Şimdi Ara

DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
961
Cevap
6
Favori
68.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurocv


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka



    30 cm çok uzun bir mesafe. ancak toyota carina ve corona larda valtek tip enjekltörü daha yakına alma gibi bir şans yok. en fazla 2. resimdeki gibi biraz daha alta alabilrisniz. isterseniz onu deneyin. mesafe dahada kısalacaktır. sorunun stop etmesi kelebek boğazı olabilir. yada araç kelebek harici bir yerden hava alıyor olabailir. bunun yanında aracın rolanti motoru ( rolanti sensürü) kirlenmiş yada arızalnamış olabilir. bunlarada baktırmanızı tavsiye ederim...


    Mehmet Bey; Benim problem, devir ucu ve regülatör ile ilgili gibi, onları kontrol ettireceğim, bogaz kelebeği temizliği ve rölanti motoru kontrol edildi..biyerden hava alması olayını bilemiyorum..
    Benim üzerinde durduğum konu, performans ve yakıt tüketimindeki verimlilik, yani mikserli sistemden sonra sıralı sistemin nimetlerinden tam yararlanabilmek, yoksa gaz zaten manifolda dolar oradan da vakumla çekilir diye düşünüyorum, yanlış mı bilemiyorum..

    İlginize teşekkür ederim...




    mikserli sistemlerde gaz kaybı ve zaman kaybına bağlı çekiş düşüklüpü performans kaybı aşikar. ancak sıralı sistemlerde doğru montaj ve uygun kit ile bu sorunlar yaşanmamaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: UGUR19

    CORSA D 2009 model 1.4 90 beygir (Z14XEP...MOTOR) otomatik araca LPG takarken nelere dikkat etmeli? doğru montaj resmi koyabilirmisiniz. teşekkürler



    enjektör hortum mesafesi kısa olmalıdır. enjektör ms leri sol taraftan aracın ateşleme sıralamasına göre dizilmelidir. fotoya bakım varsa yüklerim hayırlı ramazanlar diler selamlarımı sunarım


    Teşekkür ederim Mehmet usta.
    resimdeki montaj dediğiniz gibi mi?

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ




  • bir diğer resim

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • değerli forum okurları beni yine birisi banlamış. nedenini bilmediğim sadfece gerçekleri yazdığım için 2. defadır forumdan uzaklaştırılıyorum. biri gerçekleri söylememin önüne geçmek için çabalıyor ancak ben taviz vermeden doğruları söylemeye yazmaya devam edeceğim. MEHMET USTA AYKA nikim açılana kadar size AYKA OTOGAZ İSTANBUL nikimle yardımda bulunacağım. hepinizden özür dilerim.

    mehmet usta ayka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UGUR19

    bir diğer resim

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ





    enjektör ler daha dik ve hortum mesafesi daha kısa olabilirdi. ama montajcı işin kolayına kaçıp işini bitirmiş. ama bu seçenekte olur. sıkıntı yaratmaz.
    aracınızın twinport olmasından ötürü manifold sökülerek montajı yapılması lazımdı. ancak sanırım bu işlem yapılmamış. yapılmamışsa motoru önüne adlığımz zaman her dört silindirinde delme işlemi benzin enjektörlerin hemen solundan dip kısımda delinmesi lazım. eğerki bu şekilde delinmişse arıza lambanız yanmaz ve yanma odasındaki karışım doğru olur. tabi bunu burdan kestirmek mümkün değil. ama genel olraka montajı iyi,. bol tasaruflu günler dilerim kitiniz hayırlı olsun. MEHMET USTA AYKA




  • Bende bir soru sorayım sıralı sistemlerde regülatör yere paralel olarak yatay mı yoksa dik mi takılmalı fark eder mi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan2060

