Şimdi Ara

Dizel'i Seviyorum Çünkü; (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
2
Favori
8.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tork zaten halkımızca bilinen "çekiş gücü"dür. Çoğu arkadaş bunu süratla karıştırıyor.
    Dolmuşlara bindiğinizde ayaktaysanız, araç hareket ettiğinde düşecek gibi olursunuz. Bunun nedeni dolmuş gibi yük taşıma maksatlı kullanılan araçlardaki çok yüksek torktur. Aracı bir şey aniden çeker gibi olur. Yüksek ağırlıklarda dahi etkilenmemesi için kullanılır tork. Dolmuş hınca hınç dolu olsa da o etkiyi yapar.

    Bu konuda minibüs şoförlerinin de katkısı çok büyük.

    Ayip olmuyor mu biraz Haluk Abi ?

    Not:unutulduysa eger L300 var bende

    Ispartada L300 ile toplu taşıma yapmıyorsan bir sıkıntı olmaz Evocum. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    imzanızı gördükten snra düşündümki siz gerçekten saçmalamışsınız. torkuna aldanp uçuyorm sanmakta ne demek ? tork bandını buldurduğun zaman ivmelenme oluyor işte araçta. bunda bu kadar büyütülecek ne var. ayrıca sizin aracınızdada aynı konu var. 1.4 turbo motorunda 1.3 dizel motordan aşşağı kalır bi yanı yok. sizde torkuna aldanp gidiyor sanıyosunuz. yoksa 1.4 motorun turbosuz torksuz bi şeklde gidebileceğinimi sanıyosunuz ? illa benzinli araç kullanıpta kendinize maddi yönden zarar veriyosunuz bunun acısını , dizel kullanıcılarından çıkarmakta ne ? bi dahaki sefere bilinçsizce mesaj yazmayın. mesajınızı yazarken önce bi düşünün.

    Şimdi astra ile insignia nın torku 200 diye aynı performansı mı veriyor? Bu kadar amatör olma devir sayısı arttıkça araç max. hp ye yaklaşır ve o fark çok iyi açılır ben astrayı da kullandım inan insigniaya geçip bir tur at, birde h kasa astra kullan önce bu yazına güler sonra utanırsın. Torku aynı olmayan atmosferik benzinli bir araç nasıl oluyorda torku yüksek insigniayı geçiyor o zaman? Devir sayısı artınca piyasa karışır.
    Bu arada atmosferik 1.4 motor bu araca intahar olur çünkü atmosferik 1.6 115 hp lik motordan çoğu kişi yokuşlarda şikayetciki 1.4 motor pekte mantıklı değil.
    Benzinli araç kullanarak kısa zamanda kendime zarar veriyorum yoksa dizeline 18.000 tl fark verip dizelini alsaydım çokta mantıklı bir seçim olmazdı.

    Benim kimseden acı çıkarttığım yok sadece altında uçak yok, torkuna aldanıp makasa ya da sollamaya giriyor sonra karşıdan gelen birinin altına girerse şaşırmaması gerek.

    kardeşim torkuna aldanmakta nesi ?? nasıl bi mantık çerçevesine sahipsin sen ?

    adamlar bi araca 200tork koymuşlarsa bu torku sadece sözdemi koymuşlar yani ? şu aldanmak sözünü önce sil bi zihninden. adamlar 200tork koymuşlarsa bir araca demekki bu araç 200 newton gücünde çekişe sahip demektir ve bizi 200 newton gücünde ittirir.

    benzinlilere göre dizellerin torku daha fazla olduğundan dizel kullanıcıları gaza basınca torkdan dolayı koltuğa yapışır tabi. bunda aldanılacak yada kanılacak bişey yok. bide bi saçmalık daha var "torkuna kanıp aracın gittiğini sanmayın" yada "koltuğa yapıştırıyor ama gitmiyor hala yerinde sayıyor". böyle bi mantık yok. araç tork bandına girdiği an eğer bizi koltuğa yapıştırıyorsa , araç gidiyor demektir.

