Şimdi Ara

DİZEL SEDAN OLARAK, MEGAN MI, PEUGEOT MU, CERATO MU ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
94.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel sedan bir araba almak istiyorum 30-33 milyar aralığında. Bu fiata yukarda yazdığım dizelleri bulabildim. Focus, C4 vs çok yukarıda.
    MEGAN; 1.5 motor, 80 beygir, 6 airbag, manuel klima, 2 cam otomatik, cruse kontrol, 2 yıl garanti; fiatı - 33.900
    PEUGEOT 305 LOOK; 1.6 motor, 110 beygir, 2 airbag, digital klima, 4 cam otomatik, 2 yıl garanti, fiatı - 34.000
    CERATO; 1.5 motor, 104 beygir, 10 airbag, digital klima, 4 cam otomatik, 16 inc çelik cant, mp3-teyp, 3 yıl garanti, 240 euro karşılığı 5 yıl garanti - fiatı-32.900

    Fiat/donanım ceratoda çok iyi görünüyor. İkinci eli düşünürsem, cerato dezevantaj. Bu arabayı en az 5-6 yıl kullanmayı düşünürsem makul olabilir mi ? Öncelikle KİA CERATO, 2. eli düşünmeden önce, araba kalitesi olarak nasıl acaba ? Donanımlarden ve 2. elden de önce, arabanın araba olarak kalitesini merak ediyorum.
    Ben test sürüşünü yaptım ama malum, problemler sonradan ortaya çıkıyor. İlk test sürüşü aldatıcı olabiliyor.

    TAVSİYELERİNİZİ ve GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM...







  • ben olsam burada meganı tercih ederdim
    ama geçen gün yanımdan bir cerato geçti bayıldım araca
    en kısa zamanda test etmeyi düşünüyorum
    uzun süre kullanacaksan neden alınmasınki
    5 yıl garanti oldukça ii
    2. el artık hiçbir araçta ii değil
    ençok tutulan bir aracı bile satarken insanın göbeği çatlıyor
    vatandaş artık sıfırı tercih ediyor
    bence cerato 2. elde de satılır ama biraz zaman alır
  • Megane II ya da focus tdci...
  • Focus'un en basic dizel modeli 37 milyar
  • Megane'a yetiyosa imkanın.. onu alın derim, Megane sedan dci sportway 35.179, tabi dizel alınca pahalıya geliyor.. Mesela 1.6 dynamique full 37-38 civarı..
  • Bu üçü içinde dizel deyince megane öne çıkıyor


    Benzincileri pek sevmiyor...

    Ülkemizde üretilen Megane II Sedan'ın dizel versiyonu, donanımları ve özelliklerinin yanısıra, ekonomikliğiyle de alkışı hakediyor...


    Bu hafta sizlere sunacağımız model, aslında sizlere daha önceden de tanıttığımız, sizlerin de yolda fazlasıyla gördüğü bir model... Megane II Sedan... Ancak onun uzun süredir beklenen dizel versiyonu çıkalı, henüz bir - iki ay oldu. Bu yüzden de, sürüş izlenimi yazmak farz olmuştu... Tabii performanslı Megane ile aynı haftaya denk düşmesi, biraz tesadüf oldu, ama, ne yapalım?..
    Aracın tasarımından filan bahsetmeye pek gerek yok. Zaten gördüğünüz, bildiğiniz bir araç. Dolayısıyla "Biz, doğrudan doğruya motor bölümüne geçelim!' derim... Zaten dememe kalmadı, geçtik bileeeee...
    Renault Megane II Hatchback'de de görev yapan 1.5 litrelik, dCi motor, 80 beygir gücünde. 1200 kilonun biraz üzerinde "tombulluğa" sahip bir araçta yeterli performans sunamayacağını düşünen çok kişi çıkabilir. Ancak "kazın ayağı"nın böyle olmadığını, birazdan anlatacağım...
    Öncelikle, başarılı iç yalıtım sayesinde, üst sınıf otomobillerde rastlayabileceğiniz bir şekilde, dizel motorlu olduğunun farkına bile varmıyorsunuz. Özellikle de yoldayken... Zira motor iyice ısındıktan sonra, onu yok farzediyorsunuz... Yaklaşık 2000 devir/dakika'dan sonra başlayan ivmelenme, aracın gerçekten de dizellere has o müthiş çekiş gücüne (tork'a) bir kez daha hayran olmanızı sağlıyor. Yüksek devirlere gelmeden değiştirdiğiniz vitesler, size daha az tüketim olarak geri dönüyor. Zaten araç, 3000 devirde, 5. vitesteyken, yken 130 km/s hıza ulaşmış oluyor bile... Yüksek viteste, yavaşlayıp, tekrar hızlanmaya kalktığınızda, vites düşürmek zorunda kalmamanız da, bu nimetlerden...