    Bende bir soru sorayım sıralı sistemlerde regülatör yere paralel olarak yatay mı yoksa dik mi takılmalı fark eder mi acaba




    sıralı olsun karbratürlü olsun. regülatör montajları olabildiğince gaz çıkışı üstte olacak şekilde olmalı. tabi her regülatör için bu tez geçerli değil. özelikle zavoli zeta tip regülatörler gaz çıkışı üstte olacak şekilde ve aracın duruşuna karşı yan takılmalıdır ki fren ve ani kalkışlarda silkeleme yaşanmasın. özelikle bu durum stop etmeyede yol açmaktadır. regülatörler yüzü aşağıya yada yukarıya bakılmayacak şekilde monte edilmelidir. özelikle ön yüzü yere bakmamalıdır. diyafram zaman içinde gaz akışını iyi sağlayamaz.

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    SAYIN MEHMET USTA;

    benim aracım 2004 vectra 1.6 c kasa. aracım 45000km de ve bakımlı bir araç. aracıma 4 ay önce sıralı sistem lpg montajı yapıldı.aracımda son zamanlarda 2500 ve 3500 devirde ve özellikle yokuşlarda ara ara olmak kaydıyla silkeleme başladı.montaj yapılan yere gittim,araca pc yi bağlayıp beraber araçla dolaştık ve hatta usta kullanırkende bir kaç kere yaptı. usta bütün ayarlarının normal olduğunu bu sorunu %90 bobinden yaptığını söyledi.ama 1000 km bakımına gitmeden önce bu sorun yoktu. 1000 km ayarına gittim ve bazı ayarlamalar yapıldı ve bu sorun belki tesadüf oldu ama ondan sonra yapmaya başladı. bu arada benzinde bu sorunu yapmadığını söyledim ve ustada normal benzinde yapmayabilir dedi.
    bu ağrızanın tam olarak bobindenmi yoksa kalibrasyondanmı olduğunu nasıl anlayacağız. usta bütün kalibrasyonunu kontrol etti ama yineden 1000 km ayarından sonra başayınca insan düşünmeden geçemiyor; acaba gözden kaçan birşeymi oldu diye.bobini almak birşey değil ama takdir edersiniz ki 250 tl civarı ve tam olarak bobinden olduğu kesin değil. eğer bobinden olduğu kesinleşmiş olsa, alırım hiç sorum değil. fakat eğer sorun ordan değilse bobin boşuna alınmış olacak.bu sıkıntıyı kesin olarak nasıl tespit edebiliriz.eğer bobinse tam olarak nasıl anlarız,bunun bir yolu varmıdır? eğer lpg sistemindense sıkıntı ne olabilir?


    fikir ve yorumlarınızı bekleyerek iyi çalışmalar diliyorum....




    öncelikle geçmiş olsun.

    özelikle 2. vites ve 3. viteslerde 2000 ve 3000 arası araç silkeleme yapıyosa . karışım hatasındandır. bu hatayı tetikleyen doğru kalibrasyon da olabilir. bobin deyip geçmemek lazım. eğerki aracın 2500 ile 3500 devrileri arasındaki ms eşitliğine göre dağılım düzgün ise ateşleme sıkıntısı mevcuttur.

    bobin olabilir. buji olabilir. lpg ayarı olabilir.

    yapmanız gerekn yetkili servis dışında bir opel servisine giderek benim araç tekleme yapıyor demeniz. ve bir kaç kişi bobinden yapar dedi deyip takmanız. ve taktıktan sonra ustayla beraber provaya çıkmanız lazım. düzelirse zaten bobin arızalıdır. yok düzelmezse bujilerle beraber değiştirniz. yok tekrar düzelmezse. ustanın bobin ve bujilerini iade edersiniz. biz emin olduğumz konularda bu şekilde bir yol çizerek müşterinin boşuna masraf yapmasını engelliyoruz. saygılar sunarım


    sayın mehmet usta;

    sorunumla ilgili daha önceden cevap vermiştiniz,size bir sorum daha olacak; bahsettiğim silkeleme 1000 km. kalibrasyonundan sonra başlamıştı. dikkatimi çeken ise bu kalibrasyonda 45 litrelik olan simit deponun şamandıra basıncı yükseltilmişti,bunu ben istemiştim çünkü depoda lpg azalınca aracın çekişinde azalma oluyordu.sorun bununla ilgili olabilirmi acaba? basınç silkelemeye sebebiyet verebilirmi? bu arada araç sürekli değil,arada sırada silkeleme yapıyor ve anlık oluyor. silkeleme yaptığında herhangi bir arıza lambası yada hata falan vermiyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alks -- 23 Ağustos 2011; 23:50:53 >




