Şimdi Ara

DİZEL SEDAN OLARAK, MEGAN MI, PEUGEOT MU, CERATO MU ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
94.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sen bin kia cerato ya inan içinde hiç bir şey kaLmıcak..10 numara araba :\

    görende kia dan reklam parası alıoz sancak (:
  • arkadaşlar ben şimdiye kadar birçok araç kullanmış biri olarak derimki: megane 2hatcback gibi yol tutuşu dahada önemlisi fren sistemi mükemmel arabaya az rastlanır.unutmayın bir aracın süratinden ziyade o arabayı durdurmak daha önemlidir.meganenin fren leri gerçekten mükemmel
  • 1. 307 olmasın, hem değişecek modeli hem de dizeller yüksek tork nedeniyle vites kutusunda arızaya neden olabiliyor, ben de 307 alacaktım vazgeçtim. Tamam arabada albeni var ama ne satış yeri ne servisi bana güzen veremedi. İzmir'deki Peugeot servisleinin web sayfası yıllardır güncellenmiyor, direkt soğudum.
    2. Kia her ne kadar Türkiye'de ismiyle insanı korkutsa da diğer ülkelerde baya iyi durumda. Özellikle ben Sorento'yu gördükten sonra Kia hakkındaki olumsuz fikirlerim nötre döndü, her ne kadar rakipleriyle aynı fiyata daha fazla donanım sunsa da karşısında markasıyla ve duruşuyla güçlü rakip var.
    3. Megane II, özellikle sedanı gayet ağırbaşlı ve güzel duruyor. Bu duruma yeterli donanım da eklenince benim gözümde rakiplerinin bir adım önünde duruyor. 80 BG dizel motorunda turbo kullanılmadığını düşündüğüm ve sahip olduğu ağırlığa bakılırsa ara hızlanmalar ve kalkışlar oldukça zorlayacaktır ama o bir dizel, sahip olduğu kuvvet motorundaki torkta mevcuttur.

    Özetlemek gerekirse bu işe az risk ortalama kar ile girip çıkmak istiyorsan Renault'la, orta risk ile girip, az kar ya da çok karla çıkmak istiyorsan yani ufak bir kumar istiyorsan Kia'la, servisten hiç çıkmak istemiyorsan Peugeot'la muhattap olmalısın




  • TrCapital: Megane motoru turbo destekli, 80bg 185nm. Ford'un 109hp 240nm değerlerini yakalayamaz tabi de:) Kendi çapında idare ediyor. 106bg 240nm versiyonu var bu 1.5'lerin onlar çok bomba.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    TrCapital: Megane motoru turbo destekli, 80bg 185nm. Ford'un 109hp 240nm değerlerini yakalayamaz tabi de:) Kendi çapında idare ediyor. 106bg 240nm versiyonu var bu 1.5'lerin onlar çok bomba.


    Ciddi mi? Hem turbo, hem 80 BG, hem 185 nm?!? Çok az değil mi bunlar, kafam karıştı, neden değerleri bu kadar az? 106 BG olanından bakmalı o zaman arkadaş, eğer fiyatı makul diye 80 BG bakarsa bu resmen satış politikası olmuş.
  • Clio'lardaki 65bg 1.5 motor bile turbodizeldi galiba ya 106bg versiyon Türkiye'ye gelmiyor:'( Hyundai motoru da öyle gerçi, 1.5 80bg 180nm mi öyle bir şey.
  • AStra al olsun bitsin 90BG 200nm
  • Megan II Sedan 1.5 dCi
    Motor hacmi 1461 cc.
    Motor Gücü 80 HP
    0-100 km / s Ort. 14 sn.
    Azami hız 180 km / s
    Tüketim (lt / 100) 5.5 lt.

