Şimdi Ara

DİZEL SEDAN OLARAK, MEGAN MI, PEUGEOT MU, CERATO MU ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
94.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabanın tipini zaten biliyorum.. Ben arkadaşın aldığı arabanın resimlerini merak etmiştim...

    exca57: biri 80bg diğeri 70bg, + tork olarak da +5nm avantajı var Renault motorunun, dezavantajı 8V olması ama common-rail ve turbo destekli, multijetlerden daha iyi performans veriyor bence.
  • Valla 30 milyar basıp ta plastik araba alamam isteyen alsın.
    Milletin ne dediğide benim için önemli araban ne kia baştan kaybedio, ayrıca bir Ford Focus tan çıkanla Kia dan çıkan bir değil ye Kürküm ye hesabı
  • Aslında katılmıyorum,

    Bazı markalar bazı pazarlarda çok güçlü bazıları aynı pazarda hiç bir iş yapamıyor örneğin Renault Amerikada hiç göremezsiniz acak Avrupada ve diğer pazarlarda durum farklı
    Kia da aynı durumda adamlar hyundai ile birleştikten sonra avrupaya açılmayı seçtiler ve öncesinde amerika ve uzak doğuda çok iyi bir pazar payına sahip. Birde Kianın bir handikapı var Önceki distiributör firma İhlas Herkes Kianın ithalatçısını İhlas biliyor ve almıyor Ancak kia yı şuan türkiyeye Anadolu grubu şirketi olan Çelik Motor getiriyor Anadolu grubu öncesinde Hondayı ve Lada yı türkiyeye getirmişti. Ayrıca Kıyasladığımız Ürün C segmentinde olan bir ürün Bu gruptaki müşterileri ikna etmek gerçekten zordur. Yani Direksiyon altındaki plastik kalitesine bakar müşteri ama 10 Ad. Hava yastığına bakmaz yada 1,5 lt motordan aldığı 102 beygir güce bakmaz ama hala Kia markasını arkadaşına söylediğinde tepkiden korkar

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Valla 30 milyar basıp ta plastik araba alamam isteyen alsın.
    Milletin ne dediğide benim için önemli araban ne kia baştan kaybedio, ayrıca bir Ford Focus tan çıkanla Kia dan çıkan bir değil ye Kürküm ye hesabı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: excalibur

    Aslında katılmıyorum,

    Bazı markalar bazı pazarlarda çok güçlü bazıları aynı pazarda hiç bir iş yapamıyor örneğin Renault Amerikada hiç göremezsiniz acak Avrupada ve diğer pazarlarda durum farklı
    Kia da aynı durumda adamlar hyundai ile birleştikten sonra avrupaya açılmayı seçtiler ve öncesinde amerika ve uzak doğuda çok iyi bir pazar payına sahip. Birde Kianın bir handikapı var Önceki distiributör firma İhlas Herkes Kianın ithalatçısını İhlas biliyor ve almıyor Ancak kia yı şuan türkiyeye Anadolu grubu şirketi olan Çelik Motor getiriyor Anadolu grubu öncesinde Hondayı ve Lada yı türkiyeye getirmişti. Ayrıca Kıyasladığımız Ürün C segmentinde olan bir ürün Bu gruptaki müşterileri ikna etmek gerçekten zordur. Yani Direksiyon altındaki plastik kalitesine bakar müşteri ama 10 Ad. Hava yastığına bakmaz yada 1,5 lt motordan aldığı 102 beygir güce bakmaz ama hala Kia markasını arkadaşına söylediğinde tepkiden korkar

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Valla 30 milyar basıp ta plastik araba alamam isteyen alsın.
    Milletin ne dediğide benim için önemli araban ne kia baştan kaybedio, ayrıca bir Ford Focus tan çıkanla Kia dan çıkan bir değil ye Kürküm ye hesabı





    ABD'de Renault diye bir marka mevcut değil Bilip bilmeden konuşma iş yapamıyomuşmuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 26 Temmuz 2005, 19:41:07 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orjinalden alıntı: excalibur

    Aslında katılmıyorum,

    Bazı markalar bazı pazarlarda çok güçlü bazıları aynı pazarda hiç bir iş yapamıyor örneğin Renault Amerikada hiç göremezsiniz acak Avrupada ve diğer pazarlarda durum farklı
    Kia da aynı durumda adamlar hyundai ile birleştikten sonra avrupaya açılmayı seçtiler ve öncesinde amerika ve uzak doğuda çok iyi bir pazar payına sahip. Birde Kianın bir handikapı var Önceki distiributör firma İhlas Herkes Kianın ithalatçısını İhlas biliyor ve almıyor Ancak kia yı şuan türkiyeye Anadolu grubu şirketi olan Çelik Motor getiriyor Anadolu grubu öncesinde Hondayı ve Lada yı türkiyeye getirmişti. Ayrıca Kıyasladığımız Ürün C segmentinde olan bir ürün Bu gruptaki müşterileri ikna etmek gerçekten zordur. Yani Direksiyon altındaki plastik kalitesine bakar müşteri ama 10 Ad. Hava yastığına bakmaz yada 1,5 lt motordan aldığı 102 beygir güce bakmaz ama hala Kia markasını arkadaşına söylediğinde tepkiden korkar