  • sayın alks , 1000 km lik bakımdan sonra teklem yapması ilginç. eğer ki eküyü yeniden güncelleyip kalibrasyonunu bozmuşlarsa yapabilir. sonra tekrar doğru kalibrasyonu atmamışta olabilir. baktırımanızda fayda var. bu arada lpg kitiniz hangisi. şamdra basıncı diye bişey yoktur. regülatör basıncı vardır. regülatör basıncı düşümüşse yada yükseltilmişse dediğiniz doğrudur. şamandra basıncını yükseltmek nasıl onu ilk defa duyuyorum..
  • merhaba mehmet bey. forumda buldugum bir foto üzerinden sorumu sormak istiyorum. bu arkadaşın ki bir kere hortumlar gereksiz yere uzun yapılmış. benim asıl sorum motora resimdeki gibi baktığınızda benzin enjektörlerişi üstte. lpg için delikler nereden açılmalı. aracım seat altea 2006 model 1.6 8 v 4 silinir. resimdeki motorla aynı. Teşekkürler

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • benim aracı cektim. soldaki benzin enjektörü en görünen diye en soldakini cektim. bu siyah kare içine aldığım bölge civarımı delik açılmalı. alt tan üstten olması farkedermi. yarın montaj için gidiyorum da.

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cempatik

    merhaba mehmet bey. forumda buldugum bir foto üzerinden sorumu sormak istiyorum. bu arkadaşın ki bir kere hortumlar gereksiz yere uzun yapılmış. benim asıl sorum motora resimdeki gibi baktığınızda benzin enjektörlerişi üstte. lpg için delikler nereden açılmalı. aracım seat altea 2006 model 1.6 8 v 4 silinir. resimdeki motorla aynı. Teşekkürler

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ





    sayın cempatik bey, bu montajda emme manifoldu doğru delinmiş. ancak hortumlar uzun. enjektör valf tip enjektör ve ayrılabilen enjektör. dolayısıyla 2 li bir şekilde atılabilrdi. ancak delme yerleri doğru. benzin enjektörleride manifoldun içinde.

    enjektörler için delikler aynı yerden olamalı. ancak montaj şeklki yanlış. elktronik yada dörtlü bir enketör olsaydı kabul edilirdi ancak bu yanlış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cempatik

    benim aracı cektim. soldaki benzin enjektörü en görünen diye en soldakini cektim. bu siyah kare içine aldığım bölge civarımı delik açılmalı. alt tan üstten olması farkedermi. yarın montaj için gidiyorum da.

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ




    alttan delinmesi hortum mesafesinide kısaltır. onun için en uygunu altan delinmesidir




  • enjektör montajıda bu şekilde olmalıdır

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykaotogazistanbul


    quote:

    Orijinalden alıntı: cempatik

    merhaba mehmet bey. forumda buldugum bir foto üzerinden sorumu sormak istiyorum. bu arkadaşın ki bir kere hortumlar gereksiz yere uzun yapılmış. benim asıl sorum motora resimdeki gibi baktığınızda benzin enjektörlerişi üstte. lpg için delikler nereden açılmalı. aracım seat altea 2006 model 1.6 8 v 4 silinir. resimdeki motorla aynı. Teşekkürler