    MİLLİYET

    1.3 16V MULTIJET ACTIVE / DYNAMIC

    Silindir Hacmi (cc) 1248
    Maksimum güç(hp/dv/dk) 70 / 4000,
    Maksimum tork (Nm/dv/dk) 180 / 1750,
    Yakıt Besleme Common-rail tip Multijet direkt enjeksiyon, turbo ve intercooler destekli elektronik kontrol
    Hızlanma (sn): 0-100 km/s 13,0

    YAKIT TÜKETİMİ (lt/100 km, 99/100 EC normlarına göre)
    şehir içi 5.9
    şehir dışı 3.9
    Ortalama 4.6

    Megane ı tavsiye etmem motor güçsüz adamın kaç paralık arabasında arka cam otomatiği yok ya :D
    Fark ortada ah bir video su olsada megane la nasıl dalga geçtiğimi gösterebilsem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cetinsdr

    arkadaşlar ben şimdiye kadar birçok araç kullanmış biri olarak derimki: megane 2hatcback gibi yol tutuşu dahada önemlisi fren sistemi mükemmel arabaya az rastlanır.unutmayın bir aracın süratinden ziyade o arabayı durdurmak daha önemlidir.meganenin fren leri gerçekten mükemmel




    meganenin yoL tutuşu kusursuz dedinya bitirdin beni burda..sen arabayı nerde sürdün merak ediyorum
  • hocam kialar cabuk dokuluyor diyene katiyen katilamiyacagim cunku bunun bizde bir tane 93 model besta minibusu var arac 12 yasina geldi, gerci fazla kilometre yapmadik ama (arac 100.000 civarinda), aracta dokulen sey sadece curuyen kaporta, o da bizim burda Rize'de normal bir durum, 12 yasinda insan curuyo sac nasil curumesin ;)

    bununla gitmedigimiz yayla yolu kalmadi belkide bi cogunun burda yol yokki diyebilecegi yerlerden gittik, aracin henuz birtek rotilinde rotbasinda bosluk yok, on takimin burc lastiklerini 1 yil once degistirdik. kisa keseyim, soforlugu ben ve kucuk kardesim bu arabanin uzerinde ogrendik, ama arabayi kiramadik, eger arabayi dogru duzgun kullanirim, kirmam diyosan tercihini kia'dan yana kullanmaktan kesinlikle cekinme

    + ekliyorum 12 yil zarfinda firmanin katettigi yol da cabasidir yani ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konqueror -- 26 Temmuz 2005, 16:08:57 >
  • abi walla o seçeneklerden alınası otomobil megane
  • Bana bu forumda fikirleriyle yol gösteren herkese çok teşekkür ederim.
    Araba almaya niyet ederken, önce 15 Milyarlık almayı düşünerek başladım. Hep, buna 2-3 daha katarsam daha iyisi de olabilir diye diye, 32 Milyara kadar çıktım. Dizel olarak önce Skoda Fabia düşündüm, donanımlısı 29 Milyar dı. Sonra Seat Cordoba dizel düşündüm, metalik boyasıyla 31 Milyardı. 32 Milyara CERATO yu görünce ve donanımının zenginliğini de öğrenince, bu fiata alabileceğimin herhalde en uygunu bu dedim. Ama KİA nın imaj problemi, arabanın yeni oluşu bir istifham oluşturdu bende. Markalı dizel sedan arabaların basic modellerinin dahi fiatlarının daha yüksek oluşu, fiattan dolayı beni CERATO ya itti. Hani denilebilir ki, bir 3-5 daha koy, FOCUS al. Ama zaten ben 32'ye hep 3-5 koya koya herşeyi kasarak geldim. Dizel olarak en ucuz alabileceğim aslında Skoda nın donanımsız dizeliydi, o da 26 küsur milyar. Ben zaten 26'dan 32'ye çıkmakla bütçemi aştım.
    Sonunda CERATO da karar kıldım.
    Tabii ki CERATO en mükemmel araba değil, ama "FİAT / DONANIM" olarak tercihimi ondan yana kullandım. TRCaPiTaL ' in "az risk ortalama kar ile girip çıkmak istiyorsan Renault'la, orta risk ile girip, az kar ya da çok karla çıkmak istiyorsan yani ufak bir kumar istiyorsan Kia'la, servisten hiç çıkmak istemiyorsan Peugeot'la muhattap olmalısın" şeklindeki mükemmel yorumuyla, ORTALAMA RİSKİ göze alarak CERATO dedim.
    Şimdi de sizlerle objektif olarak CERATO'yla ilgili ilk yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