    koltuğa yapıştırdığına göre bizi hızlı bi şeklde ileriye doğru çekiyordur o araç. ayrıca hızlı bi şekilde ivmelenirken , koltuğa yapışırken nasıl oluyoda hala gitmeyip yerimizde sayabiliyoruz anlamıyorum ? illa benzinliye binen benzinli aracı , dizele binende dizel aracı övecek yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tork zaten halkımızca bilinen "çekiş gücü"dür. Çoğu arkadaş bunu süratla karıştırıyor.
    Dolmuşlara bindiğinizde ayaktaysanız, araç hareket ettiğinde düşecek gibi olursunuz. Bunun nedeni dolmuş gibi yük taşıma maksatlı kullanılan araçlardaki çok yüksek torktur. Aracı bir şey aniden çeker gibi olur. Yüksek ağırlıklarda dahi etkilenmemesi için kullanılır tork. Dolmuş hınca hınç dolu olsa da o etkiyi yapar.

    Bu konuda minibüs şoförlerinin de katkısı çok büyük.

    Ayip olmuyor mu biraz Haluk Abi ?

    Not:unutulduysa eger L300 var bende

    Ispartada L300 ile toplu taşıma yapmıyorsan bir sıkıntı olmaz Evocum. :)

    L300 e yalniz binmek hakarettir abi :)

    ya 4 kisi

    ya da 300-500 kg yuk eksik olmaz




  • 130 beygir mondeo dizel var bende yüksek hızlardada memnun edici performansı var ha 190 beygir accord beni hırpaladı ancak 150 beygir bir benzinli ile karşılaştırmak isterdim. Buna rağmen nesi kötü anlamadım dizelin
    160 km hız 6.5 litre tüketim nesi kötü hakikaten merak konusu?
  • dizeli seviyorum cunku benzinliyi daha cok sevmeme vesile oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    imzanızı gördükten snra düşündümki siz gerçekten saçmalamışsınız. torkuna aldanp uçuyorm sanmakta ne demek ? tork bandını buldurduğun zaman ivmelenme oluyor işte araçta. bunda bu kadar büyütülecek ne var. ayrıca sizin aracınızdada aynı konu var. 1.4 turbo motorunda 1.3 dizel motordan aşşağı kalır bi yanı yok. sizde torkuna aldanp gidiyor sanıyosunuz. yoksa 1.4 motorun turbosuz torksuz bi şeklde gidebileceğinimi sanıyosunuz ? illa benzinli araç kullanıpta kendinize maddi yönden zarar veriyosunuz bunun acısını , dizel kullanıcılarından çıkarmakta ne ? bi dahaki sefere bilinçsizce mesaj yazmayın. mesajınızı yazarken önce bi düşünün.

    Şimdi astra ile insignia nın torku 200 diye aynı performansı mı veriyor? Bu kadar amatör olma devir sayısı arttıkça araç max. hp ye yaklaşır ve o fark çok iyi açılır ben astrayı da kullandım inan insigniaya geçip bir tur at, birde h kasa astra kullan önce bu yazına güler sonra utanırsın. Torku aynı olmayan atmosferik benzinli bir araç nasıl oluyorda torku yüksek insigniayı geçiyor o zaman? Devir sayısı artınca piyasa karışır.
    Bu arada atmosferik 1.4 motor bu araca intahar olur çünkü atmosferik 1.6 115 hp lik motordan çoğu kişi yokuşlarda şikayetciki 1.4 motor pekte mantıklı değil.
    Benzinli araç kullanarak kısa zamanda kendime zarar veriyorum yoksa dizeline 18.000 tl fark verip dizelini alsaydım çokta mantıklı bir seçim olmazdı.

    Benim kimseden acı çıkarttığım yok sadece altında uçak yok, torkuna aldanıp makasa ya da sollamaya giriyor sonra karşıdan gelen birinin altına girerse şaşırmaması gerek.

    kardeşim torkuna aldanmakta nesi ?? nasıl bi mantık çerçevesine sahipsin sen ?

    adamlar bi araca 200tork koymuşlarsa bu torku sadece sözdemi koymuşlar yani ? şu aldanmak sözünü önce sil bi zihninden. adamlar 200tork koymuşlarsa bir araca demekki bu araç 200 newton gücünde çekişe sahip demektir ve bizi 200 newton gücünde ittirir.