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ





    sayın cempatik bey, bu montajda emme manifoldu doğru delinmiş. ancak hortumlar uzun. enjektör valf tip enjektör ve ayrılabilen enjektör. dolayısıyla 2 li bir şekilde atılabilrdi. ancak delme yerleri doğru. benzin enjektörleride manifoldun içinde.

    enjektörler için delikler aynı yerden olamalı. ancak montaj şeklki yanlış. elktronik yada dörtlü bir enketör olsaydı kabul edilirdi ancak bu yanlış.




    tabi seçtiğiniz kite göre enjektör montaj şekli değişkenlik gösterebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykaotogazistanbul


    tabi seçtiğiniz kite göre enjektör montaj şekli değişkenlik gösterebilir.


    merhaba mehmet bey;
    lovato taktırıyorum. yarın sabah için randevumu almıştım. sizce manifolt sökülmeden düzgün bir montaj yapılabilinirmi yoksa sökülerek deliklerin uygulanması dahamı iyi olur. lovatonunda 2 parçaya ayrılabiliyor diye biliyorum. lovato smart kit takılacak. ama çok endişeliyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cempatik -- 4 Eylül 2011; 23:57:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cempatik


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykaotogazistanbul


    tabi seçtiğiniz kite göre enjektör montaj şekli değişkenlik gösterebilir.


    merhaba mehmet bey;
    lovato taktırıyorum. yarın sabah için randevumu almıştım. sizce manifolt sökülmeden düzgün bir montaj yapılabilinirmi yoksa sökülerek deliklerin uygulanması dahamı iyi olur. lovatonunda 2 parçaya ayrılabiliyor diye biliyorum. lovato smart kit takılacak. ama çok endişeliyim :)




    endişelenmenize gerek yok. lovato kaliteli bir kittir.

    manifol kesinlikle sökülerek montajı yapılmaldıır. enjektör montajıda gösterilen resimde ki gibi olmalıdır. hayırlı olmasını dilerim




  • teşekkür ederim. yarın bir aksilik olmazsa fotolarını koyarım. doğrusunu yanlışını öğreniriz inşallah. iyi çalışmalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca1912

    enjektörler manifold plastik yerinden delinerek yapıldı çogu herkes hatalı diyo taktıralı 20 gün falan oldu 3 depo bitirdim TIK bile demedi 320 km yol tam 50 liraya yaktı tasarruf çok iyi %45 lık bi konumda

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ



    1,5 ay oldu 3bin kmyi geçtim aracımda hala tık yok maşallah korktugum gibi çıkmadı 160 180 kapatıyorum o hızla gaz benzin degişligi yapıyom tık yok yola devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmaca1912 -- 5 Eylül 2011; 0:53:04 >




  • Sayın,atmaca1912
    1,5 ay oldu 3bin kmyi geçtim aracımda hala tık yok Diye Konu Yok'dur Sizin Gaz Ejektörleri Yanma odası, Gönderme mesafesi 24-25 cm Bunun Zararlarını Araç'da 100 bin Sonra Göreceksiniz, Sizin Araca Yapılan İşçilik 2 Yılık 3 Yıl demez Araçda Sorunlar Cıkmaya Başlar Sizin 1 Tane Aracınız Vardır Bizim 1 Bin Adet Aracımız Var Dönüşüm Yaptığımız
    Örnek Yolda Giderken Yol Bilgisayarının Benzin Yakıyor Gibi Sorunları Kötü İşçilik Ve Ucuz Ürünlerle Çözemezsiniz Ve Aracın Kontrol Ünitesi Yanlış İşlem Yapmaya Başlıyor Araç Arıza Tespit Makinesine bağlandığında İlk Verece Arıza Kam Mili Hatası Sonra Zaman İçinde Bobinler Sonra Motora Kadar Gider İsterseniz Biraz Araştırma Yapınız Anlarsınız Ne Anlatmak İstediğimi.

    Avrupa'da Eğitimlerinde Güzel Bir Söz Duymuştum ?


    ( Calculate the 1-year, not 10 years of work to be performed.)

    Saygılarla




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.