Şimdi Ara

Doğuş Oto Dünya Lideri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen‘in dünyadaki tüm temsilcileri arasından ilk defa yapılan yarışmada birinci olması Türkiye’nin kalite standartlarının ne kadar ileriye taşındığının kanıtı oldu. Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun; ‘ Volkswagen‘in her yeni uygulamasında pilot ülke seçiliyoruz. Satışlarda da ilk 20 arasındayız’ dedi.
    Volkswagen Binek Araç’ın 2012 için satışa sunmayı planladığı iki yeni modelinden olan CC, Doğuş Otomotiv Bayilerinde vitrindeki yerini aldı. Türkiye tanıtımı Bulgaristan’ın ikinci büyük şehri Plodiv’de gerçekleştirilen VW CC, yeni tasarımı ve zenginleşen donanımıyla daha iddialı hale gelmiş. İlk neslinin yollara çıktığı 2008 yılından itibaren dünya pazarlarında 270 bin adetten fazla satılan otomobilin, ülkemiz pazarında yıl sonuna kadar 2500 adetlik satışa ulaşması hedefleniyor. Bir coupe otomobil isteyip, en az 4 kişi için 4 kapı sunan CC, Türkiye’ye öncelikle 1.4 TSI (160 HP) benzinli, 2.0 TDI (170 HP)BlueMotion, 2.0 lt TDI (140 HP) BlueMotion motorlar ve DSG şanzıman seçenekleriyle getirildi. Yeni CC, 37 bin 900 eurodan başlayan fiyatlarla bayilerdeki yerini aldı. En yüksek fiyat etiketine sahip olan 2.0 TDI 170 PS’in fiyatı 56 bin 400 euro olarak açıklanırken, kur 2.29 TL’ye sabitlendi.

    152 Ülke Arasından Seçildi

    Konsept model yeni CC tanıtımında konuşan Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, bu yıl ilk kez VW’nin dünya çapındaki distribütörleri arasında yapılan yarışmada Doğuş Otomotiv’in birinci seçildiğini belirterek; ’152 distribütör içinde satış ve satış sonrası memnuniyetinde birinci olduk’ dedi

    BEETLE SON ÇEYREKTE
    Bu yılın son çeyreğinde Beetle modelini piyasaya sunacaklarını açıklayan Uygun; ‘Yeni Beetle, ikisi benzinli (1.2 TSI 105 HP-1.4 TSI 160 HP) biri dizel (1.6 TDI 105 HP) motor seçenekleriyle gelecek. Bu yıl ayrıca Jetta’nın DSG otomatik şanzımanlı ve 1.2 TSI (105 HP) versiyonu da satışa sunulacak.
    Volkswagen Binek Araç, 2012 yılında mevcut modellerinin TSI ve TDI motor seçenekli versiyonlarını da ürün yelpazesine ekleyecek. 2012′de ayrıca Passat modelinin, DSG şanzımanlı 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology ve 1.4 TSI 160 PS versiyonlarının satışına başlayan Volkswagen Binek Araç, Jetta modelinin en ekonomik seçeneklerinden olacak 1.2 TSI 105 PS DSG versiyonunu da yıl içinde tüketicileriyle buluşturacak’ dedi.

    VW KARDAN PRİM VERİYOR
    Avrupa’nIn en büyük otomobil üreticisi olan VW’nin bu yıl 15 milyar 410 milyon euro kar açıkladığına değinen Uygun; ‘Grubun yaklaşık 100 bin çalışanına, kişi başı 7.500 euro kar primi dağıtılacak. Sadece direkt olarak çalışanlar değil distribütörler de prim alacak. Doğuş Otomotiv olarak öncelikle 87 bin euroluk sembolik bir prim aldık. Bu parayı yaklaşık 150 çalışanımızın katılacağı özel bir etkinlikte kullanacağız’ dedi.