    ÖNCE EKSİLERİ ;

    1.ESP yok (Elektronik stabilite programı)
    2.ASR yok (Anti patinaj sistemi)
    3.Torpidosunda soğutucusu yok.
    4.Direksiyonda, yükseklik ayarı var, derinlik ayarı yok.
    5.Direksiyonda, müzik kontrol düğmeleri yok.
    6.Kliması, ön ve arka bölge ayarlamalı değil.
    7.Yol bilgisayarı,anlık yakıt tüketimini ve lastik hava basınçlarını göstermiyor.
    8.Pasif alarmı var, ama aktif alarmı yok.
    9.Alarm kumandasından 4 cam kaldırması yok.
    10.Araba hızlanınca, kapısı otomatik kapanmıyor.
    11.Cruse kontrol yok
    12.Park sensörü yok.
    13.Far sensörü yok.
    14.Yağmur sensörü yok.
    15.Lastikleri HANKOOK.

    ARTILARI ;


    1.SEGMENTİ; Bu araba kesinlikle, bir seat cordoba ya da scoda fabia ile kıyaslanmamalı. Çünkü bu araba onlara göre büyük, geniş ve ferah bir sedan. Bu arabanın rakipleri, MEGAN II, FOCUS 1.6 ve CİTROEN C4, PEUGEOT LOOK 1.6, DİZELLER olabilir.
    2.DIŞ TASARIMI; güzel ve tekerleri dışında hiçbir yerinde plastik yok. Kapı kolları, aynaları, tamponları hep metal. Polo, bunların metal versiyonunu 1 milyar pahalıya satıyor. Arabanın ağırlığı; 1345 kg.
    3.MOTORU; 1.5 Commonrail dizel, 16 subap, 4 silindir, 104 beygir, 240 tork,
    4.YAKITI; Deposu 55 litre alıyor. Şehir içinde, ilk depoda 850 km yaptım. Bu da şehir içinde km de, 140 bin lira ediyor. Bu ağırlıktaki sedan bir araba için iyi bir rakam bu.
    5.DONANIM ZENGİNLİĞİ; 10 airbag, 16 inch çelik cantlar, dijital klima, mp3 çalar, teyp, 4 cam otamatik, elektrikli aynalar, immobilizer. Aynı donanımdaki başka marka bir arabanın değeri bundan en az 6-10 milyar arası daha pahalı. Bu araba; 32 Milyar. HEM DE DİZEL
    6.SESSİZLİĞİ; Denildiği gibi araba, sesi içeriye almıyor, sesiz ve yol tutuşu çok iyi, virajları rahat alıyor, yere sağlam basıyor, hızlanması çok iyi ve seri..
    7.SÜSPANSİYONU; orta sertlikte.
    8.İç mekanda kullanılan malzeme kalitesi, alman arabaları gibi.
    9.İç mekanın kullanma ferahlığı ve rahatlığı. Arka koltukta, ara bölmede kolluk olması, önlerinde bardaklık olması, sürücünün de kolluğunun olması, kolluğun içine, bir torpido gözü gibi birşeyler konulabilmesi güzel şeyler.
    10.3 yıl-100 bin km mekanik garantisi var. Diğer marka dizellerde, garanti süresi 2 yıl. Ceratoda istenirse, 240 euro verilerek bu garanti süresi 5 yıla çıkartılabiliyor ve de km limiti olmadan. Ben de öyle yaptım ve şimdi arabamın 5 yıl limitsiz km li garantisi var. Yolda kalsam, ücretsiz yol yardımı, çekici, otel, rent a car, vs ücretsiz, 5 yıl hizmetimde.
    11.Diğer arabalarda çok pahalıya mal olan triger kayışı yok.
    12.Yerden yüksekliği Türkiye şartlarına uygun.
    13.Hem radyo, hem teyp, hem de Cd çalar, sınıfındaki başka hiçbir arabada yok. Teybinin olması bizim şimdiye kadar aldığımız kasetleri telef olmaktan kurtarıyor. mp3 çalarının fonksiyonel kullanımı da çok harika. Cd de hangi parça çalıyorsa, ekranda onun ismini görebiliyorsun, mp3 ü kapatıp açtığında da, kaldığı yerden devam ediyor, tekrar baştan sarmıyor.
    14-Aracın şasi ve alt donanımı 2001 Mazda 3 den alınma.
    15-Yeni bir model ve yeni kasa olduğu için en az 4-5 yıl güncelliğini koruyacaktır. Bu arabanın da, KİA 4X4 ler gibi piyasada tutulacağı ve 2. elinin iyi oalcağı kesindir. Nasıl ki, başka marka 4X4 almak isteyip te almaya gücü yetmeyen insanımız UCUZ ve KALİTELİ gördüğü KİA 4X4 lere rağbet etmişse, aynı şekilde DİZEL SEDAN başka marka arabaları almaya gücü yetmeyen insanımız da, UCUZ ve KALİTELİ gördüğü CERATOYA da rağbet edecektir. Bizim milletimizin huyudur, hem UCUZ hem de KALİTELİ ye her zaman rağbet eder. Nitekim bu araba, Kanada'da 2004 yılında sınıfında, 1 yılık kullEN EKONOMİK ARABA seçilmiş. Kia Picanto da, Almanya'da sınıfında 2005 yılının EN EKONOMİK ARABASI seçilmiş.