    Tek depoyla uzun yol...
    Saatte 180 km/s civarında hıza rahatça ulaştığımız araç, uzun süre bu hızda gittiğimizde, 6.5 litrenin üzerinde bir tüketimi görmediği gibi, şayet "efendi sürüş" yapar, 90 km/s civarında uzun yol yaparsanız, 60 litrelik depoyla 1100 km/s civarında menzil elde edebiliyor.
    Bütün bu avantajının yanısıra, sahip olduğu geniş iç mekanı, donanım seçenekleri da cabası... Nitekim, kartlı giriş sistemi, dört havayastığı, ABS, elektronik klima, ani frenlemede otomatik yanan dörtlü flaşörler, silecek sensörü, katlanabilir yan aynalar, radyo - kaset çalar, Türkçe bilgi ekranı ve yol bilgisayarı mevcutlar arasında. Bunların yanında donanım seçeneklerine göre Xenon far, sunroof filan da eklerseniz, 35 milyar civarından başlayan fiyatlarla kendinize bir dizel otomobil edinmemeniz için sebep yok!

    Megan II Sedan 1.5 dCi
    Motor hacmi 1461 cc.
    Motor Gücü 80 HP
    0-100 km / s Ort. 14 sn.
    Azami hız 180 km / s
    Tüketim (lt / 100) 5.5 lt.

    MİLLİYET




  • ben tercihimi peugeot 307 den yana kullandım çünkü hem 1.6 hdi ve aynı motoru kulllanan markalara göre oldukça ucuz benim için diğer önemli kriter tam otomatik kliması olmasıydı. öğrendiğim kadarıyla 1.6 look modeli tamamen tükenmiş. 307 ile ilgili sorunlardan bahsediliyor ama genelde kullanıcıları tarafından değilde ikinci ağızlardan. kullanan 10 ayakın arkadaşım var ve hepsi memnun. inşallah bizde sorun yaşamayız. kia ceratoda güzel bir araç test sürüşünü yaptım ve gayet memnun kaldım fakat güvenlik testleri ile ilgili bazı soru işaretleri oluştu. zaten insan aradığı tüm kriterlere sahip araç bulamıyor. bunların içinden bazılarını göz ardı etmesi gerekiyor. son karar senin. saygılar...
  • BEN MEGENE'DEN YANAYIM...
  • cerato hosuma gıdıyor acıkcası..
  • megane yada focus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eleny -- 23 Temmuz 2005, 12:34:07 >
  • Kia yı kafadan ele plastikten araç gibi duruyor. Orada MEgane tercih sebebidir.
    1.3 AStra ne kadar? Ona bak motoru MEgane 2 motorundan baya güçlü hem tork olarak hem beygir olarak. MEgane 2 Common rail değil galiba
  • Yok hocam o da common-rail ama hacim-performans oranı düşük.. dCi: diesel common-rail injection, 80hp 185nm sanırım, astra'lar 90bg 200nm
  • 35milyara 90hp lik c4 alabilirsin,klima cruise control abs 6 hawa yastigi fln iyi bi arac
  • megane
  • ya kia yı kafadan eleyenlere soruyorum çOkmu kULLandılar acaba kia yI ?

    şu marka bunaLımından bi çıksakya..her markanın atıLım yıLLarı vardır ve kia da bunu bi kaç yıLdan beri en iyi atıLım yapan markaLardan 1i...yaptığı arabaLarın iyiLiğini neden kabuL edemiyoruz !


    yerinde oLsam doStum kİa aLırDım..10 numara araba.. hiç değİlse megane den daha sağlam basıyor yere



    gerçekmi bilmem ama..müthiç tasarIm :\



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazarotti -- 23 Temmuz 2005, 18:03:29 >
  • Bence Kia Ceratoyu ilk olarak düşün
    2. olarak da diğer arabalar da gayet güzel. Sedan istiyorsan Mitsubishi Lancere de bakabilirsin.
  • fiyat OLARAK KESİNLİKLE CERATO DERİM.AMA PARAN VARSA KESİNLİKLE FOCUS.BEN OLSAM CERATOYU TERCİH EDERİM.BAŞARILI BİR ARAÇ.SERVİSTE ARKADAŞ VAR BENİM.CERATO KİA NIN ŞİMDİYE KADAR ÜRETTİĞİ EN SAĞLAM VE KALİTELİ ARAÇ DİYO SEDAN OLARAK
  • 1 Hafta önce Megane II Sedan Dynamique 1.6 16v Full aldım Kasko'su felan dahil peşin 42.000 YTL'ye. Gayet mennunum.

    Bir sorunuz olursa mennuniyetle cevaplarım. Kül Grisi renk vardı, onu aldım. Renk olarak ve performans olarak güzel bir araba.

    http://img252.imageshack.us/img252/6162/dsc000757qs.jpg

    http://img252.imageshack.us/img252/7996/dsc000776hl.jpg




  • kıa almayın derım..parca sorunu var..cabuk dokuluyor..

    eger nerden bılıyor dersenız sırketımız kıa dıstrıbıtoru olan fırmanın bır kurulusu..yanı aynı holdınge baglıyız..tum ıc yuzunu bılıyorum..ayrıca suan sırketımızde tum arabalar kıa.. sephıa magentıs sorento sportage cerrato ve rıo kullanıyoruz..ve ne abuk sabuk hatalar cıktıgını tahmın bıle edemezsınız..ve suanda bızım magentıs ıkı haftadır fren balatası beklıyor...
  • dOStum sorun her markada war zaten..kia da yeni olgunlaşan bir şirket bu kadar acımasız olmayınya 30 milyara ful dizel verio adam sana..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.