    SÜRÜŞ İZLENİMİ
    İstanbul’dan başlayıp, Bulgaristan’ın Plovdiv şehrine kadar yaklaşık 500 km boyunca kullanma fırsatı bulduğumuz CC, otoyol kullanımındaki yüksek hızlarda dahi konfor ve güvenlikten ödün vermeyen bir otomobil. Sınıfının yüksek standartlarını yeni versiyonuyla daha da yukarılara taşıyan CC, şık görünümü, dört kişi için yeterli iç mekanı ve zengin donanımıyla ön plana çıkıyor. İç mekandaki yüksek plastik kalitesi ve göstergelerin tasarımı CC’nin albenisini yükseltiyor. Yeni versiyonunda donanımına Bi-xenon farları ve yorgunluk takip sistemini etkileyen CC, uzun süreli kullanımlarda sürücünün refkleks ve davranışlarını inceleyip, yorulduğunu anlayıp, mola vermesi için uyarıyor. CC’nin direkt benzin enjeksiyonlu 1.4 lt hacimli TSI motoru 160 beygir gücüyle araca etkili bir performans sağlıyor. 100 km’deki 6.9 lt’lik tüketimi değeri çok etkili.







  • neye ve k,me göre
  • Aklın Varsa Kaç
  • varya doğuş oto küstürdü ben vw'ne . halbu ki bu yeni nesil passatların ilk çıktıgında (98 yılı yanlış hatırlamıyorsam) ne çok severdim. bi akrabamızda vardı konyada ilk o almıştı yeminle mersodan daha çok karizması vardı halkın gözünde tabi o karizma büyüdü büyüdü kocaman bişey oldu ne oldugunu kimse bilmiyor plastik jant kapaklı remium gibi bişeycikler oldu ama sıkıntı yok iyi oldu merso ve bmw'nin 2. el fiyatları düştü bu sayede
  • Dogus oto ve ford turkıyede en cok fiyat şişiren firmalar. Buna ragmen dogus ilk 20'deyse soylenecek bişey kalmıyor. Almanlar gelsinler bir de turkıye'deki servisleri incelesinler bakalım... VW sahipleri hergun yeni bir şikayet eklıyor foruma. Birsuru mahkeme acılmıs durumda. Buna ragmen pilot olarak dogus seciliyorsa yazık gerçekten.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=57568231
  • Dogus birinci geldiyse,
    VW'nin diger ulke distribütörlerini hayal bile etmek istemiyorum.
  • helal olsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DasAutoVW

    Volkswagen‘in dünyadaki tüm temsilcileri arasından ilk defa yapılan yarışmada birinci olması Türkiye’nin kalite standartlarının ne kadar ileriye taşındığının kanıtı oldu. Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun; ‘ Volkswagen‘in her yeni uygulamasında pilot ülke seçiliyoruz. Satışlarda da ilk 20 arasındayız’ dedi.
    Volkswagen Binek Araç’ın 2012 için satışa sunmayı planladığı iki yeni modelinden olan CC, Doğuş Otomotiv Bayilerinde vitrindeki yerini aldı. Türkiye tanıtımı Bulgaristan’ın ikinci büyük şehri Plodiv’de gerçekleştirilen VW CC, yeni tasarımı ve zenginleşen donanımıyla daha iddialı hale gelmiş. İlk neslinin yollara çıktığı 2008 yılından itibaren dünya pazarlarında 270 bin adetten fazla satılan otomobilin, ülkemiz pazarında yıl sonuna kadar 2500 adetlik satışa ulaşması hedefleniyor. Bir coupe otomobil isteyip, en az 4 kişi için 4 kapı sunan CC, Türkiye’ye öncelikle 1.4 TSI (160 HP) benzinli, 2.0 TDI (170 HP)BlueMotion, 2.0 lt TDI (140 HP) BlueMotion motorlar ve DSG şanzıman seçenekleriyle getirildi. Yeni CC, 37 bin 900 eurodan başlayan fiyatlarla bayilerdeki yerini aldı. En yüksek fiyat etiketine sahip olan 2.0 TDI 170 PS’in fiyatı 56 bin 400 euro olarak açıklanırken, kur 2.29 TL’ye sabitlendi.

