun tam durumu ortaya çıkıyor. İş makinası sektöründe bu işlem yapılıyor.
  • Euro 5 1.5 dCi için normal kilometreler bunlar. İşyerinde Renault ve Dacia 1.5 dCi Euro 5 araçlar var. En düşüğü 450.000 kmde. Orijinal motor pompa ve enjektörler. En ufak sorun yok.
    Katkıya gelince çok sık olmamakla birlikte kaliteli marka olanlar ara ara kullanılırsa enjektörlerin temizlenmesinde faydası var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CLİO SYMBOL -- 27 Ocak 2019; 0:41:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liqui moly kullanmıştım; arac dusuk km oldugu icin faydasini anlayamadim ama en azindan zarari dokunmadi

    Bu üründü, 70lt ye kadar yakit depo hacminde is yapıyor

    Liqui Moly Türkiye
    LIQUI MOLY Dizel Sistem Temizleyici Pro-Line Seri 500 ml (5156)
    https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-dizel-sistem-temizleyici-pro-line-seri-500-ml-5156


    Dcilarda enjektor problemleri akabinde piston eritme v.s goruldugu icin; ihmal etmeden baktirin. Rolantide dalgalanma falan var ise, enjektorler bas supheli.

    Ayrica elf/total grubunun yağlarini 20bin km motorda bekletmenin tek aciklamasi, servislerin işgüzarligidir. Ben, daha bu kadar eksilen yag gormedim saglam motorda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Araç 0 km alındı 325 bine geldi hiçbir sorun çıkamadı pompa vs de sağlam belki de şans işi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracımı Suzuki G. Vitara 2.0 Te 100.000 de servis bakımlı alıp, 300.000 de sorunsuz sattım. Bu süreçte bakımları 10.000 de bir servis dışında yapıldı. 60.000 km kadar pet line'dan piyasa fiyatından %12 ucuz mazot, Geri kalan 140.000 km'de PO, Shell gibi bilindik markalar kullandım. Bir ara araç zor çalıştığından birkaç kez Wurth enjektör temizleyici kullandım ki, sonradan sorunun marş dinamosunda olduğu ortaya çıktı. Araçta enjektörlerle ilgili hiçbir sorun yaşamadım. Zaten enjektörleri sökülmesi çok sıkıntılı bir model olduğundan alıcı bu konu ile ilgili birkaç servise bastırdı. Herhangi bir sorun olmadığı söylendi. İnsan gibi kullanılıp bakımı yapılan araç için 300-400 binlerde enjektör pompa turbo sorunu olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 model 1.6 passat otomatik lpg li aracı 240.000 km de almıştım
    2700 km sonra yolda giderken arkamdaki aracın yolu görmesine engel olacak şekilde yoğun mavi duman atmaya başlamıştı çekişten düşmüştü
    arıza tespitte 3. silindirin enjektörü tıkalı dediler sanayideki karbüratörcüde 150 tl verip 4 enjeķtörü de gaz yağı ile temizlediler sorun düzeldi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • para tuzagı net.
    faydasını gördüm diyenler tamamen psikolojik veya sorunu geciktiriyorlar.
  • Würth gibi ürünlerin işe yaradığı pek çok bağımsız testle de kanıtlanmıştır. İnternet üzerinde kısa bir araştırma bulmak için yeter. Kaldı ki bunlar yakıt katkısı. Siz sihirli değnek arıyorsanız zaten yanlış yerdesiniz.
  • Sağlam enjektörü bozarak işeten ve piston eriten katkılar bunlar. Shell v pover dahil artik euro dizellerin genelinde deterjan dedikleri katkili yakit var. Yine motor yaglarinin temizleyici ozelliği var, katkiya vs gerek yok.

    En basitinden "wurth enjektör temizleyici şikayet" diye arat ne demek istedigimi anlarsin. Ben de niyetlenmistim bir zamanlar ama gerek sanayide gerek internette cok arastirdim, neticede kanım dondu aldigim cevplar karsisinda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner4141 kullanıcısına yanıt
    Üzerini okumadan boş depoya ya da çeyrek depoya ekleyip kullanan sığır çok.
  • Bosch firmasında enjektör üretiminde çalışan bir mühendisim.

    Bu tip sıvılar enjektörler için tamamen para tuzağı, sakın aldanmayın. Benzinli enjektör yapısı gereği içine pislik girişi olduğunda tıkanır ve komple değişim gerekir. Ancak dizel enjektörler mekanik bağlantı prensibiyle üretilir ve de-monte edilerek içini temizlemek mümkündür.
  • Bende para tuzağı olduğu kanısına vardım birçok yakıt firması artık zaten deterjan etkili yakıt koyuyor bakımları düzenli olan ve düzgün kullanılan araçlarda çok sorun çıkacağını dusunmuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.