    benzinlilere göre dizellerin torku daha fazla olduğundan dizel kullanıcıları gaza basınca torkdan dolayı koltuğa yapışır tabi. bunda aldanılacak yada kanılacak bişey yok. bide bi saçmalık daha var "torkuna kanıp aracın gittiğini sanmayın" yada "koltuğa yapıştırıyor ama gitmiyor hala yerinde sayıyor". böyle bi mantık yok. araç tork bandına girdiği an eğer bizi koltuğa yapıştırıyorsa , araç gidiyor demektir.

    koltuğa yapıştırdığına göre bizi hızlı bi şeklde ileriye doğru çekiyordur o araç. ayrıca hızlı bi şekilde ivmelenirken , koltuğa yapışırken nasıl oluyoda hala gitmeyip yerimizde sayabiliyoruz anlamıyorum ? illa benzinliye binen benzinli aracı , dizele binende dizel aracı övecek yani...

    Israrla ogrenmek istemiyorsunuz.

    Degerlerini falan bulmakla ugrasamiycam simdi ama kabaca anlaticam.

    Opel motorlarindan gidelim.

    1.3 cdti in torku 200 beygiri 90
    1.4 t nin torku 200 beygiri 140

    Acaba fark ne diye hic mi dusunmedin be kardesim?

    Benzinli motor o 200 nm torku daha genis devir bandinda verdigi icin daha fazla beygire sahip.

    Sen dizelde hissettigin "yapistirmayi" niye benzinlide hissetmiyosun?

    Cunku guc-devir bandi daha duzgun, ki olmasi gerekende budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baştan söyleyim değerler kendim içindir, bir benzinli bir dizel araç var bizde.

    aynı yeri 50 değilde 20 kuruşla gitmenin verdiği hazdan dolayı, dizeli seviyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    imzanızı gördükten snra düşündümki siz gerçekten saçmalamışsınız. torkuna aldanp uçuyorm sanmakta ne demek ? tork bandını buldurduğun zaman ivmelenme oluyor işte araçta. bunda bu kadar büyütülecek ne var. ayrıca sizin aracınızdada aynı konu var. 1.4 turbo motorunda 1.3 dizel motordan aşşağı kalır bi yanı yok. sizde torkuna aldanp gidiyor sanıyosunuz. yoksa 1.4 motorun turbosuz torksuz bi şeklde gidebileceğinimi sanıyosunuz ? illa benzinli araç kullanıpta kendinize maddi yönden zarar veriyosunuz bunun acısını , dizel kullanıcılarından çıkarmakta ne ? bi dahaki sefere bilinçsizce mesaj yazmayın. mesajınızı yazarken önce bi düşünün.

    Şimdi astra ile insignia nın torku 200 diye aynı performansı mı veriyor? Bu kadar amatör olma devir sayısı arttıkça araç max. hp ye yaklaşır ve o fark çok iyi açılır ben astrayı da kullandım inan insigniaya geçip bir tur at, birde h kasa astra kullan önce bu yazına güler sonra utanırsın. Torku aynı olmayan atmosferik benzinli bir araç nasıl oluyorda torku yüksek insigniayı geçiyor o zaman? Devir sayısı artınca piyasa karışır.
    Bu arada atmosferik 1.4 motor bu araca intahar olur çünkü atmosferik 1.6 115 hp lik motordan çoğu kişi yokuşlarda şikayetciki 1.4 motor pekte mantıklı değil.
    Benzinli araç kullanarak kısa zamanda kendime zarar veriyorum yoksa dizeline 18.000 tl fark verip dizelini alsaydım çokta mantıklı bir seçim olmazdı.

    Benim kimseden acı çıkarttığım yok sadece altında uçak yok, torkuna aldanıp makasa ya da sollamaya giriyor sonra karşıdan gelen birinin altına girerse şaşırmaması gerek.

    Ne Lüks araçlar girmiş gelenin altına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    imzanızı gördükten snra düşündümki siz gerçekten saçmalamışsınız. torkuna aldanp uçuyorm sanmakta ne demek ? tork bandını buldurduğun zaman ivmelenme oluyor işte araçta. bunda bu kadar büyütülecek ne var. ayrıca sizin aracınızdada aynı konu var. 1.4 turbo motorunda 1.3 dizel motordan aşşağı kalır bi yanı yok. sizde torkuna aldanp gidiyor sanıyosunuz. yoksa 1.4 motorun turbosuz torksuz bi şeklde gidebileceğinimi sanıyosunuz ? illa benzinli araç kullanıpta kendinize maddi yönden zarar veriyosunuz bunun acısını , dizel kullanıcılarından çıkarmakta ne ? bi dahaki sefere bilinçsizce mesaj yazmayın. mesajınızı yazarken önce bi düşünün.