    152 Ülke Arasından Seçildi

    Konsept model yeni CC tanıtımında konuşan Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, bu yıl ilk kez VW’nin dünya çapındaki distribütörleri arasında yapılan yarışmada Doğuş Otomotiv’in birinci seçildiğini belirterek; ’152 distribütör içinde satış ve satış sonrası memnuniyetinde birinci olduk’ dedi

    BEETLE SON ÇEYREKTE
    Bu yılın son çeyreğinde Beetle modelini piyasaya sunacaklarını açıklayan Uygun; ‘Yeni Beetle, ikisi benzinli (1.2 TSI 105 HP-1.4 TSI 160 HP) biri dizel (1.6 TDI 105 HP) motor seçenekleriyle gelecek. Bu yıl ayrıca Jetta’nın DSG otomatik şanzımanlı ve 1.2 TSI (105 HP) versiyonu da satışa sunulacak.
    Volkswagen Binek Araç, 2012 yılında mevcut modellerinin TSI ve TDI motor seçenekli versiyonlarını da ürün yelpazesine ekleyecek. 2012′de ayrıca Passat modelinin, DSG şanzımanlı 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology ve 1.4 TSI 160 PS versiyonlarının satışına başlayan Volkswagen Binek Araç, Jetta modelinin en ekonomik seçeneklerinden olacak 1.2 TSI 105 PS DSG versiyonunu da yıl içinde tüketicileriyle buluşturacak’ dedi.

    VW KARDAN PRİM VERİYOR
    Avrupa’nIn en büyük otomobil üreticisi olan VW’nin bu yıl 15 milyar 410 milyon euro kar açıkladığına değinen Uygun; ‘Grubun yaklaşık 100 bin çalışanına, kişi başı 7.500 euro kar primi dağıtılacak. Sadece direkt olarak çalışanlar değil distribütörler de prim alacak. Doğuş Otomotiv olarak öncelikle 87 bin euroluk sembolik bir prim aldık. Bu parayı yaklaşık 150 çalışanımızın katılacağı özel bir etkinlikte kullanacağız’ dedi.

    SÜRÜŞ İZLENİMİ
    İstanbul’dan başlayıp, Bulgaristan’ın Plovdiv şehrine kadar yaklaşık 500 km boyunca kullanma fırsatı bulduğumuz CC, otoyol kullanımındaki yüksek hızlarda dahi konfor ve güvenlikten ödün vermeyen bir otomobil. Sınıfının yüksek standartlarını yeni versiyonuyla daha da yukarılara taşıyan CC, şık görünümü, dört kişi için yeterli iç mekanı ve zengin donanımıyla ön plana çıkıyor. İç mekandaki yüksek plastik kalitesi ve göstergelerin tasarımı CC’nin albenisini yükseltiyor. Yeni versiyonunda donanımına Bi-xenon farları ve yorgunluk takip sistemini etkileyen CC, uzun süreli kullanımlarda sürücünün refkleks ve davranışlarını inceleyip, yorulduğunu anlayıp, mola vermesi için uyarıyor. CC’nin direkt benzin enjeksiyonlu 1.4 lt hacimli TSI motoru 160 beygir gücüyle araca etkili bir performans sağlıyor. 100 km’deki 6.9 lt’lik tüketimi değeri çok etkili.
    Bizi denek olarak kullanıyorlar, bumudur yani ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    Aklın Varsa Kaç

    +1
  • Ferit'in oğlu forumu yeni keşfetti sanırım
  • bu kadar vw-anti vw ci tartışmalarından sonra bi doğuş oto reklamı eksikti o da oldu tam oldu çokda iyi oldu çok güzel oldu taam mı?












  • Sevgili DasAutoVW:

    Doğuş ekibinden olma ihtimaliniz nedir bilmiyorum. Ancak bana reklam kokan bir konu gibi geldi. Ben S-line A3 Cabrio 1.8Tfsi DSG sahibi biri olarak Ankara'daki yetkili serviste bakımları yaptırıyorum. Pek de memnun değilim:

    1) DSG titreme şikayetimi üçüncü söyleyişimde ciddiye alıp garantiye soktular. Araç daha 12.000km'de iken ben bu sıkıntımı dile getirmiştim. İnternetten araştırma yapmadığım için aracın kavrama sorununu bilmiyordum. Servis de kulağının üzerine yattı. Son gidişimde Kavrama arızasından emin ve bilgili, konudan muzdarip onlarca adamın olduğunu söylerek gittiğimde ciddiye alındım. Neticede önemli değil. 12.000km'de değiştireceğim kavramayı 46.000km'de değiştirerek bir sonraki değiştirme zamanını kafadan 34.000km öteledim. Benim işime geldi. Ama tavır hoş değildi.