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Valla 30 milyar basıp ta plastik araba alamam isteyen alsın.
    Milletin ne dediğide benim için önemli araban ne kia baştan kaybedio, ayrıca bir Ford Focus tan çıkanla Kia dan çıkan bir değil ye Kürküm ye hesabı





    ABD'de Renault diye bir marka mevcut değil Bilip bilmeden konuşma iş yapamıyomuşmuş...

    caniko sinirlenme...

    forumda eksik bilgiyle konuşan binlerce insan var bunu biliyorsun...




  • Hyundai'nin Kia'yı satın aldıktan sonra geliştirdiği ilk model, CERATO . Aracın şasesi ve yürüyen aksamı 2001 Mazda 3'den alınma. Motoru ise Crysler ile ortak kurulan Hyundai-Kia motorda üretilen bir motor. Teknolojisi Crysler'e ait. Yakında Avrupa satışını artırmak maksadı ile Polonya'da üretime başlanacak. Türkiye'de ise İhlas grubundan sonra bir süre başıboş kalan markayı Çelik Motor (Anadolu Grubu) sahiplendikten sonra, liste başı sürükleyici model olarak seçilen model Cerato'dur. Ancak benzinli modelinde istenen başarı yakalanamayınca liste başına 4X4 modelleri çekilerek bir süre beklemede bırakıldı. Dizel versiyonunun 2.0 hacminde olması nedeniyle önceleri getirilmek istenmemişti, ancak 1.5 versiyonu geliştirilince tekrar, liste başı model olması hedeflenerek getirilmeye başlandı. Özellikle iddialı olduğu özelliği; sessizliği ve yol tutuşu.
  • Focus'un reklamlarda kullandığı en önemli sloganı sessizliktir. Ancak nedense bunu benzinli modelde iddia etmektedir. Cerato aynı sloganı dizelde kullanarak cevap vermektedir. Piyasayı takip eden tüm arkadaşların katılacağı diğer bir slogan ise Focus'un efsanevi dengesidir. Cerato adeta aynı silahı Focus'a çevirmekte ve dengesinden emin olduğunu ileri sürmektedir. Bunu da, şasesini 2001 Mazda'dan almasıyla sağlamaktadır.
  • •Aracın şasi ve alt donanımı 2001 Mazda 3 den alınması kendini her zaman göstermektedir. Virajlarda yana yatma eğilimi göstermeden dönebilmekte, viraj içi frenleme ve ani hızlanmada da, arkadan yada önden kaymamakta ve izden çıkmadan komutlara olumlu tepki vermektedir. Aracın denge tertibatı yan salınıma izin vermemekte, bu da aracın kararlılığını artırmaktadır. Aerodinamik yapısında, 0,32 lik sürtünme katsayısı ile C segmentinin en iyi araçlarından. Bundan dolayı rüzgar sesini unutuyorsunuz. Lastik, asfalt, trafik sesini bırakın korna çalıyormu çalmıyormu hiç anlamıyorsunuz.
  • keleter arkadasım
    bu yazdıklarının hepsini nedense baska bir forumda da okumustum.
    copy+paste yapa yapa kas yapmısın bire bir aynı
  • Türkiye piyasasında iki aracın fiyatı özelliklerine göre çok iyi. 1- Kia Cerato CRDI
    2- Hyundai Getz CRDI.
    Kia Hyundai'ye satıldıktan sonra önemli bir değişim geçirmiş ve eski kimliğinden tamamen farklı bir kimliğe bürünmüş. 4X4 lerdeki başarıları da bunun açık kanıtı olarak görülmeli. Cerato ederinin üstünde bir araçtır ve alınmaya değer. Motorunu da, 4X4 lerin motorundan uyarlamışlar zaten.
    Ceratonun bende bıraktığı izlenim, sert süspansiyonlu yapısı sayesinde ve ara hızlanmalarıyla spor bir araba gibi geldi ve artı çok sessiz bir araba, fiyatı da çok uygun
  • dostum eyvallah almışsın belliki heveslisin ama biraz abartmıyomusun yeni dediyin ceratoda eski kasa 3 serisinin yürür aksamı var gelip 2005 mıdel focusla karşılaştırıyosun fiyatına göre iyi olabilir ama haddinide bilmek lazım
  • sadece soruya cvp veriyorum hiç sewmesemde megane diyorum ama 3ü arasında ceratonun riskine girilmez resimlerini gönderebilcek yokmu
  • Arkadaşlar söylediğiniz modeller arasında bence en mantıklı megane, servis yaygınlığı, sürüş zevki (diğer iki modele göre), ve donanımı gayet güzel.