    Şimdi astra ile insignia nın torku 200 diye aynı performansı mı veriyor? Bu kadar amatör olma devir sayısı arttıkça araç max. hp ye yaklaşır ve o fark çok iyi açılır ben astrayı da kullandım inan insigniaya geçip bir tur at, birde h kasa astra kullan önce bu yazına güler sonra utanırsın. Torku aynı olmayan atmosferik benzinli bir araç nasıl oluyorda torku yüksek insigniayı geçiyor o zaman? Devir sayısı artınca piyasa karışır.
    Bu arada atmosferik 1.4 motor bu araca intahar olur çünkü atmosferik 1.6 115 hp lik motordan çoğu kişi yokuşlarda şikayetciki 1.4 motor pekte mantıklı değil.
    Benzinli araç kullanarak kısa zamanda kendime zarar veriyorum yoksa dizeline 18.000 tl fark verip dizelini alsaydım çokta mantıklı bir seçim olmazdı.

    Benim kimseden acı çıkarttığım yok sadece altında uçak yok, torkuna aldanıp makasa ya da sollamaya giriyor sonra karşıdan gelen birinin altına girerse şaşırmaması gerek.

    kardeşim torkuna aldanmakta nesi ?? nasıl bi mantık çerçevesine sahipsin sen ?

    adamlar bi araca 200tork koymuşlarsa bu torku sadece sözdemi koymuşlar yani ? şu aldanmak sözünü önce sil bi zihninden. adamlar 200tork koymuşlarsa bir araca demekki bu araç 200 newton gücünde çekişe sahip demektir ve bizi 200 newton gücünde ittirir.

    benzinlilere göre dizellerin torku daha fazla olduğundan dizel kullanıcıları gaza basınca torkdan dolayı koltuğa yapışır tabi. bunda aldanılacak yada kanılacak bişey yok. bide bi saçmalık daha var "torkuna kanıp aracın gittiğini sanmayın" yada "koltuğa yapıştırıyor ama gitmiyor hala yerinde sayıyor". böyle bi mantık yok. araç tork bandına girdiği an eğer bizi koltuğa yapıştırıyorsa , araç gidiyor demektir.

    koltuğa yapıştırdığına göre bizi hızlı bi şeklde ileriye doğru çekiyordur o araç. ayrıca hızlı bi şekilde ivmelenirken , koltuğa yapışırken nasıl oluyoda hala gitmeyip yerimizde sayabiliyoruz anlamıyorum ? illa benzinliye binen benzinli aracı , dizele binende dizel aracı övecek yani...

    Israrla ogrenmek istemiyorsunuz.

    Degerlerini falan bulmakla ugrasamiycam simdi ama kabaca anlaticam.

    Opel motorlarindan gidelim.

    1.3 cdti in torku 200 beygiri 90
    1.4 t nin torku 200 beygiri 140

    Acaba fark ne diye hic mi dusunmedin be kardesim?

    Benzinli motor o 200 nm torku daha genis devir bandinda verdigi icin daha fazla beygire sahip.

    Sen dizelde hissettigin "yapistirmayi" niye benzinlide hissetmiyosun?

    Cunku guc-devir bandi daha duzgun, ki olmasi gerekende budur.

    en son yazdığım mesajı oku. orda geçiyo sana vereceğim cevap. neden aynı şeyleri tekrar tekrar yazıyosun anlamıyorm. senin yazdığın şeyi tartıştık zaten ??




  • şu tablo ayrı bir konuda tartışılabir ama,

    BMW öyle bir otomobil yaptıki dizeli sevmesemde nereye baksam 525d xDrive - M Sport görüyorum, sanırım ben aşık oldum

    imkanı olan bu arabayı ALIR,KULLANIR,AYRICALIKLI BİR OTOMOBİLİN ZEVKİNE DOYAR !!!!

