Doğtaş markasından ilk kez 11 Kasım 2024 tarihinde alışveriş yaptım: Doğtaş Marble model bir lambader satın aldım. Sipariş verdiğim ürün için oldukça uzun bir teslim tarihi verdiler. Bu süreçte üründen vazgeçtim, iade etmek istedim, sözleşmede bu şekilde belirtilmediği halde özel bir indirim yapıldığı belirtilerek iadeyi kabul etmediler. Ürünün ilk teslimatı 30 Aralık 2024'te yapıldı, ancak ürün kusurlu geldi, kabloları kopuktu. Bunun için tutanak tuttular. Tekrar iade için aradım, yine reddedildim. Sonrasında defalarca ürünü iade etmek istediğimi söyledim, uygulanan indirim bahane edilerek reddedildi. Ürünün son teslimatı 27 Ocak tarihinde gerçekleşti, montajı da iilk kez bu tarihte yapıldı. Üründe büyük sorunlar var: Lamba ayakta duramıyor, sürekli devriliyor. Bununla birlikte, ve bi bu kadar da önemlisi, ürünün kabloları var ancak fişi ve fiş kablosu yok! Bugüne kadar defalarca farklı yerden alışveriş yaptım, bu kadar büyük bir eksik ve rezalet görmedim. Bir lambayı fişsiz teslim etmek ve bunu elektrikçi yapacak, biz bu kadarından sorumluyuz demek kabul edilebilir bir durum değil! Ürünün iadesinin yapılabilmesi için destek rica ediyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UyarD -- 20 Şubat 2025; 12:18:46 > |
Bildirim