    Kia alınır alınmasına ama değmez çok riskli günmüzde ikinci elin ne halde olduğu belli, son olarak Anadolu grubu almış ama ileride bırakmayacağı ne malum.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    dostum eyvallah almışsın belliki heveslisin ama biraz abartmıyomusun yeni dediyin ceratoda eski kasa 3 serisinin yürür aksamı var gelip 2005 mıdel focusla karşılaştırıyosun fiyatına göre iyi olabilir ama haddinide bilmek lazım

    +1 bir de bunu Getzcilere söylesen
  • Keleter Dostum;

    Mantıklı yaklaşımın, aklıbaşında fikirlerin ve sağlam analizlerin sonucunda verdiğin karar beni çok etkiledi.
    Artık ben de kararsızlıktan -sayende- kurtulup Cerato dizel almak istiyorum.

    1-Arabanı hangi bayiden aldın.İlgileri ve yardımları ne düzeydeydi?
    2.Tam olarak kaça mal oldu? Pazarlık ve indirim söz konusu olabilir mi?
    3-Hemen teslim ediyorlar mı? İstediğin rengi kolay buldun mu?

    Cevabın için şimdiden teşekkür ederim. Arabanı güle güle kullan

    PS: KIA'yı küçümseyenlere:
    Geçmişe bakarak değil yükselen değerlere göre karar verin. G. Kore sanayisi ve oto teknolojisi günümüzde oldukça saygın bir konumdadır. Gelecek yıllara ise damgasını vuracaktır. KIA da gelecekte prim yapması beklenen markalardan biridir.
  • iyide bu aracı AStra nın yanına koyduğumda gelişen sanayi falan hikaye kalıyor...
    Bence insanın aracı görünce ne hissettiği önemlidir. Başkalarının etkisinde kalmadan araç hakkında düşündüklerin önemli...
    İçinde uhte kalmasın da istersen LADA al...

    Ama Kia alınca gelecekte prim mi yapar, elinde mi patlar işte orası meçhul... 2. eli yok... Baya beklersin satarken satmak için alma, ileride 3 yıl sonra güzel bir araç çıkacak almak isteyeceksin, ama satarken adam Megane ı baya değerli satacak sen baya fiyat düşeceksin...
    Bir de Dizel bu sorun çıkarma olasılığı yüksek parça sorunu olacak...

    Geçmişi boşversen bile plastik kalitesine baktığında güven vermiyor...
    Kia güvenlik açısından da zayıf bir araç diye biliyorum hemde çok zayıf...
  • eozbek: gelecekte prim yapması beklenen demişsin de bu üni. seçmek gibi bir şey, gelecekte yükselme iddasında olan bi üniversteye pat diye atlamam ben piyasası iyi olan, tercih edilen, kendini kanıtlamış bi bölüm isterim, araba da da öyle, tamam kia iddialı ama henüz ötesi yok, Cerato'yu megane-astra-focus-golf-c4 le kıyaslayamam bile.. fiyat/performans diyorsunuz da satarken megane-astra-golf-focus cu daha karlı çıkcak..
  • He dizel diyince japon ve kore firmaları dizel konusunda hala türkiyeye girmekte kararsız ne olursa olsun türkiyedeki yakıt kalitesi düşüktür ve o firmaların motoru bu yakıta uyumlu değildir daha ford bile tam binek dizellerine güvenmiyor meganın kullandığı teknoloji common rail dir 97 yılında fiat bulmuşturç İşte bu yüzden megane mantıklı(hiç sevmesemde ) cerato riskli cerato nun bir motor yaptırması kaçparaya malolur acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    eozbek: gelecekte prim yapması beklenen demişsin de bu üni. seçmek gibi bir şey, gelecekte yükselme iddasında olan bi üniversteye pat diye atlamam ben piyasası iyi olan, tercih edilen, kendini kanıtlamış bi bölüm isterim, araba da da öyle, tamam kia iddialı ama henüz ötesi yok, Cerato'yu megane-astra-focus-golf-c4 le kıyaslayamam bile.. fiyat/performans diyorsunuz da satarken megane-astra-golf-focus cu daha karlı çıkcak..

    aman gözünü seveyim üni deme
  • Ee öss gençliğiyiz ağbisi.. şimdi jackdanils fırlicak liselilerle sohbet etmeyin dicek ben kaçayım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.