     Dizel'i Seviyorum Çünkü;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    ya kardeş hiç sorma geçen eniştemler bizdeydi, fiorino aldılar dükkan için, araba önce gitmiyor gibi oluyor sonra uçuyor dedi...

    bunun söyleyen adamın binek aracı 2003 Model Honda Civic 1.6 ES
  • Soğuk havalar da yakıtının donması gibi bir derdin yok senin.. Burada -15 in üzeri olunca anında donuyor. Ki burada -35'i gördüğü bile oluyor.
  • Yavaş yavaş DIESEL'e dönmeye başlıyorum.

    1. VIN DIESEL'in filmlerini izliyorum.
    2. DIESEL kol saati almayı düşünüyorum.
    3. DIESEL iç çamaşırı ve dış giyimi seçeceğim.
    4. DIESEL yakıt tüketen bir otomobilim var.
    5. DIESEL Enerji İçeceği bulursam alabilirim.

     Dizel'i Seviyorum Çünkü;


     Dizel'i Seviyorum Çünkü;


     Dizel'i Seviyorum Çünkü;




  • depoyu bir kere doldurduğum zaman şehir içinde 800 km. yol yapınca bir keyifli oluyor ki...Dizel'i sevmeyen ölsün diyesi geliyor insanın
  • Diesel'in kulaga karizmatik bir kelime olduguna ben de ınanıyorum. Ama binek araçta bence en ideali benzinlidir. Her ne kadar 72 bin kilometredir mazotlu :) araba kullansam da, eşit şartlarda daima benzinliyi tercih ederim. Ama ekonomik nedenlerle dizel tercih etmek durumunda kaldım. Ekonomik olarak ihtiyacım olmasa kesınlıkle 2.0- 3.0 aralıgındaasmosferık benzinli alırdım. gurultusu, gec ısınması, cok sogukta zor calısması benzinliyi terch etmem icin yeter de artar bıle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acceleration

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    imzanızı gördükten snra düşündümki siz gerçekten saçmalamışsınız. torkuna aldanp uçuyorm sanmakta ne demek ? tork bandını buldurduğun zaman ivmelenme oluyor işte araçta. bunda bu kadar büyütülecek ne var. ayrıca sizin aracınızdada aynı konu var. 1.4 turbo motorunda 1.3 dizel motordan aşşağı kalır bi yanı yok. sizde torkuna aldanp gidiyor sanıyosunuz. yoksa 1.4 motorun turbosuz torksuz bi şeklde gidebileceğinimi sanıyosunuz ? illa benzinli araç kullanıpta kendinize maddi yönden zarar veriyosunuz bunun acısını , dizel kullanıcılarından çıkarmakta ne ? bi dahaki sefere bilinçsizce mesaj yazmayın. mesajınızı yazarken önce bi düşünün.

    Şimdi astra ile insignia nın torku 200 diye aynı performansı mı veriyor? Bu kadar amatör olma devir sayısı arttıkça araç max. hp ye yaklaşır ve o fark çok iyi açılır ben astrayı da kullandım inan insigniaya geçip bir tur at, birde h kasa astra kullan önce bu yazına güler sonra utanırsın. Torku aynı olmayan atmosferik benzinli bir araç nasıl oluyorda torku yüksek insigniayı geçiyor o zaman? Devir sayısı artınca piyasa karışır.
    Bu arada atmosferik 1.4 motor bu araca intahar olur çünkü atmosferik 1.6 115 hp lik motordan çoğu kişi yokuşlarda şikayetciki 1.4 motor pekte mantıklı değil.
    Benzinli araç kullanarak kısa zamanda kendime zarar veriyorum yoksa dizeline 18.000 tl fark verip dizelini alsaydım çokta mantıklı bir seçim olmazdı.