  • akLın yoLu birDir..

    hayIrLı oLSun şİmdidEn
  • Arkadaşlar Dizel de tekrar söylüyorum motor olarak 1.5 renaultun performansı vasat nerdeyse 1.3 multijet ile aynı değerler 307 şişirme gibi geliyor bana sadece dış görünüş için araba alacak olanınz yoktur heralde yol tutuş hiç de ii deil görüş açısı öyle e gaz ve debriyaj birbirine göre çok dengesiz bu yüzden yokuşlarda stop edebiliyor acemi gibi el freni kullanmak gerekiyor . Fiat ın arabalrı ona göre daha kaliteli. fransız arabalarını bize kakalıyorlar. Hyundai önemli ölçüde sorunlarını aştı gibi görünüyor ama piyasasını yaptıktan sonra kalitesi yine düşecektir.
  • •TAKVİM GAZETESİ
    YILIN EN EKONOMİK OTOMOBİLİ CERATO
    Kia Cerato Sedan, Kanada Otomobil Yazarları Birliği (AJAC) tarafından 'yılın en ekonomik otomobili' seçildi. Chevrolet Cobalt, Pontiac Pursuit, Hyundai Accent, Smart Fortwo CDI Coupe ve Cabriolet ile birlikte değerlendirilen Cerato, yüksek kalitesiyle ve yakıt tüketimiyle ön plana çıktı. Kanada'da Otomobil Yazarları Birliği tarafından her yıl verilen ödül, tüketiciler arasında önemli bir etkiye sahip. Geçen yıl, yılın otomobilini alanlar arasında yapılan araştırmalar sonucunda, tüketicilerin yüzde 70'inin bu ödülün etkisiyle aracı satın alma kararı verdiği ortaya çıkmıştır.
    Kanada Otomobil Yazarları Birliği tarafından her yıl Kanada'nın Ontario Eyaletinde yapılan ve dört gün süren Otomotiv Test Festivali'nde, farklı kategorilerde yılın binek ve ticari modelleri belirlenmektedir.
    Kia Kanada Halkla İlişkiler ve Ürün Müdürü Gordon Sadler, 2004 Yılının En Ekonomik Otomobili seçilen Cerato'nun bu ödül ile müşterilerine kalitesini kanıtlayacağını söyledi. Sadler, Kia'nın beş yıl gibi kısa bir sürede Kanadalı tüketicilere söz verdiği gibi yüksek kalite ve rekabetçi fiyat avantajıyla pazarda yerini aldığını ve bu ödül ile yoğun rekabetin yaşandığı segmentte sınıfının en iyisi olduğunun müşteriler tarafından da kabul edildiğini belirtti.
    Bu yılın kategori birincileri 2005 yılının en iyi binek ve ticari modellerini de temsil ettiği için, 2005 Şubat ayında kategori birincileri tekrar yarışacak ve en iyi otomobil ve araç belirlenecek.
    Kia Motors tarafından 2004 yılının ilk 11 ayında Cerato Sedan ve HB modellerinde toplam 87 bin 120 adet ihracat gerçekleştirildi.




