Şimdi Ara

dizel Sente Ayarı acil...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aracın ön kapağını söktüm. Zincirli veya kayışlı değil. çark şeklinde yalnız çarklar hiç dönmüyor boru anahtarıyla zorla çeviriyorum sente verebilemek için. çevirirken tıss tıss ses yapıyor. Ne yapabilirim?
    Grand Cherokee 3.1 araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rotekampfflieger -- 14 Kasım 2017; 21:20:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ustasına götürün. Yada ustayı getirin.
    Boru anahtarı ile motora giriyor ve detay soruyorsanız ,
    İlk satırı acilen uygulayın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cavalier79

    Ustasına götürün. Yada ustayı getirin.
    Boru anahtarı ile motora giriyor ve detay soruyorsanız ,
    İlk satırı acilen uygulayın :)

    siz ne kadar zekisiniz ya😂 Anlayan ustası olsa bizde biliriyouz, çoğu ustatanda daha ustalığım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şş deli var kaç kaç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egzantrik mili ve krank mili birbirine bağlıyken sente ayarlayamazsınız. Sizin yaptığınız motoru elle çevirmek. Tıs tıs sesi de büyük ihtimalle pistonların sıkıştırması sonrasında valf açıldığı için geliyor. Sıkıştırılan hava bir anda açılan valften kaçıyor.

    Senteyi ayarlamak için önce egzantrik ve krankı birbirinden ayırmanız lazım. Sonra kasnaklar üzerinde işaretlenmiş sente ayar çizgileri varsa onları hizalamanız gerek.

    Nasıl yapıldığını %100 öğrenmeden girişmeyin bence. İngilizceniz varsa yabancı forumlar bu konularda bilgi dolup taşıyor.

    Gerekli alet edevatı ve ingilizcesi olan birisi yabancı forumlardan faydalanarak motoru tek başına parçalayıp tekrar toplayabilir bu kadar iddialı konuşuyorum.

    Ekleme: Hocam lokma takımlarınız yoksa boru anahtarıyla olacak iş değil bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 16 Kasım 2017; 23:22:14 >




  • Arabada nasil sente ayarlamak için kayış gergisini gevsetip cizgileri hizaliyorsak seninde aradaki carklardan birini gevsetip ayni isi yapman gerek. O tısırtı kompresyondan dolayı oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Egzantrik mili ve krank mili birbirine bağlıyken sente ayarlayamazsınız. Sizin yaptığınız motoru elle çevirmek. Tıs tıs sesi de büyük ihtimalle pistonların sıkıştırması sonrasında valf açıldığı için geliyor. Sıkıştırılan hava bir anda açılan valften kaçıyor.

    Senteyi ayarlamak için önce egzantrik ve krankı birbirinden ayırmanız lazım. Sonra kasnaklar üzerinde işaretlenmiş sente ayar çizgileri varsa onları hizalamanız gerek.

    Nasıl yapıldığını %100 öğrenmeden girişmeyin bence. İngilizceniz varsa yabancı forumlar bu konularda bilgi dolup taşıyor.

    Gerekli alet edevatı ve ingilizcesi olan birisi yabancı forumlardan faydalanarak motoru tek başına parçalayıp tekrar toplayabilir bu kadar iddialı konuşuyorum.

    Ekleme: Hocam lokma takımlarınız yoksa boru anahtarıyla olacak iş değil bu.

    araca senteyi verdim. Hafif sarsıntılı çalışıyor ilk marşta bu kadar zor dönmesinin sebebi kompresyonu çok iyi olduğundan dolayı dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG DE ATEŞLEME AVANSI AYARI
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.