    Benim kimseden acı çıkarttığım yok sadece altında uçak yok, torkuna aldanıp makasa ya da sollamaya giriyor sonra karşıdan gelen birinin altına girerse şaşırmaması gerek.

    kardeşim torkuna aldanmakta nesi ?? nasıl bi mantık çerçevesine sahipsin sen ?

    adamlar bi araca 200tork koymuşlarsa bu torku sadece sözdemi koymuşlar yani ? şu aldanmak sözünü önce sil bi zihninden. adamlar 200tork koymuşlarsa bir araca demekki bu araç 200 newton gücünde çekişe sahip demektir ve bizi 200 newton gücünde ittirir.

    benzinlilere göre dizellerin torku daha fazla olduğundan dizel kullanıcıları gaza basınca torkdan dolayı koltuğa yapışır tabi. bunda aldanılacak yada kanılacak bişey yok. bide bi saçmalık daha var "torkuna kanıp aracın gittiğini sanmayın" yada "koltuğa yapıştırıyor ama gitmiyor hala yerinde sayıyor". böyle bi mantık yok. araç tork bandına girdiği an eğer bizi koltuğa yapıştırıyorsa , araç gidiyor demektir.

    koltuğa yapıştırdığına göre bizi hızlı bi şeklde ileriye doğru çekiyordur o araç. ayrıca hızlı bi şekilde ivmelenirken , koltuğa yapışırken nasıl oluyoda hala gitmeyip yerimizde sayabiliyoruz anlamıyorum ? illa benzinliye binen benzinli aracı , dizele binende dizel aracı övecek yani...

    Israrla ogrenmek istemiyorsunuz.

    Degerlerini falan bulmakla ugrasamiycam simdi ama kabaca anlaticam.

    Opel motorlarindan gidelim.

    1.3 cdti in torku 200 beygiri 90
    1.4 t nin torku 200 beygiri 140

    Acaba fark ne diye hic mi dusunmedin be kardesim?

    Benzinli motor o 200 nm torku daha genis devir bandinda verdigi icin daha fazla beygire sahip.

    Sen dizelde hissettigin "yapistirmayi" niye benzinlide hissetmiyosun?

    Cunku guc-devir bandi daha duzgun, ki olmasi gerekende budur.

    Kardeşim boşver adam anlamak istemiyor ben adama anlattım, anlık tork patlamasını gitmek sanıyor. insignia daha ağır ve torku aynı olmasına rağmen 11 sn de 100 çıkıyor astra aynı tork ile 14 sn. civarında o zaman astranın daha hafif olmasından dolayı insigniayı geçmesi lazımdı.

    Bana şunu dese dizel ekonomiktir, bassan bile daha az yakar tamam ama tutup benzinli araç ile performans anlamında kıyaslamak saçmalık. Kıyaslarsın ama 1.4 turboyu 1.8, 2.0 dizel ile kıyaslarsın tutup 1.3 astra ile değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    torkuna aldanıp uçuyorum sanan özellikle 1.3 multijet hafif ticariler ile dalga geçer gibi geçmek hoşuma gidiyor.

    ya kardeş hiç sorma geçen eniştemler bizdeydi, fiorino aldılar dükkan için, araba önce gitmiyor gibi oluyor sonra uçuyor dedi...

    bunun söyleyen adamın binek aracı 2003 Model Honda Civic 1.6 ES

    O honda öyle kararlı hızlanıyordu ki ruhu bile duymuyordu heleki +5500 den sonra çok hoş bir ses geliyordu.

    Benim dizel astra bazen çok iyi hızlanıyor gibi geliyordu ama vites aralarının kısa olmasından kaynaklanıyordu.

    Astra mesela
    1. vites 35
    2. vites 75-80 arası
    3. vites 110
    4. vites 145 civarı

    gibi ilerliyordu ama insignia

    1. vites 55
    2. vites 92
    3.vites 142
    4. vites 200
    diye devam ediyor vites aralığı uzun olunca seni koltuğa yapıştırma ya da gittiğini sanma hissi azalıyor ister istemez.




  • Benzini seviyorum, 3 binde sazı eline alıp 6500 e kadar devir saati izlemek gibisi yok. Kimse de kendini kandırmasın, benzin ucuz olsa kaç kişi dizel alır?
  • Araç alırken Aradaki fiyat farkına değmediği izin BENZİN DİYORUM

    Yakıt alırken aradaki fiyat farkına değmediği için BENZİN DİYORUM

    Devir aralığı sunamadığı için BENZİN DİYORUM

    BENZİN DİYORUM AMA TSİ YA DA THP DİYORUM.

    ATMOSFERİK SEVMİYORUM
  • Herkesin dizel için sayabileceği güzel bir yön olsa da bu konunun tek cevabı var. Dizel'i seviyorum çünkü; az yakıyor..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.