Şimdi Ara

Doğtaş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
38
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Doğtaş markasından ilk kez 11 Kasım 2024 tarihinde alışveriş yaptım: Doğtaş Marble model bir lambader satın aldım.

    Sipariş verdiğim ürün için oldukça uzun bir teslim tarihi verdiler.

    Bu süreçte üründen vazgeçtim, iade etmek istedim, sözleşmede bu şekilde belirtilmediği halde özel bir indirim yapıldığı belirtilerek iadeyi kabul etmediler.


    Ürünün ilk teslimatı 30 Aralık 2024'te yapıldı, ancak ürün kusurlu geldi, kabloları kopuktu.

    Bunun için tutanak tuttular.

    Tekrar iade için aradım, yine reddedildim.


    Sonrasında defalarca ürünü iade etmek istediğimi söyledim, uygulanan indirim bahane edilerek reddedildi.


    Ürünün son teslimatı 27 Ocak tarihinde gerçekleşti, montajı da iilk kez bu tarihte yapıldı.

    Üründe büyük sorunlar var: Lamba ayakta duramıyor, sürekli devriliyor.

    Bununla birlikte, ve bi bu kadar da önemlisi, ürünün kabloları var ancak fişi ve fiş kablosu yok!


    Bugüne kadar defalarca farklı yerden alışveriş yaptım, bu kadar büyük bir eksik ve rezalet görmedim. Bir lambayı fişsiz teslim etmek ve bunu elektrikçi yapacak, biz bu kadarından sorumluyuz demek kabul edilebilir bir durum değil!

    Ürünün iadesinin yapılabilmesi için destek rica ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UyarD -- 20 Şubat 2025; 12:18:46 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bellona Mobilya Rezilliği
    6 yıl önce açıldı
    Bellona, istikbal vs.
    15 yıl önce açıldı
    LATEKS YATAK
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.