  • •HÜRRİYET
    ALMAN GİBİ GÜNEY KORELİ
    Kia, yeni modeli Cerato ile kompakt segmentteki yoğun rekabete dahil oldu. Hem hatchback hem de sedan versiyonları ithal edilen Kia Cerato, kompakt segment otomobile sahip olmak isteyen aileler için ekonomik bir alternatif. 1.6 litrelik motoru 104 beygir güç üreten Kia Cerato, 27 milyar 325 milyondan başlayan fiyatlarla satılıyor. Güney Kore'de Aralık 2003'te satışına başlanan ve büyük ilgi gören Kia Cerato, Avrupa ile aynı anda Türkiye'ye geldi. Dizel ve benzinli motor, Hatcback ve Sedan karoseri seçeneklerine sahip Cerato'nun, Türkiye'de ilk önce 1.6 litre benzin motorlu sedan versiyonunun satışına başlandı. Temmuz ayı itibariyle ise 1.5 CRDI turbo dizel motor seçeneği ithal edilecek.

    1.6 litrelik motoru 104 beygir güç üreten Kia Cerato'nun anahtar teslim satış fiyatı 27 milyar 325 milyon liradan başlıyor, 33 milyar liraya kadar çıkıyor.

    Kia'nın geçtiğimiz yıl başlattığı model atağı, tüm hızıyla sürüyor. üst sınıfta Magentis, Opirus gibi yeni modellerle boy gösteren Kia, kompakt sınftaki modellerin de tamamen yeniledi. Artık kompakt sınıfta Kia'yı Cerato temsil edecek. Kompakt sınıfta yaşanan yoğun rekabete dahil olan Cerato, kompakt segment otomobile sahip olmak isteyen aileler için ekonomik bir alternatif olma özelliğine sahip.

    Kia'nın tasarım felsefesi de, sürdürülen model atağına paralel olarak değişmiş. Eski Kia'lara nazaran çok daha sportif ve agresif bir tasarımla karşımıza çıkan Kia Cerato, Avrupai çizgilere sahip. Dış tasarımı çağdaş ve modern olan Cerato'nun, iç mekanı ise dışı gibi değil... Dış tasarımdaki şıklık, iç mekanda yerini sıkıcılığa bırakmış... İç mekanda kullanılan malzemelerin ve işçiliğin kalitesinde bir sorun yok. İç mekan kalitesi anlamında Cerato, neredeyse Alman rakipleriyle baş edebilecek seviyeye gelmiş. Ancak, renk uyumu otomobilin içini sıkıcı hale getiriyor.

    Cerato'da, otomobilin içini motor sesi ve vibrasyon gibi rahatsız edici unsurlardan izole eden NVH sistemi bulunuyor. Kia Cerato'nun bu sayede bozuk yollarda karoser veya plastik sesleri çıkarması önlenmiş. Fakat, motor sesi, gaz pedalına yüklenip, motoru zorladığınızda yüksek sesiyle rahatsız ediyor.