    2) Geçen servis faturasında yüz küsür TL'lik bakım ücreti diye birşey gördüm. İşçilik ücreti ve parça ücretleri zaten yazılmış. Bu yüz küsür TL'lik ücretin ne olduğunu anlayamadım. Aracın standart bakımının 540TL'ye çıkması süper saçma bir durum.

    3) Servis 3-4 gün sonrasına randevu verebiliyor. Yapılacak olan standard bakım. Benim yapmam 3 saat sürer. Ona rağmen sabah bırakıp, akşam alıyorum aracı. O zaman neden randevu alıyorum? Araca girişildi mi standart bakımı 1 saatten fazla sürmez. Ancak böyle birşey daha vuku bulmadı. Üstüne üstlük 3-4 gün sonrasına randevu ile geliyoruz.

    Yüksek maliyet ve 3-4 gün sonrasına randevu alabiliyor olmamıza rağmen bir dandik bakımın bu kadar uzun sürmesi sebeplerinden aracın garantisi bittikten sonra aracı hiç bir bakım ve tamir için Doğuş'a götürmeyi düşünmüyorum. Sanayide güvendiğim ustalarım var. Çok daha hızlı, daha ekonomik, aynı kalitede bakarlar arabaya... Diğer aracım Subaru. Yetkili servisi çok daha hızlı. Aynı gün bakıma götürüp, 1.5 saatte arabayı alıp gidebiliyorum... Kısaca Doğuş'tan memnun değilim. Kötü değil. Ama iyi de değil.




  • Doğuş Otomotiv "Birinci Gelmesini" biliyorsa aşağıdakilerden vazgeçmeyi neden bilmiyor, neden uygulamıyor:

    1. Her zaman ilk kaymak zammı yapmayı
    2. Fahiş fiyatla araç satmayı
    3. %37 ÖTV'li aracı %80 ÖTV fiyatına satmayı
    4. Showroom'a gelen müşteriyle ilgilenmemeyi
    5. İnsanlara paraları ile rezil olacaklarını hissettirmesi
    6. Normalin 3-4 katı bakım ve servis ücreti alması
    7. Araçları gizlemesi, 6-12 ay bekleme süresi vermesi
    8. Tribünlere oynaması ama sahaya çıkmaması
    9. Olmayan donanımları standartmış gibi göstermesi
    0. İndirim yaptığı araçların aniden ortadan kaybolması

    Demek bunların hepsini yaparsanız birinci oluyorsunuz...!

    Ne demişler? "Kötüye birşey olmaz!"




  • DasAutoVW , söyle bakalım saffet misin celal mi
  • Ferit dedected
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    DasAutoVW , söyle bakalım saffet misin celal mi

    süper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    DasAutoVW , söyle bakalım saffet misin celal mi

    Bu arkadaş forumun yeni fenomeni.

    Çoktandır forumda eğlence yoktu, en sağlam VW'ci cihanair bile Volvo'cu olmuş ve forumda renk kalmamıştı.

    Bu arkadaştan "gizli beygirler", "4. vites" gibi efsane olacak muhabbetler bekliyorum...
  • diğerleri çayı şekersiz içiriyorlar herhalde...
  • Bu konuda "Doğuş Oto Dünya Lideri" diyor.

    Alttaki konuda "VW'nin amacı Dünya Liderliği" deniyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_58458745/tm.htm

    Sonuç: Doğuş Oto, VW'ni sollamış yani.



    Sonucun sonucu: Bu gidişle Doğuş Oto, VW AG'yi satın alır.
  • vw doğuş otoyu sevmeyecek te kimi sevecek.
    adam amerikaya 10 yıl dsg garantisi vermek zorunda kalıyor. diğer ülkelere tam donanımlı arabayı gerçek fiyatına satmak zorunda kalıyor. ama Türkiye'ye 4 teker bir direksiyon gönderiyor ve havada satılıyor araç. hatta üretilmeden satılıyor ki planlama yapmak da kolay oluyor. böyle bir pazarı kim sevmez ve pazardaki aracısını kim yüzeltmez ki.

    bütün bunlara rağmen hala adam daha pahalı ama alman teknolojisi alırım diyor. bu zihniyetle bitmedikçe ne 6 aylık sıra biter ne de bizi sömürmeleri ... alman teknolojisi daha ne 15 milyarları kar eder.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.