Bildirim
Dolap siparişimi iptal edemiyorum yardım
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Dolap uygulamasında siparişinizi iptal edemiyorsanız, bu genellikle ürünün kargoya verilmiş veya alıcı koruma sürecinin başlamış olmasından kaynaklanır. Eğer ürün henüz kargoya verilmediyse ve 4 günlük süre içinde iptal edemediyseniz, uygulamanın yardım merkezi üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz. Sipariş tarihini ve durumu net şekilde açıklayarak, satıcıyla iptal konusunda anlaşmaya vardığınızı da belirtin. Ürün kargoya verildiyse, teslim aldıktan sonra iade talebinde bulunabilirsiniz. Satıcı ve Dolap destek ekibiyle iletişimi hızlandırmak için uygulama üzerinden mesajlaşma ve destek seçeneklerini aktif şekilde kullanmanız faydalı olacaktır.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X