    OTOMATİK VİTES 1.6 BENZİNLİYİ TEST ETTİK; Motor performansı olarak, 1.6 litre hacminde ve 104 beygir gücündeki bir motordan beklenen performansı sunabilen Kia Cerato, sadece 4 ileri vitese sahip otomatik şanzımanı sebebiyle bu canlı motorun avantajından faydalanamıyor. Frenleme kabiliyeti, performansı düşünüldüğünde yeterli olan Kia Cerato, güvenli bir şekilde durabiliyor. Süspansiyonu orta sertlikte olan Kia Cerato, bu sayede ne bozuk yollarda yolcularını rahatsız ediyor, ne de zorlanmadığı sürece yol tutuş problemi yaşatıyor. Manuel şanzımanlı Sedan Cerato, 0'dan 100 km'ye 11 saniyede ulaşırken, otomatik şanzımanlı Cerato'nun 100 km'ye hızlanması 13 saniye. Otomobilin maksimum hızı ise 173 km. Testini yaptığımız otomatik vitesli Cerrato'nun şehir içi yakıt tüketimi 9.8 litre. Otomobil şehir dışında 6 litre yakıt tüketirken, ortalama yakıt tüketimi 7.7 litreyi buluyor. Kia Cerato serisi, çift havayastığı, ABS, yol bilgisayarı, klima, CD çalar, deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu gibi özellikleri içeren zengin aksesuvar donanımı ile dikkat çekiyor.

    Comfort, Advance ve Premium donanım paketleriyle satışı gerçekleştirilen modelde, çift havayastığı, ABS, radyo CD çalar, klima, mikro hava filtresi, otomatik ön ve arka camlar, elektrikli-ısıtmalı yan aynalar standart olarak bulunuyor. Tam otomatik klima, otomatik şanzıman, alaşım jantlar, yan havayastıkları, sunroof ve segmentinde bir ilk olan MP3 çalarsa opsiyonel donanım olarak sunuluyor. Kia Cerato; Honda Civic, Toyota Corolla, Ford Focus, Renault Megane gibi C segment modellerine rakip olacak.




  • Resim koyabilir misin usta? Hayırlı olsun bu arada, umarım sorun çıkarmaz, ben tipik Renault'cu olarak her zaman Megane derdim ama:) Kia da çok büyük atılımlar içerisinde yine de benim kafamda hala bi "ıyy" oluşturmuyo değil.. 4-5 yıl sonra inşallah iyi bir seviyeye gelir..
  • 11.Cruse kontrol yok
    12.Park sensörü yok.
    13.Far sensörü yok.
    14.Yağmur sensörü yok.
    15.Lastikleri HANKOOK.

    Kafiye süper gerçekten

    Herkesi doblo tartışmasına bekliorm süper gidio
  • KİA ve HYUNDAI
    Güney Kore'nin en büyük otomobil üreticisi Hyundai, 2003 yılında şemsiyesi altına aldığı vatandaşı Kia'yla ortak üretim yapıyor. Ürünlerinde kullandıkları teknolojiyi birlikte geliştiren firmalar, platform, parça ve zaman zaman strateji ortaklığı da yapıyor. Cerato, Hyundai Elantra ile ortak platform üzerine inşa edilmiş bir kompakt sedan. Amerika'da Spectra adıyla başarılı satış grafiği çizen otomobil, Accent Admire'a göre daha üst segmentte konumlandırmış bir araç. Son yıllarda tanıtılan modellerde gördüğümüz Hyundai ve Kia ayrımı, yine aynı grup içinde olmalarına karşın VW ile Audi'nin ayrımını hatırlatıyor. İzlenen rota gereği Kia tıpkı Audi gibi aynı grubun daha prestijli markası, Hyundai ise tıpkı VW gibi kaliteli ama daha geniş kitlelere hitap eden marka konumunda. Otomobillerin alt yapısında kullanılan parçalardaysa yer yer ortaklık görülüyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.